Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.6 16v
Ultima postare: mai 07 2024 08:43, Inițiat de
Octavian___
, mai 24 2021 22:05
·
23
#1261
Publicat: 29 aprilie 2023 - 14:18
mike-5, on 27 aprilie 2023 - 20:26, said:
Te rog cântărește cele două roți de pe față cu un cântar electronic. Dacă roata mai grea se află pe partea dreaptă, direcția va trage în dreapta. Am pățit-o mai demult cumpărând două anvelope noi și punându-le pe față, geometrie perfectă, trăgea stânga. Inversam roțile, trăgea dreapta. O roată (cu tot cu plumbi) era mai grea decât cealaltă. Deci încearcă și revino cu o impresie. Vinovata a fost aia cu carnea cea mai multa ~5,8-5,9 mm (de pe dr fata, unde si tragea) . N-am bagat bine de seama la cantar (nu e f precis) dar peste 100 gr diferenta.. Am luat de pe spate aia cu ~5,4 mm care initial am pus-o pe fata dar nu in locul asteia de pe dreapta, si acum e brici brici/linie/ata. Evident ca nici la acc si franare nu mai face nicio figura!. Eram si cu filmele astea (a se vedea cateva pag mai in spate) ca telescop uzat, sau/si arc mai uzat ca celalalt... |
#1262
Publicat: 02 mai 2023 - 19:02
Ne-am oprit la un Macchiato, explicat la fata ca e lapte din ala sclifosit cu un strop de cafea si un pic de dulceata din ochii ei )
Am mai reglat in pic ambreiajul, foarte subtil la forje a inceput de dea cate-un iz de ferodou frecat peste masura. Nu vezi, nu simti (ca face inca scart daca vrei pe tr 2) dar mirosi.. Cam o spira jumate destrans, nu agata la marsarier, deci e ok. O mai carai eu pe tr 3, acolo mai am cateodata probleme mentale de sincronizare.. I-o fi si lui, 40000+ km la mine, 163000 total.. vedem poate prin toamna de un ambreiaj nou, un fleac as spune la acest utilaj d.p.d.v. al costurilor. Nu e fain? Stii ca se gaseste la pret decent, stii ca nu te omoara la manopera nici macar in service de reprez...ce mai vrei ma saracule !? )) Nu pot sa desurubez in niciun fel fluturele de la nivel cutie viteze...e super cloclit/oxidat, am dat cu wd, cu spray de frane, canci. Nu insist ca nu vreau sa-l rup. Adica vreau sa schimb oloiu, ii dau drumu la asta si ii bag pe sus cu pompa 3,2 litri si gata. Inca o data pt colegu Mike multumire de pont cu rotile, nu mai tre sa fac nicio corectie suplimentara, tin si cu un dejet de volan, merge linie. Pot sa spun ca eram aproape de a cumpara doua anvelope noi (aceeasi marca desigur) Frate-meu vrea masina, eu nu pot sa i-o dau pe propritate... A da, deci muzicantii Alpine dau clasa la auditie la Sandero nou, si e cel mai ieftin HU Alpine... Un album complet de AC/DC si tresare sufletu )) Fișiere atașate |
#1264
Publicat: 02 mai 2023 - 22:40
#1265
Publicat: 03 mai 2023 - 07:02
al-padrino, on 02 mai 2023 - 19:20, said:
Usile izolate cu STP si tot nu intrece Pioneer-ul (destul de ieftin si asta) de la 1.6 16v-ul lui fii-miu. Am inteles ca trebuie si amplificator, nu numai schimbare de difuzoare. Eu inca nu le-am schimbat. Doar cu playeru si cu un miiic woofer (cel mai mic gasit, un Blaupunkt de 100w) se aude fain si nu trag tare de player (max 18-20 unitati volum din 35 max, si duce pana la 28-30 fara distorsiuni) . Evergreen, on 02 mai 2023 - 22:40, said: Perie de sirma, degripant in citeva ture, ciocanit usor in buson si poate isi da drumul. Daca nu avea posibilitate de pus pe sus da, atunci era o probl mai serioasa. Editat de Octavian___, 03 mai 2023 - 07:02. |
#1267
Publicat: 03 mai 2023 - 14:45
Nu, da-i pace
Resetat consumu pe oras, tot pe la 8,2 se stabilizeaza, parfum. Fara menajamente vorba daciotilor )) La un mic inventar am constatat ca am trei filtre de ulei noi...unu comandat recent si doua absolut nu mai stiu cand le-am comandat... Are ceva daca unul e cu cod de diesel? Adica presupun ca e de diesel, e mai mare/inalt.. cu vreo 10-15 mm |
#1270
Publicat: 13 mai 2023 - 18:24
Oka, multam de pont
Deci sa purcedem la drum, a stai sunt deja la drum, ce zapaceala domle.. Am oprit doar sa iau o cafea, benzina este, mers stil Logan style la consum 104,001 km/h si urban 59,09 km/h Folosesc cam aceleasi turatii Logan vs Sandel ~3000 rpm . Consuma mai putin Loganu la aceasta turatie (pe ultima tr ambele) )) Se schimba vremea sa ma doare ceafa grav..inuman..trebuia sa fie ceva sa-mi mai taie din placerea calatoriei Fișiere atașate |
|
#1271
Publicat: 19 iunie 2023 - 17:59
Facut azi si ITP-ul, totul ok, niciun joc nimic, lumini, frane brici. Si arata ok, are linie/nu e "desirata"
Gazele aproape ca nu ies, sau aproape ok cum sa zic.. )) Zic ca o vand sa-mi iau scuter de 125cc, dar cand bag o tura imi trece repede.. Asa slab cum zic unii, aspiratu are farmecu lui, lejer la condus urban, fara lag, duce turatii inuman de mici si de mari, niciun stres, mergi cu 60 in tr 5 nu tuseste Urmeaza pt linistea mentala o revizie la instalatia AC, asta doar pt ca m-a mancat in cur acu vreo 2 ani parca sa eliberez un pic din freon...ca am presupus (prooost) ca o fi prea mare presiunea. Baga rece, dar mentalu nu da pace PS: da, si n-am rugina, sta saraca toata ziua in soare, ploaie, expusa total ) Fișiere atașateEditat de Octavian___, 19 iunie 2023 - 18:01. |
#1272
Publicat: 20 iunie 2023 - 07:04
"Gazele aproape ca nu ies, sau aproape ok cum sa zic.. "
Dupa nspe seturi de buji schimbate , mers pe iridium si alte sf-uri la recomandarea unui amic am pus bujii Renault cu 3 craci - efectiv nu-ti vine sa crezi ca motorul pe benzina functioneaza aproape ca un diesel la turatii mici, trage de rupe . La turati mari este identic pana la 4500 rpm cu iridium . Motorul devine de 2 ori mai silentios ! Clar motoarele noastre nu sunt concepute pentru iridium , la relanti daca esti atent in spate miroase a benzina nearsa , nu pot da scanteie asa puternica la relanti posibil din cauza bobinei de inductie , totul din proiectare . Pe testerul de buji am pus in paralel una cu 3 electrozi si una iridium - la cea cu 3 electrozi flama este alba, compacta groasa , un alb spre albastrui vs la iridium un albastrui rosiatic slab . La 6000 rpm pe tester la 3 electrozi este o linie alb albastrui groasa, compacta la iridium albastrui intens subtire . De ce spun acestea - am patit cu denso iridium TT sa nu-mi iasa gazele cu motorul cald ! rapid am schimbat bujiile cu denso K 20 TT ce le aveam de schimb , non iridium si totul a fost ok ! Dar diferenta in functionare si intre k 20 tt si renault 3 electrozi este mare . Pretul pentru test nu este enorm , iti spun eu ca vei fi muuuult mai multumit de cum functioneaza iar consumul scade simtitor pentru ca la turatii mici pe oras alte buji nu dau bine aprinderea si consuma benzina nearsa , trebuie turat dublu sa ai acelasi efect . https://www.emag.ro/...4/pd/D53GG2MBM/ Editat de ldpe, 20 iunie 2023 - 07:06. |
#1276
Publicat: 20 iunie 2023 - 12:56
Vin si io' cu o sugestie: sa se puna bujiile care sunt recomandate pentru motorul respectiv de catre fabricantul sau (al motorului).
N-am vazut pana acum motoare care sa dezvolte putere mai mare doar pentru ca se folosesc alte bujii decat cele recomandate, doar sa mearga in afara parametrilor. Editat de closchkutza, 20 iunie 2023 - 12:57. |
#1277
Publicat: 20 iunie 2023 - 14:28
E o balarie totala , intri pe echivalent Eyquem si nu bat , dar nu bat deloc la temperatura de lucru , singura sansa este testat pe motor - 7700500144 merg manusa pe mpi-uri , mai bine decat originalul cu 2 sau 1 electrod, nu da "in nas" la plecare de pe loc si motorul are forta de la 740 rpm ! adica la relanti pleci fara acceleratie cu ea chiar si in rampa usoara . Consumul e excelent , vorba aia "ca la carte" teava de esapament iti vezi mustata care inca nu mijeste .
Am testat o papornita de buji , una mergea bine de la 4000rpm in sus, alta pana la 3000rpm dar de la 750 la 4500 rpm niciuna , nici originalele la viteza mica nu erau prea breze datorita opriri foarte dese a motorului daca nu erai fin la plecarea de pe loc . Scanteia in tester e peste ce poate originala , mult mai ferma si un alb albastrui pregnant . Nu pot face poza in test comarativ ca nu se vede mare lucru . Si "zumzetul" de scanteie e mai gros , suna fortos . Iar o reparatie ala Iosefini la mine Usor tremur la plecare de pe loc , vag dar pe mine ma enerveaza , ambreiaj nou sub 5000k km , zic hai sa schimb cablul de acceleratie ca are 15 ani si sa nu am vreo bucurie ...schimb cablul cu original 80 lei si minune , dispare total tremurul plus am o plecare lina ca o namtasca Editat de ldpe, 20 iunie 2023 - 14:35. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi