Tesla Model S Facelift 2021
Last Updated: Mar 20 2022 20:07, Started by
diabolik213
, Jan 29 2021 11:14
·
0
#37
Posted 01 July 2021 - 13:10
Faptul că o mașină de familie căreia nu-i faci modificări atinge astfel de performante este într-adevăr fenomenal. Eu sper să intre mai mulți producători în cursa asta pentru noi recorduri, fiind potențial mare cu motorul electric.
Totusi, Musk a trișat puțin când a trimis Model S pe Nordschleife. I-a facut modificări, nu era masina de serie, asa cum era Taycanul cu care se lua la trântă. |
#38
Posted 01 July 2021 - 13:38
george_alexandru, on 01 iulie 2021 - 13:10, said:
Faptul că o mașină de familie căreia nu-i faci modificări atinge astfel de performante este într-adevăr fenomenal. Eu sper să intre mai mulți producători în cursa asta pentru noi recorduri, fiind potențial mare cu motorul electric. Pai asta e castigul overall, dezvoltarea potentialului in cursa asta. george_alexandru, on 01 iulie 2021 - 13:10, said:
Totusi, Musk a trișat puțin când a trimis Model S pe Nordschleife. I-a facut modificări, nu era masina de serie, asa cum era Taycanul cu care se lua la trântă. E o misconceptie. Nu a fost un model modificat, adica un Raven de productie modificat, pentru simplul fapt ca nu a fost deloc Raven, ci actualul Plaid, dus acolo ca prototip. S-a lamurit ca e modelul tri-motor, Musk a spus-o in primul lui tweet dupa antrenamente, era noua platforma, deci nu putea fi vorba de o masina in productie, nu exista o serie si nici de pretenia respectiva. Ba mai mult, datele vehiculate pe atunci ziceau ca puterea e in jur de 850, poate 900 cp, modelul de productie este de fapt mai performant. Nu am gasit nicaieri sa fi afirmat Musk ca modelul in productie atunci (P100D) ar putea bate Taycanul. Taycan era mai rapid si in linie dreapta si pe circuit. Miscarea a fost pur marketing, un pic vulpesc, ce-i drept ( "stai sa vezi cu ce venim noi la anul..." ). Atragi atentia catre tine si o abati de la performanta celuilalt. Edited by SorinGT, 01 July 2021 - 13:40. |
#39
Posted 01 July 2021 - 20:38
#40
Posted 02 July 2021 - 08:05
SorinGT, on 01 iulie 2021 - 13:38, said:
Pai asta e castigul overall, dezvoltarea potentialului in cursa asta. E o misconceptie. Nu a fost un model modificat, adica un Raven de productie modificat, pentru simplul fapt ca nu a fost deloc Raven, ci actualul Plaid, dus acolo ca prototip. S-a lamurit ca e modelul tri-motor, Musk a spus-o in primul lui tweet dupa antrenamente, era noua platforma, deci nu putea fi vorba de o masina in productie, nu exista o serie si nici de pretenia respectiva. Ba mai mult, datele vehiculate pe atunci ziceau ca puterea e in jur de 850, poate 900 cp, modelul de productie este de fapt mai performant. Nu am gasit nicaieri sa fi afirmat Musk ca modelul in productie atunci (P100D) ar putea bate Taycanul. Taycan era mai rapid si in linie dreapta si pe circuit. Miscarea a fost pur marketing, un pic vulpesc, ce-i drept ( "stai sa vezi cu ce venim noi la anul..." ). Atragi atentia catre tine si o abati de la performanta celuilalt. Tests of the Tesla Model S Plaid have revealed that the flagship sedan could go from 60-130 mph in 4.71 seconds. A stock McLaren 765LT, arguably one of the best supercars today, goes from 60-130 mph in 4.76 seconds. The McLaren P1, one of the “Holy Trinity” of hypercars, does the same in 4.8 seconds. The Ferrari SF90 accelerates from 60-130 mph in 4.97 seconds, while the Ferrari LaFerrari, another one of the hypercar “Holy Trinity,” achieves the same feat in about 5 seconds. These numbers, however, are not the most shocking part of the Model S Plaid’s 60-130 mph performance. The Model S Raven Performance, Tesla’s previous quickest sedan, takes a whopping 9.4 seconds to go from 60-130 mph as per Car and Driver‘s tests What is truly remarkable with the Model S Plaid’s 60-130 mph time is that Tesla was able to achieve these figures through its own means. Porsche was able to provide the Taycan Turbo S with amazing high-speed performance using a two-speed gearbox, a mark of its pedigree as a veteran sports car maker. Tesla, on the other hand, was able to attain the Model S’ unearthly metrics using carbon-wrapped electric motors and continued improvements to its battery tech, highlighting its roots in tech and Elon Musk’s physics-heavy background. |
#41
Posted 02 July 2021 - 09:30
Cum spuneam si eu, interesante date pentru o masina de familie...e un fel de a spune "not bad, for an old man", provoaca cate un zambet. Cred, pe de alta parte ca datele astea sunt inceputul. Adica asa cum toate modelele Tesla au tot primit update-uri cu tot felul de aplicatii si features + upgrade-uri de putere, nici asta nu cred ca va face exceptie. De exemplu Model 3 SR+ a pornit de la 265cp si acum am inteles ca are in jur de 300, iar demarajul initial de 5.4s pe 0-60mph a devenit un 4.98s , sau ceva de genul. Valabil si la celelalte versiuni. Raven a primit si el astfel de upgrade de putere, cheetah mode si altele. Initial Ravenul facea liniutele in 10.75-10.8, ajungand acum la 10.4. Nu m-ar mira ca in vreo 2 ani Plaid-ul sa aiba vreo 1200cp si performantele actuale imbunatatite ( de exemplu un 9.0s sau chiar un 8.98s, ceva de genul pe 1/4 mile n-ar fi de mirare). Pacat pentru potentialii cumparatori ca se renunta la versiunea Plaid+, aia cred ca presupunea bateria mare (200kWh), care ducea autonomia (WLTP) probabil pe la 900+km. Cred ca ratiunile sunt comerciale, sa protejeze Roadsterul. Ala e atragator pentru fani pentru performantele iesite din comun chiar si inre modelele de la Tesla (si pentru autonomie). Daca S Plaid, care si el performante incredibile + practicabilitatea unei masini mari de familie ar fi primit aceeasi baterie, posibil ca unele comenzi pentru Roadster ar fi fost redirectionate.
|
#42
Posted 12 July 2021 - 09:25
Dragtimes au incercat sa bata recordul de 9.23s pe sfertul de mila, vizau un 9.19. Au fost foarte aproape de record, dar nu l-au doborat. Dupa 9 incercari (foarte constante ca si rezultat), a venit ploaia. Au acuzat si un vant din fata, cel care a precedat ploaia respectiva. Le-au mai iesit 0-100mph 4,19s (asta mi se pare fantastic), 0-130mph (208km/h) 6.99s (asta nu stiu daca s-ar apropia de recordul de 6.1s pe 0-200km/h), 0-240km/h in 9.17s si 100-200km/h in 4.02s.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/azBffkgb26c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si Plaid vs Raven, Plaid fara si cu launch control, dar cu head start acordat lui Raven [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TP9QlCF8tmQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SorinGT, 12 July 2021 - 09:30. |
#43
Posted 14 July 2021 - 15:22
george_alexandru, on 17 iunie 2021 - 17:45, said:
La Rimac are acțiuni și VW (vreo 15%) si intenționează să devină acționar majoritar la Bugatti. Ar fi interesant de văzut un Bugatti electric. Din cate aud, Bugatti ar urma sa se vanda lui Rimac. De acolo, se spune ca ar urma un Rimac-Bugatti electric, ceva ce ar putea depasi 2000 de cai. Un target ar fi apropierea de 1.0s (sau chiar spargerea barierei de 1s) pe 0-60mph. Probabil au in vedere vreun sistem de propulsie neconventional (gen Thrusterul, cu care Roadster limited/founder edition cica ar miza pe un 1.1s), conventional e mult prea putin probabil, aderenta are limitele ei in ceea ce poate oferi. My guess, in varianta conventionala, un 1.65s, pe acolo,ar fi limita si asta in conditii cu totul exceptionale (pista sticky de drag, gen, cele mai bengoase cauciucuri pe care pot fi fabricate la data actuala...cele de motor-sport incluse etc.). Oricum, Mate a spus cam tot timpul, nu a concura in vreun fel cu Tesla la performante e scopul sau, ci a arata (impreuna si cu alte branduri (precum si Tesla), de ce nu ), ca super-car-urile electrice au mai mare potential decat oricare super-hyper-car pe combustie. In mare, cam asta ar fi si scopul principal al performantelor modelelor Tesla, nu ca soferul normal ar avea neaparata nevoie de ele, sau, in cel mai bun caz, le foloseste foarte ocazional. Edited by SorinGT, 14 July 2021 - 15:28. |
#44
Posted 14 July 2021 - 15:30
Pot să pună orice pe ea, dacă nu zboară, trebuie să găsească o soluție pentru aderență. Iar 1 secunda nu cred că e posibil in conditii de strada. Poate pe asfalt special cu anvelope pregătite dinainte.
|
#45
Posted 14 July 2021 - 15:33
Pai aia e ideea, sa nu se mai bazeze pe aderenta (aia nu are cum sa te mai ajute pentru asemenea performanta), ci pe un principiu jet, dar nu pe combustibil, ca la dragstere.
Edited by SorinGT, 14 July 2021 - 15:37. |
#46
Posted 14 July 2021 - 15:36
Adică nu rotile împing masina în față, ci jet engine-ul. Mă îndoiesc că vor fi omologate pentru drumurile publice, deci ceva de circuit.
|
|
#48
Posted 23 July 2021 - 06:35
Recenzie interesanta a volanului.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DyKQ7qtTJag?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#50
Posted 30 July 2021 - 23:46
Plaid vs Taycan Turbo S
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gfWNRyqhRRM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] bun, era de asteptat, dar...o intalnire nice intre old friends. |
#51
Posted 31 July 2021 - 10:52
De la Dragtimes cel mai amuzant video a fost urmatorul.
Plaid vs Chiron (doar la nivel de intentie cu dealerul de Chiron). https://www.youtube....ZvdzXwnCDxVyNEg |
|
#52
Posted 31 July 2021 - 15:42
Mai off...alte damblale carwow F1 car vs masini super tunate.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tbm-izZisbw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#53
Posted 31 July 2021 - 23:44
SorinGT, on 30 iulie 2021 - 23:46, said:
Plaid vs Taycan Turbo S [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gfWNRyqhRRM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] bun, era de asteptat, dar...o intalnire nice intre old friends. |
#54
Posted 01 August 2021 - 11:58
Plaid e extraordinar de rapid si arata asa fata de Taycan, care la randul sau e foarte rapid (si fata de alte hypercars). E o chestie pur informativa, asa cum au facut comparatii de genul asta si cu Raven. Dar asta nu stirbeste cu nimic valoarea Taycanului, e o bijuterie din toate punctele de vedere. As vrea sa cred ca posesorul ala care a comandat pe loc Plaidul sa fie destul de banos si mai ales de destept sa isi pastreze si Porschele.
Edited by SorinGT, 01 August 2021 - 12:01. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users