Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Tari fara restrictii covid
 Intrebare metoda HTML

Declaratie unica rectificativa

Radio Social FM

stabilizator cu tensiune de la USB
 Problema apa calda

refund facturi stornate Enel

Probleme cu aplicatii de tip "...

Program citire text din imagine
 Parere - Thule VeloCompact 924001

Cum se numesc goangele astea?

Angajare la Glovo

Daca cresc ratele la banca o sa l...
 

Tesla Model S Facelift 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#19
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 03.06.2007
Se vede ca nu știi jocurile mârșave ale short-sellerilor. Toată treaba cu Tesla Whompy Wheels este urzeala unui short-seller frustrat din cauza pierderilor de ordinul milioanelor. Omul a "documentat" multe accidente in care chiar s-au desprins roți dar nu din cauza problemelor la suspensii. Ba chiar a fabricat rapoarte false către NHTSA motiv din care acum il paște si pușcăria,  pe lângă milioanele pierdute pe Bursă.

View Postkolfleading, on 04 februarie 2021 - 10:26, said:

s-au rupt niste brate la suspensii si oamenii au dat cu masina de gard de la 100 Km/h.
Din pozele tale vad ca s-au comportat extrem de bine Teslele alea la impact la 100km/h

Edited by inuendo0, 04 February 2021 - 11:36.


#20
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,277
  • Înscris: 01.03.2013
InsideEVs este un site destul de favorabil pentru Tesla.

Gasiti aici un articol cu cateva informatii mai concrete despre "whompy wheels":
https://insideevs.co...s-true-stories/

Mi-e greu sa cred ca este doar o urzeala pentru jocuri la bursa, din moment ce exista chiar un TSB (Technical Service Bulletin) emis de Tesla pe aceasta problema.

Gasiti linkul catre TSB in articolul de pe Inside EVs

#21
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 03.06.2007

"By: Gustavo Henrique Ruffo"
Vezi putin activitatea acestuia. E hater Tesla cunoscut ăsta, numsi articole anti tesla are si parcă avea si o pozitie short pe TSLA.
M-am lămurit


#22
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,277
  • Înscris: 01.03.2013
Deci oricine publica ceva negativ despre Tesla este hater...m-am lamurit...

#23
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,949
  • Înscris: 08.01.2021
Cred ca multi au pozitii pe short pe Tesla si fara sa fie hateri,  pentru ca valoarea actiunii nu pare sa aiba legatura cu cifrele financiare ale companiei si le miroase a bula. Sunt multi "analisti" care sustin teoria bulei, si evident multi altii cu teorii complet opuse. Eu unul sunt prea amator ca sa imi dau seama care are dreptate, cand ii citesti toti par sa stie ce spun Posted Image

Edited by KiloW, 04 February 2021 - 12:47.


#24
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,128
  • Înscris: 13.11.2017
Inainte erau foarte multi pe pozitii short, dar dupa ce au luat-o urat de tot peste bot fiindca actiunile Tesla au tot crescut, s-a mai redus numarul lor. Oricum au luat-o peste bot mai recent si de la RobinHood. Chiar si Musk care datorita minciunilor lor a fost nevoit sa inchida departamentul de PR al Tesla, a facut misto de ei prin celebrul tweet "GameStonk" care a dus si mai sus actiunile firmei GameStop adancind pierderile shorterilor.
Oricum Musk nu-i uraste pe acesti rechini ai wall street, caci si rechinii au rolul lor in ocean, si mai nou dupa ce a vazut ce influenta are pe bursa un simplu tweet al sau facut la misto, vad ca a decis sa suspende o vreme activitatea sa pe tweeter. Probabil ca nu vrea sa mai fie partas la aceasta noua lupta pe bursa, lupta posibila datorita a ceea ce-i spuneam eu lui valitudor, ca lumea acum are mult mai multe informatii de pe social media decat dintr-o presa aservita intereselor marilor corporatii, iar presa auto este exemplul cel mai clar in acest sens. Totul este sa fii cat mai deschis la minte si sa nu mai citesti deloc presa scrisa sau macar sa compari informatiile cu cele de pe social media.

Edited by Ford4, 04 February 2021 - 13:19.


#25
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,870
  • Înscris: 17.09.2007

View Postkolfleading, on 04 februarie 2021 - 12:38, said:

Deci oricine publica ceva negativ despre Tesla este hater...m-am lamurit...
Oricine publica in mod constant doar ceva negativ despre Tesla fara o minima documentare obiectiva este hater. Si eu m-am lamurit...

#26
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 04.06.2009
Tesla Model S este chiar genial.
Volanul ala e ok ca design dar eu tot clasic as comanda.
Cu lipsa schimbătorului nu știu ce sa zic.
E clar ca Musk se bazează pe FSD și de asta volanul rămâne mai mult de override.
Cu versiunea Plaid plus nu mai ai nicio treaba cu Autonomia.
840km (sa zicem doar 650 în viata reala) și încărcare la 250kw de stai 30 minute max sa o încarci.
Asta inclusiv în România unde o sa apara superchargere probabil V3 in q2.
Nu mai zic ca bați cam tot ce înseamnă masina cu combustie (care nu e Bugatti) pana la 100kmh.
La ce oferă Model S e chiar ieftin.
Abia aștept sa ii vina lui TeslaBjorn.

Eu nu as cumpăra drăcia, e cam prea mult din net worth ul meu (la naiba as cumpăra dacă as avea 1.000.000 euro).

Dar un model 3 LR  cu autonomie de 700 ar fi drăguț.

Referitor la acțiunile Tesla ele sunt supra evaluate. Dar la naiba cine va pune sa puneți toate ouăle într-un cos? Se folosesc fonduri de index de ceva timp( google John Bogle, Vanguard, Bogle heads) sa lasam speculațiile pentru alt sub forum.

Edited by mihaicl1981, 05 February 2021 - 00:14.


#27
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,870
  • Înscris: 17.09.2007

View Postkolfleading, on 04 februarie 2021 - 22:37, said:

Documentare obiectiva: problema este reala si recunoscuta de catre Tesla (prin existenta acelui TSB).
Documentare obiectiva: a afla ce/cum a postat Gustavo Henrique Ruffo si a posta doar sursa/TSB cu un ton neutru.
Documentare subiectiva/tendentioasa: a prelua doar anumite parti dintr-un subiect, extras din context in scopul prezentarii cu un scop negativ.
E ceea ce face in mod constant Gustavo.
E ce ai facut si tu la postarea asta, ai extras doar ce ti-a convenit din postarea mea ,,Oricine publica in mod constant doar ceva negativ despre Tesla fara o minima documentare obiectiva".
Am subliniat ce ai eliminat.

View Postkolfleading, on 04 februarie 2021 - 22:37, said:

De multa vreme l-ati sustinut si l-ati incurajat pe prietenul vostru Ford4 sa posteze doar chestii negative despre VW (inclusiv atacuri la persoana impotriva celor care l-au contrazis) si doar chestii pozitive despre Tesla (ca si cum la Tesla totul este idilic, cand de fapt stim amandoi ca nu este chiar asa).

Iar acum, cand vi se raspunde cu aceeasi moneda pe care tot voi ati pus-o in circulatie cu ajutorul lui Ford4, nu va mai convine, v-ati trezit sa dati lectii de moralitate...
Daca as spune ca un coleg procedeaza similar atunci si eu as face aceeasi greseala (probabil am si facut-o in trecut). Prin urmare:
1. Daca ai sa-mi reprosezi ceva sau sa ma contrazici mi te adresezi direct, asa cum am facut si eu, nu cu apelativul plural (pentru ca nu cred ca a fost o forma de politete ci un plural).
2. Daca te ataca cineva ai butonul de raportate si poti sa-i raspunzi direct sau sa-l treci la ignore. Asa procedez si eu.
3. Poti sa ma intrebi cu subiect si predicat, daca e ontopic si nu e doar legat de neintelegerile personale cu o persoana daca sunt de acord cu un subiect sau nu. La chestii din astea am raspuns si pe alt topic (legat de pompa de caldura la id.3) pentru ca era o intrebare tehnica, nu un flame.
4. Chiar nu fac parte dintr-o galerie de fotbal, cu unele postari de la unii utilizatori sunt de acord, cu alte nu. Asa ca ,,raspuns cu aceeasi moneda" mi se pare o exagerare fara a aduce ceva util in discutie.

#28
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,772
  • Înscris: 15.08.2008
@kolfleading & @Ford4
Nu vreti sa va balacariti voi in privat?
Chiar credeti ca intereseaza pe cineva disensiunile voastre?
Plus ca intra extrem de lejer la "offtopic" si "flame", chestii sanctionabile de Regulament.
Considerati asta un avertisment verbal!

#29
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 03.06.2007
O comparație interesantă:

Attached Files



#30
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,341
  • Înscris: 23.07.2014
Rubrica fapt divers Posted Image

https://insideevs.co...thout-thruster/

probabil thrusterul e pentru founder edition. Cu un asemenea start, te-ai putea gandi la un very low 8s sau chiar high 7s pe sfertul de mila. Interesant de vazut cat din simularea respectiva se va regasi in realitate. Ar fi o piesa de colectie...

9.2xx-ul lui S-Plaid e deja un one of a kind, e batut doar de mult mai scumpul Rimac C2.

Ca tot nu are Rimac un topic separat

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/A4orCB71BgY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

misto converstatia Matt and Mate Posted Image

-yeah...your car is really slow
-yeaah...you fall asleep...

https://youtu.be/A4orCB71BgY?t=416

Edited by SorinGT, 07 June 2021 - 11:13.


#31
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,341
  • Înscris: 23.07.2014
Cum a trecut Model S Plaid pe langa un McLaren P1 pe circuit

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YNiTML3hqT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

si un drag race de distractie, se pare tot cu S Plaid, in care S-ul ii da tipului un head-start masiv:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c4uufwbGvhs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#32
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,074
  • Înscris: 30.08.2017
La Rimac are acțiuni și VW (vreo 15%) si intenționează să devină acționar majoritar la Bugatti. Ar fi interesant de văzut un Bugatti electric.

#33
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,341
  • Înscris: 23.07.2014
Un review Model S Plaid.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HPQ-hta9fuA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Masina arata practic la fel ca Raven, niste face-lift minore, interiorul e ceva mai modificat, nu dramatic insa, in mare aproape aceeasi arhitectura. Materialele insa par mult mai bune, iar calitatea lucraturii interioare si atentia la detalii par un salt semnificativ, se mai apropie de standardul european. Nu prea cred ca sunt fan al tipului asta de volan pentru o masina de familie. O merge pe Roadster, dar aici....

Edited by SorinGT, 21 June 2021 - 13:34.


#34
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,341
  • Înscris: 23.07.2014
Alt fapt divers, actualmente Tesla Model S Plaid e doar cu 0.03s mai lent pe sfertul de mila decat o masina de Formula1

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mLUTB5TwM4o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

in timp ce,cum rezulta dintr-un link mai sus, Rimac 2 e mai rapid cu 6 zecimi decat F1 car (enorm, la nivelul ala de acceleratii). Interesant de vazut si Roardster, respectiv Roadster Thrusters cand o veni vremea.

Acu' ceva vreme, VW ID R a batut pe Goodwood un record al unei masini de Formula1.

Edited by SorinGT, 01 July 2021 - 12:12.


#35
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,074
  • Înscris: 30.08.2017
Mașinile F1 nu sunt gândite pentru așa ceva, ele pe circuit excelează, as vrea să văd un comparativ pe Nordschleife unde la mașini de serie benzinarele dețin momentan top 10.

Edited by george_alexandru, 01 July 2021 - 12:38.


#36
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,341
  • Înscris: 23.07.2014
Masinile de F1 nu sunt gandite pentru top speed, ca aplicatie "practica", pentru liniute de o mila, dar sunt gandite pentru acceleratii fulminante pina pe la 250km/h si foarte bune pina pe la 300. S-a vazut si in film cum se desprindea de Chiron ca nimic, desi la start nu se vedea diferenta (rwd-ul cu spinningul de rigoare la start). In rest da, ele sunt si mai bune pe circuit (circa 5g+ in curbe...). Cu exceptia lui Porsche 919 hybrid (tot monopost), nu cred ca ai momentan rival pentru o masina de F1.

Momentan destul de greu sa vezi masini electrice de serie in top, din cauza greutatii. La masini insa in zona lor de greutate se schimba treaba, de exemplu Taycan turbo S e doar putin mai lent decat Veyron (desi mai greu), iar Plaid (desi inca nu e listat, pentru ca au fost timpi de antrenamente), mult mai rapid....parca 7.15 a fost ultimul timp zvonit de martori de la AMT. De vazut ce or putea Rimac si Roadster.

Recorduri cu adevarat "periculoase" vezi la chestiile mai usoare, monoposturi, gen VW ID R. Pina la masini de productie mai dureaza.

Ce spuneam in posturile astea tine de purul fapt divers, nici un sofer nu are in fapt nevoie de asemenea performante si nici nu le va utiliza, eventual cu exceptia unor ocazii foarte rare. Dar e o chestie sa te gandesti la o masina de familie de 5 metri, la care vor sa-i mai adauge 2 scaune (sa faca 7 locuri), cu un cargo space enorm, cu atata infotainment inauntru, care mai face si asemenea giumbuslucuri.

Tot ca pur fapt divers, exista de fapt un rege electric de detronat (care nu e monopost), care nu e nici Rimac-ul

https://supercarlist...test-cars-0-300

Edited by SorinGT, 01 July 2021 - 13:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate