Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Ultima postare: nov 17 2023 10:37, Inițiat de
vali
, dec 15 2020 16:16
·
24
#218
Publicat: 06 august 2021 - 22:54
Navigatia on-board este de obicei superioara celei pe telefon si numai prin simplul fapt ca are ca date de telemetrie si masina in sine. In tuneluri lungi semnalul gps nu exosta si predictiile de la intrare in tunel dispar de obicei dupa 1 minute maxim. Te ratacesti grupa mare prin orase gen Stockholm unde e plin de tuneluri lungi cu bifurcatii si benzi care se unesc cu drumurile principale.
Bine, mai trebuie si o interfata pe masura si niste harti la zi .... ceea ce Toyota nu prea face. |
#219
Publicat: 07 august 2021 - 07:35
vali, on 06 august 2021 - 21:30, said:
ideea că navigația e pe bani, când o ai deja pe telefon, e ceva out of this world. e ca și cum ar cere bani pe aer, dar aerul e peste tot. Costa, la fel ca si telefonul. Ca doar nu te nasti cu el lipit de gamba. Cat costa e alta poveste. E intre tine si producator. Editat de sebulbus, 07 august 2021 - 07:36. |
#224
Publicat: 10 august 2021 - 12:12
vali, on 10 august 2021 - 12:05, said:
în Rusia |
#225
Publicat: 10 august 2021 - 14:55
ro_explorer, on 06 august 2021 - 22:54, said:
Navigatia on-board este de obicei superioara celei pe telefon si numai prin simplul fapt ca are ca date de telemetrie si masina in sine. In tuneluri lungi semnalul gps nu exosta si predictiile de la intrare in tunel dispar de obicei dupa 1 minute maxim. Trebuie spus ca navigatia de pe telefon depinde de reteaua de telefonie mobila. Ia incercati sa activati pe telefon modul avion, apoi sa activati GPS-ul si o sa aveti o surpriza. Cel putin la mine s-a intimplat. |
#229
Publicat: 11 august 2021 - 21:54
Este asamblata, asta este definitia, chiar si ei spun asta, de exemplu Higlander poarta un sticker Assembled in USA.
Da, navigatia de fabrica foloseste semnale de pe magistrala CAN precum viteza deplasare, date acceleratie de la accelerometrele din interior, pe toate cele 3 axe, distanta parcursa si altele. Practic sistemul de navigatie OEM, de la Prius in prezent face si calcule de navigare inertiala cu o precizie foarte buna, fapt pentru care in tunele lungi iti arata exact unde incepe si unde se termina, fata de telefon care isi pierde semnalul. |
#232
Publicat: 25 decembrie 2021 - 22:26
Salutare tuturor, in Ianuarie o sa dau si eu comanda de Rav4 hybrid versiunea Luxury Premium. Am inteles de la dealer ca sunt mari probleme cu livrarea, ar trebui sa ma astept sa o primesc nu mai devreme de Iulie 2022 🤦🏻 Intre timp, având in vedere ca la drive-test nu am avut parte de autostrada, sunt curios daca ati sesizat diferente intre model 2019 si model 2021 de exemplu in ceea ce privește NVH. Din cate am inteles de la dealer, versiunea luxury premium ar trebui sa fie putin mai bine insonorizata comparativ cu versiunea Dynamic. Poate cineva sa confirme? Personal mi se pare marketing bullshit din partea dealerului.
|
#234
Publicat: 26 decembrie 2021 - 11:30
vali, on 26 decembrie 2021 - 09:56, said:
livrarea depinde mult de ce opțiuni vrei pe ea. iar partea cu insonorizarea, din ce am citit pe forumurile din afară, e la fel de proastă pe tot modelul. Multumesc, ma tot uit si eu pe forumurile din afara si vad tot felul de posibile soluții la problema zgomotului in general. Sincer, m-ai cam speriat cu zgomotul, ți-am citit toate postările )) O soluție (costisitoare) ar fi sa punem geamurile laterale de pe Prime, fiind laminate ma aștept sa anuleze intr-o oarecare măsura zgomotul de vânt din oglinzile laterale. Am citit si ca se pot pune diferite materiale fono-absorbante in locații cheie precum podea, tunel direcție, sub pedale, sub plafon, etc. Ma intreb totusi daca tot stresul asta si cheltuiala in plus merita pentru o masina de 44.000€ (am oare așteptări nerealiste?) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi