Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...
 Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 

Instalatie GPL injectie directa

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
22 răspunsuri în acest subiect

#1
igor_mirescu

igor_mirescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 86
  • Înscris: 17.05.2016
Salut,

A mai avut cineva instalatie de gaz pe masina cu injectie directa ?
Ma intereseaza in special modelul de INSTALATIE GPL ZAVOLI INJECTIE DIRECTA 4 CIL/REZERVOR TOROIDAL ca are un pret decent :) adica 5000 de lei.
La informatii am gasit ca la drum lung consuma 10% benzina si 90% gpl iar in oras 25% benzina si 75% gpl.

Multumesc.

#2
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.815
  • Înscris: 29.09.2006
Intreaba la agrom.ro , eu la ei am montat 3 instalatii GPL si am vazut ca aveau brosuri si despre injectia directa. Cred ca si cautand pe site la ei gasesti ceva.
[ https://www.agrom.ro/foto/agr-direct-injection.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de spooky51, 26 august 2020 - 11:19.


#3
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.762
  • Înscris: 12.09.2015
Dealeri autorizati Zavoli pe Romania sunt si Supergaz,eu cred ca ei te pot lamuri mai bine(deleri autorizati cu montaj).La Buzau/Vernesti unde eu am incredere maxima nu am vazut sa lucreze cu Zavoli.Eu am LandiRenzo pe motor aspirat....

Editat de PiticVerde, 26 august 2020 - 11:33.


#4
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.213
  • Înscris: 05.04.2008
Intrebarea este daca merita instalatia de gpl pe injectie directa mai ales ca motorul nu poate functiona doar pe gaz cum sunt cele MPI. Asa ca ce faci? Cheltui 5000 de lei pe gpl, ca apoi sa consumi benzina 15% sau o lasi pe benzina fara gpl? Calculeaza cati kilometri parcurgi pe an... pe MPI instalatia de gpl ti-o amortizezi undeva la 20 000km, adica 2 ani cu o medie de 10 000km!

Editat de ammaus, 26 august 2020 - 11:44.


#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 398.284
  • Înscris: 08.10.2015
Mai este un semn de intrebare. Motoarele cu injectie directa sunt mai "sensibile"... Stiu un caz in care proprietarul a montat un Prince la 8000 RON pe 1.2 Tce si a crapat motorul.... Ca e vina instalatia, ca e vina fiabilitatii motorului... inca nu se stie !

#6
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.734
  • Înscris: 23.04.2007

View Postbumpocbum, on 26 august 2020 - 12:00, said:

1.2 Tce si a crapat motorul....
Prin ce parte a motorului era crapatura ?

Editat de adrian_r5, 26 august 2020 - 12:14.


#7
igor_mirescu

igor_mirescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 86
  • Înscris: 17.05.2016
Eu fac cam 20.000 km / an iar masina in cauza este un Ford kuga 1.5 ecoboost automat 182 cp 4x4, consum 13-14 oras 7-8 extraurban drum european/national 10 autostrada
Masina este din familie si o sa ajunga la mine de principiu undeva la inceputul anului viitor

#8
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.275
  • Înscris: 25.07.2007
nu merita gpl pe injectie directa. stiu pe cineva cu un Opel Mokka si consuma si 3% benzina pe langa gpl. una peste alta, nu merita deranjul. sigur, se face o economie, dar e prea mica.

sigur, am vazut ca exista instalatii cu injectie lichida, dar sunt 3000 de euro.

#9
igor_mirescu

igor_mirescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 86
  • Înscris: 17.05.2016

View Postrich1974, on 26 august 2020 - 12:26, said:

nu merita gpl pe injectie directa. stiu pe cineva cu un Opel Mokka si consuma si 3% benzina pe langa gpl. una peste alta, nu merita deranjul. sigur, se face o economie, dar e prea mica.

sigur, am vazut ca exista instalatii cu injectie lichida, dar sunt 3000 de euro.
E vorba de 1000 de euro nu de 3 mii iar calculul este facut pentru 100 de mii de km

#10
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.213
  • Înscris: 05.04.2008
La masinile din prezent benzina cu injectie directa nu as fi in stare sa aleg nici una. Mai bine aleg un diesel, ca si costuri sunt tot pe acolo dar consumul mai mic.

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 398.284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postadrian_r5, on 26 august 2020 - 12:14, said:

Prin ce parte a motorului era crapatura ?

Ce inteligenta, ma uimesti.... Cred ca era pe stanga sau pe dreapta, nu am retinut exact....

Editat de bumpocbum, 26 august 2020 - 14:24.


#12
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.734
  • Înscris: 23.04.2007

View Postbumpocbum, on 26 august 2020 - 14:22, said:

Ce inteligenta, ma uimesti....
As fi vrut sa pot spune acelasi lucru despre tine ... da' n-a fost sa fie Posted Image

Cind ai scris ca a crapat motoru' nu ma gindeam ca a patit-o ca bocancii lu' Gheo ... de aia am scris crapatura cu italic ... credeam ca pricepi Posted Image

Sa scriu si pe intelesu' tau - ce s-a defectat la motor ?

Editat de adrian_r5, 26 august 2020 - 14:37.


#13
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.713
  • Înscris: 22.11.2007
1.2 tce se strica si daca nu ii pui gpl sunt niste esecuri din fabricatie care ori consuma ulei ori apare fenomenul de oil dilution (baga benzina in ulei). din fabrica consuma ulei dupa un update de soft ajung sa apara oil dilution.

La 20.000km pe an nu mi se par chiar asa multi incat sa pui gpl tinand cont evident de costuri si de faptul ca vei arde benzina in continuare.

de luat in calcul si eventualele probleme, reviziile la gpl care costa si alea ceva. si as mai lua in calcul ca masina ta consumand relativ mult vei face drumuri dese la statiile gpl.

eu nu as face trecerea asta in cazul masinii tale. iar daca o faci neaparat cauta pe cineva cu motorul tau care are gaz pe el ca la Ford majoritatea motoarelor (clasice pe benzina) dupa 80-100.000km pe gpl deja incepeau sa arda supapele. nu erau motoare rezistente pt gpl.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 398.284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postadrian_r5, on 26 august 2020 - 14:36, said:

As fi vrut sa pot spune acelasi lucru despre tine ... da' n-a fost sa fie Posted Image

Cind ai scris ca a crapat motoru' nu ma gindeam ca a patit-o ca bocancii lu' Gheo ... de aia am scris crapatura cu italic ... credeam ca pricepi Posted Image

Sa scriu si pe intelesu' tau - ce s-a defectat la motor ?

Sa iti detaliez pe intelesul tau ca vad ca ai probleme cu....motorizarea !

De fapt motorul chiar a crapat fizic, s-a calat si a facut poc (a se citi crapatura..). Acu ca era pe dreapta, pe stanga sau pe centru conteaza prea putin chiar daca era scris cu italice.


Sa ramanem la instalatii GPL  totusi....

View Postbossake, on 26 august 2020 - 14:40, said:

de luat in calcul si eventualele probleme, reviziile la gpl care costa si alea ceva. si as mai lua in calcul ca masina ta consumand relativ mult vei face drumuri dese la statiile gpl.
Nu stiu cum este la injectie directa dar nu poate sa fie mult mai rau decat la o aspirata la consum, mai ales ca foloseste si mai multa benzina.. Eu pe extern cu un plin, rezervor toroidal de 48 l util ajung la 500km. Revizii doar 100 RON la 15k km....Probleme....e cu semn mare de intrebare !

Editat de bumpocbum, 26 august 2020 - 14:49.


#15
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.713
  • Înscris: 22.11.2007
La gpl daca pui o butelie de 42l poti baga vreo 32-34l in ea. rezervorul de gpl pus la roata de rezerva este limitat ca si dimensiune. iar pe gpl consumul este oricum mai mare (cred ca se respecta regula asta si la injectia directa)....

de asemenea unele masini nici nu au roata de rezerva, asadar nu mai au loc de roata de rezerva si atunci trebuie sa il pui de-a latul portbagajului. te avantajeaza ca poti pune butelie mai mare dar pierzi la spatiu din portbagaj, utilitate (ca degeaba ai bancheta rabatabila daca ai "bomba" acolo).

Editat de bossake, 26 august 2020 - 15:08.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 398.284
  • Înscris: 08.10.2015
Am rezervor de 55 toroidal util 48. E pus in locul rotii de rezerva. Nu area treaba cu bancheta rabatabila. Inca caut solutii cu relocat roata de rezerva....dar pana una alta are loc in portbagaj. Consum in plus pe GPL 1-1.5l/100km.

PS: Eu zic ca merita si in conditiile de consum care le afirma initiatorul. Depinde mult insa de fiabilitatea motorului. Daca ai probleme cu el deja toata economia ....viitoare... se cam duce !

Editat de bumpocbum, 26 august 2020 - 15:20.


#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 28.553
  • Înscris: 06.02.2006
Problema e ca sunt foarte putini cei care au GPL pe injectie directa.

Cei care avem pe MPI ne putem da cu parerea insa functioneaza total diferit, sunt doua sisteme - cu injectie GPL care stie sa mearga numai pe GPL sau secventiala, injectia directa are oricum probleme cu formarea calaminei pe supape (nu stiu daca fenomenul este mai redus pe GPL) si unele cu oil dilution, e cam greu sa tragi o concluzie clara. M-am mai chiorat si eu pe net pe subiectul asta, ca de obicei parerile sunt impartite, chestia e ca multi au ramas cu problemele de acum ceva ani cand instalatiile nu erau atat de avansate si in mare parte erau utilizate pe masini cu carburatie unde era mai mult improvizatie decat instalatie la un moment dat. Oricum in foarte mare parte procentul de probleme este influentat de montator si calibrarile pe care le face.

#18
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.921
  • Înscris: 01.01.2010
A mea are MPI, si abia daca imi scot eu banii. Daca nu mergi si garantezi ca merge un milion de Km, o sa fii pe minut cu GPL-ul amestecat cu benzina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate