Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Opel Astra K 2020 1.2 145 CP, F12SHR
Last Updated: Mar 09 2024 12:09, Started by
onzaueb
, Jul 30 2020 11:32
·
0
#74
Posted 07 August 2020 - 18:32
Sincer sa fiu si mie imi place forma svasticii.
Stiu ca nu e acesta subiectul topicului, dar fac o paranteza. Daca lumea s-ar informa cu privire la istoria acestui simbol frumos si ar intelege de unde vine si ce semnifica in realitate, nu ar mai fi asa de blamat si nici interzis. Dar, pacat ca e asociat doar cu o perioada neagra a istoriei si atat... Chiar vroiam sa imi iau un medalion sau un inel cu asa ceva, sau macar un tricou, dar, cred ca sunt pasibil de vreo amenda, daca dau de minti inguste. Asa ca am renuntat. Edited by Magicwisewolf, 07 August 2020 - 18:33. |
#75
Posted 10 August 2020 - 09:50
Am depasit si 1500 km, motorul a mai prins niste viata si acceleratiile se simt mai bine, cam cum ar trebui sa se simta 225 Nm. Acum accelereaza linistit chiar si cu a 6-a la 120-130 km/h, nu se mai simte nevoia sa cobor a 5-a pentru a depasi pe autostrada. Evident ca a 5-a accelereaza mai bine, daca e nevoie, la viteze peste 120 km/h.
Pe autostrada, chiar si pe la 160-170, este doar putin zgomot de la vant in plus fata de 100-120. Imi place si nu, adica imi place ca e liniste in habitaclu, dar nu-mi place pentru ca tind sa depasesc des viteza legala si traficul de weekend pe autostrada este cel putin haotic. Interesanta etajarea cutiei, treptele sunt mai lungi si asta imi place. De exemplu cu a 2-a la 4500 am aproape 80 km/h si, in oras, daca e trafic lejer si sunt primul la semafor, schimb 2-a la 25-30 apoi direct a 4-a la 60-65 pentru mers constant. |
#76
Posted 11 August 2020 - 23:52
#77
Posted 13 August 2020 - 20:07
onzaueb, on 10 august 2020 - 09:50, said:
Am depasit si 1500 km, motorul a mai prins niste viata si acceleratiile se simt mai bine, cam cum ar trebui sa se simta 225 Nm. Acum accelereaza linistit chiar si cu a 6-a la 120-130 km/h, nu se mai simte nevoia sa cobor a 5-a pentru a depasi pe autostrada. Evident ca a 5-a accelereaza mai bine, daca e nevoie, la viteze peste 120 km/h. Pe autostrada, chiar si pe la 160-170, este doar putin zgomot de la vant in plus fata de 100-120. Imi place si nu, adica imi place ca e liniste in habitaclu, dar nu-mi place pentru ca tind sa depasesc des viteza legala si traficul de weekend pe autostrada este cel putin haotic. Interesanta etajarea cutiei, treptele sunt mai lungi si asta imi place. De exemplu cu a 2-a la 4500 am aproape 80 km/h si, in oras, daca e trafic lejer si sunt primul la semafor, schimb 2-a la 25-30 apoi direct a 4-a la 60-65 pentru mers constant. |
#79
Posted 13 August 2020 - 20:35
De ce nu? Că te pune pe tine să introduci in R, treapta 1. Așa e si la automată: R și D🙂
|
#80
Posted 13 August 2020 - 21:29
kriiss, on 30 iulie 2020 - 11:45, said:
M-am uitat si eu destul de serios la varianta break . Ce m-a dat inapoi este motorul - pare a fi un motor nou dezvoltat de GM, nu e motor PSA, si care nu va mai fi folosit in viitor . Eu imi propun sa tin o masina noua vreo 10 ani si nu mi-a placut aspectul asta. Sa o conduci sanatos ! Doar ca motorul asta de care Wiki zice ca e GM e-turbo e de 1.3 de fapt, nu de 1.2. Nu exista GM e-turbo de 1.2 in afara de asta de pe Astra pe nicio masina GM. Asta e una. A doua, care ar fi sansele ca motorul de pe Astra, montat dupa preluarea de catre PSA sa aiba acelasi alezaj de 75mm si cursa de 90.5mm ca motorul PSA si sa nu fie totusi PSA. Fix zero as zice. Daca se inspira GM il facea numai de-al dracu de 90, nu de 90.5. Mai pierdea aproape 1 cp dar nu mai comenta nimeni nimic. Motorul e PSA toata ziua. Ce cred eu e ca sunt anumite limitari dictate de cutia folosita care probabil e GM si ca are niste caracteristici de cuplu si putere putin diferite de modelele PSA. Gen l-au reglat sa scoata maximul safe suportat de cutie. De aia si cuplul cam "subtire" pt puterea maxima dezvoltata. Opel a avut intotdeauna cuplu mai mic decat concurenta la motoatele turbo dar pe o plaja mai mare de turatie. Si la 1.4 si la 1.6 si la 2.0. Si tot Opel a cam avut probleme cu cutiile la motoarele mai puternice decat cele entry level si de aia a si limitat cuplul probabil. Ala vechi de 1.4 si 140cp avea doar 200Nm. Putea avea lejer mai mult la puterea aia. La fel si asta. Cuplul e relativ mic pt puterea dezvoltata dar se mentine pana sus in ture. Edited by underb, 13 August 2020 - 21:27. |
#81
Posted 13 August 2020 - 21:37
@corcodel: am inteles cum e cu selectarea treptei de viteza, eram curios cum parcheaza automat mentinand viteza de deplasare cu o cutie manuala unde debreierea si accelerarea o face soferul. La Ford, cel putin, te avertizeaza doar cand sa franezi, in rest vireaza singura volanul, ajusteaza unghiutile de bracare si viteza de deplasare, e o manevra foarte utila celor care nu prea le au cu covrigul.
Edited by takis, 13 August 2020 - 21:40. |
#82
Posted 13 August 2020 - 22:06
Funcționează fix la fel și cu cutie manuală, doar că pedalele sunt în responsabilitatea șoferului. Mașina se ocupă de volan și îți spune în ce direcție să te miști, înainte sau înapoi. Dacă nici atâta lucru nu rezolvă șoferul, parcatul e ultima lui problemă. Dar dacă măcar atâta poate, sistemul te bagă unde nici singur nu te-ai chinui să te bagi. Un exemplu și la mine pe jurnal: https://forum.softpe...20/page__st__54
|
|
#83
Posted 13 August 2020 - 22:10
Asta cu pedalele diferă, la unele accelerează și frânează ea, la altele treaba asta o face șoferul, însă asistat la frânare de mașină în cazul în care îi dai "pedală".
|
#84
Posted 13 August 2020 - 22:25
De accelerat și frânat singură se poate doar la automată. Nici la alea la toate, depinde de implementare. Dar la manuală nu văd cum ar putea singură, din moment ce ambreiajul e doar la pedală, nu e electronic ca accelerația.
|
#85
Posted 14 August 2020 - 09:31
samoilaaa, on 13 august 2020 - 20:07, said:
salut , masina are optiunea pentru parcare automata? Nu, are doar senzori fata-spate fara laterale si camera spate. underb, on 13 august 2020 - 21:29, said:
Conform Wiki e motor GM. La prima vedere. Doar ca motorul asta de care Wiki zice ca e GM e-turbo e de 1.3 de fapt, nu de 1.2. Nu exista GM e-turbo de 1.2 in afara de asta de pe Astra pe nicio masina GM. Asta e una. A doua, care ar fi sansele ca motorul de pe Astra, montat dupa preluarea de catre PSA sa aiba acelasi alezaj de 75mm si cursa de 90.5mm ca motorul PSA si sa nu fie totusi PSA. Fix zero as zice. Daca se inspira GM il facea numai de-al dracu de 90, nu de 90.5. Mai pierdea aproape 1 cp dar nu mai comenta nimeni nimic. Motorul e PSA toata ziua. E ultima data cand raspund la treaba asta. Motorul e GM si altii mai avizati o spun la fel. Dispunerea turbinei, evacuarii si admisiei sunt diferite si am pus poze la inceput cu motorul de pe Crossland si cel de pe Astra. Multe componente de la motorul de pe Crossland au emblemele PSA, cele de pe Astra au doar GM. Daca GM si PSA s-au inteles sa produca aceleasi piese dar in fabrici, in dispuneri, performante si cu etichete diferite, atunci nu stiu ce sa zic...poate chiar sunt diferite? |
#86
Posted 14 August 2020 - 09:55
2020-08-14 10_46_49-Clipboard.jpg 408.24K
57 downloads
IMG_20200806_083936.jpg 283.22K 65 downloads Clipboard01.jpg 506.21K 71 downloads Clipboard02.jpg 435.1K 72 downloads Nu stiu daca conteaza, dar inclusiv tipul de antigel e diferit. Si astea sunt diferentele care se vad la prima privire. |
#87
Posted 14 August 2020 - 09:57
Scuze. Nu am vazut primele poze. Sunt intr-adevar motoare diferite. Si nu e vorba doar de locul accesoriilor.
|
|
#88
Posted 19 August 2020 - 00:52
azi am verificat astra J a vecinului: nu are guri de ventilatie pe consola spate, doar bricheta si scrumiera. de la astea am ramas eu cu impresia ca are si guri de ventilatie.
in schimb are cate 2 guri de ventilatie sub fiecare din scaunele din fata care bat la picioarele pasagerilor din spate. |
#89
Posted 19 August 2020 - 03:59
Gurile ventilatie de pe podea cred ca se gases la aproape orice masina (cu 4 locuri ) indiferent de echipare.
|
#90
Posted 19 August 2020 - 09:01
Am dat comanda pe aliexpress de niste chedere cu adeziv ca sa pun pe unde intra praf si mizerie, adica sub hayon in partea de sus, in fata si in partea de sub parbriz la capota si in partea de jos a usilor. Momentan sunt pe drum si sper sa soseasca pana incep sa cada frunzele. Masina fiind parcata sub pomi, se umple in zonele astea de praf (care se face noroi cand o spal) si frunze si sunt zone greu de curatat. Mai ales ca eu o spal la spalatoriile cu jeton de la Lukoil si de cele mai multe ori e coada si nu ajung sa dau cu jetul la imbinarile astea.
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users