Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Opel Astra K 2020 1.2 145 CP, F12SHR

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#37
Abaddon

Abaddon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 22.02.2007
Aveti idee daca caroseria Astra este galvanizata?

#38
Marrjus

Marrjus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 19.01.2014
Ce masina ai avut inainte? Intreb sa vad cum ti se pare ca antifonare. Eu am Astra H si e cam zgomot inauntru, mai ales pe autostrada.

#39
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

 Marrjus, on 31 iulie 2020 - 17:03, said:

Ce masina ai avut inainte? Intreb sa vad cum ti se pare ca antifonare. Eu am Astra H si e cam zgomot inauntru, mai ales pe autostrada.
Pai recent am mers (pasager sau sofer) pe autostrada sau la viteze de autostrada, cu Golf VI Highline, Audi A3 si A4 AllRoad (3-4 ani vechime) si m-au impresionat cu antifonarea. Iar Astra K mi se pare putin peste Golf, care are doar parbriz si laterale fata bine antifonate, altfel din spate se aude zgomot de rulaj, dar sub A4 care la 180 dadea senzatia de plutire in deplina liniste (relativ). A3-ul era cu motorul de 1.0 115 cp cu dsg, 7 trepte, destul de fasnet si comparabil la antifonare (la alte capitole nu ne bagam).
Am mers si cu Astra H, 1.8 140 cp, dar avand 5 trepte motorul e galagios la viteze mari. E diferenta majora la antifonare intre H si K. Altfel, la interior, mi s-au parut apropiate (era un H foarte bine ingrijit cu multe optiuni). Proprietarul H-ului a mers cu K-ul meu si l-a impresionat placut.

Edited by onzaueb, 01 August 2020 - 06:49.


#40
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Intreba cineva mai devreme daca m-am uitat la Golf. Unul din motivele pentru care nu mai vreau VW e ca e inginerit sa fie sub Audi. Nu mai zic de Skoda. Cum dracu sa izolezi fonic doar locurile fata? Ca sofer, daca aveam o masina in galagioasa in lateral fata, o auzeam ca venind din laterale spate, pentru ca zonele alea erau mai slab antifonate. Infotainmentul, desi acelasi, pe vw era mereu ceva in minus fata de Audi. Chestia aia cu selectarea modurilor de condus? Doar la Audi. Inclusiv motoarele, Audi avea 10-15 cp peste vw care avea 5-10 peste skoda. Doar la ultimele generatii vad ca skoda are cam aceleasi cifre ca vw. Dar tot sub audi.

#41
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Cumva trebuie să le diferențieze. Altfel, toți ar lua Skoda. Sau VW. În detrimentul Audi. Norocul nostru e că avem de unde alege, vrei ceva bun, iei Skoda. Vrei bun+, iei Vw. Vrei foarte bun, iei Audi. Vrei excelent, iei Porsche. Clasificarea asta e made by me😂🙂

Poate reușesc să stau în spate în Skoda mea la viteze de peste 140 km/h, să observ acustica de acolo. Doar că nu prea mă leg de prietenul în care am cea mai mare încredere (bine, nici cu alții, că nu prea au permis de conducere), dar care nu are înclinație spre viteze mari decât în interes de serviciu.

Edited by corcodel10, 01 August 2020 - 14:55.


#42
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Buftea - Cora Lujerului, varianta Centura, A1.
Attached File  IMG_20200801_172637_1.jpg   334.58K   145 downloads


Ce ma surprinde e turatia de 1100 la relanti desi motorul era cald si am mers din Bucuresti pana in Buftea si inapoi. Am facut mai multe opriri de peste 5-10 minute si chiar daca am mers minute bune, tot la 1100 era relantiul. Pana azi cred ca 1 data am vazut comportamentul, mai acum cateva sute de km, dar nu l-am luat in seama. Ma gandesc daca ar fi regenerarea dpf, sau altceva.

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Poate fiindcă aveai ac-ul pornit?

#44
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

 addelin, on 01 august 2020 - 19:36, said:

Poate fiindcă aveai ac-ul pornit?
Posibil, dar sta pornit de cand am luat masina :))

#45
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Regenerarea la benzină nu e ca la diesel. Ține sub observație, ar trebui să stea sub 1000 ture. Si cu ac on, tot sub 1000 e si la mine. 950, mai exact.

#46
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

 corcodel10, on 01 august 2020 - 20:56, said:

Regenerarea la benzină nu e ca la diesel. Ține sub observație, ar trebui să stea sub 1000 ture. Si cu ac on, tot sub 1000 e si la mine. 950, mai exact.
In mod normal sta sub 900. O sa vad urmatoarele drumuri.

#47
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Azi nu am mai vazut turatia ridicata la relanti, s-a normalizat in 10-20 secunde dupa pornirea de la rece si a ramas sub 800 rpm pentru restul zilei.
Am un OBD2 reader cu Bluetooth, chinezarie d-aia mica, root pe telefon (dar nu e necesar) si am instalat prin niste acrobatii cu Torque Pro si XDA Labs, OBD2AA pe telefon si pot avea ceva de genul pe displayul masinii:

Attached File  IMG_20200802_080450.jpg   301.17K   91 downloads

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UYB4oHOb98s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu e responsive, dar cred ca merge pentru informatii statice sau care se actualizeaza mai greu sau la cateva secunde. Acele indicatii pot fi schimbate cu ce poate citi Torque Pro si pot fi puse mai multe sau mai putine cadrane.
Torque Pro si OBD2AA nu sunt gratis, apropos, ambele cred ca ajung la 30-40 lei. Cititorul Bluetooth costa si el cativa dolari pe ebay say aliexpress. Eu zic ca merita, daca iti place sa vezi acele info, dar nimeni sa astepte actualizari instant ale cadranelor sau sa functioneze de fiecare data.

Edited by onzaueb, 02 August 2020 - 13:33.


#48
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Zilele astea merg la DRPCIV sa o inmatriculez si sa iau numerele permanente si talonul.
Oare trebuiesc predate numerele rosii? Daca nu, pot circula cu ele pana le primesc pe cele negre sau pana vine si talonul? Astea rosii mai au valabilitate inca vreo cateva saptamani.

#49
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018

 rex, on 30 iulie 2020 - 13:06, said:

modelul anterior astra J avea guri de ventilate spate pe consola centrala.

Vreau sa vad si eu gurile alea...
In 2020 stiu un model compact care are clima in 3 zone totusi

Cum adica izolare fonica doar pentru pasagerii din fata? Izolatia din usile spate ce e? Sau chederele duble. Chiar si aparatorile rotilor din spate nu sunt din plastic ci dintr-o mocheta ca sa amortizeze apa. Mocheta  de sub roata de rezerva? Panoul pentru ajustarea podelei...toate astea ajuta la o izolare fonica. Audi A3, Mercedes A si BMW 1 sunt clasa compact premium nu au treaba cu restul.
La capota daca nu are cheder jos poate are pe capota. Am folosit Astra K Sports Tourer 1.4T vreo 3 saptamani in 2017 dar nu-mi aduc aminte prea multe despre model.

#50
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007

 onzaueb, on 03 august 2020 - 22:26, said:

Zilele astea merg la DRPCIV sa o inmatriculez si sa iau numerele permanente si talonul.
Oare trebuiesc predate numerele rosii? Daca nu, pot circula cu ele pana le primesc pe cele negre sau pana vine si talonul? Astea rosii mai au valabilitate inca vreo cateva saptamani.

Numerele trebuie sa le schimbi cand le primesti pe alea negre.

Nu, nu se predau cele rosii

#51
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007

 onzaueb, on 03 august 2020 - 22:26, said:

Zilele astea merg la DRPCIV sa o inmatriculez si sa iau numerele permanente si talonul.
Oare trebuiesc predate numerele rosii? Daca nu, pot circula cu ele pana le primesc pe cele negre sau pana vine si talonul? Astea rosii mai au valabilitate inca vreo cateva saptamani.

Nu trebuiesc predate numerele rosii . Dupa inmatriculare vei primi primi numerele negre in aceeasi zi iar certificatul iti va veni prin posta intr-o saptamana(vei avea o dovada valabila 15 zile parca).

Edited by csi1, 03 August 2020 - 22:56.


#52
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

 Sigmus, on 03 august 2020 - 22:29, said:

Vreau sa vad si eu gurile alea...
In 2020 stiu un model compact care are clima in 3 zone totusi

Astra K facelift le are ca optionale indiferent de echipare (cred). Clima pe 3 zone cred ca o gasesti doar pe compactele premium, cel putin deocamdata.

 Sigmus, on 03 august 2020 - 22:29, said:

Cum adica izolare fonica doar pentru pasagerii din fata? Izolatia din usile spate ce e? Sau chederele duble. Chiar si aparatorile rotilor din spate nu sunt din plastic ci dintr-o mocheta ca sa amortizeze apa. Mocheta  de sub roata de rezerva? Panoul pentru ajustarea podelei...toate astea ajuta la o izolare fonica. Audi A3, Mercedes A si BMW 1 sunt clasa compact premium nu au treaba cu restul.
La capota daca nu are cheder jos poate are pe capota. Am folosit Astra K Sports Tourer 1.4T vreo 3 saptamani in 2017 dar nu-mi aduc aminte prea multe despre model.

Ai dreptate, stiu ce izolare avea, eu vorbesc de ce se auzea de pe scaunul soferului, si anume zgomot mai tare dinspre spatele masinii. Cel mai probabil era izolarea mai slaba la pasajele rotilor spate, sau luneta. Nu era zgomot de rulare, ci zgomotul exterior, gen motoarele galagioase ale altor masini/scutere/motorete, sirenele de politie/salvare. Altfel, pe autostrada la viteza, era destul de liniste in masina.

Edited by onzaueb, 04 August 2020 - 11:22.


#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 onzaueb, on 04 august 2020 - 11:17, said:

Clima pe 3 zone cred ca o gasesti doar pe compactele premium, cel putin deocamdata.
Exista pe octavia 4. Vine innpachet cu bancheta spate încălzită :).

#54
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Era vorba de Astra J lasa omul sa ne arate...sa nu poluam p-aici.

Golf 8 a fost primul model cu clima in 3 zone dar am zis sa nu deviez.
Astra arată bine pana la stalpul C unde nu inteleg ce se intampla...e un haos acolo, doar Toyota mai poate asa ceva :))

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate