Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Data expirare buletin gresita pe boarding pass
Ultima postare: iul 23 2020 13:06, Inițiat de
5lei
, iul 22 2020 20:47
·
0
#21
Publicat: 23 iulie 2020 - 08:47
caiuscorneliu, on 22 iulie 2020 - 22:12, said:
Eu nu cred că vei avea probleme, la Ryan nu mi-au verificat niciodată așa ceva, doar au scanat codul QR de pe telefon. Nu cred că la Wizz îs mai catolici decât Papa. Eu imi amintesc ca se uita doar la data de expirare a buletinului, alte date nu ii intereseaza,. Adica se uita sa vada sa nu ai buletinul expirat sau sa nu expire curand. Acum, daca s-or mira ca expira in 30 de ani, habar nu am. |
#22
Publicat: 23 iulie 2020 - 08:54
#23
Publicat: 23 iulie 2020 - 08:57
#24
Publicat: 23 iulie 2020 - 13:06
1.nu se-ntâmplă nimic dacă ai data expirării greșită!
(dar altădată, la formularul de check-in online de pe site-ul lor, vezi că trebuie să derulezi în jos atunci când alegi câmpurile de completat; era s-o pățesc și io, dar ÎNAINTE de confirmare de finalizare am observat că nu-mi luase bine expirarea, așa că m-am întors la pasul respectiv și am reușit să completez bine) 2.în ianuarie, înainte de pandemie, verificau TOATE bagajele de mână, iar cele găsite extra-dimensionate erau taxate corespunzător (chiar am întârziat 30 de minute la-mbarcare că respectivul nu avea nici cash nici card ) |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi