Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercusys AC12G AC1200 - dual band ieftin
Ultima postare: mai 28 2023 11:08, Inițiat de
gumball3000
, mai 09 2020 01:01
·
0
#145
Publicat: 12 ianuarie 2021 - 13:56
Din pacate, rezolvare nu exista. Cablul a fost tras prin pereti cand s-a construit blocul, nu se mai poate accesa. Apartamentele sunt in chirie iar proprietarul cladirii nu accepta alte cabluri pe hol si nici alt provider de internet. Ar fi fost profi din partea RDS ca cei de la tehnic sa vina cu sculele adecvate si sa-mi arate clar - uite, e cablul cu probleme, la noi in port se sincronizeaza la 1Gbps, la tine in casa nu. Practic, concluzia au tras-o prin eliminarea altor posibile cauze, nu prin teste efective. Cel putin netul de 100 merge cum trebuie, aproape de viteza maxim suportata.
Scuze pentru off-topic! |
#146
Publicat: 12 ianuarie 2021 - 13:59
In teorie, daca ai contract peste 100 atunci echipa lor tehnica trebuie sa-ti dovedeasca ca la intrarea in apartament ai peste 100. Nu tine de routerul tau - ei pot face cu laptopul lor teste.
Dar nu tine de aceasta arie ci de RCS-RDS - verifica cu digihelper daca te poate ajuta. |
#147
Publicat: 12 ianuarie 2021 - 14:30
DANIELUSS, on 12 ianuarie 2021 - 13:56, said:
[...] sa-mi arate clar - uite, e cablul cu probleme, la noi in port se sincronizeaza la 1Gbps, la tine in casa nu. [...] Nu are cum acelasi cablu sa negocieze 1000 la ei in ONT si 100 la tine in router, auto-negocierea se face de catre ambele parti in momentul conectarii iar ambele parti raman ori la 100 ori la 1000. Daca s-a intamplat ce zici tu, ca la ei aparea 1000 si la tine 100 cel mai probabil mai exista un switch sau ceva pe traseu. Poti sa incerci la @DigiHelper sa trimita o echipa cu sculele la ei. Sa-ti refaca macar mufele. |
#153
Publicat: 07 februarie 2021 - 09:33
maiokoti2, on 06 februarie 2021 - 21:30, said:
Intampinati probleme cu acest router atunci cand folositi Netflix pe televizor? Nu-mi dau seama daca e de la router sau de la TV. Imi face buffering foarte des! Desi televizorul e la 50cm de router. Televizorul e un Philips cu sistem de operare Saphi. Folosesc acest router de 4 luni (inclusiv pe netflix) si n-am avut nici-o intrerupere sau buffering excluzand 2-3 secunde la incarcarea netflixului la pornire. |
#155
Publicat: 08 martie 2021 - 10:24
Firmware update: AC12G(EU)_V1_210128 https://www.mercusys.../ac12g#Firmware
Quote
Modifications and Bug Fixes 1. Optimized IPTV Module. 2. Improved system stability. Notes: For AC12G EU V1. |
#156
Publicat: 18 martie 2021 - 11:15
Am routerul acesta de cateva luni dar in ultimele 3 zile s-a deconectat de 2 ori, i-am dat reboot dar degeaba: apare 'connecting...' dar nu se mai reconecteaza la conexiunea PPPoE. Nu e de la provider (daca bag cablul direct in PC merge fara probleme), am ultimul firmware (desi cred ca mai degraba l-au stricat) dar pur si simplu nu functioneaza nici daca ii dau rapid un restart. Ati intampinat problema asta?
Editat de biker17, 18 martie 2021 - 11:15. |
#158
Publicat: 18 martie 2021 - 20:19
biker17, on 18 martie 2021 - 11:15, said:
Am routerul acesta de cateva luni dar in ultimele 3 zile s-a deconectat de 2 ori, i-am dat reboot dar degeaba: apare 'connecting...' dar nu se mai reconecteaza la conexiunea PPPoE. Nu e de la provider (daca bag cablul direct in PC merge fara probleme), am ultimul firmware (desi cred ca mai degraba l-au stricat) dar pur si simplu nu functioneaza nici daca ii dau rapid un restart. Ati intampinat problema asta? Si la mine s-a intrerupt in ultimele zile internetul, de cand am pus ultimul firmware, trebuie sa fie ceva legatura. |
#159
Publicat: 19 martie 2021 - 07:54
Eu nu am avut probleme până acum și am ultimul firmware de mai bine de o săptămână. Am ont Fiberhome pus în bridge și folosesc AC12G că router principal. Sunteți siguri că problemele sunt de la router și nu din altă parte? Oricum o să fiu atent să văd dacă apar probleme și la mine.
|
|
#160
Publicat: 19 martie 2021 - 23:27
Eu am renuntat in cele din urma la el pentru ca aveam probleme cu conexiunea wi-fi pe tableta, se tot deconecta de cateva ori pe zi, initial am crezut ca e tableta de vina si nu am dat mare atentie.
Pe restul dispozitivelor era totul ok (desi daca stau bine sa ma gandesc, in camera cea mai indepartata, mai pica si semnalul wifi la telefon, destul de rar). Vorbesc strict de 5.0 Ghz, nu folosesc 2.4. Stiu ca l-am laudat la inceput de topic, dar nu l-as mai cumpara inca o data. A fost mai mult un experiment, nu obisnuiesc sa folosesc routere ieftine, nu e pentru mine, insa pt userul obisnuit s-ar putea sa fie suficient, inca e valabila opinia exprimata in primul mesaj. Editat de gumball3000, 19 martie 2021 - 23:30. |
#161
Publicat: 20 martie 2021 - 08:11
Eu sunt unul din acei useri obișnuiți. L-am cumpărat doar pentru wifi și sunt mulțumit dar folosesc ambele benzi deci dacă sunt ceva probleme cu deconectari pe 5 Ghz este posibil să nu-mi fi dat seama. Singura problemă care am întâmpinat-o a fost cu IPv6. Însă și eu dacă ar fi să cumpăr acum un router ieftin nou m-aș orienta spre Archer C6U care are specificații mai bune și o interfață mai completă.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi