Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
“Self Charging” de la Toyota e o minciuna se pare in Norvegia
#55
Posted 15 March 2020 - 13:33
MembruAnonim, on 24 ianuarie 2020 - 18:29, said:
Se pare ca norvegienii au interzis reclama Toyota cu “self charging” ca e mincinoasa. Avand in vedere ca ei cam sunt considerati lideri pe piata de EV, oare vor fi si alte tari care vor urma? https://electrek.co/...ned-norway-lie/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T-cWwhFuBzY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#56
Posted 15 March 2020 - 14:09
raven75, on 15 martie 2020 - 13:33, said:
Uite un mic film legat de Toyota si campania lor gogonata cu "self charging" care chipurile e mai buna decat incarcarea la priza. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T-cWwhFuBzY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ceea ce este stupid. Adica, daca esti chipurile eco, de ce ataci unul dintre cei mai "eco" producatori? |
#57
Posted 15 March 2020 - 16:06
TS030, on 15 martie 2020 - 14:09, said:
Eu vad acolo o campanie gogonata a unui fanboy electrice impotriva Toyota... Ceea ce este stupid. Adica, daca esti chipurile eco, de ce ataci unul dintre cei mai "eco" producatori? E pacat ca o firma de anvergura ei, care a inventat sistemul hybrid sa se cace pe ea in 2020. Citez:" Toyota Hybrid se incarca la priza? Nu! Masinile Toyota Hybrid nu se incarca la priza. Bateria nu necesita reincarcare de la o sursa externa," Pai si asta e evolutie? Auzi...nu necesita...Asta a fost si acum 20 de ani cu primele masini hibride. Iar imaginea cu firul de curent taiat de o foarfeca #nuseincarcalapriza e penibil. Atata poate Toyota? Eu cred ca poate mai mult, ca Hyundai si alti constructori mai mici sa taca si sa faca. Edited by raven75, 15 March 2020 - 16:15. |
#58
Posted 15 March 2020 - 16:48
Toyota are marketingul ala pentru ca nu-s in stare sau nu vor sa faca o masina electrica.
Doar au si ei masini hibrid ce se incarca la priza (Prius Plug-In). E ciudat asta avand in vedere experienta lor si succesul cu hibridele. Honda e alt producator mare japonez ce are o mizerie de masina electrica (Clarity) pe care o si retrage de pe piata (varianta full electrica). Macar au incercat si mai incearca cu Honda E. Edited by MembruAnonim, 15 March 2020 - 16:51. |
#59
Posted 15 March 2020 - 16:58
raven75, on 15 martie 2020 - 16:06, said:
Pentru ca Toyota isi trateaza clientii ca pe niste prosti. Sunteti si culmea; voi vreti sa faca marketing la produsele altora... |
#60
Posted 15 March 2020 - 20:55
TS030, on 15 martie 2020 - 16:58, said:
Fiecare cum se simte. Eu unul nu-s luat peste picior de marketingul Toyota, si inteleg unde bat. Altii cauta scuze sa acuze. Sunteti si culmea; voi vreti sa faca marketing la produsele altora... https://www.toyota.r...s/prius-plugin/ Edited by raven75, 15 March 2020 - 20:56. |
#61
Posted 15 March 2020 - 21:07
MembruAnonim, on 15 martie 2020 - 16:48, said: Toyota are marketingul ala pentru ca nu-s in stare sau nu vor sa faca o masina electrica. Intrebati-va de ce nu le fac pe scara larga (deocamdata). raven75, on 15 martie 2020 - 20:55, said:
Pai cu marketingul lor se mai si contrazic: ba ca nu se incarca la priza si ce misto e asta, ba in cazul Prius plugin ca e orientata spre viitor si arata imaginea cu masina bagata in priza si asta ar fi o chestie inovatoare si revolutionara. https://www.toyota.r...s/prius-plugin/ Mai bine zi-mi tu, care e tehnologia "aia buna", care-i brandul "ala bun" si-o sa vedem ce marketing au... cum e VW cu dieselul curat? Dar Nissan cu lumea in care totul e pe benzina? Dar cu preturile Tesla afisate dupa ce se scad "economiile"? Ce zice Toyota este perfect adevarat, doar cu un iz de marketing. Dar na, daca ii privesti drept concurenti, orice te oripileaza |
#62
Posted 16 March 2020 - 08:23
TS030, on 15 martie 2020 - 21:07, said:
Ce zice Toyota este perfect adevarat, doar cu un iz de marketing. |
#63
Posted 16 March 2020 - 15:37
Care pierderi?
Pana una-alta, nici un oripilat nu e in stare sa spuna, clar, unde e minciuna - o "gasesc" ei doar in interpretarile proprii si personale, gen "ne trateaza ca pe prosti". Nu ca BMW, ah, stai... Iar ala cu filmuletul... chiar vrei sa enumar cate aberatii scoate? - incepe prin a da chipurile exemple de oameni care cauta masini electrice la Toyota, practic justificand campania #nuseincarcalapriza! Oamenii nu stiu, dar e rau cand Toyota explica... - "una dintre cele mai urate campanii de dezinformare... la nivel mondial" - "daca au cerere, ei ar produce, pentru ca au tehnologia. FALS!" - Toyota produce masini electrice - conspiratia celor 24,000 de patente. Pai mai, desteptaciunea pamantului, patentele alea-s despre sistemele hibride si FCV ale Toyota... - "Toyota este total si all in impotriva masinilor electrice" - Toyota dezvolta masini electrice si tehnologiile corespunzatoare, pe cont propriu si impreuna cu parteneri. "Gandesti marunt" i se aplica egzpertului nostru. - "vreo 10 ani de zile"? Prius a fost introdus in 1997. Si nicaieri pe pagina aia nu scrie ca ar fi ceva nou... - Toyota hibrid nu se incarca la priza = "campanie de dezinformare". Pentru ca se incarca? - "scurta lectie de tehnica", "masinile hibrid clasice au un motor mic si o baterie mica". Sa ramanem la Toyota, 2.5l pe Rav4... - lectia continua: "poti sa mergi pe electric cateva sute de metri". Si doar la viteze foarte mici, sa nu uitam Totul se rezuma la "Toyota nu e in tabara noastra, deci e raul intruchipat". Si pe forum vad acelasi mod de gandire, din pacate... Esentialul: "eu astazi aleg sa nu votez cu Toyota, si sper sa faca si altii acelasi lucru". Cum spuneam, vorbim de o campanie de dezinformare impotriva unui producator. OK, OK, eu gresesc si voi - cu egzpertul lu' peste in frunte - aveti dreptate. Pentru reducerea poluarii, nu-mi cumpar Toyota - imi cumpar VW, musai tedei. Ca doar n-o sa stau cu prelungitorul atarnand pe geam. |
#64
Posted 16 March 2020 - 16:30
TS030, on 15 martie 2020 - 21:07, said: Toyota are masini electrice: Mirai. Da, Mirai este electrica, desi nu stocheaza energia electrica in acumulatori. Plus niste jucarii, plus Rav4 EV... Intrebati-va de ce nu le fac pe scara larga Rav4 EV nu-l vad la vanzare prin EU, SUA, Australia. Ma asteptam ca Toyota sa fie printre primii cu o masina full electrica gen Prius care sa schimbe piata si nu Tesla cu Model3. TS030, on 16 martie 2020 - 15:37, said:
Totul se rezuma la "Toyota nu e in tabara noastra, deci e raul intruchipat". Si pe forum vad acelasi mod de gandire Edited by MembruAnonim, 16 March 2020 - 16:45. |
|
#65
Posted 16 March 2020 - 16:54
TS030, on 16 martie 2020 - 15:37, said:
Toyota dezvolta masini electrice si tehnologiile corespunzatoare, pe cont propriu si impreuna cu parteneri. |
#66
Posted 16 March 2020 - 17:01
MembruAnonim, on 16 martie 2020 - 16:30, said:
S-a discutat si pe pagina anterioara de Mirai. In SUA masina aia se vinde doar in California, Hawaii si costa mai mult ca un Model3 performance care are autonomie mai mare si accelereaza de vreo trei ori mai repede. Rav4 EV nu-l vad la vanzare prin EU, SUA, Australia. MembruAnonim, on 16 martie 2020 - 16:30, said: Norvegia (tara lider in piata de EV) au interzis reclama lor ca e mincinoasa; de aici a si pornit discutia. raven75, on 16 martie 2020 - 16:54, said:
Faci confuzie intre hibrid si electric. Deocamdata Toyota nu are nici o masina electrica disponibila pe piata. Altfel nu mai aveau campania #nuseincarcalapriza. |
#67
Posted 16 March 2020 - 19:15
Eu unul as numi reclama asta cel putin la fel de mincinoasa ca noxele de la VW diesel:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/okIHHOY95Sg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#68
Posted 16 March 2020 - 20:34
Tu ai numi, si alti cativa.
Spune insa exact ce anume din acea reclama este "cel putin la fel de mincinos" ca a pretinde ca vinzi dieseluri "curate" in timp ce trisezi testele de emisii. Asta daca iti poti argumenta "numirea". |
#69
Posted 16 March 2020 - 20:40
Ce e mincinos?
1. Poluarea. Se arata in videoclip cum celelate masini polueaza pe cand #nuseincarcalapriza e curata ca lacrima : minciuna. 2. Trece de toti .. pentru ca, nu-i asa, are tehnologie superioara ... e chiar si superioara masinilor electrice care stau ca sarantocii sa incarce la stalp ... ne si arata un nefericit. 3. Suprematia unei masini de clasa mica/compacta asupra unor masini sport care, mai mult, merg pe platforma ca, nu-i asa? s-au stricat ... In realitate este o masina ieftina, low-middle class, pe benzina, la fel de poluanta ca majoritatea masinilor pe benzina, usor mai eficienta ... atat si nimic altceva. Edited by ro_explorer, 16 March 2020 - 20:41. |
|
#70
Posted 16 March 2020 - 21:20
ro_explorer, on 16 martie 2020 - 20:40, said:
Ce e mincinos? 1. Poluarea. Se arata in videoclip cum celelate masini polueaza pe cand #nuseincarcalapriza e curata ca lacrima : minciuna. 2. Trece de toti .. pentru ca, nu-i asa, are tehnologie superioara ... e chiar si superioara masinilor electrice care stau ca sarantocii sa incarce la stalp ... ne si arata un nefericit. 3. Suprematia unei masini de clasa mica/compacta asupra unor masini sport care, mai mult, merg pe platforma ca, nu-i asa? s-au stricat ... In realitate este o masina ieftina, low-middle class, pe benzina, la fel de poluanta ca majoritatea masinilor pe benzina, usor mai eficienta ... atat si nimic altceva. 1. Speram sa zici de poluare... cum e reclama la Nissan Leaf? Sau aia e OK ca e de-a noastra, electrica? Si cum sugerezi sa transmita mesajul - real de altfel, Toyota hibrid polueaza mai putin decat "dieselul curat" - daca nu printr-un norisor de fum? 2. Doar nu voiai sa ramana in urma, intr-o reclama Toyota... De fapt asta e problema voastra, si a egzpertului: marketingul Toyota impinge in fata produse Toyota, si nu Tesla, Leaf, Mini Countryman... Iar de electrica trece doar pentru ca timpii de incarcare reprezinta o problema cat se poate de reala. Nu se sugereaza altceva. 3. OK, masinile sport nu se strica. Aici i-ai prins |
#71
Posted 17 March 2020 - 00:43
Pe partea de consum (deci implicit poluare) se pot face 2 clasamente: A in afara localitatii si B in localitate.
A: 1. cea mai eficienta masina la drum lung, fara contestare in ziua de azi: un diesel mediu 2. urmeaza categoria hibride, plugin si mild ... care se comporta aproximativ la fel, dar cu consumuri per total mai mari ca un diesel (si autonomii mai mici) 3. benzinarele ... Electricele nu le consider ca fiind o solutie viabila 100% in mod general, caci trebuie o anume conduita pentru a face acest task, conduita pe care daca esti dispus sa o urmezi, clar electricele sunt pe locul 1. Dar la modul general nu intra in clasament. B: 1. electricele, fara discutie, fara contestatie 2. phev 3. hev 4. benzina + diesel Deci, spune-mi si mie unde exceleaza mild hibridele ? Ca din pozitia in care ma uit eu la lumea inconjuratoare mie imi par doar ca o solutie de compromis, nicidecum asa cum le face Toyota sa arate. Si un PHEV este superior unui HEV din orice punct de vedere privesti. Dar .. deh .. #seincarcalapriza ... Toyota a perdut startul electric si acum, dupa cum am spus, fac campanii agresive pentru a-si mentine o cota de piata care sa le permita supravietuirea dar nu o sa le mai mearga multa vreme, nu cu avansurile tehnologice de azi. Pe de alta parte, azi am alimentat mini-ul cu benzina platind per litru cum nu am mai platit in ultimii 7 ani ... sa tot arzi benzina la pretul asta. Edited by ro_explorer, 17 March 2020 - 00:45. |
#72
Posted 17 March 2020 - 10:49
Vezi ca faci greseli peste greseli.
Consumul nu inseamna implicit poluare; d-aia avem norme, iar dieselul e o motorizare poluanta. Electricele, "fara discutie, fara contestatie" - uiti, convenabil, de necesitatea infrastructurii si de timpii de incarcare. Iti trebuie mai mult de o conduita! "Unde exceleaza mild hibridele" - pai Toyota nu face mild hibride, ci hibride in toata regula. Si e la mintea cocosului unde exceleaza: in oras, pentru marea majoritate care n-au priza pentru electrica. "PHEV este superior unui HEV din orice punct de vedere privesti" - iarasi, daca nu ai priza PHEV e cheltuiala si greutate inutila. In practica, asemenea "clasamente" n-au nici o valoare; si hibridele, clasice si plug-in, si electricele isi au rolul lor in combaterea poluarii. Toate astea s-au discutat si para-discutat. Degeaba. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users