Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Evitati DGM Cars Geamana
Ultima postare: oct 17 2019 09:11, Inițiat de
PotatoMaster
, oct 15 2019 11:24
·
0
#19
Publicat: 15 octombrie 2019 - 12:39
dexterash, on 15 octombrie 2019 - 12:29, said:
I'auzi... deci tu stii sigur cat iti ia sa identifici un defect, corect? Si niciodata nu iti ia mai mult sau mai putin. Asa-i? A naibii meserie... Si doi la mana sunt 2 tipuri de lucrari: defecte cunoscute si defecte cunoscute. La cele cunoscute, ca sa zic asa, sunt de genul: schimbat ambreiaj, schimbat distributie, unghi de directie etc. Adica clar stii ce ai de facut. Iar in functie de masina stii cam cat de complexa este manopera. Deci nu ai cum sa zici ca nu stii cat costa. La cele necunoscute, da, de acord ca nu poti stii EXACT ce are dar poti emite o lista de ipoteze, iar pe baza acelei liste poti spune clar cat ar costa. Sa zicem ca ai un tacanit la motor, intr-o anumita zona. Ii spui clientului ca pot fi multe: X, Y, Z motive. Pentru X te costa atat, pentru Y te costa atat, pentru Z te costa atat. Daca apare alt motiv, W, te vom anunta cat costa. Investigatia te va costa atat. Esti de acord ? Da sau Nu. Ca tu o repari mai usor sau greu, e problema ta, inseamna ca nu ai estimat corect. La fel este si cu timpul. Dar in schimb service-urile nu au o politica transparenta de a comunica clientilor statusul real. Pur si simplu fac lucrarea si te unfla la final... Editat de tehnics, 15 octombrie 2019 - 12:41. |
#21
Publicat: 15 octombrie 2019 - 13:41
Nu se poate diagnostica un defect telefonic.
Mergi la service, ăia fac o constatare contra sumei x si îți spun ca reparația costă suma y . Abordarea ta a fost defectuoasă. Si a lor, nu e vorba, dar tu ești cel care trebuia să aibă grijă de propriile cheltuieli. |
#24
Publicat: 15 octombrie 2019 - 14:07
CovertTwo, on 15 octombrie 2019 - 13:41, said:
Nu se poate diagnostica un defect telefonic. Mergi la service, ăia fac o constatare contra sumei x si îți spun ca reparația costă suma y . Abordarea ta a fost defectuoasă. Si a lor, nu e vorba, dar tu ești cel care trebuia să aibă grijă de propriile cheltuieli. Trebuie sa stau eu de fiecare data cu grija ca poate astia vor sa ma arda ? Editat de PotatoMaster, 15 octombrie 2019 - 14:08. |
#25
Publicat: 15 octombrie 2019 - 14:15
PotatoMaster, on 15 octombrie 2019 - 11:24, said:
De evitat. Nu imi mai functiona stergatorul pe fata, ma grabeam si am zis sa dau o sansa serviceului asta. A fost un fir topit care a blocat motorasul. Cost de reparatie: 400 de lei , durata reparatie : maxim 2 ore . La telefon am avut impresia ca oamenii au zis primu pret care le a venit in minte. Cat a costat deblocarea motorasului? 200 de lei pe bon. A durat aprox 2 ore toata reparatia. Sunt niste tepari ordinari, nu stiu sa vorbeasca cu clientul , evitatii. Costul reparatiei mi-a fost comunicat dupa ce reperatia a fost efectuata. Ce am scris mai sus e reviewul care l-am lasat companiei DGM cars Geamana si pe google. La 10-15 minute ma suna chiar directorul de acolo pe un ton agresiv sa-mi spuna ca : ei mi-au comunicat pretul reparatiei inainte ( ceea ce este fals a trebuit sa-i readuc aminte ce s-a intamplat cu adevarat) de asemenea mi s-a comunicat ca daca nu am 400 de lei sa dau reparatie pentru stergator sa numai trec pe la ei. Evitatii sunt oameni neseriosi cu mentalitati de grobieni. Daca va uitati in reviewul atasat, observati cum directorul sufera de amnezie si numai stie ce s-a intamplat. Acum reviewul lasat de mine l-au sters( doar eu pot sa il vad). Daca ai scris review-ul cu aceeasi limba romana cu care scrii aici, eu zic ca e de evitat. |
#26
Publicat: 15 octombrie 2019 - 14:33
Al3csutzul, on 15 octombrie 2019 - 12:00, said:
din ce imi dau seama I-au dat bon de 200 lei, el platind 400 lei cash lor. In alta ordine de idei , e usor sa zici ca 400 lei pt un fir topit sau ceva, dar astea costa, zi mersi ca nu te-au pus sa schimbi si motoras si alte accesorii , astea vin doar pe original si f scumpe. Sa fim seriosi...la Arian, deci dealer oficial Mazda, ora de manopera era 150 ron acum cateva luni cand am fost pe la ei. La service-urile independente de obicei e mai putin...dar hai sa zicem ca ar fi 150 ron...la 2 ore (ma indoiesc ca atat le-a iesit) iese 300. Iar firul ala n-a fost 100 ron. MembruAnonim, on 15 octombrie 2019 - 13:27, said:
In principiu daca sunt constatate defecte necunoscute, anunti clientul inainte sa te apuci de reparatie... Poate ti se scoala sa-i schimbi motorul si ala nu prea suporta cheltuielile Cum adica pe banii mei politica netransparenta?! Tu esti normal? Pe mine aia de la Mazda m-au sunat inainte...de genul: am desfacut si am gasit asta. Mai trebuie sa verificam inca ceva...dureaza 1.5h de manopera. Sunteti de acord? Trebuie sa punem piesa x...costa atat, sunteti de acord...am fost constant informat. Sigur, e service de marca, sunt alte exigente acolo...dar un minim de informare client tot trebuie facut. |
#29
Publicat: 15 octombrie 2019 - 15:58
MembruAnonim, on 15 octombrie 2019 - 12:15, said:
Nici service Porche Romania nu cred ca au tarif orar 200 RON/ora... |
#31
Publicat: 15 octombrie 2019 - 18:54
PotatoMaster, on 15 octombrie 2019 - 14:07, said: Am fost la alte serviceuri unde n-am avut astfel de probleme , am fost sunat in prealabil "Uitati reparatia costa x bani , daca vreti o facem" , fara sa le comunic eu nimic, oamenii aveau proceduri bine definite. Trebuie sa stau eu de fiecare data cu grija ca poate astia vor sa ma arda ? Foarte frumos, dar de ce ai generalizat că peste tot e la fel ? Cam trebuie să stai cu grijă pt că e vb de banii tăi. Nu spun că e bine, spun că e recomandat. Din păcate. Știind ce manevre se fac la reprezentanțe, am retras mașina din service când mi s a refuzat vizualizarea reparației solicitate de mine. Ok, nu mă bag sub liftul ăla de saltă mașina(protectia muncii), dar nici să belesc ochii la ce fac ăia nu am voie ? Ia, hai sictir. |
#32
Publicat: 15 octombrie 2019 - 19:25
crisstonne, on 15 octombrie 2019 - 14:05, said:
Eu am întrebat prețul, defalcat, aia aia aia, am acceptat, au urcat mașină pe rampă, au făcut lucrarea, am plătit. Cum să îmi ceară mai mult? Ori nu ai fost atent la ce au spus ei, ori au găsit defecte colaterale. Acum,tu care ai piesa SH, nu mergi la un service mare, o schimbi ori la coltul blocului, ori cu vreunb amic. Nu am auzit de cand sunt de service adevarat care sa primeasca piese SH. De fapt, nu primesc niciun fel de piesa. Deci, cand mergi la service vrei schimbat, nu carpit. Pe scurt si la obiect, a fost o problema de comunicare. Acum, cine poarta vina...doar ei stiu. |
#35
Publicat: 15 octombrie 2019 - 22:58
CovertTwo, on 15 octombrie 2019 - 18:54, said:
Foarte frumos, dar de ce ai generalizat că peste tot e la fel ? Cam trebuie să stai cu grijă pt că e vb de banii tăi. Nu spun că e bine, spun că e recomandat. Din păcate. Știind ce manevre se fac la reprezentanțe, am retras mașina din service când mi s a refuzat vizualizarea reparației solicitate de mine. Ok, nu mă bag sub liftul ăla de saltă mașina(protectia muncii), dar nici să belesc ochii la ce fac ăia nu am voie ? Ia, hai sictir. YOUR_GOD, on 15 octombrie 2019 - 19:25, said:
Am luat legatura cu ei si i-am rugat sa scrie aici. Dansii spun ca practic, au gasit altceva decat ce constatase initiatorul impreuna cu mecanicul si prietenul sau. Nu stiu daca am inteles bine, dar am impresia ca descoperind situatia noua, au efectuat lucrarea fara a comunica asta clientului. Cred, repet, eram in masina si ma uitam la semafor. I-au facut deviz cu lucrarile separat. Acum,tu care ai piesa SH, nu mergi la un service mare, o schimbi ori la coltul blocului, ori cu vreunb amic. Nu am auzit de cand sunt de service adevarat care sa primeasca piese SH. De fapt, nu primesc niciun fel de piesa. Deci, cand mergi la service vrei schimbat, nu carpit. Pe scurt si la obiect, a fost o problema de comunicare. Acum, cine poarta vina...doar ei stiu. |
#36
Publicat: 16 octombrie 2019 - 11:58
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi