Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Evitati DGM Cars Geamana

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View Postdexterash, on 15 octombrie 2019 - 12:29, said:

I'auzi... deci tu stii sigur cat iti ia sa identifici un defect, corect? Si niciodata nu iti ia mai mult sau mai putin. Asa-i?

A naibii meserie...
In principiu da. Dar asta daca esti profesionist.
Si doi la mana sunt 2 tipuri de lucrari: defecte cunoscute si defecte cunoscute.

La cele cunoscute, ca sa zic asa, sunt de genul: schimbat ambreiaj, schimbat distributie, unghi de directie etc. Adica clar stii ce ai de facut. Iar in functie de masina stii cam cat de complexa este manopera. Deci nu ai cum sa zici ca nu stii cat costa.

La cele necunoscute, da, de acord ca nu poti stii EXACT  ce are dar poti emite o lista de ipoteze, iar pe baza acelei liste poti spune clar cat ar costa. Sa zicem ca ai un tacanit la motor, intr-o anumita zona. Ii spui clientului ca pot fi multe: X, Y, Z motive. Pentru X te costa atat, pentru Y te costa atat, pentru Z te costa atat. Daca apare alt motiv, W, te vom anunta cat costa. Investigatia te va costa atat. Esti de acord ? Da sau Nu.

Ca tu o repari mai usor sau greu, e problema ta, inseamna ca nu ai estimat corect. La fel este si cu timpul.

Dar in schimb service-urile nu au o politica transparenta de a comunica clientilor statusul real. Pur si simplu fac lucrarea si te unfla la final...

Edited by tehnics, 15 October 2019 - 12:41.


#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In principiu daca sunt constatate defecte necunoscute, anunti clientul inainte sa te apuci de reparatie... Poate ti se scoala sa-i schimbi motorul si ala nu prea suporta cheltuielile ;)

Cum adica pe banii mei politica netransparenta?! Tu esti normal?

#21
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019
Nu se poate diagnostica un defect telefonic.
Mergi la service, ăia fac o constatare contra sumei x si îți spun ca reparația costă suma y .
Abordarea ta a fost defectuoasă. Si a lor, nu e vorba, dar tu ești cel care trebuia să aibă grijă de propriile cheltuieli.

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai nu i-au spus omului decat te costa 400, la sfasit...  Poate reparatia nu merita - poate eu am un motoras SH la juma de pret

Hai sa nu facem pe prostii... ca nu lucram in service la Geamana totusi

#23
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Eu am întrebat prețul, defalcat, aia aia aia, am acceptat, au urcat mașină pe rampă, au făcut lucrarea, am plătit.
Cum să îmi ceară mai mult?
Ori nu ai fost atent la ce au spus ei, ori au găsit defecte colaterale.

#24
PotatoMaster

PotatoMaster

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.09.2016

View PostCovertTwo, on 15 octombrie 2019 - 13:41, said:

Nu se poate diagnostica un defect telefonic.
Mergi la service, ăia fac o constatare contra sumei x si îți spun ca reparația costă suma y .
Abordarea ta a fost defectuoasă. Si a lor, nu e vorba, dar tu ești cel care trebuia să aibă grijă de propriile cheltuieli.
Am fost la alte serviceuri unde n-am avut astfel de probleme , am fost sunat in prealabil "Uitati reparatia costa x bani , daca vreti o facem" , fara sa le comunic eu nimic, oamenii aveau proceduri bine definite.
Trebuie sa stau eu de fiecare data cu grija ca poate astia vor sa ma arda ?

Edited by PotatoMaster, 15 October 2019 - 14:08.


#25
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View PostPotatoMaster, on 15 octombrie 2019 - 11:24, said:

De evitat. Nu imi mai functiona stergatorul pe fata, ma grabeam si am zis sa dau o sansa serviceului asta. A fost un fir topit care a blocat motorasul. Cost de reparatie: 400 de lei , durata reparatie : maxim 2 ore . La telefon am avut impresia ca oamenii au zis primu pret care le a venit in minte. Cat a costat deblocarea motorasului? 200 de lei pe bon. A durat aprox 2 ore toata reparatia. Sunt niste tepari ordinari, nu stiu sa vorbeasca cu clientul , evitatii. Costul reparatiei mi-a fost comunicat dupa ce reperatia a fost efectuata.

Ce am scris mai sus e reviewul care l-am lasat companiei DGM cars Geamana si pe google. La 10-15 minute ma suna chiar directorul de acolo pe un ton agresiv sa-mi spuna ca : ei mi-au comunicat pretul reparatiei inainte ( ceea ce este fals a trebuit sa-i readuc aminte ce s-a intamplat cu adevarat) de asemenea mi s-a comunicat ca daca nu am 400 de lei sa dau reparatie pentru stergator sa numai trec pe la ei.  Evitatii sunt oameni neseriosi cu mentalitati de grobieni.
Daca va uitati in reviewul atasat, observati cum directorul sufera de amnezie si numai stie ce s-a intamplat. Acum reviewul lasat de mine l-au sters( doar eu pot sa il vad).

Daca ai scris review-ul cu aceeasi limba romana cu care scrii aici, eu zic ca e de evitat.

#26
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,541
  • Înscris: 30.08.2017

View PostAl3csutzul, on 15 octombrie 2019 - 12:00, said:

din ce imi dau seama I-au dat bon de 200 lei, el platind 400 lei cash lor.

In alta ordine de idei , e usor sa zici ca 400 lei pt un fir topit sau ceva, dar astea costa, zi mersi ca nu te-au pus sa schimbi si motoras si alte accesorii , astea vin doar pe original si f scumpe.

Sa fim seriosi...la Arian, deci dealer oficial Mazda, ora de manopera era 150 ron acum cateva luni cand am fost pe la ei. La service-urile independente de obicei e mai putin...dar hai sa zicem ca ar fi 150 ron...la 2 ore (ma indoiesc ca atat le-a iesit) iese 300. Iar firul ala n-a fost 100 ron.

View PostMembruAnonim, on 15 octombrie 2019 - 13:27, said:

In principiu daca sunt constatate defecte necunoscute, anunti clientul inainte sa te apuci de reparatie... Poate ti se scoala sa-i schimbi motorul si ala nu prea suporta cheltuielile Posted Image

Cum adica pe banii mei politica netransparenta?! Tu esti normal?

Pe mine aia de la Mazda m-au sunat inainte...de genul: am desfacut si am gasit asta. Mai trebuie sa verificam inca ceva...dureaza 1.5h de manopera. Sunteti de acord? Trebuie sa punem piesa x...costa atat, sunteti de acord...am fost constant informat. Sigur, e service de marca, sunt alte exigente acolo...dar un minim de informare client tot trebuie facut.

#27
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001

View Posttehnics, on 15 octombrie 2019 - 12:39, said:

In principiu da. Dar asta daca esti profesionist.
Si doi la mana sunt 2 tipuri de lucrari: defecte cunoscute si defecte cunoscute.
Scrie o carte. Ai inventat ceva. Cum le deosebești? :)

#28
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,568
  • Înscris: 25.04.2007
Dorine, pana si bufnitele alea sunt mai indulgente decat par. A gresit si omul, acum il pui sa scrie o carte?

#29
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015

View PostMembruAnonim, on 15 octombrie 2019 - 12:15, said:

Nici service Porche Romania nu cred ca au tarif orar 200 RON/ora...
Dar 50 de euro ora la reprezentanta Suzuki, cum ti se pare? Si nici celelalte nu sunt departe, fii linistit. Asta in Romania, ca de, e tara saraca. Dar incearca o diagnoza la un Audi cu Q in coada, la un "benveu" cu X,.... sa vezi colo manopera de iti vine sa plangi dupa aia care-ti iau "decat" 200 de lei la ora.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
haudi si qx se face in fata blocului moka sau pe rampa la Dinca...

Astia i-au dublat omului pretul fara sa-l informeze in prealabil. Nu e nimic de cercetat in plus...

#31
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019

View PostPotatoMaster, on 15 octombrie 2019 - 14:07, said:


Am fost la alte serviceuri unde n-am avut astfel de probleme , am fost sunat in prealabil "Uitati reparatia costa x bani , daca vreti o facem" , fara sa le comunic eu nimic, oamenii aveau proceduri bine definite.
Trebuie sa stau eu de fiecare data cu grija ca poate astia vor sa ma arda ?

Foarte frumos, dar de ce ai generalizat că peste tot e la fel ?

Cam trebuie să stai cu grijă pt că e vb de banii tăi. Nu spun că e bine, spun că e recomandat. Din păcate.

Știind ce manevre se fac la reprezentanțe, am retras mașina din service când mi s a refuzat vizualizarea reparației solicitate de mine.
Ok, nu mă bag sub liftul ăla de saltă mașina(protectia muncii), dar nici să belesc ochii la ce fac ăia nu am voie ? Ia, hai sictir.

#32
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View Postcrisstonne, on 15 octombrie 2019 - 14:05, said:

Eu am întrebat prețul, defalcat, aia aia aia, am acceptat, au urcat mașină pe rampă, au făcut lucrarea, am plătit.
Cum să îmi ceară mai mult?
Ori nu ai fost atent la ce au spus ei, ori au găsit defecte colaterale.
Am luat legatura cu ei si i-am rugat sa scrie aici. Dansii spun ca practic, au gasit altceva decat ce constatase initiatorul impreuna cu mecanicul si prietenul sau. Nu stiu daca am inteles bine, dar am impresia ca descoperind situatia noua, au efectuat lucrarea fara a comunica asta clientului. Cred, repet, eram in masina si ma uitam la semafor. I-au facut deviz cu lucrarile separat.

Acum,tu care ai piesa SH, nu mergi la un service mare, o schimbi ori la coltul blocului, ori cu vreunb amic. Nu am auzit de cand sunt de service adevarat care sa primeasca piese SH. De fapt, nu primesc niciun fel de piesa. Deci, cand mergi la service vrei schimbat, nu carpit.

Pe scurt si la obiect, a fost o problema de comunicare. Acum, cine poarta vina...doar ei stiu.

#33
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Colegul avea un fir", așa a zis.
Ce piesă la mîna 2?!

#34
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View Postdorin_2k, on 15 octombrie 2019 - 15:29, said:

Scrie o carte. Ai inventat ceva. Cum le deosebești? Posted Image
Asa este, am gresit si fiind la munca, nu am mereu timp sa editez la timp...
Asta este, sari peste postarea mea.

#35
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostCovertTwo, on 15 octombrie 2019 - 18:54, said:

Foarte frumos, dar de ce ai generalizat că peste tot e la fel ?

Cam trebuie să stai cu grijă pt că e vb de banii tăi. Nu spun că e bine, spun că e recomandat. Din păcate.

Știind ce manevre se fac la reprezentanțe, am retras mașina din service când mi s a refuzat vizualizarea reparației solicitate de mine.
Ok, nu mă bag sub liftul ăla de saltă mașina(protectia muncii), dar nici să belesc ochii la ce fac ăia nu am voie ? Ia, hai sictir.
Asta e semn de incompetenta maxima... reparatiile netransparente. Numai serviceurile de marca isi permit asta si isi pierd toti clientii dupa iesirea din garantie

View PostYOUR_GOD, on 15 octombrie 2019 - 19:25, said:

Am luat legatura cu ei si i-am rugat sa scrie aici. Dansii spun ca practic, au gasit altceva decat ce constatase initiatorul impreuna cu mecanicul si prietenul sau. Nu stiu daca am inteles bine, dar am impresia ca descoperind situatia noua, au efectuat lucrarea fara a comunica asta clientului. Cred, repet, eram in masina si ma uitam la semafor. I-au facut deviz cu lucrarile separat.

Acum,tu care ai piesa SH, nu mergi la un service mare, o schimbi ori la coltul blocului, ori cu vreunb amic. Nu am auzit de cand sunt de service adevarat care sa primeasca piese SH. De fapt, nu primesc niciun fel de piesa. Deci, cand mergi la service vrei schimbat, nu carpit.

Pe scurt si la obiect, a fost o problema de comunicare. Acum, cine poarta vina...doar ei stiu.
Zi sa mori tu! Pai serviceurile baga piese SH fara sa informeze clientul... Eu am pus calculator ABS si motoras de macara geam second, dar le-am achizitionat personal si nu e treaba serviceului daca vreau sa pun asa ceva. Se fac si reconditionari casete, turbine, etc... Daca nu stii mecanica stai in banca ta si nu emite tampenii pe aici .

#36
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View PostMembruAnonim, on 15 octombrie 2019 - 22:58, said:

Zi sa mori tu!
Sa mori tu!
Eu am avut nevoie de far, haion și bară. Toate noi, toate originale. Nu am stat lângă ei, am dus mașina, au ținut-o 9 zile, dar nu am nimic de reproșat.  Acolo lucrează și cu AM, dar nu dau garanție.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate