Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Evitati DGM Cars Geamana

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
PotatoMaster

PotatoMaster

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.09.2016
De evitat. Nu imi mai functiona stergatorul pe fata, ma grabeam si am zis sa dau o sansa serviceului asta. A fost un fir topit care a blocat motorasul. Cost de reparatie: 400 de lei , durata reparatie : maxim 2 ore . La telefon am avut impresia ca oamenii au zis primu pret care le a venit in minte. Cat a costat deblocarea motorasului? 200 de lei pe bon. A durat aprox 2 ore toata reparatia. Sunt niste tepari ordinari, nu stiu sa vorbeasca cu clientul , evitatii. Costul reparatiei mi-a fost comunicat dupa ce reperatia a fost efectuata.

Ce am scris mai sus e reviewul care l-am lasat companiei DGM cars Geamana si pe google. La 10-15 minute ma suna chiar directorul de acolo pe un ton agresiv sa-mi spuna ca : ei mi-au comunicat pretul reparatiei inainte ( ceea ce este fals a trebuit sa-i readuc aminte ce s-a intamplat cu adevarat) de asemenea mi s-a comunicat ca daca nu am 400 de lei sa dau reparatie pentru stergator sa numai trec pe la ei.  Evitatii sunt oameni neseriosi cu mentalitati de grobieni.
Daca va uitati in reviewul atasat, observati cum directorul sufera de amnezie si numai stie ce s-a intamplat. Acum reviewul lasat de mine l-au sters( doar eu pot sa il vad).

#2
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Si tu nu ai platit banii pt reparatie? sa inteleg ca nu.

Atunci ce mai latri? tepar esti tu, si apoi ei.

#3
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,050
  • Înscris: 02.09.2005

View PostPotatoMaster, on 15 octombrie 2019 - 11:24, said:

De evitat. Nu imi mai functiona stergatorul pe fata, ma grabeam si am zis sa dau o sansa serviceului asta. A fost un fir topit care a blocat motorasul. Cost de reparatie: 400 de lei , durata reparatie : maxim 2 ore . La telefon am avut impresia ca oamenii au zis primu pret care le a venit in minte. Cat a costat deblocarea motorasului? 200 de lei pe bon. A durat aprox 2 ore toata reparatia. Sunt niste tepari ordinari, nu stiu sa vorbeasca cu clientul , evitatii. Costul reparatiei mi-a fost comunicat dupa ce reperatia a fost efectuata.

Ce am scris mai sus e reviewul care l-am lasat companiei DGM cars Geamana si pe google. La 10-15 minute ma suna chiar directorul de acolo pe un ton agresiv sa-mi spuna ca : ei mi-au comunicat pretul reparatiei inainte ( ceea ce este fals a trebuit sa-i readuc aminte ce s-a intamplat cu adevarat) de asemenea mi s-a comunicat ca daca nu am 400 de lei sa dau reparatie pentru stergator sa numai trec pe la ei.  Evitatii sunt oameni neseriosi cu mentalitati de grobieni.
Daca va uitati in reviewul atasat, observati cum directorul sufera de amnezie si numai stie ce s-a intamplat. Acum reviewul lasat de mine l-au sters( doar eu pot sa il vad).

si ei au avut impresia ca ai inteles care e pretul

#4
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Nu pot ei sa ascunda comentarii, i-or fi dat flag pentru spam sau ceva si se roaga sa gaseasca ceva in neregula si sa il stearga Google, o fi in carantina deocamdata.

#5
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
stai asa: ei ti-au zis un pret la telefon, tu ai acceptat, te-ai dus acolo, ei ti-au rezolvat problema, ai platit iar acum nu esti multumit de cat ai dat?
daca nu iti convenea pretul nu trebuia sa te duci la ei. si nu conteaza ca e un fir ars, ca tu nu ai platit pretul firului, ci manopera de a descoperi si repara acel fir.

cat priveste "au zis primu pret care le a venit in minte", cred ca mai degraba au dat un pret acoperitor ptr orice cauza, ca nu aveau de unde sa isi dea seama la telefon care e cauza.

#6
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
Pana la urma cat ai platit si unde? Ca nu se intelege nimic din ce ai scris. Ba e 400, ba e 200, ba la ei, ba la altii. Eu nu am inteles mare lucru din postarea ta.

#7
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Unii oameni nu inteleg o chestie foate simpla, si se fac de rahat din cauza asta.

Chiar daca un pret este incomod de mare pt. anumiti clienti, pt. un profesionist, ca sa nu mai zic pt un service profesional (- si nu fac reclama nimanui - habar nu am cum sunt cei de catre se discuta aici, poate sunt buni sau poate sunt niste boschetari abrutizati care mai rau strica, nu vorbesc de ce nu stiu ) timpul costa bani.
2 ore la un service profesional este foarte mult, in timpul ala se pot realiza alte lucrari cu o valoare mai mare, deci se calculeaza pretul in functie de timp, pt ca altfel lucreza in pierdere, pierd alte comenzi pe care ar fi putul sa le faca cu o valoare cel putin egala sau mai mare.
Pe de alta parte, niste profesionisti poate erau capabili sa rezolve un fir in cateva minute, nu in doua ore...

Edited by loock, 15 October 2019 - 11:57.


#8
Kaffir2018

Kaffir2018

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,332
  • Înscris: 15.06.2018
Deci tu esti nemultumit ca ai platit 200 lei, in loc de 400 cat ti-au zis initial?

Edited by Kaffir2018, 15 October 2019 - 11:58.


#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005
Tind sa cred ca i-au zis 200 de lei la telefon. Omul a acceptat. S-a dus, s-a rezolvat problema si la final cand sa plateasca i-a facut deviz de 400 de lei.
Omul a platit 400 de lei, dar a primit in schimb bon  de 200 de lei... :)

Eu asta am inteles.

#10
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
din ce imi dau seama I-au dat bon de 200 lei, el platind 400 lei cash lor.

In alta ordine de idei , e usor sa zici ca 400 lei pt un fir topit sau ceva, dar astea costa, zi mersi ca nu te-au pus sa schimbi si motoras si alte accesorii , astea vin doar pe original si f scumpe.

#11
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005

View Postloock, on 15 octombrie 2019 - 11:55, said:

Unii oameni nu inteleg o chestie foate simpla, si se fac de rahat din cauza asta.

Chiar daca un pret este incomod de mare pt. anumiti clienti, pt. un profesionist, ca sa nu mai zic pt un service profesional (- si nu fac reclama nimanui - habar nu am cum sunt cei de catre se discuta aici, poate sunt buni sau poate sunt niste boschetari abrutizati care mai rau strica, nu vorbesc de ce nu stiu ) timpul costa bani.
2 ore la un service profesional este foarte mult, in timpul ala se pot realiza alte lucrari cu o valoare mai mare, deci se calculeaza pretul in functie de timp, pt ca altfel lucreza in pierdere, pierd alte comenzi pe care ar fi putul sa le faca cu o valoare cel putin egala sau mai mare.
Pe de alta parte, niste profesionisti poate erau capabili sa rezolve un fir in cateva minute, nu in doua ore...
Nu e chiar asta. Unele service-uri au manopera standard pentru anumite defecte in functie de masina.
Pentru ca daca tu esti Dorel si te invarti 2 ore pe langa masina, eu de ce sa-ti platesc tie timpul ??? Poate in timpul asta tu stai in cur si bei cafea, schimbi o siguranta si peste 2 ore imi iei 400 de lei.
Si cel putin asa mi se pare normal. Esti profesionist, trebuie sa stii cat iti ia ca sa repari ceva. Altfel, este doar un Dorel.

Edited by tehnics, 15 October 2019 - 12:02.


#12
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,074
  • Înscris: 19.12.2012
Ce pret ti au spus prin telefon ?
Cat ai platit la final ?

Edited by A10, 15 October 2019 - 12:06.


#13
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View Postloock, on 15 octombrie 2019 - 11:55, said:

Depinde pe unde trece si ce trebuie demontat pentru a ajunge la el sau ce scule/unelte.
Pretul nu insemna nimic pentru mine. Adica, nu are relevanta pentru situatia de fata. Initiatorul spune ca, in plus (pretul in face vanzatorul, de aceea nu comentez), a primit chitanta pe 200 Lei, platind 400. Asa este, sau am inteles gresit.
Repet: pretul in face vanzatorul, poate sa ceara cat crede el, si il da cumparatorul, daca considera ca merita cheltuiala. Restul sunt povesti. Adica, inclin s anu-i dau dreptate initiatorului, nu ca as lua service-ul in brate, Doamne fereste!

Prin telefon ei iti spun un pret relevant la evaluarea ta. Cimi imi zice mie unul: nu e mare lucru, doar iei aia de aici, o pui dincolo, gata, se face in 10 secunde. Daca il pun in fata calculatorului, lucrurile se schimba. Cand nu cunosti, subevaluezi.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nici service Porche Romania nu cred ca au tarif orar 200 RON/ora...

#15
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Lucian, depinde si ce fac. Uite, pretul este relativ mic per pagina tehnoredactata computerizat. In o ora, nu stiu, iei suma X de bani. Daca ceri editare video sau nu stiu, ceva mai complex ce necesita deprindere speciala si ora respectiva ar insemna ore din timpul unui incepator, pretul este mai mare decat acel X. Eu nu evaluez sarcina de lucru numai dupa timp.

#16
PotatoMaster

PotatoMaster

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.09.2016

View PostDeenman, on 15 octombrie 2019 - 11:29, said:

Si tu nu ai platit banii pt reparatie? sa inteleg ca nu.

Atunci ce mai latri? tepar esti tu, si apoi ei.
Am platit pentru reparatie. Cum ai ajuns tu la concluzia ca n-am platit ?

View Postjericho, on 15 octombrie 2019 - 11:35, said:

si ei au avut impresia ca ai inteles care e pretul
Ce pret sa inteleg

View Posttehnics, on 15 octombrie 2019 - 11:58, said:

Tind sa cred ca i-au zis 200 de lei la telefon. Omul a acceptat. S-a dus, s-a rezolvat problema si la final cand sa plateasca i-a facut deviz de 400 de lei.
Omul a platit 400 de lei, dar a primit in schimb bon  de 200 de lei... Posted Image

Eu asta am inteles.
Lucrarea totala a costat 400 de lei, cei 200 de lei reprezinta o operatie din costul total.

View PostYOUR_GOD, on 15 octombrie 2019 - 12:07, said:

Depinde pe unde trece si ce trebuie demontat pentru a ajunge la el sau ce scule/unelte.
Pretul nu insemna nimic pentru mine. Adica, nu are relevanta pentru situatia de fata. Initiatorul spune ca, in plus (pretul in face vanzatorul, de aceea nu comentez), a primit chitanta pe 200 Lei, platind 400. Asa este, sau am inteles gresit.
Repet: pretul in face vanzatorul, poate sa ceara cat crede el, si il da cumparatorul, daca considera ca merita cheltuiala. Restul sunt povesti. Adica, inclin s anu-i dau dreptate initiatorului, nu ca as lua service-ul in brate, Doamne fereste!

Prin telefon ei iti spun un pret relevant la evaluarea ta. Cimi imi zice mie unul: nu e mare lucru, doar iei aia de aici, o pui dincolo, gata, se face in 10 secunde. Daca il pun in fata calculatorului, lucrurile se schimba. Cand nu cunosti, subevaluezi.
Problema este ca pretul mi s-a comunicat dupa efectuarea reparatiei propriu zise cand trebuia sa ma duc sa ridic masina. Daca mi se comunica ca e 400 de lei inainte o duceam in alta parte.

#17
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Posttehnics, on 15 octombrie 2019 - 12:00, said:

Esti profesionist, trebuie sa stii cat iti ia ca sa repari ceva.
I'auzi... deci tu stii sigur cat iti ia sa identifici un defect, corect? Si niciodata nu iti ia mai mult sau mai putin. Asa-i?

A naibii meserie...

#18
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View PostPotatoMaster, on 15 octombrie 2019 - 12:27, said:

Problema este ca pretul mi s-a comunicat dupa efectuarea reparatiei propriu zise cand trebuia sa ma duc sa ridic masina. Daca mi se comunica ca e 400 de lei inainte o duceam in alta parte.
Ciudat. Mie mi s-a comunicat pretul, mereu, inainte.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate