Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Calitate slabă la apeluri - inclusiv pe wifi
Last Updated: Sep 18 2019 00:54, Started by
benis
, Sep 09 2019 16:59
·
0
#19
Posted 10 September 2019 - 10:55
daniel_vodafone, on 10 septembrie 2019 - 08:27, said:
ma mir ca e cineva care spune adevarul pe acest forum (vad ca regula e sa se ridice in slavi reteaua digi) - in general semnal la digi exista numai ca este aproape inutilizabil... pe ce naiba se bazeaza reteaua asta (digi)? pe voice over wifi? Adica toti astia care "ridicam in slave digi" sintem platiti de digi sau ce ?! Da, la mine merg 90-95% apelurile OK, cum am zis mai sus. N-am nici o treaba cu digi, doar ca sint client al lor de 15-20 de ani sau cit pana mea or fi. |
#20
Posted 10 September 2019 - 13:43
La mine in galati, vodafone este cel mai slab la semnal, atat indoor o linie 2G , cat si outdoor doua linii maxim 3G. Cel mai bun semnal il am la digi mobil. Am vecini care sunt pe orange si vorbesc la geam ca sa se inteleaga cu cineva la telefon si asta in Galati.
|
#22
Posted 11 September 2019 - 07:06
trollerul_de_serviciu, on 10 septembrie 2019 - 10:55, said:
Adica toti astia care "ridicam in slave digi" sintem platiti de digi sau ce ?! |
#23
Posted 11 September 2019 - 07:40
Eu nu inteleg persoanele care stiu doar sa se planga fara sa faca nimic. Eu daca nu as fi multumit de un serviciu de o retea etc, as rezilia, dar nu sa umplu pagini intregi cu vaicareli ca babele.
|
#24
Posted 11 September 2019 - 07:43
Tocmai am spus, persoanele cu care am vorbit sunt in Digi, nu eu. Le-am spus sa se mute in alta parte, nu vor, treaba lor. Eu nu folosesc reteaua respectiva, are prea multe minusuri.
|
#26
Posted 11 September 2019 - 08:58
@clader, corect. Important este ca avem de unde alege, potrivit nevoilor fiecaruia.
|
#27
Posted 11 September 2019 - 09:27
Pentru mine digi.mobil are un plus foarte mare fata de celelate retele si anume vowifi care poate fi folosit si in afara tarii.
|
#28
Posted 11 September 2019 - 10:14
Inginerul_, on 11 septembrie 2019 - 07:06, said:
Aveti urechile infundate cu ceara, nu auziti bine sau pur si simplu sunteti brainwashed. Este imposibil sa nu observi calitatea sub orice limita a convorbirilor pe Digi. Ieri am sunat pe cineva. Acelasi telefon de pe care auzeam impecabil persoana cand era pe reteaua Telekom, acum s-a auzit stins, departat, sunet fara vlaga. A trebuit sa fac un efort serios ca sa aud tot. Treaba asta mi s-a intamplat de mai multe ori cu persoane diferite, astfel incat e clara cauza: reteaua digi. La MINE, cum am spus de 2 ori, merg OK 90-95% din apeluri. Deci, daca stam sa analizam DOUA (DO-UA, D-O-U-A) cazuri din cele 3.4 milioane de clienti Digi, atunci da, ai dreptate, concluzia e una singura: reteaua Digi e de vina. O sa spui: da, dar eu stiu si alte cazuri din astea. Da, perfect, stii tu si alte cazuri. Cite ??? 1, 2, 10.... 100 ? La fel si eu, stiu 4 cazuri in care merg bine. Deci, daca stam sa analizam 200 cazuri din cele 3.4 milioane de clienti Digi, atunci da, ai dreptate, concluzia e una singura: reteaua Digi e de vina. |
|
#29
Posted 11 September 2019 - 10:19
Stiu ca toate experientele mele, de la un timp incoace, sunt negative. In rest, fiecare crede ceea ce considera necesar.
|
#30
Posted 11 September 2019 - 11:23
ce am putea sa facem in calitate de simpli utilizatori? sa ne certam cu digi? sa facem o petitie online?
personal detin o cartela de digi prepay (pe langa numarul vodafone de serv si numarul prepay de orange-personal); pe orange si vodafone nu am probleme pe digi gafaie reteaua... e adevarat ca umblu destul de mult prin tara si nu folosesc cartela de digi nici macar ca numar secundar; am portat un nr. de telekom in digi prepay fiindca nu vroiam sa il pierd - fiind un numar foarte usor |
#31
Posted 11 September 2019 - 14:21
inca ceva: la digi prepay nu stiu sa existe volte sau voice over wifi
daca gresesc imi cer scuze (astept corectura necesara) |
#32
Posted 11 September 2019 - 15:35
La mine se aud foarte bine apelurile, indiferent pe ce cale le folosesc.
|
#33
Posted 11 September 2019 - 22:28
Este posibil sa fie calitatea mai slaba perceputa de tine din cauza faptului ca este prepay.
In 2016 inainte sa fac portare la Digi, am achizitionat o cartela pentru a verifica zonele de interes, iar dupa ce am facut abonament, am mai tinut o perioada ambele sim-uri digi in acelasi telefon si am observat un nivel al semnalului inferior pe cartela prepay fata de ab, parere pur personala. Digi se axeaza pe abonamente, asa ca pot exista anumite diferente de calitate fata de prepay. |
|
#34
Posted 16 September 2019 - 10:12
Naijax, on 09 septembrie 2019 - 17:09, said:
Nu inteleg ce problema ai Probabil este vorba si de telefonul pe care il folosesti sau zona in care stai Eu folosesc DIGI si merge - BETON ! Nu folosesc prepay, am abonament Digi. claudiugl, on 11 septembrie 2019 - 07:40, said:
Eu nu inteleg persoanele care stiu doar sa se planga fara sa faca nimic. Eu daca nu as fi multumit de un serviciu de o retea etc, as rezilia, dar nu sa umplu pagini intregi cu vaicareli ca babele. claudiugl, on 11 septembrie 2019 - 09:27, said:
Pentru mine digi.mobil are un plus foarte mare fata de celelate retele si anume vowifi care poate fi folosit si in afara tarii. Dar nu mă așteptam ca inclusiv pe Wifi să se audă prost. |
#35
Posted 18 September 2019 - 00:54
Se aude foarte bine la mine, aud zgomotele de fundal, ce spun alte persoane pe langa, cocosi si caini, chiar daca interlocutorii mei au doar 3 G pe voce sau chiar si 2 G.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users