Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Am văzut o mașină și as vrea sa o cumpăr, dar...
Ultima postare: mar 24 2019 15:55, Inițiat de
acquadigio
, mar 23 2019 21:35
·
0
#3
Publicat: 23 martie 2019 - 21:48
acquadigio, on 23 martie 2019 - 21:35, said: Cum aș putea să pun câteva poze să vă dați seama despre ce e vorba? le salvezi in computer; apoi le urci pe Forum asa: Softpedia attach.jpg 44,17K 55 download-uri |
#4
Publicat: 23 martie 2019 - 21:49
#7
Publicat: 23 martie 2019 - 21:59
Înainte să faci mișto de om, poate uiți că tocmai pentru că nu se pricepe a postat. Asemenea oameni, care să recunoască faptul că nu se pricep, destul de rar gasesti. Că doar romanul se pricepe la tot, nu?
Și revenind, in principiu rugina pe dedesubt, dacă nu e extinsă la praguri, aripi, usi... Adică dacă a rămas dedesubt și nu e nici un semn de extindere a ei, este ok. Ceva de genul asta am avut la Beetle. Pe dedesubt avea rugina și acolo a rămas. 3 mecanici au văzut-o și au zis că, atâta timp cât rămâne acolo, sa nu-mi fac griji. Și așa așa fost. In cei 7 ani cât am avut mașina, nu s-a extins. |
#8
Publicat: 23 martie 2019 - 21:59
axostyle, on 23 martie 2019 - 21:55, said:
e ceva normal...rugina in sensul ca,capul unui surub a prins rugina...etc daca masina provine dintr-o tara in care ploua mai des,sau e umezeala (olanda spre ex) e normal |
#9
Publicat: 23 martie 2019 - 22:09
Menela0s, on 23 martie 2019 - 21:59, said:
E normal in orice tara, nu numai in Olanda. Daca mergi pe ploaie, a doua zi o gasesti cu discurile "ruginite", dar asta nu inseamna ca trebuie sa te ingrijorezi. Coroziunea este mai intensă la mașinile utilizate în zona de coastă unde este permanent sare în praful de pe drum, ăsta combinat cu umiditatea provoacă coroziune de 2-3 ori mai intensă decât la o mașină utilizată în interiorul continentului. Asta e unul din motivele pentru care mașinile SH din nordul Germaniei și din Olanda sunt mai "ieftine". |
#12
Publicat: 23 martie 2019 - 22:35
Hai sa simplificam, daca e metal vopsit in culoarea caroseriei si are rugina... nu e bine. Daca bratele suspensiei sau alte elemente de pe sub ea au pete ruginii, fara coji/fulgi care sa se desprinda, e ok. Asta e explicatia cea mai simpla si logic ca ar fi bine sa mergi cu cineva care sa si dea seama daca masina aia e o masina sau mai multe, lipite intre ele si vopsite unitar
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi