Am văzut o mașină și as vrea sa o cumpăr, dar...
Last Updated: Mar 24 2019 15:55, Started by
acquadigio
, Mar 23 2019 21:35
·
0
#1
Posted 23 March 2019 - 21:35
#2
Posted 23 March 2019 - 21:44
Le faci, le atasezi.
Insa crezi ca doar din cateva foto, primesti ok si o iei? |
#3
Posted 23 March 2019 - 21:48
acquadigio, on 23 martie 2019 - 21:35, said: Cum aș putea să pun câteva poze să vă dați seama despre ce e vorba? le salvezi in computer; apoi le urci pe Forum asa: Softpedia attach.jpg 44.17K 55 downloads |
#4
Posted 23 March 2019 - 21:49
#5
Posted 23 March 2019 - 21:55
e ceva normal...rugina in sensul ca,capul unui surub a prins rugina...etc
daca masina provine dintr-o tara in care ploua mai des,sau e umezeala (olanda spre ex) e normal |
#6
Posted 23 March 2019 - 21:56
Nu ar fi imposibil... Poate masina a fost lovita si prost reparata. Poate ca nu a spalat-o dupa sarea din iarna...
@initiator: de ce fix masina asta? In primula rand ce buget ai? De gasit sigur gasesti si altceva ma bun..Vrei o masina noua sau sh? |
#7
Posted 23 March 2019 - 21:59
Înainte să faci mișto de om, poate uiți că tocmai pentru că nu se pricepe a postat. Asemenea oameni, care să recunoască faptul că nu se pricep, destul de rar gasesti. Că doar romanul se pricepe la tot, nu?
Și revenind, in principiu rugina pe dedesubt, dacă nu e extinsă la praguri, aripi, usi... Adică dacă a rămas dedesubt și nu e nici un semn de extindere a ei, este ok. Ceva de genul asta am avut la Beetle. Pe dedesubt avea rugina și acolo a rămas. 3 mecanici au văzut-o și au zis că, atâta timp cât rămâne acolo, sa nu-mi fac griji. Și așa așa fost. In cei 7 ani cât am avut mașina, nu s-a extins. |
#8
Posted 23 March 2019 - 21:59
axostyle, on 23 martie 2019 - 21:55, said:
e ceva normal...rugina in sensul ca,capul unui surub a prins rugina...etc daca masina provine dintr-o tara in care ploua mai des,sau e umezeala (olanda spre ex) e normal |
#9
Posted 23 March 2019 - 22:09
Menela0s, on 23 martie 2019 - 21:59, said:
E normal in orice tara, nu numai in Olanda. Daca mergi pe ploaie, a doua zi o gasesti cu discurile "ruginite", dar asta nu inseamna ca trebuie sa te ingrijorezi. Coroziunea este mai intensă la mașinile utilizate în zona de coastă unde este permanent sare în praful de pe drum, ăsta combinat cu umiditatea provoacă coroziune de 2-3 ori mai intensă decât la o mașină utilizată în interiorul continentului. Asta e unul din motivele pentru care mașinile SH din nordul Germaniei și din Olanda sunt mai "ieftine". |
#10
Posted 23 March 2019 - 22:13
Pai omul nu a zis ca masina e din Olanda sau Belgia. Poate e din Romania.
|
|
#11
Posted 23 March 2019 - 22:31
Gata, cred ca am reusit. Eram pe telefon si aveam probleme cu atasarea fisierelor. Se pot vedea pozele?
Attached FilesEdited by acquadigio, 23 March 2019 - 22:32. |
#12
Posted 23 March 2019 - 22:35
Hai sa simplificam, daca e metal vopsit in culoarea caroseriei si are rugina... nu e bine. Daca bratele suspensiei sau alte elemente de pe sub ea au pete ruginii, fara coji/fulgi care sa se desprinda, e ok. Asta e explicatia cea mai simpla si logic ca ar fi bine sa mergi cu cineva care sa si dea seama daca masina aia e o masina sau mai multe, lipite intre ele si vopsite unitar
|
#13
Posted 23 March 2019 - 23:22
Alea sunt bratele, si daca nu bat poti merge cu ele asa.
Masina sa nu aibe rugina pe caroserie.... |
#14
Posted 24 March 2019 - 00:18
E rugina superficiala. Dupa 5 ani si/sau 100.000km o gasesti la multe masini (depinde de model si conditiile de utilizare)
|
#15
Posted 24 March 2019 - 03:59
E rugina specifica masinilor care au rulat in Germania.
|
|
#17
Posted 24 March 2019 - 09:08
Interesant mi se pare ca acel brat inca mai are eticheta cu codul de bare pe el.
|
#18
Posted 24 March 2019 - 11:02
@GabiA: am văzut și eu, aceeași întrebare mi-am pus-o. Adică încă mai are eticheta și totuși e corodat...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users