Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
limbaje de programare neconventionale
Ultima postare: mar 14 2019 08:36, Inițiat de
karax
, mar 10 2019 20:24
·
0
#20
Publicat: 10 martie 2019 - 23:00
pentru ca eu incerc sa ajung la un nivel de optimizare de genul :
putem avea 1+1+1+1+1+1+1=7 sau putem avea 1x7=7 evident a doua varianta aduce o reducere a consumului de resurse cineva mi-ar spune ca la baza calculatoarelor se afla binarul si din 1 si 0 oricum iti ia sute de mii de linii ca sa descrii cel mai simplu lucru.... asa este....insa incepem de la baza , asta vreau sa incep de la baza ....de la tabla inmultirii....sau tabla adunarii ...de ce sa le scrii pe fiecare in parte cand ai putea avea un algoritm bazat pe ceva care sa le scrie mai eficient? si pe baza lui sa scrii si alte instructiuni in genul... de exemplu tabla inmultirii am putea sa o scriem cu o bucla while si increment |
#21
Publicat: 10 martie 2019 - 23:03
Optimizari de genul sunt banalitati pentru orice compilator ce se respecta...
https://godbolt.org/z/8hpUwK |
#25
Publicat: 10 martie 2019 - 23:36
karax, on 10 martie 2019 - 21:10, said:
asta usureaza munca si reduce si numarul de cicluri de instructiuni |
#28
Publicat: 11 martie 2019 - 11:46
A folosi un limbaj din ăsta rar și neconvențional este o chestie de nișă, este oarecum similar cu a avea orice hobby care nu servește la nimic practic (de ex înveți să cînți la un instrument, dar pt tine, nu pt a cînta în public). Deci - nu are rost să discutăm cît de util este.
|
|
#29
Publicat: 11 martie 2019 - 18:17
Pot avea rol artistic - http://www.dangermou.../piet.html  -
|
#30
Publicat: 11 martie 2019 - 23:39
De fapt eu ma gandeam la altceva, dar ar fi cam cu tupeu: sa scrii un modul critic al unei aplicatii intr-un limbaj din asta (vezi Brainfuck) pt ofuscarea codului fata de ceilalti colegi si
apoi sa ceri marire de salariu de la sef..., in fiecare luna. Editat de BraviaAmpero, 11 martie 2019 - 23:46. |
#31
Publicat: 12 martie 2019 - 00:11
whatever floats your boat.
Aceste limbaje pierd din vedere un aspect foarte important. Si anume partea "soft" din "software". Inainte sa se sesizeze lumea, DA! Sunt si programatori in limbaje conventionale care pierd din vedere acest lucru. In cazul nostru este asa din fasa. |
#32
Publicat: 12 martie 2019 - 00:17
hard & soft:
In martial arts, the terms hard and soft technique denote how forcefully a defender martial artist counters the force of an attack in armed and unarmed combat. martial artist = programmer counters the force of an attack in armed and unarmed combat = tools of the trade. |
#34
Publicat: 12 martie 2019 - 10:45
Ma gandeam la un limbaj in care elementele sa fie asamblate intr-un joc. De exemplu sa alegi un obiect intr-un joc 3d care sa semene cu o lista, si pe ea sa asezi un obiect de tipul persoana, si astfel sa ai o lista de persoane care dupa compilare va aparea pe ecran.
Sau alt limbaj care sa se desprinda de fisierul text comun. Astfel s-ar permite de exemplu sa scriu pseudocod dar in spatele liniei sa fie de fapt o functie sau grup de instructiuni. Ca si cum am scrie cod cu comentarii. |
#35
Publicat: 12 martie 2019 - 12:47
exista deja ce spui tu
https://lavasoft.gos...7a162b4431&sr=0 genul asta de limbaje cauti https://en.wikipedia...age_programming |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi