Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masină navetă - recomandare
#55
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:08
Tyby, on 16 ianuarie 2019 - 20:38, said:
Shymano, personal iti inteleg punctul de vedere, insa nu exista sistem sigur 100%. Iar cand vorbim despre GPL la presiune intr-o butelie sub curul meu sau - mai rau - al copilului, orice este sub 100% este prea mult pentru mine. Lucrez cu instalatii "periculoase", zone ex & shit, si este o decizie pe care fiecare o ia pentru el si ai lui, dupa care vin celelalte chestiuni legate de performante / tehnologie / economie etc. Comparatia cu un rezervor de combustibil lichid nu isi are rostul, pentru ca gradul implicit de risk este mult mai scazut in cazul rezervoarelor atmosferice. Nu degeaba sunt interzise GPL-urile in parcarile subterane. |
#58
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:12
unbrutus, on 16 ianuarie 2019 - 20:51, said:
asa pare. Doar nu te apuci sa iti montezi GPL (care costa bani, si timp, pt ca mai necesita si revizie) ca sa mergi pe benzina. Tocmai asta e si problema. Parca un pic prea agresiv promovezi varianta asta... ok, s-a notat. Nu vad nici un avantaj fata de diesel, in schimb ramai cu dezavantajele, cuplu mic, consum mare (opriri mai dese la alimentare) etc O masina cu cuplu mare ca la diesel e o placere la o urcare o panta, la un drum cu 4 persoane si aer conditionat etc eu nici nu stiam de el, am spus doar ca la mine la mall am remarcat ca la parcarea subterana zice ca nu e permis accesul masinilor cu GPL. Habar nu aveam de asta nici eu deci e adevarat ca sint... nu am vazut doar eu la mall ul de langa mine. neavand vreodata masina cu GPL nici nu observasem chestia asta, dar intr-o zi am citit si eu ce zicea acolo pe mine chiar si numai interdictia asta m-ar face sa nu doresc GPL, de ce sa nu am libertatea sa parchez unde vreau... sint alternative. |
#60
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:23
Mult mai scumpe nu sunt, tot p-acolo bat, per total.
Doar ca despre masinile cu gpl din fabrica poti spune ca ar avea instalatia pusa cu ceva mai mult profesionalism decat unele puse dupa ... cel putin teoretic. Zic teoretic, pentru ca ma uitam la Logan 0.9 TCe cu instalatie de fabrica ... sa dea dracu daca vezi pe unde e bagata !!! Cred ca doar la service ii poti schimba filtrele ... Rezervorul nu ar avea de ce sa fie mai mic, ca ddoar cel de gpl este pus in locul rotii de rezerva. In general rezervorul de gpl este mai mic la cele puse in fabrica, fata de cele aftermarket. Editat de shymano, 16 ianuarie 2019 - 21:25. |
#61
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:31
rogedan, on 16 ianuarie 2019 - 21:08, said:
Macar stii de ce sunt interzise masinile cu GPL in parcarile subterane ? deci, de ce sint interzise? |
#62
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:31
rogedan, on 16 ianuarie 2019 - 21:12, said:
Avantaj GPL urban. Avantaj diesel extraurban. Am si diesel si pe GPL. 5.2% x 2.7 lei/L = 14.04 lei/100km, la benzinar. 3.6% x 5.8 lei/L = 20.88 lei/100km, la diesel. Am zis 5.2 la benzinar, consum scos de nenumarate ori la viteze normale, legale, de mine. Si 3.6 la diesel, sa nu se supere colegul cu poza de mai sus. Ca unii au impresia ca trag de remorca mereu si le trebuie cuplu de tractor, e partea a doua. Ca nu stiu sa faca o depasire cu benzinarul, e bonus ... Daca esti sofer, se presupune ca stii sa mergi si in functie de motorul de sub fund, ca stii ca n-are nici pe dracu daca mergi cu benzinarul si putin mai turat, etc ... A nu se intelege ca am ceva impotriva diesel-ului. Am condus diesel de mi s-a acrit, la serviciu (acum am tot diesel). Doar ca pentru uzul propriu nu am ales diesel, si nu din prisma banilor (masina am luat-o de noua, pretul era tot p-acolo). Iar financiar, dupa orice calcul, gpl este sub orice diesel, ca si consum. Editat de shymano, 16 ianuarie 2019 - 21:39. |
#63
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:41
irulan_corrino, on 16 ianuarie 2019 - 21:10, said:
La 130 km/h am 2200 rpm. E infinit mai relaxant decât 4200 rpm la un benzinar. Nu fac apologia dieselului, am și benzinara, e super pt fataiala însă pt drumuri lungi diesel rules... Și 130 km zilnic sunt mai lungi decât 500 km ocazionali ca percepție. Da ce masina ai? Dacia 1310? Eu am 2700 rpm la 130. la 4200 deja am 190km/h. Asa ca mai usor cu aruncatul de baliverne. SI am 1.2, nu vreo racheta. |
#64
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 21:48
shymano, on 16 ianuarie 2019 - 21:23, said: Doar ca despre masinile cu gpl din fabrica poti spune ca ar avea instalatia pusa cu ceva mai mult profesionalism decat unele puse dupa ... cel putin teoretic. exact de asta intreb, plus ca totul e gandit cap coada de producator pt gpl inclusiv softul motorului, e singurul fel in care mi-as bate capul cu asa ceva. |
|
#67
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 22:15
qew, on 16 ianuarie 2019 - 21:41, said: Da ce masina ai? Dacia 1310? Eu am 2700 rpm la 130. la 4200 deja am 190km/h. Asa ca mai usor cu aruncatul de baliverne. SI am 1.2, nu vreo racheta. Dacie de aia tip sport cu două uși... Mulțumit ? O mașină cu motor de 1.6 tdi am. Și încă una cu motor de 1.4 tsi. Și le folosesc in paralel, fiecare cu rostul ei. Excepție când are pizdis deplasări lungi și îmi ciordește dieselul meu iubit, nu ia mașina cu supermotorul ei de 1.4 benzină cu care mi a împuiat capul până i l am cumpărat... Suntem off topic. Pt navetă pe distanțe mari eu votez diesel. |
#68
Publicat: 17 ianuarie 2019 - 00:24
irulan_corrino, on 16 ianuarie 2019 - 22:15, said:
O mașină cu motor de 1.6 tdi am. Și încă una cu motor de 1.4 tsi. Și le folosesc in paralel, fiecare cu rostul ei. Sigur nu ai TSI de ai putut emite o asemenea enormitate cu 4200 la 130 km/h. Iar pentru stiinta ta, fiindca tot nu ai condus vreodata benzinara turbo, la 2700 motorul pe benzina se aude mult mai putin decat un diesel la 2200. Editat de Ford4, 17 ianuarie 2019 - 00:25. |
#70
Publicat: 17 ianuarie 2019 - 08:50
fechetm, on 16 ianuarie 2019 - 17:02, said:
Nu stiu daca e cea mai potrivită mașină pentru navetă în extraurban! BTW o sa faci naveta la Onesti zilnic in aia 130km? PS. Daca vrei s-o vezi sau chiar sa te dai cu ea cind ai drum prin Cornisa da un semn si vedem cum facem. |
#71
Publicat: 17 ianuarie 2019 - 09:01
Asta este o masina fooooarte spatioasa,are consum foarte bun,dotari,km putini,putere si tot ce vrei:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268745231&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2016&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=4c739908-cca4-f067-6246-f1aeb197af13
Daca vrei spatiu cauta un Passat B8 2.0L-150Cp sau Skoda Superb model nou 2.0L-150Cp ambele cu euro 6.Nu te uita dupa Kia,mia,pia. Editat de C63AMG, 17 ianuarie 2019 - 09:02. |
#72
Publicat: 17 ianuarie 2019 - 09:21
Votez si eu pentru Superb 2.0 cu vreo 70-80.000 km si garantie,e mai spatioasa decat concurenta,are valoare foarte buna la revanzare si e mult mai usor de vandut decat Ford,japoneze sau koreene.In plus un mecanic priceput sau un VCDS gasesti la orice colt.
Nu as lua noua si nici premium,la km multi vei avea o devalorizare foarte mare in timp scurt. Editat de bolo, 17 ianuarie 2019 - 09:23. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi