Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina de oras (99%)
#73
Publicat: 12 ianuarie 2019 - 17:41
M-am uitat si eu pe site si intradevar are 215....nu prea pot sa ma apropii de nr. asta cu o benzinara de oras, fie ea si turbo . In finala au ramas ambele variante de la Kia (rio si ceed) pe care le voi conduce Miercuri. Cred ca o sa raman la ceed aspirata 100cp, cuplu 135 deparece varianta rio turbo nu au decat masina demo care are 11k km si e din sept. 2017 (m-as orienta catre o masina noua totusi). Ma atrage sa fiu sincer f.mult designe-ul ceed si cei 7 ani garantie!
|
#74
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 17:48
Am inceput acest topic pentru masina de oras si m-am trezit ca ma uit la complet alte lucruri.....printre care https://www.autovit....a-ID7GvuOO.html
Din poze arata foarte bine si ma gandesc din ce in ce mai mult la aceasta varianta. Pareri?? Editat de zoaldan, 13 ianuarie 2019 - 17:49. |
#75
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 17:59
asul, on 22 septembrie 2018 - 09:54, said:
Cât de curând urmează revizia de 1 an, dar până atunci am mers cam 300 de km cu o Vitara S (1,4 turbo 140 cp). Deși face parte dintr-un segment diferit, adresându-se altei categorii de clienți, prin prisma prețului este în același buget cu Mazda 3 așa că vă împărtășesc câteva impresii din acest mini test comparativ: motorul - vivace, plăcut în utilizare, nu se plafonează foarte repede. Cu toate astea, momentan prefer aspiratul de la Mazda pentru senzație. suspensia - rigidă, destul de zgomotoasă față de Mazda 3 care stă mult mai bine pe drum plasticul - slab spre execrabil, deși designul interior per total nu mi se pare rău portierele, haionul - foarte subțiri, mașina per total se simte foarte ușoară sistemul de prevenire a coliziunii - deși reglat pe varianta „far” mi s-a părut cam intruziv pentru traficul de la noi, dar nu am mai avut de-a face cu așa ceva așa că nu știu cum este la alte mărci frânele nu am avut ocazia să le testez ecranul sistemului de infotainment (ca să folosesc terminologia specifică) are o rezoluție slabă - la Mazda 3 să zic că e poate e o idee mai bună scaunele ok, dar tapițeria din așa zisa piele a început deja să se cuteze în condițiile unei mașini care are sub un an și un kilometraj mic pentru cei interesați de consum mașina când am luat-o avea un consum de 8,5% la o viteză medie de 22km/h pentru un kilometraj de câteva mii Per total o mașină care este sub Mazda 3, nu că Mazda ar fi vreo marcă premium, care pentru dotările oferite și sistemul 4x4 cred că merită banii ceruți. Uite o comparație superficială pe care am făcut-o cu Mazda3, poate te ajută să-ți faci o idee. |
#77
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 18:53
Ford4, on 13 ianuarie 2019 - 18:19, said:
Fiesta 1.0 ecoboost 100 CP automata ? Masina de oras cum ai vrut, cu consum in jur de 8% si cuplu maricel pentru marimea ei (170 Nm cu boost la 200 Nm pentru 20 s) |
#78
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 19:14
Pai poti sa vezi la cat ajungi cu o Fiesta 1.0 ecoboost cu cutie manuala. Poti sa o configurezi cum vrei, nu trebuie sa fie neaparat versiunea Titanium. Vitara n-as spune ca e masina de oras, in plus la drum lung Fiesta are cea mai buna tinuta din clasa ei, nu cred ca noul model face exceptie.
|
#79
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 19:29
asul, on 13 ianuarie 2019 - 17:59, said:
Uite o comparație superficială pe care am făcut-o cu Mazda3, poate te ajută să-ți faci o idee. Editat de adrian_r5, 13 ianuarie 2019 - 19:30. |
#80
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 19:37
zoaldan, on 13 ianuarie 2019 - 17:48, said:
Am inceput acest topic pentru masina de oras si m-am trezit ca ma uit la complet alte lucruri.....printre care https://www.autovit....a-ID7GvuOO.html Din poze arata foarte bine si ma gandesc din ce in ce mai mult la aceasta varianta. Pareri?? Editat de Baxon, 13 ianuarie 2019 - 19:41. |
#81
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 20:32
Baxon, on 13 ianuarie 2019 - 19:37, said:
Minunata ! Eu am una insa cu motorul de 1,6 aspirat 120 CP 4x4 versiunea spirit ( led ACC , piele etc ) : ( 4x4 nu este permanent ci are selector cu auto care e 4x2 , sport 4x4 cu 60% putere pe spate si 40% fata si snow mud cu 50/50% putere pe punti si functia lock ). Te descurci f bine si in oras si afara iar consumul e foarte ok ( 6,8 in oras si afara 5,1 mers normal nu ca un apucat ) . |
#82
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 20:55
|
#83
Publicat: 13 ianuarie 2019 - 21:32
Daca ai avut c4 si ai fost multumit de ce nu iei c4 modelul nou ? Eu il am de 4 ani si is foarte multumit (1.6 hdi 115 cai in 6 trepte)..pt extraurban e de vis dar in oras intradevar greutatea destul de mare se simte la demaraje,in 170 000 de km nu am schimbat decat un ambreiaj si ala preventiv in rest nu am umblat la motor,cutie sau turbina..motor aspirat am avut si am inca pe masina nevestii dar o sa simti bine de tot diferenta dintre un motor cu turbina si unu fara..cuplu de 130 nm pe o compacta e putin si o sa stai cu morcovu in depasiri..bafta
|
#84
Publicat: 14 ianuarie 2019 - 00:20
zoaldan, on 13 ianuarie 2019 - 18:53, said:
Chiar nu vreau neaparat automata....mi se pare ca imi creste inutil bugetul. Am vb cu sotia si nu are nimic impotriva cutiei manuale...si cam varianta titanium de la Fiesta are pe ea ce are acest Suzuki si e 16,500 Euro...mi se pare prea scump si nejustificat fordul....facand comparatie cu alte marci din clasa Fiesta... Trebuie sa vezi preturile din reprezentanta nu cele de lista. De obicei o iei cam cu 25% mai ieftin. |
#85
Publicat: 14 ianuarie 2019 - 00:35
zoaldan, on 13 ianuarie 2019 - 20:32, said:
Vad ca nu mai au motorul aspirat pe versiunea curenta, decat cele turbo de 1.0 si 1.4....dar presupun ca referitor la consum sunt cam apropiate, nu? Oricum masina din link e in Bucuresti si e second cu 11k la bord....cu tot ce are pe ea mi se pare cam ieftina, sau nu? (tu ce zici ca esti detinator de Suzuki?) adrian_r5, on 13 ianuarie 2019 - 20:55, said:
Daca e 4x2 de ce ii spune auto ? Editat de Baxon, 14 ianuarie 2019 - 00:41. |
#86
Publicat: 14 ianuarie 2019 - 09:03
Baxon, on 14 ianuarie 2019 - 00:35, said:
Din ce stiu cele cu turbo au un consum mai maricel , nu cu mult dar este . Pretul masinii din link e ok tinand cont ca nou e pe la 19 k euro ( daca masina nu a suferit daune ) . E super dotata exact ca a mea echiparea spirit allgrip , doar motorizarea e alta . Eu is foarte multumit de masina asta . Inainte am avut SX4 model 2010 ( ca si Fiat Sedici ) , motorul e acelasi insa cutia difera ( aveam consum mai mare cu SX4 ) am vandut-o la 120k km fara nici o problema doar revizii . Poti sa-mi zici putin si despre pielea de interior? (este piele naturala sau piele ecologica...adica imitatie). Te intreb ca nu mai stiu unde am citit ca ar fi piele ecologica si ca nu se mentine in timp. Dar din poze pare piele naturala (combinatie de piele intoarsa cu piele normala). Se intretine greu? |
#87
Publicat: 14 ianuarie 2019 - 09:33
alex87nfs, on 13 ianuarie 2019 - 21:32, said:
Daca ai avut c4 si ai fost multumit de ce nu iei c4 modelul nou ? Eu il am de 4 ani si is foarte multumit (1.6 hdi 115 cai in 6 trepte)..pt extraurban e de vis dar in oras intradevar greutatea destul de mare se simte la demaraje,in 170 000 de km nu am schimbat decat un ambreiaj si ala preventiv in rest nu am umblat la motor,cutie sau turbina..motor aspirat am avut si am inca pe masina nevestii dar o sa simti bine de tot diferenta dintre un motor cu turbina si unu fara..cuplu de 130 nm pe o compacta e putin si o sa stai cu morcovu in depasiri..bafta |
|
#88
Publicat: 14 ianuarie 2019 - 10:22
Baxon, on 14 ianuarie 2019 - 00:35, said:
Ca are si 4x4 Baxon, on 14 ianuarie 2019 - 00:35, said:
motorul e acelasi insa cutia difera ( aveam consum mai mare cu SX4 ) Am facut simbata cite un mic drive test cu SX4 S-Cross manual 6 viteze si Vitara automata ambele cu motoru' de 1.4 Boosterjet. Cu automata nu mi-am batut capu' ... voiam doar sa vad cum "sta pe drum" Vitara comparativ cu SX4 S-cross (si nu aveau Vitara manuala disponibila asa ca m-am multumit cu ce am gasit) ... i Fișiere atașateEditat de adrian_r5, 14 ianuarie 2019 - 10:26. |
#90
Publicat: 14 ianuarie 2019 - 11:09
adrian_r5, on 14 ianuarie 2019 - 10:22, said:
Pai hotaraste-te ... "e 4x2" sau "are si 4x4" Daca ai fi condus intr-adevar masina asta nu ai fi pus intrebari tampite .... zoaldan, on 14 ianuarie 2019 - 11:06, said:
@ Baxon poti te rog sa-mi zici ce cuplu are motorul tau de Putere 88 kW (118 CP) Capacitate cilindrică 1.586 cm3? 160 cumva? La 1,4 turbo ai 220 Nm . Fișiere atașateEditat de Baxon, 14 ianuarie 2019 - 11:14. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi