Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina de oras (99%)
Last Updated: Oct 31 2019 07:32, Started by
zoaldan
, Jan 04 2019 11:43
·
0
#37
Posted 05 January 2019 - 21:02
Da? Greseala mea atunci, nu ma pricep, m.am bagat si ca musca in lapte.
Scuze |
#38
Posted 05 January 2019 - 21:22
#40
Posted 06 January 2019 - 13:31
M0sGerila, on 05 ianuarie 2019 - 10:24, said:
Deci vrei sa inlocuiesti o masina din clasa compacta cu una din clasa mica si sa ai acelasi comfort ! Chiar daca au mai crescut in dimensiuni, o masina din clasa mica in 2019 nu va avea dimensiunea si comfortul mai mari decat o masina din clasa compacta din anul 2006. Nu mai vorbesc de restul aspectelor ! Desi nu ai mentionat, nu inteleg de ce toata lumea vorbeste de benzina, la 5% consum cat vrei tu in oras este utopie ! La obiect, cred ca o strutocamila diesel s-ar incadra, ceva de genul Clio estate sau Fabia break,sau un rapid mai chel asa. La buget de 15 mii nu ai alternative de compacta decat in rabla iar consum de 5% numai diesel ! |
#41
Posted 06 January 2019 - 13:58
Un clip in care poti vedea cum merge un C3 1.2 82cp in afara orasului(cam de la minutul 7)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jBIuX_khnQg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 07 January 2019 - 13:06
CGDBZ, on 06 ianuarie 2019 - 13:58, said:
Un clip in care poti vedea cum merge un C3 1.2 82cp in afara orasului(cam de la minutul 7) Referitor la dimensiuni....la o verificare mai amanuntita am vazut ca C4 din 2006 si C3-ul au cam acelasi volum la portbagaj. Referitor la consum la mine la C4 (motorul diesel de 92cp) spune in manual un consum urban de 5.9% deci clar apropiat de cel din cartea C3-ului (5.7%). Eu sunt chiar curios cum reusesc cei cu motoare diesel sa scoata consumuri de 5% prin oras (mai ales pe dinstante nu foarte mari si in orase aglomerate).... M0sGerila, on 05 ianuarie 2019 - 10:24, said:
La buget de 15 mii nu ai alternative de compacta decat in rabla iar consum de 5% numai diesel ! |
#44
Posted 07 January 2019 - 16:30
Singura mea ingrijorare la C3 este puterea de 82CP. Motivul pentru care vreau o aternativa la Yaris este faptul ca la noi in tara trebuie sa facem depasiri frecvente si cum am avut o experienta destul de nefasta incercand sa depasesc un tir cu Yarisul (a fost prima si ultima oara cand am iesit cu el din Cluj) sunt ingrijorat si de motorul care mi se pare micut de 1.2..
|
#45
Posted 07 January 2019 - 17:12
N-o sa poți afla asta decât după un DT unde vezi cum trage comparand cu Yaris.
Puterea este într-adevăr destul de mica dar și greutatea mașinii este la fel. In plus daca o iei cu cutie manuală o sa poți dispune de putere mai multa după cum retrogradezi tu, nu cum vrea cutia cum era la yaris ! Edited by Ford4, 07 January 2019 - 17:13. |
#46
Posted 07 January 2019 - 17:32
@Ford4 are dreptate, cel mai bine îți poți da seama dacă mergi cu ele. Nu este vorba doar de putere, mai ține și de cum este etajată cutia. Eu îți pot spune dintr-o comparație directă: i20 model 2018 1,2 84cp vs Yaris 2008 1.3 87cp - Yaris se simțea clar mai viu și chiar era, urca mai ușor în turație decât Hyundai. Și la mașinile de genul ăsta cred că îți e mai de ajutor o cutie manuală într-adevăr. Așa că mergi la un test ca să te lămurești. Din specificații reiese că acel motor de 1,2 82cp pare chiar mai lent și decât i20.
Edited by asul, 07 January 2019 - 17:33. |
|
#47
Posted 07 January 2019 - 17:40
Acel motor de pe C3 are cuplul de la 2750 si duce destul de bine caroseria de C3. In depasiri te ajuta mai mult un cuplu la turatie mai mica decat sa "faca suta" o idee mai repede.
|
#48
Posted 07 January 2019 - 19:09
Nu lua Peugeot/Citroen. Sunt masini proiectate si realizate slab, ti-o spun pentru ca am condus destule. Cea mai ok oferta este Hyundai i30 (normala sau fastback), marca se lupta cu japonezele la fiabilitate pe cand francezii sunt la coada clasamentului. Ai motor aspirat, dimensiuni generoase si garantie.
|
#49
Posted 07 January 2019 - 19:51
Plus KaKaii asiatici, se stie sunt mai naravasi cacaii frantuzesti !
|
#51
Posted 07 January 2019 - 21:50
#52
Posted 08 January 2019 - 00:27
Freddy12, on 06 ianuarie 2019 - 12:02, said:
Era un Peugeot 206. Eu am avut un 307 si le-am amestecat de a iesit 207. Dupa atatia ani... mai uit si eu, asta e! Pai cred ca asa a iesit la proiectare 207-le, au amestecat un 206 cu un 307. edi10000, on 07 ianuarie 2019 - 19:09, said:
Nu lua Peugeot/Citroen. Sunt masini proiectate si realizate slab, ti-o spun pentru ca am condus destule. Cea mai ok oferta este Hyundai i30 (normala sau fastback), marca se lupta cu japonezele la fiabilitate pe cand francezii sunt la coada clasamentului. Ai motor aspirat, dimensiuni generoase si garantie. Sau noua ceed. |
#53
Posted 08 January 2019 - 11:05
edi10000, on 07 ianuarie 2019 - 19:09, said:
Nu lua Peugeot/Citroen. Sunt masini proiectate si realizate slab, ti-o spun pentru ca am condus destule. Cea mai ok oferta este Hyundai i30 (normala sau fastback), marca se lupta cu japonezele la fiabilitate pe cand francezii sunt la coada clasamentului. Ai motor aspirat, dimensiuni generoase si garantie. |
#54
Posted 08 January 2019 - 11:11
O sa ajungi tot la o Toyota
Edited by cata, 08 January 2019 - 11:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users