Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Masina de oras (99%)

- - - - -
  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#73
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
M-am uitat si eu pe site si intradevar are 215....nu prea pot sa ma apropii de nr. asta cu o benzinara de oras, fie ea si turbo :(. In finala au ramas ambele variante de la Kia (rio si ceed) pe care le voi conduce Miercuri. Cred ca o sa raman la ceed aspirata 100cp, cuplu 135 deparece varianta rio turbo nu au decat masina demo care are 11k km si e din sept. 2017 (m-as orienta catre o masina noua totusi). Ma atrage sa fiu sincer f.mult designe-ul ceed si cei 7 ani garantie!

#74
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Am inceput acest topic pentru masina de oras si m-am trezit ca ma uit la complet alte lucruri.....printre care https://www.autovit....a-ID7GvuOO.html
Din poze arata foarte bine si ma gandesc din ce in ce mai mult la aceasta varianta. Pareri??

Edited by zoaldan, 13 January 2019 - 17:49.


#75
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,495
  • Înscris: 24.12.2005

View Postasul, on 22 septembrie 2018 - 09:54, said:

Cât de curând urmează revizia de 1 an, dar până atunci am mers cam 300 de km cu o Vitara S (1,4 turbo 140 cp). Deși face parte dintr-un segment diferit, adresându-se altei categorii de clienți, prin prisma prețului este în același buget cu Mazda 3 așa că vă împărtășesc câteva impresii din acest mini test comparativ:
motorul - vivace, plăcut în utilizare, nu se plafonează foarte repede. Cu toate astea, momentan prefer aspiratul de la Mazda pentru senzație.
suspensia - rigidă, destul de zgomotoasă față de Mazda 3 care stă mult mai bine pe drum
plasticul - slab spre execrabil, deși designul interior per total nu mi se pare rău
portierele, haionul - foarte subțiri, mașina per total se simte foarte ușoară
sistemul de prevenire a coliziunii - deși reglat pe varianta „far” mi s-a părut cam intruziv pentru traficul de la noi, dar nu am mai avut de-a face cu așa ceva așa că nu știu cum este la alte mărci
frânele nu am avut ocazia să le testez
ecranul sistemului de infotainment (ca să folosesc terminologia specifică) are o rezoluție slabă - la Mazda 3 să zic că e poate e o idee mai bună
scaunele ok, dar tapițeria din așa zisa piele a început deja să se cuteze în condițiile unei mașini care are sub un an și un kilometraj mic
pentru cei interesați de consum mașina când am luat-o avea un consum de 8,5% la o viteză medie de 22km/h pentru un kilometraj de câteva mii
Per total o mașină care este sub Mazda 3, nu că Mazda ar fi vreo marcă premium, care pentru dotările oferite și sistemul 4x4 cred că merită banii ceruți.

Uite o comparație superficială pe care am făcut-o cu Mazda3, poate te ajută să-ți faci o idee.

#76
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Fiesta 1.0 ecoboost 100 CP automata ? Masina de oras cum ai vrut, cu consum in jur de 8% si cuplu maricel pentru marimea ei (170 Nm cu boost la 200 Nm pentru 20 s)

#77
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

View PostFord4, on 13 ianuarie 2019 - 18:19, said:

Fiesta 1.0 ecoboost 100 CP automata ? Masina de oras cum ai vrut, cu consum in jur de 8% si cuplu maricel pentru marimea ei (170 Nm cu boost la 200 Nm pentru 20 s)
Chiar nu vreau neaparat automata....mi se pare ca imi creste inutil bugetul. Am vb cu sotia si nu are nimic impotriva cutiei manuale...si cam varianta titanium de la Fiesta are pe ea ce are acest Suzuki si e 16,500 Euro...mi se pare prea scump si nejustificat fordul....facand comparatie cu alte marci din clasa Fiesta...

#78
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 664
  • Înscris: 14.12.2009
Pai poti sa vezi la cat ajungi cu o Fiesta 1.0 ecoboost cu cutie manuala. Poti sa o configurezi cum vrei, nu trebuie sa fie neaparat versiunea Titanium. Vitara n-as spune ca e masina de oras, in plus la drum lung Fiesta are cea mai buna tinuta din clasa ei, nu cred ca noul model face exceptie.

#79
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postasul, on 13 ianuarie 2019 - 17:59, said:

Uite o comparație superficială pe care am făcut-o cu Mazda3, poate te ajută să-ți faci o idee.
Mazda 3 e din alta clasa (ampatament 2700 mm fata de 2500 mm Vitara) ... din ce scrie aici se pare ca pretu' de pornire pt. Mazda 3 e 15.290 € iar la Vitara e de 14.030 € ... acu' dracu' stie cum trebuie privite preturile - Mazda 3 e ieftina sau Vitara e scumpa ...

Edited by adrian_r5, 13 January 2019 - 19:30.


#80
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postzoaldan, on 13 ianuarie 2019 - 17:48, said:

Am inceput acest topic pentru masina de oras si m-am trezit ca ma uit la complet alte lucruri.....printre care https://www.autovit....a-ID7GvuOO.html
Din poze arata foarte bine si ma gandesc din ce in ce mai mult la aceasta varianta. Pareri??
Minunata ! Eu am una insa cu motorul de 1,6 aspirat 120 CP 4x4 versiunea spirit ( led ACC , piele etc ) : ( 4x4 nu este permanent ci are selector cu auto care e 4x2 , sport 4x4 cu 60% putere pe spate si 40% fata si snow mud cu 50/50% putere pe punti si functia lock ). Te descurci f bine si in oras si afara iar consumul e foarte ok ( 6,8 in oras si afara 5,1 mers normal nu ca un apucat ) .

Edited by Baxon, 13 January 2019 - 19:41.


#81
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

View PostBaxon, on 13 ianuarie 2019 - 19:37, said:

Minunata ! Eu am una insa cu motorul de 1,6 aspirat 120 CP 4x4 versiunea spirit ( led ACC , piele etc ) : ( 4x4 nu este permanent ci are selector cu auto care e 4x2 , sport 4x4 cu 60% putere pe spate si 40% fata si snow mud cu 50/50% putere pe punti si functia lock ). Te descurci f bine si in oras si afara iar consumul e foarte ok ( 6,8 in oras si afara 5,1 mers normal nu ca un apucat ) .
Vad ca nu mai au motorul aspirat pe versiunea curenta, decat cele turbo de 1.0 si 1.4....dar presupun ca referitor la consum sunt cam apropiate, nu? Oricum masina din link e in Bucuresti si e second cu 11k la bord....cu tot ce are pe ea mi se pare cam ieftina, sau nu? (tu ce zici ca esti detinator de Suzuki?)

#82
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaxon, on 13 ianuarie 2019 - 19:37, said:

selector cu auto care e 4x2
Daca e 4x2 de ce ii spune auto ?

View PostBaxon, on 13 ianuarie 2019 - 19:37, said:

6,8 in oras si afara 5,1 mers normal nu ca un apucat
Cita precizie dom'le ... cita precizie Posted Image

Edited by adrian_r5, 13 January 2019 - 20:56.


#83
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
Daca ai avut c4 si ai fost multumit de ce nu iei c4 modelul nou ? Eu il am de 4 ani si is foarte multumit (1.6 hdi 115 cai in 6 trepte)..pt extraurban e de vis dar in oras intradevar greutatea destul de mare se simte la demaraje,in 170 000 de km nu am schimbat decat un ambreiaj si ala preventiv in rest nu am umblat la motor,cutie sau turbina..motor aspirat am avut si am inca pe masina nevestii dar o sa simti bine de tot diferenta dintre un motor cu turbina si unu fara..cuplu de 130 nm pe o compacta e putin si o sa stai cu morcovu in depasiri..bafta

#84
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postzoaldan, on 13 ianuarie 2019 - 18:53, said:

Chiar nu vreau neaparat automata....mi se pare ca imi creste inutil bugetul. Am vb cu sotia si nu are nimic impotriva cutiei manuale...si cam varianta titanium de la Fiesta are pe ea ce are acest Suzuki si e 16,500 Euro...mi se pare prea scump si nejustificat fordul....facand comparatie cu alte marci din clasa Fiesta...

Trebuie sa vezi preturile din reprezentanta nu cele de lista. De obicei o iei cam cu 25% mai ieftin.

#85
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postzoaldan, on 13 ianuarie 2019 - 20:32, said:

Vad ca nu mai au motorul aspirat pe versiunea curenta, decat cele turbo de 1.0 si 1.4....dar presupun ca referitor la consum sunt cam apropiate, nu? Oricum masina din link e in Bucuresti si e second cu 11k la bord....cu tot ce are pe ea mi se pare cam ieftina, sau nu? (tu ce zici ca esti detinator de Suzuki?)
Din ce stiu cele cu turbo au un consum mai maricel , nu cu mult dar este . Pretul masinii din link e ok tinand cont ca nou e pe la 19 k euro ( daca masina nu a suferit daune ) . E super dotata exact ca a mea echiparea spirit allgrip , doar motorizarea e alta . Eu is foarte multumit de masina asta . Inainte am avut SX4 model 2010 ( ca si Fiat Sedici ) , motorul e acelasi insa cutia difera ( aveam consum mai mare cu SX4 ) am vandut-o la 120k km fara nici o problema doar revizii .

View Postadrian_r5, on 13 ianuarie 2019 - 20:55, said:

Daca e 4x2 de ce ii spune auto ?



De ciuda ! Ca are si 4x4 Posted Image

Edited by Baxon, 14 January 2019 - 00:41.


#86
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

View PostBaxon, on 14 ianuarie 2019 - 00:35, said:

Din ce stiu cele cu turbo au un consum mai maricel , nu cu mult dar este . Pretul masinii din link e ok tinand cont ca nou e pe la 19 k euro ( daca masina nu a suferit daune ) . E super dotata exact ca a mea echiparea spirit allgrip , doar motorizarea e alta . Eu is foarte multumit de masina asta . Inainte am avut SX4 model 2010 ( ca si Fiat Sedici ) , motorul e acelasi insa cutia difera ( aveam consum mai mare cu SX4 ) am vandut-o la 120k km fara nici o problema doar revizii .

Poti sa-mi zici putin si despre pielea de interior? (este piele naturala sau piele ecologica...adica imitatie). Te intreb ca nu mai stiu unde am citit ca ar fi piele ecologica si ca nu se mentine in timp. Dar din poze pare piele naturala (combinatie de piele intoarsa cu piele normala). Se intretine greu?

#87
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

View Postalex87nfs, on 13 ianuarie 2019 - 21:32, said:

Daca ai avut c4 si ai fost multumit de ce nu iei c4 modelul nou ? Eu il am de 4 ani si is foarte multumit (1.6 hdi 115 cai in 6 trepte)..pt extraurban e de vis dar in oras intradevar greutatea destul de mare se simte la demaraje,in 170 000 de km nu am schimbat decat un ambreiaj si ala preventiv in rest nu am umblat la motor,cutie sau turbina..motor aspirat am avut si am inca pe masina nevestii dar o sa simti bine de tot diferenta dintre un motor cu turbina si unu fara..cuplu de 130 nm pe o compacta e putin si o sa stai cu morcovu in depasiri..bafta
M-as fi orientat si catre un C4 numai ca isi pierde mai repede valoarea decat o masina Japoneza...

#88
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaxon, on 14 ianuarie 2019 - 00:35, said:

Ca are si 4x4
Pai hotaraste-te ...  "e 4x2" sau "are si 4x4" Posted Image

View PostBaxon, on 14 ianuarie 2019 - 00:35, said:

motorul e acelasi insa cutia difera ( aveam consum mai mare cu SX4 )
Da ... asa e ... au facut modificari la rapoarte ... inclusiv la SX4 facelift (de la stinga la dreapta - SX4, SX4 facelift si Vitara ... toate allgrip cu motor M16A)

Am facut simbata cite un mic drive test cu SX4 S-Cross manual 6 viteze si Vitara automata ambele cu motoru' de 1.4 Boosterjet. Cu automata nu mi-am batut capu' ... voiam doar sa vad cum "sta pe drum" Vitara comparativ cu SX4 S-cross (si nu aveau Vitara manuala disponibila asa ca m-am multumit cu ce am gasit) ... i

Attached Files


Edited by adrian_r5, 14 January 2019 - 10:26.


#89
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
@ Baxon poti te rog sa-mi zici ce cuplu are motorul tau de Putere 88 kW (118 CP) Capacitate cilindrică 1.586 cm3? 160 cumva?

#90
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postadrian_r5, on 14 ianuarie 2019 - 10:22, said:

Pai hotaraste-te ...  "e 4x2" sau "are si 4x4" Posted Image

De ce insisti cu o prostie ? Masina are mod 4x2 si 4x4 selectabil in functie de preferinte , Cand pornesti masina se selecteaza automat modul auto care e 4x2 !
Daca ai fi condus intr-adevar masina asta nu ai fi pus intrebari tampite ....

View Postzoaldan, on 14 ianuarie 2019 - 11:06, said:

@ Baxon poti te rog sa-mi zici ce cuplu are motorul tau de Putere 88 kW (118 CP) Capacitate cilindrică 1.586 cm3? 160 cumva?
120 CP nu 118 . 170 Nm .
La 1,4 turbo ai 220 Nm .

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   81.47K   30 downloads

Edited by Baxon, 14 January 2019 - 11:14.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate