Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 

Masina nu mai trage ca inainte

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Aia au zis ca ei au umblat numai la cutia de viteze

Am scos si mufa ....si parca merge la fel...nu simt nici o diferenta

#20
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dar de ce nu te duci PESTE EI ?

Ți-au lucrat pe gratis sau cum ?

#21
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

View Postlari_90, on 08 noiembrie 2018 - 13:03, said:

Aia au zis ca ei au umblat numai la cutia de viteze

Am scos si mufa ....si parca merge la fel...nu simt nici o diferenta
Daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina trage la fel de prost sau mai bine, inseamna ca debitmetrul e defect.
Daca masina trage mai prost, debitmetrul e bun. La tine cum e?
Poate ca pe parcursul lucrarilor, au demontat debitmetrul si l-au depozitat intr-un loc unde s-a pisat vreo pisica pe el. Atat e de sensibil incat daca nu-l depozitezi intr-un mediu lipsit de praf si mizerii, se defecteaza iremediabil.

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 13:36.


#22
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Mie unul mi se pare halucinantă chestia asta. Să ai probleme cu mașina și să deschizi topic. Bun faci asta vineri noapte că nu ai ce face până luni dar în rest, care e scopul ? Să afli ce poate avea stricat ?

Mergeți la service că doar acolo se repară. Dacă n-o repară nu plătești. Repară și repară prost, OPC. Simplu.

Edited by waterman, 08 November 2018 - 13:23.


#23
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Am fost peste ei...si nimic...nu am rezolvat.cearta si atat... am sa sun si la opc sa fac o plangere in legatura cu asta

View Postdan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 13:11, said:


Daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina trage la fel de prost sau mai bine, inseamna ca debitmetrul e defect.
Daca masina trage mai prost, debitmetrul e bun. La tine cum e?
Poate ca pe parcursul lucrarilor, au demontat debitmetrul si l-au depozitat intr-un loc unde s-a pisat vreo pisica pe el. Atat e de sensibil incat daca nu-l depozitezi intr-un mediu lipsit de praf si mizerii, se defecteaza iremediabil.
sincer,nu simt o diferenta notabila cand merg cu mufa scoasa...

#24
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Si crezi ca opc iti va repara masina? Ai verificat, macar vizual, daca furtunul de la turbo e ok, la locul lui?

#25
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
E prima oara cand duc masina la reparat si o iau stricata.... azi ma mai uit odata sub ea...sa vad ce e acolo exact

#26
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

View Postlari_90, on 08 noiembrie 2018 - 14:03, said:

Am fost peste ei...si nimic...nu am rezolvat.cearta si atat... am sa sun si la opc sa fac o plangere in legatura cu asta

sincer,nu simt o diferenta notabila cand merg cu mufa scoasa...
Banuiesc ca nu stii sa faci un log in mers cu vcds pe grupul 013.
Raman la parerea ca ca debitmetrul tau e praf.  Daca ar fi bun, ar fi trebuit sa observi o pierdere grava de putere in momentul rularii cu mufa scoasa. Ala are un rol. Daca l-ai anulat si masina merge la fel, e buba de la el.
Nu poti imprumuta de la nimeni un debitmetru vreo juma' de ora?

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 14:49.


#27
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu cand scoteam mufa motorul tragea mai bine.

#28
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Am rezolvat problema. Era un furtun de vacuum care intra in valva care deschidea turbo..ceva de genul ...am puso inapoi si a prins viata golfuletul....

#29
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

View Postrumegus, on 08 noiembrie 2018 - 15:43, said:

Eu cand scoteam mufa motorul tragea mai bine.
Inseamna ca debitmetrul tau era mort complet.

View Postlari_90, on 08 noiembrie 2018 - 16:00, said:

Am rezolvat problema. Era un furtun de vacuum care intra in valva care deschidea turbo..ceva de genul ...am puso inapoi si a prins viata golfuletul....
La tine era atat de mare pierderea de vacuum incat nici cu mufa scoasa la MAF nu prea aveai cum sa sesizezi vreo scadere de putere.
Eu ma mir ca nu aveai eroare. Furtunul ala de vacuum intra intr-o electrovalva care cand nu mai functioneaza da eroare, Negative deviation.


#30
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Nu stiu nici eu ce sa zic...treaba e ca am bagat furtunul inapoi si merge cum trebuie...nu prea aveai cum sa iti dai seama decat daca luai fiecare furtun in parte sa vezi unde duce...asa am descoperit...el statea exact langa mufa,insa ne bagat acolo...

#31
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Ciudat te-ai exprimat sau depinde de model. Eu la cate masini am verificat, lesinau complet daca ramaneau fara vacum la electrovalva de la turbo.

Multe nu mai ridica 130 la ora in veci. A mea ridica dar si motorul e de 3222 cm^3 si diferenta oricum e enorma fata de cum merge cand e totul ok.

Verifica iar faza cu debitmetrul, daca e dus si il schimbi o sa mearga mai bine.

#32
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Pai nici a mea nu sarea de 130...azi a luat cred 140....

#33
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007

View Postlari_90, on 08 noiembrie 2018 - 09:10, said:

Salutare,am un golf 4 alh,1.9
Acum o saptamana am schimbat rulmentul de presiune si furca,deoarece era necesara inlocuirea. Ambreajul eate ca nou,nu era nevoie de schimbare. Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum...
Adica,se demareaza mai greu,nu mai trage ca inainte...am pus tester pe ea, o erooare la termostat,dar caldura merge,indica si ok in bord...turbo sa curatit acum 4 luni. Are cineva vreo idee ce ar putea fi??
Hmmm, eroare pe un termostat mecanic ?

#34
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
furtunul care intra in capsula actuatorului turbinei este exact deasupra planetarei dreapta, si daca s-a dat jos cutia pentru schimb ambreiaj s-a dat jos si planetara

probabil au agatat furtunul si l-au scos din greseala

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate