Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina nu mai trage ca inainte
Last Updated: Nov 12 2018 10:07, Started by
lari_90
, Nov 08 2018 09:10
·
0
#1
Posted 08 November 2018 - 09:10
Salutare,am un golf 4 alh,1.9
Acum o saptamana am schimbat rulmentul de presiune si furca,deoarece era necesara inlocuirea. Ambreajul eate ca nou,nu era nevoie de schimbare. Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum... Adica,se demareaza mai greu,nu mai trage ca inainte...am pus tester pe ea, o erooare la termostat,dar caldura merge,indica si ok in bord...turbo sa curatit acum 4 luni. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?? |
#2
Posted 08 November 2018 - 09:19
Cred că e ceva montat prost. Așa pe bază de glob. Cel mai bine îți va zice un mecanic.
Să nu fie doar o impresie. |
#3
Posted 08 November 2018 - 09:23
Vezi vacumul, posibil sa fi uitat un furtun deconectat si turbina sa nu mai lucreze corect.
|
#4
Posted 08 November 2018 - 09:43
Daca era un furtun de la vacum deconectat intra in limp mode imediat si mergea slab de tot.
|
#5
Posted 08 November 2018 - 09:44
lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 09:10, said:
Salutare,am un golf 4 alh,1.9 Acum o saptamana am schimbat rulmentul de presiune si furca,deoarece era necesara inlocuirea. Ambreajul eate ca nou,nu era nevoie de schimbare. Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum... Adica,se demareaza mai greu,nu mai trage ca inainte...am pus tester pe ea, o erooare la termostat,dar caldura merge,indica si ok in bord...turbo sa curatit acum 4 luni. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?? Nu cumva e senzorul de temperatura lichid racire? |
#6
Posted 08 November 2018 - 09:49
Mie mi se pare ca nu prea merge turbo...adica pe autostrada nu mai sare de 130 km
Inainte,chiar daca e de 90 de cai cand o calcai te baga in scaun....acum....nimic... |
#8
Posted 08 November 2018 - 09:51
Pe tester a dat erooare ceva legat de termostat....oare si aia sa fie de vina??
Ok...voi face azi un log in mers |
#9
Posted 08 November 2018 - 10:02
pentru schimbat rulment de presiune au dat jos cutia de viteze?
sigur nu au atins / scos / strambat parghia care actioneaza turbina? sau a iesit / este rupt furtunasul care intra in actuatorul turbinei? e in spatele motorului jos, exact deasupra unde intra planetara dreapta in cutie Edited by Oxigen1234, 08 November 2018 - 10:17. |
#10
Posted 08 November 2018 - 10:21
|
#11
Posted 08 November 2018 - 10:27
Nu am fost langa ei tot timpul...cutia sa dat jos de pe masina...mangandesc ca au facut ceva acolo...ca nici lichid in caseta de directie nu am gasit...azi o voi suspenda eu si ma voi uita sa vad daca se observa ceva pe acolo
|
#12
Posted 08 November 2018 - 10:50
Cred ca e ceva de la vacuum ,adica cand opresc masina se aude ca si cand ai oprii tractorul..un sunet ciudat,care se auzea si inainte sa schimb garnitura de la pimpa tandem...si de cand am luato de la reparat asa se aude cand o opresc...
|
#13
Posted 08 November 2018 - 11:08
vinciun, on 08 noiembrie 2018 - 09:43, said:
Daca era un furtun de la vacum deconectat intra in limp mode imediat si mergea slab de tot. Intre un SDI 1.9 de la VW si un alh de 90cp cu turbo nu e prea mare diferenta... , daca zice ca nu mai trage ca inainte, sunt sanse mari sa fie ceva probleme de vacum. |
#14
Posted 08 November 2018 - 11:25
De obicei daca ai probleme de vacuum vei lua limp mode. Vei avea chiar si cod de eroare in vcds, positive sau negative deviation. Tu spui ca nu ai erori deci nu cred sa fie vreun vacuum cu probleme.
Deconecteaza mufa de la debitmetru si da o tura sa vezi daca merge mai bine masina. In 3 minute iti dai singur seama daca e vreo problema de acolo. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 11:27. |
#15
Posted 08 November 2018 - 11:45
Nu e obligatoriu sa intre inlimp, sau sa afiseze erori, daca ai scapari la vacum. Daca membrana capsulei de la turbo e gaurita, sau furtunul iesit, fisurat, nu da eroare pe tester. Cel mai clar, e sa conectezi un manometru de vacum incircuit, apoi sa iei furtunasele la rand, sa vezi care scapa.
|
|
#16
Posted 08 November 2018 - 12:02
De asta am zis "de obicei".
Exista intr-adevar cazuri in care nu ai erori. Ce ma mira pe mine e faptul ca masina nu-i trage exact de atunci. Ceva nu s-a montat cum trebuie. |
#18
Posted 08 November 2018 - 13:02
Nu cred ca or sa-i zica nimic. Poate au incurcat oamenii piesele lui cu altele, de pe o alta masina?
Sau poate n-au pus la loc tot. Nu prea am inteles-o pe aia cu lichidul. Adica ai dus-o cu lichid si ei ti-au dat-o fara ? Si nu ti-au spus ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users