Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina nu mai trage ca inainte
Last Updated: Nov 12 2018 10:07, Started by
lari_90
, Nov 08 2018 09:10
·
0
#19
Posted 08 November 2018 - 13:03
Aia au zis ca ei au umblat numai la cutia de viteze
Am scos si mufa ....si parca merge la fel...nu simt nici o diferenta |
#20
Posted 08 November 2018 - 13:09
Dar de ce nu te duci PESTE EI ?
Ți-au lucrat pe gratis sau cum ? |
#21
Posted 08 November 2018 - 13:11
lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 13:03, said:
Aia au zis ca ei au umblat numai la cutia de viteze Am scos si mufa ....si parca merge la fel...nu simt nici o diferenta Daca masina trage mai prost, debitmetrul e bun. La tine cum e? Poate ca pe parcursul lucrarilor, au demontat debitmetrul si l-au depozitat intr-un loc unde s-a pisat vreo pisica pe el. Atat e de sensibil incat daca nu-l depozitezi intr-un mediu lipsit de praf si mizerii, se defecteaza iremediabil. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 13:36. |
#22
Posted 08 November 2018 - 13:22
Mie unul mi se pare halucinantă chestia asta. Să ai probleme cu mașina și să deschizi topic. Bun faci asta vineri noapte că nu ai ce face până luni dar în rest, care e scopul ? Să afli ce poate avea stricat ?
Mergeți la service că doar acolo se repară. Dacă n-o repară nu plătești. Repară și repară prost, OPC. Simplu. Edited by waterman, 08 November 2018 - 13:23. |
#23
Posted 08 November 2018 - 14:03
Am fost peste ei...si nimic...nu am rezolvat.cearta si atat... am sa sun si la opc sa fac o plangere in legatura cu asta
dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 13:11, said: Daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina trage la fel de prost sau mai bine, inseamna ca debitmetrul e defect. Daca masina trage mai prost, debitmetrul e bun. La tine cum e? Poate ca pe parcursul lucrarilor, au demontat debitmetrul si l-au depozitat intr-un loc unde s-a pisat vreo pisica pe el. Atat e de sensibil incat daca nu-l depozitezi intr-un mediu lipsit de praf si mizerii, se defecteaza iremediabil. |
#24
Posted 08 November 2018 - 14:10
Si crezi ca opc iti va repara masina? Ai verificat, macar vizual, daca furtunul de la turbo e ok, la locul lui?
|
#25
Posted 08 November 2018 - 14:14
E prima oara cand duc masina la reparat si o iau stricata.... azi ma mai uit odata sub ea...sa vad ce e acolo exact
|
#26
Posted 08 November 2018 - 14:47
lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 14:03, said:
Am fost peste ei...si nimic...nu am rezolvat.cearta si atat... am sa sun si la opc sa fac o plangere in legatura cu asta sincer,nu simt o diferenta notabila cand merg cu mufa scoasa... Raman la parerea ca ca debitmetrul tau e praf. Daca ar fi bun, ar fi trebuit sa observi o pierdere grava de putere in momentul rularii cu mufa scoasa. Ala are un rol. Daca l-ai anulat si masina merge la fel, e buba de la el. Nu poti imprumuta de la nimeni un debitmetru vreo juma' de ora? Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 14:49. |
#28
Posted 08 November 2018 - 16:00
Am rezolvat problema. Era un furtun de vacuum care intra in valva care deschidea turbo..ceva de genul ...am puso inapoi si a prins viata golfuletul....
|
|
#29
Posted 08 November 2018 - 17:54
rumegus, on 08 noiembrie 2018 - 15:43, said:
Eu cand scoteam mufa motorul tragea mai bine. lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 16:00, said:
Am rezolvat problema. Era un furtun de vacuum care intra in valva care deschidea turbo..ceva de genul ...am puso inapoi si a prins viata golfuletul.... Eu ma mir ca nu aveai eroare. Furtunul ala de vacuum intra intr-o electrovalva care cand nu mai functioneaza da eroare, Negative deviation. |
#30
Posted 08 November 2018 - 18:02
Nu stiu nici eu ce sa zic...treaba e ca am bagat furtunul inapoi si merge cum trebuie...nu prea aveai cum sa iti dai seama decat daca luai fiecare furtun in parte sa vezi unde duce...asa am descoperit...el statea exact langa mufa,insa ne bagat acolo...
|
#31
Posted 08 November 2018 - 18:30
Ciudat te-ai exprimat sau depinde de model. Eu la cate masini am verificat, lesinau complet daca ramaneau fara vacum la electrovalva de la turbo.
Multe nu mai ridica 130 la ora in veci. A mea ridica dar si motorul e de 3222 cm^3 si diferenta oricum e enorma fata de cum merge cand e totul ok. Verifica iar faza cu debitmetrul, daca e dus si il schimbi o sa mearga mai bine. |
#32
Posted 08 November 2018 - 18:45
Pai nici a mea nu sarea de 130...azi a luat cred 140....
|
#33
Posted 08 November 2018 - 20:36
lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 09:10, said:
Salutare,am un golf 4 alh,1.9 Acum o saptamana am schimbat rulmentul de presiune si furca,deoarece era necesara inlocuirea. Ambreajul eate ca nou,nu era nevoie de schimbare. Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum... Adica,se demareaza mai greu,nu mai trage ca inainte...am pus tester pe ea, o erooare la termostat,dar caldura merge,indica si ok in bord...turbo sa curatit acum 4 luni. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?? |
|
#34
Posted 12 November 2018 - 10:07
furtunul care intra in capsula actuatorului turbinei este exact deasupra planetarei dreapta, si daca s-a dat jos cutia pentru schimb ambreiaj s-a dat jos si planetara
probabil au agatat furtunul si l-au scos din greseala |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users