Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mercedes e200 vs Passat B6
#19
Publicat: 19 iulie 2018 - 21:29
Ia mercedesul fara sa stai pe ganduri si primul lucru pe care il faci dupa, ii schimbi jantele ca strica toata treaba. Cauta ceva original de la avangarde sh. Astept jurnalul!
Mda... ia Mercedes dar mai bine cauta alt exemplar, acesta are usa din stanga fata de o culoare si aripa alta culoare... Daca tot e sa iei mercedes sa aiba macar si ceva dotari, asa.... eu un classic trist cu roti urate, grila din fata urata, vopseaua tarcata... |
#20
Publicat: 19 iulie 2018 - 21:42
mihalexmihalex, on 19 iulie 2018 - 19:30, said:
Era prea scump Phaetonul iar cine voia imagine, o lua pe aia cu 4 cercuri... Eu inca si acuma ma uit lung si analizez cand vad cate un Phaeton odata la cateva luni , chiar daca e vechi de peste 10 ani, arata intr-un mare fel, foarte luxos, foarte mare, mi-as dori sa pot intretine o asa masina cu 5.0tdi v10 sau w12-le benzina. |
#22
Publicat: 19 iulie 2018 - 23:33
Nicu32, on 19 iulie 2018 - 20:47, said:
Eu am spus cati km scrie ca au în cartea service. Passat ul 135 de mii și mercedesu 143 Și nu am întrebat opinii despre km ..Am întrebat care merita mai mult sa fie cumparata Ai avut deja 3 postari in care oamenii ti-au spus ca nr de km nu e real. 120-150 k e un standard clasic al samsarilor pt masini de 250-300 k km. Si asta pt masini 2009-2013. Cati km au cele doua masini in plus, cam atatea carti de service se falsifica anual. Asa cum arata, as cam baga mana in foc ca se situeaza in jurul a 350-400 k fiecare, o medie de 30 k/an nu foarte exagerata pentru vest. Ca sa iti anticipez intrebarea, iti pot spune ca am verificat 52 de masini de 3-5 ani vechime si am "nimerit" 6 care erau cu km si istoric pe bune. Dublu-triplu km, daune totale, accidente kklau, tot ce ti-ar putea trece prin cap. Asa ca, trezirea! Daca nu le verifici la sange, cumpara pe neve, apoi tine o tesla(nu masina) langa tine, pt uz personal cand incepe sa se dezintegreze limuzina. Editat de nniki, 19 iulie 2018 - 23:33. |
#23
Publicat: 20 iulie 2018 - 05:01
nniki, on 19 iulie 2018 - 23:33, said: Ca sa iti anticipez intrebarea, iti pot spune ca am verificat 52 de masini de 3-5 ani vechime si am "nimerit" 6 care erau cu km si istoric pe bune. Dublu-triplu km, daune totale, accidente kklau, tot ce ti-ar putea trece prin cap. Asa ca, trezirea! Daca nu le verifici la sange, cumpara pe neve, apoi tine o tesla(nu masina) langa tine, pt uz personal cand incepe sa se dezintegreze limuzina. Erau pe piața din ro sau din afara? Cum se situau la preț, erau la media modelului sau te-ai uitat la preturi cât mai mici? Nu contest, doar întreb. |
#24
Publicat: 20 iulie 2018 - 06:10
vinciun, on 19 iulie 2018 - 21:50, said:
Exista 5 tdi?? Vai de mine.. nniki, on 19 iulie 2018 - 23:33, said:
Stimabile, te faci ca nu intelegi? Ai avut deja 3 postari in care oamenii ti-au spus ca nr de km nu e real. 120-150 k e un standard clasic al samsarilor pt masini de 250-300 k km. Si asta pt masini 2009-2013. Cati km au cele doua masini in plus, cam atatea carti de service se falsifica anual. Asa cum arata, as cam baga mana in foc ca se situeaza in jurul a 350-400 k fiecare, o medie de 30 k/an nu foarte exagerata pentru vest. Ca sa iti anticipez intrebarea, iti pot spune ca am verificat 52 de masini de 3-5 ani vechime si am "nimerit" 6 care erau cu km si istoric pe bune. Dublu-triplu km, daune totale, accidente kklau, tot ce ti-ar putea trece prin cap. Asa ca, trezirea! Daca nu le verifici la sange, cumpara pe neve, apoi tine o tesla(nu masina) langa tine, pt uz personal cand incepe sa se dezintegreze limuzina. Da, ai dreptate, oamenii din Romania, ce cumpara sehas, sunt naivi tare! Editat de mihalexmihalex, 20 iulie 2018 - 06:11. |
#25
Publicat: 20 iulie 2018 - 07:07
Eu nu inteleg de ce e imposibil ca o masina din anii aia sa aiva km aia....e chiar foarte posibil.
Eu am aproape 130.000 km la o masina din 2008. Si nu e ceva mic, de oras. E un break de clasa medie, cu un motor de 2 litri diesel ( nu VAG ). Deci se poate, doar nu sunt unicul... Dintre cele 2 eu as merge pe altceva, cu yoate ca motorul de 2 litri fsi de pe b6 e destul de fiabil..dar ambele sunt cam vechi, avand totusi 12 ani Editat de Darkage_, 20 iulie 2018 - 07:07. |
#27
Publicat: 20 iulie 2018 - 10:35
nniki, on 19 iulie 2018 - 23:33, said:
Stimabile, te faci ca nu intelegi? Ai avut deja 3 postari in care oamenii ti-au spus ca nr de km nu e real. 120-150 k e un standard clasic al samsarilor pt masini de 250-300 k km. Si asta pt masini 2009-2013. Cati km au cele doua masini in plus, cam atatea carti de service se falsifica anual. Asa cum arata, as cam baga mana in foc ca se situeaza in jurul a 350-400 k fiecare, o medie de 30 k/an nu foarte exagerata pentru vest. Ca sa iti anticipez intrebarea, iti pot spune ca am verificat 52 de masini de 3-5 ani vechime si am "nimerit" 6 care erau cu km si istoric pe bune. Dublu-triplu km, daune totale, accidente kklau, tot ce ti-ar putea trece prin cap. Asa ca, trezirea! Daca nu le verifici la sange, cumpara pe neve, apoi tine o tesla(nu masina) langa tine, pt uz personal cand incepe sa se dezintegreze limuzina. Si voi nu intelegeti ca il doare la banana de km. Unii atat stiu, km. |
#28
Publicat: 20 iulie 2018 - 11:03
Darkage_, on 20 iulie 2018 - 07:07, said:
Eu nu inteleg de ce e imposibil ca o masina din anii aia sa aiva km aia....e chiar foarte posibil. Daca gasesti vreun mercedes ca ala cu 140.000 km reali, ce sa vezi aia nu e de vanzare. |
|
#29
Publicat: 20 iulie 2018 - 11:24
Sunt si cu km aia, a mea din 2007 are acum se apropie de 105000, cu 35000 facuti de mine. Dar majoritatea raritatilor de genul in care sa ai incredere se gasesc pe site-ul Mercedes oficial la buyback unde te asigura ca au toate intrarile de service la ei , iti dau istoric complet, certificare de lipsa de accident daca e cazul, km pe factura etc. Dar platesti pe ele peste pretul pietei ca sa ai aceasta certitudine. Altfel, se dau km inapoi si in Germania linistit. Totusi, se cam feresc sa minta despre accident daca sunt intrebati direct, pot sa si-o ia pe coaja destul de tare. Dar nu te lua dupa ce e scris pe anunt, acolo is disclaimere ca pot sa scrie orice / sa greseasca etc.
Exemple: https://www.mercedes...39c65e282c8e3d4 https://www.mercedes...01a18fbfc62143c Editat de Mihai_mb, 20 iulie 2018 - 11:27. |
#30
Publicat: 20 iulie 2018 - 11:35
Mihai_mb, on 20 iulie 2018 - 11:24, said:
Sunt si cu km aia, a mea din 2007 are acum se apropie de 105000, cu 35000 facuti de mine. Dar majoritatea raritatilor de genul in care sa ai incredere se gasesc pe site-ul Mercedes oficial la buyback unde te asigura ca au toate intrarile de service la ei , iti dau istoric complet, certificare de lipsa de accident daca e cazul, km pe factura etc... Da, reprezentanta Mercedes, garantie, alea-alea... |
#32
Publicat: 20 iulie 2018 - 12:32
Dupa experienta pe care am avut-o cu o reprezemtanta Mercedes Grand Premium din Moldova mi se face scarba cand de ei.
Strict dintre acele doua models Mercedes e clar, insa dintre, exact, aceste doua masini e greu de dat cu parerea vazand doua poze. Cel mai bine ia persoana pasionata care cunoaste bine modelul si vedeti la fata locului. La ce pret sunt masinile ca nu am observat sa fi scris? Editat de vinciun, 20 iulie 2018 - 12:34. |
#33
Publicat: 20 iulie 2018 - 12:41
MB. Deja, la anii astia incepe sa se vada diferenta de calitate intre premium si non-premium. Ma gandesc la interior, la ce e scump de nou si nu mai merita schimbat dpdv economic. In plus, acel tip de motor de la MB e mai cunoscut si ceva mai fiabil decat cel de la VW.
|
|
#34
Publicat: 20 iulie 2018 - 13:33
Nicu32, on 20 iulie 2018 - 12:13, said:
Deci pana la urma care merita cumpărată? Passatu sau mercedesul? Din punctul meu de vedere, nici una. Probabil multi considera la fel, de aceea n-ai primit inca un raspuns multumitor. Si nu ma refer neaparat la modelul de masina, ci la exemplarele expuse. La modul general, intre cele doua as merge pe Mercedes, dar pe o masina cu istoric. Editat de Mihai_mb, 20 iulie 2018 - 13:35. |
#35
Publicat: 20 iulie 2018 - 16:31
Nicu32, on 20 iulie 2018 - 12:13, said:
Deci pana la urma care merita cumpărată? Passatu sau mercedesul?ca aproape nimeni nu mi a răspuns sa întrebare. ..toți ați vb despre km dacă sunt sau nu reali..dar despre masina în sine care merita cumpărată nimic.. |
#36
Publicat: 20 iulie 2018 - 17:16
Mercedes fara discutii. A se cumpara din afara tarii. Daca vrei un exemplar mai dotat cauta in Italia. Kilometrii sunt irelevanti la benzina. Extrem de putine ajung taxiuri cu motor pe benzina ( atentie la CNG). Consum exterior cu mers normal: 8%. Consum oras gen Cluj: 12-15%. Daca poti cauta varianta "classic". E perfecta pentru bordurile de la noi.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi