Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mercedes e200 vs Passat B6
Last Updated: Jul 25 2018 08:56, Started by
Nicu32
, Jul 19 2018 18:11
·
0
#37
Posted 20 July 2018 - 17:20
vw-ul arata oribil la interior ! A crescut gaini in el ?
|
#38
Posted 20 July 2018 - 19:25
Am avut Mercedes c klasse din 2002 ,apoi BMW 318 ..bmw nu mai vreau în viața mea...mercedes e masina sufletului meu .
De data ăsta dintr e cele doua azi am cumpărat passatul Minusuri passat Nu are navi Nu are comenzi pe volan Minusuri mercedes și ce are passatu Senzori de parcare fata și spate Încălzire scaune Piele Nu de ăsta am ales pasatu Am ales pasatul pentru ca a fost cu 1000 de euro mai puțin Pe Passat am dat 5500 ,mercedesul era 6500 Am ales passatu pentru ca avea cu 30 de mii de km mai puțini A fost o eroare nu amândouă aveau 140 de mii Mercedesul 140 și passatu 108 mii km are Passatu are tuv inspecție tehnica 2 ani începând cu data de ieri Mercedesul mai avea doar 10 luni Și la passat am garanție 1 an la mercedes nu aveam. Îmi place passatul, arata ca nou ..mercedesul mai avea câteva zgârieturi Am sa țin pasatu 2 ani apoi cred ca voi lua mercedes din 2009 Dar acum părerea mea ca am avut mai multe avantaje luam passatu Mulțumesc O zi buna |
#39
Posted 20 July 2018 - 19:33
Pielea e un minus nu un plus, doar dacă-ți place sa îți transpire curul primăvara vara toamna și sa înghețe iarna.
Toate celelalte motive în afara de preț sunt irelevante, nici una din mașini nu are km reali, sper ca ai ales-o pe aia cea mai puțin terminata. Edited by ct10dre, 20 July 2018 - 19:34. |
#40
Posted 20 July 2018 - 20:39
Passatul are km trecuți sibiu cartea service în 2017 sunt trecuți și în actul de ancare cumpărare un este trecut 1 an garanție plus ca se vede ca volanul nu este tocit deloc
Are și stampila de la ww pt km ca sunt reali Passatul are km trecuți sibiu cartea service în 2017 sunt trecuți și în actul de ancare cumpărare un este trecut 1 an garanție plus ca se vede ca volanul nu este tocit deloc Are și stampila de la ww pt km ca sunt reali Passatul are km trecuți sibiu cartea service în 2017 sunt trecuți și în actul de ancare cumpărare un este trecut 1 an garanție plus ca se vede ca volanul nu este tocit deloc Are și stampila de la ww pt km ca sunt reali Piele este alcanara deci jumătate piele intoarsa |
#41
Posted 20 July 2018 - 21:28
Baga și tu un autocorrect ca nu se înțelege nimic. Ma îndoiesc sa aibă doar 100 mii din 2006, cărțile de service se falsifica cu stampile cu tot. Volanul la 100 mii trebuie sa aibă ceva uzura, dacă nu are a fost schimbat sa mascheze ceva sau accident. Oricum da o stăpânești sănătos.
|
#42
Posted 20 July 2018 - 22:08
Nicu32, on 20 iulie 2018 - 20:39, said:
Passatul are km trecuți sibiu cartea service în 2017 sunt trecuți și în actul de ancare cumpărare un este trecut 1 an garanție plus ca se vede ca volanul nu este tocit deloc Are și stampila de la ww pt km ca sunt reali Piele este alcanara deci jumătate piele intoarsa |
#43
Posted 20 July 2018 - 22:42
#44
Posted 21 July 2018 - 00:50
Baxon, on 20 iulie 2018 - 22:08, said:
Cat de naiv esti si din pacate nu esti singurul .... ai dat 5000 de euro pe o sigla si cam atat ! ct10dre, on 20 iulie 2018 - 21:28, said:
Baga și tu un autocorrect ca nu se înțelege nimic. Ma îndoiesc sa aibă doar 100 mii din 2006, cărțile de service se falsifica cu stampile cu tot. Volanul la 100 mii trebuie sa aibă ceva uzura, dacă nu are a fost schimbat sa mascheze ceva sau accident. Oricum da o stăpânești sănătos. ct10dre, on 20 iulie 2018 - 19:33, said:
Toate celelalte motive în afara de preț sunt irelevante, nici una din mașini nu are km reali, sper ca ai ales-o pe aia cea mai puțin terminata. ct10dre, on 20 iulie 2018 - 05:01, said:
Erau pe piața din ro sau din afara? Cum se situau la preț, erau la media modelului sau te-ai uitat la preturi cât mai mici? Nu contest, doar întreb. Am ales Golf 6, 165 k km verificati, 2,5 ani vechime. Am prins niste Passat-uri din bucati sau 150 k pe bord si de fapt 250-300 k reali, la 6 ani vechime. Colegu a devenit simpatic de cand sustine ca ce a luat el la 12 ani vechime are 140 k. Si de ar fi vorba numai de km. Dar nu stie ce accidente a avut, cand trebuie schimbata distributia, etc. Bomba pe roti. |
#45
Posted 21 July 2018 - 07:42
Nu stiu cat de sugestiv e volanul uzat, am avut cu un Logan 48.000 km in 9 ani si era uzat, acuma poate materialul era prost dar cand am vandut masina nu prea m-au crezut ca am doar atata la bord, noroc cu carte de service ca se vedea cam 5.000 km pe an. Plus ca am mutra de om serios nu de smecheras si asta a contat cel mai mult.
|
#46
Posted 22 July 2018 - 17:58
|
#47
Posted 22 July 2018 - 23:36
#48
Posted 22 July 2018 - 23:50
vinciun, on 21 iulie 2018 - 22:24, said:
Cand va aud ca exagerati asa... bomba pe roti! Toate sunt bombe pe roti, ce sa-i faci, iti place cumpara nu-ti place nu trai. E veche, ce mai conteaza, a dat 5000 de euro nu 40.000. O duci intr-un service si-i faci o verificare, schimbi ce nu mai duce si ce va pica cu timpul le mai schimba pe parcurs. Mare problema. Ideea e ca sunt sanse bunicele sa pice una cate una piesele.Si nu ma refer la 200 k km, caci si eu am una de 240 k km, cei drept o marca mai hulita, VW din 2012. Dar sunt km pe bune si stiu istoricul masinii. Si ma astept sa apara diverse cheltuieli chiar daca pana acum au fost doar consumabile. Ma refer la probabilitatea foarte mare ca Mertzanul sa aiba 350-400 k si atunci chiar ca isi dubleaza cheltuiala cu ce mai baga in ea, de ajungi sa te gandesti de ce nu ai luat una din 2010-2011 la pret dublu si jumate km. Edited by nniki, 22 July 2018 - 23:51. |
#49
Posted 23 July 2018 - 11:53
alin62, on 22 iulie 2018 - 14:07, said: Saracii care si-au luat logan de 6000 pur si simplu au cautat un mijloc de transport cat mai simplu si ieftin, atat. Nu poti amesteca una cu alta, sunt lucruri total diferite. Mai exista si pasionati care prefera un mercedes din 2005 stiind bine ca se expun unor cheltuieli pentru a-l reconditiona si a-l intretine cum trebuie. Nu-s toti niste cocalari cu s classe din 96 cu parbrizul crapat si fara oglinda din dreapta. nniki, on 22 iulie 2018 - 23:50, said: Bomba pe roti era evident o metafora. Bomba in buzunar ma refer. Ca am prezumat ca omul se duce sa faca o verificare initiala ca sa nu ramana cu ea in drum. Ideea e ca sunt sanse bunicele sa pice una cate una piesele.Si nu ma refer la 200 k km, caci si eu am una de 240 k km, cei drept o marca mai hulita, VW din 2012. Dar sunt km pe bune si stiu istoricul masinii. Si ma astept sa apara diverse cheltuieli chiar daca pana acum au fost doar consumabile. Ma refer la probabilitatea foarte mare ca Mertzanul sa aiba 350-400 k si atunci chiar ca isi dubleaza cheltuiala cu ce mai baga in ea, de ajungi sa te gandesti de ce nu ai luat una din 2010-2011 la pret dublu si jumate km. Acum sunt deacord, dar cand citesc bomba pe roti, primul lucru ce imi vine in minte e o masina foarte periculoasa in trafic, nu una care cere bani. Intr-adevar, as vrea sa adaug ca o masina veche care a fost premium candva, merita cumparata doar daca esti pasionat si esti dispus sa bagi bani in ea si trebuie sa fii constient ca vei baga bani seriosi. Chiar ieri a venit un vechi amic la mine si vorbind mai multe imi spune ca ar vrea sa-si ia un seria 5 de prin 2002-2005, cica sunt mai bune si mai fiabile decat modelul actual. El crede ca masina aia e tanc si daca o iei te tine o viata. Pai da, sa o gasesti noua, acum scoasa din fabrica o fi mao fiabila decat actuala dar nu-i asa. E veche si e obosita toata, incepand de la suspensii, injectoare, turbina, egr, catalozatoare, esapament, ceva senzori, poate un pic de caroserie... trebuie tot reconditionat, curatat, inlocuit etc. Cu norocul sa o prinzi cat de cat intretinuta ca-ci daca are uzuri prea mari la motor sau cutie nu mai are rost s-o cumperi. Mai alaltaieri am fost sa-mi schimb pneurile si m-am intalnit acolo cu un roman care avea un x5 prima generatie. Cand mi-a deschis portbagajul era plin cu piese noi :brate, bucsi, pivoti, discuri de frana, garnituri ... cica ii place foarte mult modelul si il face pentru el nu vanzare. Deci, mai sunt si pasionati. Fiecare cu apucaturile lui, spunei lu ala sa-si ia Dacia ca te scuipa instant. Edited by vinciun, 23 July 2018 - 11:48. |
#50
Posted 24 July 2018 - 19:44
vinciun, on 23 iulie 2018 - 11:53, said:
Saracii care si-au luat Logan de 6000 pur si simplu au cautat un mijloc de transport cat mai simplu si ieftin, atat. Nu poti amesteca una cu alta, sunt lucruri total diferite. Mai exista si pasionati care prefera un Mercedes din 2005 stiind bine ca se expun unor cheltuieli pentru a-l reconditiona si a-l intretine cum trebuie. Nu-s toti niste cocalari cu s classe din 96 cu parbrizul crapat si fara oglinda din dreapta. |
#51
Posted 25 July 2018 - 08:08
|
#52
Posted 25 July 2018 - 08:56
Omul sta in Germania. Ati remarcat?
Cand cumperi o masina care ramane in Germania, din Germania, atitudinea vanzatorului si starea masinii este cert mai bine verificata decat pentru specia "nur fur export". Daca asta ii place omului si asta a luat-o, nu mai dati cu alta masina mai ieftina si mai tanara din Romania, ca el sta in Germania. Ce poate schimba in spatele blocului in Romania nu se aplica acolo. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users