Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Este traversare neregulamentara ?
#37
Posted 08 May 2018 - 19:59
MembruAnonim, on 08 mai 2018 - 19:46, said:
Eu nu inteleg care iti este problema. Se pare ca topicul l-ai deschis doar pt ca te deranjeaza ca ai primit de la politie un vedict care nu iti este pe plac. Politia l-a gasit pe acel pieton vinovat iar tu nu te poti impaca cu ideea. Tu esti acel pieton, este? Edited by ali3nnn, 08 May 2018 - 20:00. |
#38
Posted 08 May 2018 - 20:25
ali3nnn, on 08 mai 2018 - 19:59, said:
vreau sa imi raspund la toate neclaritatile ca sa stiu ce sa fac daca mi se intampla si mie. Traversarea drumului public de catre pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate si semnalizate corespunzator, iar in lipsa acestora, in localitati, pe la coltul strazii, NUMAI DUPĂ CE S-AU ASIGURAT că o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic. Mai mult decat atat, daca tii la sanatatea si viata ta, te vei asigura mereu temeinic, iti vei arata intotdeauna intentia si nu vei traversa pana cand nu vei vedea ca masinile sunt oprite (sau macar cand observi ca soferii acestora te vad si incep sa franeze). La o trecere de pietoni de pe o strada cu multiple benzi pe sens si mai ales unde nu exista semaforizare, daca au oprit masinile de pe benzile 1 şi 2, te astepti ca pe banda 3 să vina poate vreun prostan, asa ca esti si mai atent sa vezi daca vine careva, iar daca da, sa apuci sa-i vezi intentia de franare macar. Ai prioritate, da, dar asta nu e totul. Sa incerci sa intelegi ca,chiar si un sofer perfect atent si care circula regulamentar are nevoie de timp de reactie si de o distanta de franare; sa intelegi ca , in calitate de pieton,desi ai prioritate pe trecerea de pietoni nesemaforizata nu inseamna ca poti sa te arunci pe strada precum pestele in apa, ca masinile nu se opresc instant precum intepeneste imaginea la apasarea pe mouse/telecomanda ori ce vrei tu. |
#39
Posted 08 May 2018 - 20:28
#40
Posted 08 May 2018 - 21:13
SpeedDemon, on 08 mai 2018 - 18:02, said:
Legal e vina pietonului, dar practic si moral e vinovat si imbecilului care a lovito. Niciodata nu depasesti coloana de masini oprite la trecerea de pietoni ... ali3nnn, on 08 mai 2018 - 17:32, said:
Salut! S-a intamplat urmatoarea situatie. Era un rand de masini oprite la semafor, fiind rosu. Toate erau pe banda 2, langa ax - pe banda 1 nu circula nicio masina de obicei in acea zona din motive ce tin de starea drumului. |
#41
Posted 09 May 2018 - 09:29
Pietonul e vinovat. Singur. Aaaa, si soferul masinii din care a coborat pietonul.
Punct. |
#42
Posted 09 May 2018 - 12:23
Am uitat să zic: Sper că a luat amendă grasă. Şi a fost pus să plătească daunele provocate.
|
#43
Posted 09 May 2018 - 12:24
Prin depasire se intelege iesirea din randul de vehicule, trecerea de cele din fata lui si, eventual, reintrarea in randul initial. Nu reiese ca a depasit nimic cel ce a lovit pietonul. Deci NU a depasit coloana oprita, si-a continuat deplasarea pe banda lui de mers. Unde a dat peste un pieton care traversa neregulamentar banda lui de mers. Vina apartine pietonului si soferului masinii din care a coborat acesta pentru ca i-a permis sa coboare in mijlocul drumului indiferent de ce au vazut sau nu ceilalti din masina, punand in pericol siguranta traficului.
Restul e can-can. |
#44
Posted 09 May 2018 - 14:42
exceswater, on 09 mai 2018 - 09:29, said:
Aaaa, si soferul masinii din care a coborat pietonul. Punct. radu_vasile59, on 09 mai 2018 - 12:24, said:
si soferului masinii din care a coborat acesta pentru ca i-a permis sa coboare in mijlocul drumului indiferent de ce au vazut sau nu ceilalti din masina, punand in pericol siguranta traficului. |
#45
Posted 09 May 2018 - 17:48
ali3nnn, on 08 mai 2018 - 17:32, said:
Salut! S-a intamplat urmatoarea situatie. Era un rand de masini oprite la semafor, fiind rosu. Toate erau pe banda 2, langa ax - pe banda 1 nu circula nicio masina de obicei in acea zona din motive ce tin de starea drumului. Intr-una din masinile din rand se afla o persoana care dorea sa coboare din masina in timp ce masina era stationata la semafor. Toti cei din acea masina s-au asigurat ca banda 1 e libera si ca nu vine nimeni. Vazand ca pe banda 1 nu era nicio masina pana in capatul strazii, persoana respectiva a deschis portiera, iar din mers a inchis-o si a facut un pas pe banda 1, moment in care a vazut ca vine spre ea o masina accelerand, vazand ca masina nu avea nicio intentie sa franeze a mai facut repede un pas si a ajuns cu un picior pe bordura, moment in care masina respectiva a lovit-o. In procesul verbal, agentul a scris ca persoana respectiva a fost lovita de masina pentru ca a traversat neregulamentar. 2. Soferul in cauza nu are nicio vina, agentul a scris bine ce a scris în procesul verbal. 2. Dacă prin ”șoferul în cauză” te referi la șoferul mașinii din care a coborât genius, on 09 mai 2018 - 14:42, said:
Repetăm ! Toţi odată : ŞOFERUL NU ARE NICIO TREABĂ !!! |
#46
Posted 09 May 2018 - 18:01
DaculScoril0, on 09 mai 2018 - 17:48, said:
2. Dacă prin ”șoferul în cauză” te referi la șoferul mașinii din care a coborât DaculScoril0, on 09 mai 2018 - 17:48, said:
aveți și un cor? cântați pe la festivaluri? Edited by genius, 09 May 2018 - 18:01. |
|
#47
Posted 09 May 2018 - 18:07
Orice traversare care nu este pe trecere e neregulamentara.Pietonul in situatia de fata e vinovat 100%.Moral mai e vinovat si soferul de unde a coborat pietonul, nu trebuia sa permita coborarea in timp ce statea la semafor.Daca a facut-o, trebuia sa se asigure ca nu vine nimic, un sofer se stie asigura mult mai bine decat un simplu pasager.Restu e can can.
|
#48
Posted 10 May 2018 - 11:12
Legal, soferul raspunde de evenimentele produse de masina sa. Faptul ca a lasat cu buna stiinta sau nu a impiedicat ocupantul masinii sa coboare si sa produca un accident il face vinovat si pe el. Masina are, conform legii (altfel nu se putea omologa si pune in circulatie tipul de vehicul) toate sistemele prin care soferul sa poata controla cine iese sau intra din masina, in stationare sau in mers. Mai nou masinile au sisteme automatizate (inchidere centralizata, blocare automata a usilor la cerere sau la plecarea de pe loc, deblocare automata la accident, oprire etc). Deci nu are scuze. Totusi, va primi doar amenda, nu dosar penal, pentru ca cel care a coborat este, aparent, responsabil, si deci stia in ce situatie se pune la coborarea din masina. Dar asta depinde de la caz la caz, ca de era minor pietonul accidentat, atunci prelua si partea cu discernamantul, deci avea dosar penal si soferul.
Edited by radu_vasile59, 10 May 2018 - 11:14. |
#49
Posted 10 May 2018 - 12:14
radu_vasile59, on 10 mai 2018 - 11:12, said:
Masina are, conform legii (altfel nu se putea omologa si pune in circulatie tipul de vehicul) toate sistemele prin care soferul sa poata controla cine iese sau intra din masina, in stationare sau in mers. Mai nou masinile au sisteme automatizate (inchidere centralizata, blocare automata a usilor la cerere sau la plecarea de pe loc, deblocare automata la accident, oprire etc). Daca vrea sa controleze cine iese din masina, poate eventual activa partea de "child safety" (care probabil la unele masini e tot la indemana lui, la masinile pe care le-am intalnit eu pana acum era un surub cu doua pozitii in usa, deci nu ceva la indemana soferului). Nu vreau sa zic ca la 100% din masini poate iesi ocupantul unui loc din spate fara ca soferul sa poata face ceva (desi s-ar putea sa fie chiar asa), dar bag mana in foc ca procentul e mult peste 90%. Edited by LuvRaluK, 10 May 2018 - 12:15. |
#50
Posted 10 May 2018 - 12:41
Corect. La multe masini nu poti controla in orice moment usile masinii. Inclusiv la Logan poti iesi din spate fara sa se poata opune soferul. Dar asta presupune un ocupant cu discernamant care e responsabil de actiunile lui si legea prevede doar amenda pentru sofer. Cand sunt implicati copii sau alte persoane fara discernamant dpdv legal, ca sofer, trebuie sa te asiguri ca nu poate parasi fara control masina, de aia este "child safety". Acolo ai si responsabilitate penala, ca sofer.
|
#51
Posted 10 May 2018 - 15:50
radu_vasile59, on 10 mai 2018 - 11:12, said:
Legal, soferul raspunde de evenimentele produse de masina sa. Faptul ca a lasat cu buna stiinta sau nu a impiedicat ocupantul masinii sa coboare si sa produca un accident il face vinovat si pe el. radu_vasile59, on 10 mai 2018 - 12:41, said:
legea prevede doar amenda pentru sofer. |
|
#53
Posted 11 May 2018 - 09:01
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users