Digi mobil si plata in avans
Last Updated: Feb 28 2018 11:56, Started by
zzhunt
, Feb 27 2018 19:41
·
0
#1
Posted 27 February 2018 - 19:41
Am făcut un abonament anul trecut și după 1 luna a venit factura dubla
Când i-am întrebat că e fracție că e dreacu cert e că pe facturile emise plătesc abonamentul in avans nu pe lună din urma. Iar ce consum luna asta se plătește luna cealaltă. In cont îmi apare 5 facturi dar în realitate prima factura e dubla adică 6 abonamente. Iar acum când se face 1 an și aș rezilia nu pot să mă duc înainte să rezilieze că nu a trecut 1 an Rezultă că pe lângă cele 12 luni mai plătești încă 2 un plus. Pe motiv de fracție. Parca știam că există lege data să nu se ceară plata in avans. M-am enervat că am semnal de căcat, 50 GB și nu am putut urmări un live. |
#2
Posted 27 February 2018 - 19:56
Stii sa citesti o factura detaliata?
Solicitarea de reziliere se depune cu 30 zile inainte. Deci nika in plus. Doar 12 luni platesti. Edited by dorin_2k, 27 February 2018 - 19:56. |
#3
Posted 27 February 2018 - 19:58
dorin_2k, on 27 februarie 2018 - 19:54, said:
Stii sa citesti o factura detaliata? Eu zic că da. De ce Din moment ce 5 februarie îmi vine să plătesc abonamentul pe februarie este plata in avans. Iar dacă am făcut abonamentul pe 4 septembrie și pe 4 octombrie mi-a venit de plată și pe septembrie cât și pe octombrie și apare că 1 singura factura e plata in avans. |
#4
Posted 27 February 2018 - 19:59
#5
Posted 27 February 2018 - 20:04
Păi nu e 1 an 1 an.
Daca mă duc în dată când am făcut abonamentul și cer reziliere nu se poate pe loc cică de abia luna viitoare. Adică un abonament in plus plătit. Și cu primul se aduna 2 Iar internetul merge că un rahat de nu am putut sa vad un live azi Am 4 mbps viteza dar de abia merge Aș rezilia și mâine. |
#6
Posted 27 February 2018 - 20:16
In primul rand ai nevoie de un telefon sau modem 4 G , apoi trebuie sa verifici daca in zona de receptie ai acoperire 4 G .
La ce anume te referi cand spui "live" ? Din moment ce ai semnat pentru oferta lor esti bun de plata. Asa am patit si eu cu Cosmote-ul in urma cu ceva ani. A fost hotie pe fata. Edited by pacopaco1967, 27 February 2018 - 20:17. |
#7
Posted 27 February 2018 - 20:24
La conferința de la CSM se tot întrerupea de nu puteam să înțeleg nimic.
Am și 4 G semnal full și telefonul honor 5c Degeaba am semnal full daca merge execrabil navigarea. Eu zic că în București ar trebui sa fie acoperite buna. Am făcut o reclamație și le-am dat mai multe adrese / zone unde am semnal bun dar navigarea merge cu viteza melcului turbat. . In momentul asta am semnal full și nu pot urmări un film pe YouTube in format HD. Dă-o încolo de treabă, asta nu e 4G. Deja mi-a sărit țandără, vreau sa vad un live nu de pe lună cu din București și nu merge ok. |
#8
Posted 27 February 2018 - 20:41
banuiesc ca e prima data in viata ta cand faci un abonament.
asa e peste tot. la sfarsitul ultimei luni nu-ti mai vine de plata abonament. daca tu ii anunti la 1 martie ca reziliezi, rezilierea se face la 31 martie, fara sa se mai incaseze abonament pe luna martie, doar eventualul cost suplimentar. |
#9
Posted 27 February 2018 - 21:00
zzhunt, on 27 februarie 2018 - 20:04, said:
Păi nu e 1 an 1 an. Daca mă duc în dată când am făcut abonamentul și cer reziliere nu se poate pe loc cică de abia luna viitoare. Adică un abonament in plus plătit. Și cu primul se aduna 2 Iar internetul merge că un rahat de nu am putut sa vad un live azi Am 4 mbps viteza dar de abia merge Aș rezilia și mâine. Poti face cererea de reziliere in luna 11 pentru rezilierea la 12 luni. Nimeni nu te opreste. Si astfel nu platesti o luna in plus. |
#10
Posted 27 February 2018 - 21:42
laffin, on 27 februarie 2018 - 21:05, said:
Ho ba, sugaci, ca nu e din vina providerului. Nu-ti mergea streamingul pentru ca sughita serverul ala, ca va imbulzeati cu gramada sa urmariti conferinta CSM. cat sa duca si el? Invata si tu chestii de baza despre cum functioneaza internetul. Si de ce pe Vodafone și Orange mergea fara probleme? |
|
#11
Posted 28 February 2018 - 08:33
Pentru ca orange si vodafone iti dau 2 gb de net si reteaua e foarte libera (nu poti face trafic,sau ii faci cu viteza mortilor ce-s raniti,gen 128/256 kb/s).
|
#12
Posted 28 February 2018 - 08:57
Faza culmea e ca nu exista plata in avans pentru abonamentul Digi Mobil si nici pentru restul serviciilor RCS-RDS. ))
De exemplu, factura lunii februarie 2018 s-a emis in data de 06.02.2018, perioada cuprinsa este 01.02-28.02.2018, iar, data scadenta este ultima zi din luna, adica 28.02 pentru luna februarie. Ce il opreste pe initiator sa achite in ultima zi din luna ? Poate sa achite din Digi Care fix in ultima zi sau poate activa direct debit la banca si atunci suma se retrage la data scadenta (ultima zi din luna). |
#13
Posted 28 February 2018 - 09:06
Este valabil ce zici tu , dar RCS&RDS factureaza abonamentul in avans.
Gen iti taie factura pe abonamentul lunar in curs cu traficul de luna trecuta. Eu am factura pe luna asta cu trafic de luna trecuta... dar mna fiecare intelege cum vrea. Ar fi normal , luna si factura nu factura curenta cu traficul de luna trecuta. Attached Files |
#14
Posted 28 February 2018 - 09:11
Orice factura la sala are 2 componente : prima este abonamentul care îți dă dreptul sa folosesti sala. A doua este ce consumi acolo. La finalul lunii când se emite factura plătești ca să poți folosi sala luna viitoare și ce ai consumat acolo. La fel si la curent electric, telefonie, biblioteca etc
|
#15
Posted 28 February 2018 - 09:15
zzhunt, on 27 februarie 2018 - 19:58, said:
Din moment ce 5 februarie îmi vine să plătesc abonamentul pe februarie este plata in avans. Iar dacă am făcut abonamentul pe 4 septembrie și pe 4 octombrie mi-a venit de plată și pe septembrie cât și pe octombrie și apare că 1 singura factura e plata in avans. Dacă ai încheiat contract pe 12 luni pe 4 sept, în 5 aug următor faci cerere de reziliere, și se reziliază în 4 sept. Plătești în august abonamentul complet pentru august, în septembrie abonament pe 4 zile pentru sept și costuri supl. pentru august, iar în octombrie costuri supl pentru 4 zile din sept (dacă există). Dacă ai grijă când ceri rezilierea, plătești exact 12 luni de abonament. Mai e și varianta că în sept se emite greșit factură cu abonament întreg pe toată luna septembrie, dar ar trebui ca ulterior să apară și o factură cu minus (dacă nu apare automat, faci un pic de scandal și se vor returna banii încasați în plus). slai, on 27 februarie 2018 - 20:41, said:
banuiesc ca e prima data in viata ta cand faci un abonament. asa e peste tot. la sfarsitul ultimei luni nu-ti mai vine de plata abonament. daca tu ii anunti la 1 martie ca reziliezi, rezilierea se face la 31 martie, fara sa se mai incaseze abonament pe luna martie, doar eventualul cost suplimentar. |
|
#16
Posted 28 February 2018 - 10:05
TehMoN, on 28 februarie 2018 - 09:06, said:
Este valabil ce zici tu , dar RCS&RDS factureaza abonamentul in avans. Gen iti taie factura pe abonamentul lunar in curs cu traficul de luna trecuta. Eu am factura pe luna asta cu trafic de luna trecuta... dar mna fiecare intelege cum vrea. Ar fi normal , luna si factura nu factura curenta cu traficul de luna trecuta. |
#17
Posted 28 February 2018 - 11:41
#18
Posted 28 February 2018 - 11:56
Asa este normal si logic sa se plateasca.Contravaloarea abonamentului se plateste pe luna in curs, iar eventualele costuri suplimentare, se achita pe luna precedenta.Asa procedeaza absolut toti operatorii de telefonie, CATV, internet.Nu iti solicita nimeni plati in avans, cu exceptia unor situatii deosebite.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users