Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
In 2017 au fost înmatriculate peste 518.000 de mașini second-hand din import in Romania
Ultima postare: feb 24 2018 13:05, Inițiat de
Kroghy
, ian 11 2018 15:18
·
0
#217
Publicat: 02 februarie 2018 - 15:10
oaspetele, on 28 ianuarie 2018 - 18:09, said:
http://www.mediafax....orilor-15523519 Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat luni legea care obligă hipermarketurile să expună la raft 51% produse româneşti şi le interzice să încaseze de la furnizor taxe şi servicii, anunţă Administraţia Prezidenţială. Asa vor creste si mai mult vanzarile la marfa straina. Pentru ca va fi mai putina pe rafturi, lumea se va repezi la ea sa o cumpere. Iar marketurile vor fi nevoite sa aduca mai multa si mai repid marfa straina in galantare. Romanul, rupe supermarketurile si iese cu cosul plin ochi, a doua zi de craciun. Ce sa-l inveti pe el, sa cumpere marfa romaneasca. Bun banc. Nimeni nu face nimic, in avantajul tarii. |
#218
Publicat: 06 februarie 2018 - 10:48
Creştere de 58% a înmatriculărilor de maşini în 2017: 627.743 de unităţi. Bucureştiul are cu 70.000 de maşini mai multe ca în 2016, in ritmul asta in 2 ani o sa fim o mare parcare.
Bine, asta daca nu face firea vreo revolutie in infrastructura rutiera. |
#219
Publicat: 08 februarie 2018 - 03:50
cata, on 06 februarie 2018 - 10:48, said:
Creştere de 58% a înmatriculărilor de maşini în 2017: 627.743 de unităţi. Bucureştiul are cu 70.000 de maşini mai multe ca în 2016, in ritmul asta in 2 ani o sa fim o mare parcare. Bine, asta daca nu face firea vreo revolutie in infrastructura rutiera. bucurestiul nu are banii necesari sa schimbe dramatic infrastructura. plus ca nu se vrea. si cand se vrea se fura 90% din investii si tot nu se face mare rahat. bucurestiul tre sa inevsteasca miliarde in transportul in comun. metroul e o rusine. trenurile nu vin la fiecare 1 2 minute... vin la fiecare 5 10 minute. si in orele de varf conteaza f mult. transportul de suprafata e gandit pt anii 70 80. autobuzele vin rar , troleele incurca traficul iar tramvaiele sunt o rusine. pe langa faptul ca sunt din 1900 toamna , 90% din linii nu au spatiu dedicat si pur si simplu merg pe strada. in o societate unde 90% din soferi sunt needucati si tarani si 99.99% din taximetristi sunt de pus la perete , nu e de mirare ca e o problema cu congestia in bucuresti. sa dubleze numarul de autobuze , sa scoata troleele , sa scoata 90% din tramvaie si sa adauge inca 100% din trenurile de la metrou. atunci , daca esti localnic , in 99% din cazuri vei merge cu transportul in comun. inca ceva ce am observat si mi se pare total idiot e designul autobuzelor. au 3 usi prin care se urca si coboara. cea mai proasta idee. sa se ia dupa Londra , 2 usi , una de iesire , alta de intrare. mult mai civilizat. la fel ma gandesc si la autobuze cu etaj. mult mai multe persoane si autobuzul ocupa acelasi loc pe strada. |
#221
Publicat: 24 februarie 2018 - 11:24
Iată că guvernul vrea să îndeplinească dorințele celor care o ardeau offtopic ca sa lăsăm dieselul in pace că sunt și alte surse de poluare mai mari cum ar fi centralele termice.
https://m.digi24.ro/...ficiente-883983 Desi știrea se referă la orice fel de rabla, cei care au diesele vechi ar putea contribui și mai mult la reducerea poluării. Odata că vor casa o masina mai dăunătoare sănătății decat altele și încă odată fiindcă își vor achiziționa și o centrala termica nouă cu noxe mult mai mici ! |
#223
Publicat: 24 februarie 2018 - 13:05
90% din liniile de tramvai să fie desfiinţate. Aiurea. Totuşi, linii precum 1, 10, 21, 25, 32, 34, 41, 45 nu sunt de lepădat şi cred că sunt cel puţin 10% din reţeaua de tramvaie din Bucureşti. Şi nici 8, 11, 16, 19, 23, 27, 36, 44 nu mi se par de lepădat şi adunate cu alea de mai sus fac mai mult de 10%.
Dacă se montează prea multe garduri, sare lumea în sus. Tramvaiele sunt bune la ore de vârf că încape mai multă lume în ele. 14, 40, 46, 55, 56 cam cară aer, dar la ore de vârf sunt bune. Mai ales 14, 46, 55 care deservesc şi un mall. Troleibuzele nu sunt deloc încete. Există macaze moderne care le permit să treacă şi cu 30 k.m./h pe sub macaz, dar spunele asta celor de la R.A.T.B., care folosesc macaze ce încetinesc rău de tot troleibuzele. La tramvaie au pus macaze automate (automate incorect spus, că nu-s comandate prin radio comantă, ci electric de către vatman, via pantograf *), dar multe dintre ele stau neutilizate, producând astfel mai multe opriri la semafor, în loc ca acel timp să fie câştigat. Metroul ar rezolva multe, dar la noi... Drumul Taberei - Erorilor ar fi trebuit să fie deja gata (cel puţin pe ramura nord) şi să se fi apucat de un Băneasa - Pipera - Colentina, cu extindere ulterioară Colentina - Fundeni - Pantelimon - Nicolae Grigorescu 2. Nu sunt plătit de nimeni să spun astea. M-am plimbat mult prin oraş (doar sunt Bucureştean get-beget) şi am observat "mediul înconjurător". * pantograful e priza aia de curent ce se plimbă pe fir. Le mai vezi şi la metouri şi locomotive electrice (vorbesc de România, care nu mai are automotoare electrice; la metrou în România sunt folosite în depouri.). Cât despre "rable", mi-e silă de câte maşini clasice au ajuns să fie tăiate, rasa lor de bandiţi! Editat de djl, 24 februarie 2018 - 13:22. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi