Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Karoq
Ultima postare: apr 11 2021 11:03, Inițiat de
Mihai-Cosmin
, nov 24 2017 20:08
·
0
#19
Publicat: 26 noiembrie 2017 - 16:52
ericmario, on 25 noiembrie 2017 - 00:20, said:
utopium, scuza-ma ca-ti raspund eu. Daca iei Octavia 2 si Octavia 2 facelift, deja e un downgrade la partea estetica. Ca sa nu mai spun de Superb 1 si Superb 2 care e bleah ca forma. |
#20
Publicat: 01 decembrie 2017 - 00:59
mirel3003, on 24 noiembrie 2017 - 22:28, said: Mie unu imi place foarte foarte mult Skoda Superb, asta ultimul. Ca si brand, nu credeam ca skoda va lansa asa de repede doua modele de suv sau crossover. Dar e la moda. Daca Dacia face Duster, iar Mercedes s-a apucat sa faca papuci cu bena.. de ce sa nu faca si skoda di tati. Are balta peste ăă clienti. _R_A_D_U, on 24 noiembrie 2017 - 23:27, said:
Ma rog, daca pentru tine diferenta de 2600 euro este doar un pic, inseamna ca ai dat de copacul cu bani... Karoq (21700) vs Tiguan (24300) la variantele de baza, pret de achizitie "pe loc" fara eventuale discounturi ale dealerului. Din aceste sume mai zic, din experienta, o reducere de 3-400 euro la fiecare model. Deci diferenta de pret dintre ele ramane tot de 2600...*** Sa vezi ce naspa este cind vrei sa iei o echipare superioara si nu mai ai 650 euro... ericmario, on 25 noiembrie 2017 - 00:20, said: utopium, scuza-ma ca-ti raspund eu. Daca iei Octavia 2 si Octavia 2 facelift, deja e un downgrade la partea estetica. Ca sa nu mai spun de Superb 1 si Superb 2 care e bleah ca forma. Ca la interior e un plus, nu neg, dar ce te atrage prima data la o masina? Nu cumva exteriorul? Daca exteriorul te face sa vomiti (Superb 2) de ce te-ai mai urca in ea? Masochism? Iti spun eu, aia de la VW le-au uratit intentionat ca sa se vanda modelele lor. |
#22
Publicat: 01 decembrie 2017 - 09:21
tfmercedez, on 01 decembrie 2017 - 00:59, said:
Superbul asta 3 este fara dar si poate un best seller. Eu cred ca rupe din vanzarile passatului, insigniei, mondeo si altele. Se vede pe strazi. Exemplarele superb 2 sunt rare in comparatie cu numarul mare de superb 3 de pe strazi, avand in vedere ca este lansat de 1 an, iar generatia precedenta a fost in productie vreo 8 ani. Ca si brand, nu credeam ca skoda va lansa asa de repede doua modele de suv sau crossover. Dar e la moda. Daca Dacia face Duster, iar Mercedes s-a apucat sa faca papuci cu bena.. de ce sa nu faca si skoda di tati. Are balta peste ăă clienti. Vreo 3500 de euro "lipseau" sa-mi iau superb 3, chel si rasbarbierit.. d'ala cu motor cu 3 cilindri, probabil alb. Dar.. e suficient de mare si octavia. Dar eu voiam tractor, nu uscator de par/drujba. Superb 2 cu facelift chiar arata ok. Puteau sa-l mai tina pe piata niste ani. Doar stopurile alea erau nasoale.. dar interiorul.. imens! Dealerii mi-au zis ca superb 3 a scazut in dimensiuni fata de superb2. Pentru mine confortul inseamna spatiu. Nu stiu cum dracu calatoreau oamenii in anii '60 cu Fiat 500.. eu literalmente nu as avea cum sa incap in asa ceva. Eu cred ca te inseli, Superb 2 s-a vandut mai bine decat 3 la nivel european. Iar de partea tehnica nu mai discut, tot VAG-ul incepand cu Audi si pana la Skoda face rabat la calitate cu ultimele generatii. Te inseala cu briz-briz-uri cu ecrane tactile si navigatii in bord iar la partea tehnica (aia care conteaza) taie din greu. Iti recomand sa desfaci o fata de usa de Skoda Superb 2 si 3 sa vezi ce inseamna diferenta de materiale. Sau mai bine ia un A4 nou si un B7 si desfa la intamplare bordul sa vezi cate repere made in China gasesti pe astea noi. |
#23
Publicat: 01 decembrie 2017 - 09:48
TLGTLC, on 24 noiembrie 2017 - 22:10, said:
Părerea mea este că mașinile devin tot mai mari într-un trafic tot mai aglomerat, în orașe sufocate de mașini. Dacă ar fi după mine, aș impozita mașinile după dimensiuni, nu după capacitatea cilindrică. On topic: un alt dulap pe aleile dintre blocuri. Breakurile compacte exista de cand lumea si nu am auzit pe nimeni sa se vaite ca ocupa inutil spatiu desi de cele mai multe ori sunt mai mari decat crossovrele compacte. De breakurile de clasa medie gen Mondeo, nu mai zic. Alea sunt mai mari decat SUVurile. |
#24
Publicat: 01 decembrie 2017 - 10:37
edi10000, on 01 decembrie 2017 - 09:21, said: Eu cred ca te inseli, Superb 2 s-a vandut mai bine decat 3 la nivel european. Iar de partea tehnica nu mai discut, tot VAG-ul incepand cu Audi si pana la Skoda face rabat la calitate cu ultimele generatii. Te inseala cu briz-briz-uri cu ecrane tactile si navigatii in bord iar la partea tehnica (aia care conteaza) taie din greu. Iti recomand sa desfaci o fata de usa de Skoda Superb 2 si 3 sa vezi ce inseamna diferenta de materiale. Sau mai bine ia un A4 nou si un B7 si desfa la intamplare bordul sa vezi cate repere made in China gasesti pe astea noi. Cum poti sa compari 1 an de fabricatie S3 cu 8 ani de S2? https://www.google.r...E35gmk8TJSotCLg Screenshot_2017-12-01-10-30-02.png 85,81K 53 download-uri Compari 8 ani de superb 2 -618000 unitati cu nici doi ani de superb 3 si 250000 de unitati vandute? https://www.autoevol...ion-117296.html Te plangi ca au multe repere chinezesti. Pai in china se fabrica si se vand cele mai multe. Nu ne permitem toti Pagani Huayra.. |
#26
Publicat: 01 decembrie 2017 - 15:17
@tfmercedez in china se fabrica f.multe, printre care si iPhone cu componentele date de samsung, evident de n ani. Asa ca repere pentru masini, se fabrica la greu. Poti doar sa te informezi care masina are mai multe astfel de repere sau nu.
Editat de Torquemada-666, 01 decembrie 2017 - 15:18. |
#27
Publicat: 01 decembrie 2017 - 16:01
edi10000, on 01 decembrie 2017 - 10:54, said: Eu ma refer la media anuala, nu la vanzari per total. PS Vezi ca masina se vinde din iunie 2015 in Europa, nu are chiar un an. La niste vecini deja tot vad un Kodiaq parcat. Deja sunt si d'alea pe strazi. Se va umple si cu karoq Editat de tfmercedez, 01 decembrie 2017 - 16:03. |
#28
Publicat: 01 decembrie 2017 - 17:35
Ma indoiesc ca se va umple. Se anunta cota anuala si termen de livrare de peste jumatate de an, la fel ca la Ateca.
Situatia a luat prin surprindere si pe alti prorucatori (la fel se asteapta si pentru 3008 de ex). Editat de underb, 01 decembrie 2017 - 17:35. |
|
#29
Publicat: 02 decembrie 2017 - 15:41
underb, on 01 decembrie 2017 - 17:35, said: Ma indoiesc ca se va umple. Se anunta cota anuala si termen de livrare de peste jumatate de an, la fel ca la Ateca. Situatia a luat prin surprindere si pe alti prorucatori (la fel se asteapta si pentru 3008 de ex). Prima masina pe care am avut-o era o Dacia albastra. " Norocu" a fost ca era fix culoarea pe care mi-o doream. Si masina era acolo in reprezentanta. Si tot am pierdut vreo 4 sau 5 zile pentru ca pe vremea aia cei de la inmatriculari inca se credeau in RSR.. desi era prin 2000. Eu personal n-as sta dupa o masina noua, mai bine cumpar sh- in cazul de fata nu exista karoq sh. Cand mi-am luat octavia, a iesit din fabrica dupa 4 zile. Partea proasta a fost birocratia cu rabla, inmatriculari etc. Dar sa fie cote.. ca ce chestie? mai ales daca e vorba de comenzi personalizate. Ce are scula cu prefectura? |
#30
Publicat: 02 decembrie 2017 - 21:23
Toate marcile la modelele de tipul asta au cote, din ratiuni de logistica si cerere. Si nu doar in Romania, ci in toate tarile UE. Cu cat este piata mai mare, cu atat au un procent mai mare din productia anului respectiv. In plus, la VAG fac toate cele 3 modele: T-Roc, Arona si Karoq pe aceeasi linie de fabricatie, deci probleme si mai mari. PS Ma indoiesc sincer ca la tine a durat 4 zile, probabil ca era stoc pe undeva. Am avut VAG si a durat 10 saptamani sa vina, la actuala (alta marca) aproape 20 de saptamani.
|
#33
Publicat: 03 decembrie 2017 - 16:45
Salut!
A facut cineva test drive pana acum cu noul Karoq? Ma intereseaza mai ales varianta 1.5 TSI + DSG cum se conduce si daca e disponibila ca masina de test la vreun dealer. Careva alte intrebari, poate stie cineva Legat de optionale, am observat ca airbag-urile laterale spate au disparut din configurator. Cutia DSG vine automat si cu padele volan? Ce se aude despre bordul digital? Va fi dotare standard pe Style sau optional si cand va fi disponibil in configurator? De asemenea, sunt interesat daca sunt persoane care au dat comanda deja, in ce conditii si la ce dealeri. Merci. |
|
#34
Publicat: 20 februarie 2018 - 10:21
Calitate, performanta si fiabilitate de la VAG.
http://m.automarket....koda-82869.html "Skoda este cel mai iubit brand de import în România. Ai noștri văd modelele cehilor drept cea mai accesibilă înrudire cu brandul Volkswagen sau, în cazuri extreme, drept „cea mai bună mașină din lume”. Puțini știu că Skoda are și o altă față, ceva mai (ne)serioasă. Ce îți spui atunci când vezi o mașină cu logo-ul Skoda? Fiabilitate? Sora mai accesibilă a modelelor Volkswagen? Mult spațiu interior? Preț bun? Motoare nemțești? Soluții ingenioase Simply Clever? Un design atrăgător sau ciudat (vezi noua Octavia facelift)? Cu siguranță, toate etichetele de mai sus sunt valabile în diferite proporții. Te-ai gândit însă vreodată că logo-ul Skoda poate fi sinonim cu distracția? Cu drifturile? Cu opusul seriozității? Cu râsul în hohote? Cu plăcerea de a conduce? Sincer, nici eu. A trebuit să merg până în nordul Finlandei (în Laponia) pentru a pricepe că logo-ul Skoda poate fi îmbrăcat și în cristale de gheață, nu doar în pragmatism german." |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi