Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte
#73
Posted 15 November 2017 - 13:50
exceswater, on 15 noiembrie 2017 - 09:23, said: 1. Nu e o veste trista, e un fel de presimtire care se adevereste. Ce ne mai pasioneaza pe noi Dacia, cand uzina nu mai e a noastra ? Noi suntem doar robotei pentru straini... 2. Cum naiba un Logan, Duster, Sandero sau ce naiba mai fac astia se strica asa repede la NEMTI ? Au aia niste drumuri ca in palma, ulei, benzina, motorina ASA CUM TREBUIE. Iei un Audi de la aia de 7-8 ani si e tipla si ale noastre se strica. E normal ca e ieftina, dar la ieftine schimbi si tu consumabilele mai des, nu iti iei alta ca asta e coapta la 3 ani. Parerea mea. Nu neaparat corecta sau cea mai buna. Doar o parere. Torquemada-666, on 15 noiembrie 2017 - 10:35, said: La multe dacii, am vazut ca in momentul in care franeaza sau semnalizeaza, pe spate e orga de lumini, ca intr.o discoteca din anii 90. Asta da siguranta pt.cel din spate. Mai are putin si la frana se aprinde si displayul telefonului. Kroghy, on 15 noiembrie 2017 - 10:48, said:
Ce treaba are soferul? Am vazut problema asta la foarte multe masini inclusiv la masini de politie. La noi e trecut ca defect care merge si asa de vreme ce foarte multi au observat acest defect. In Germania e trecut la defect grav. Totul tine de atududine si corectitudine. Una alta loganul a fost gandit sa inlocuiasca dacia 1300, pentru romanii care oricum o cumparau. Primele loganuri au fost observate in europa fara ca dacia sa exporte oficial. Asta a fost semnalul ca ar exista cerere si in afara Romaniei. Nemtii sa-si cumpere propriile masini, sau cumva se acresc strugurii, si poate merge si un logan, ca tot patru roti are si el. Hobo, on 15 noiembrie 2017 - 11:09, said:
e un lucru stiut ca marcile de lux se devalorizeaza mai repede decat cele ieftine, nici o surpriza... marcile cu reputatie proasta dau garantii mai lungi sperand sa isi gaseasca clienti asa. cele de succes nu au nevoie sa apeleze la astfel de trucuri pentru atrage clienti, dau doar garantia standard Kroghy, on 15 noiembrie 2017 - 13:05, said: Tot la coada clasamentului sunt si in UK. In orice tara civilizata, produsele Dacia sunt la coada clasamentelor. Numai in Romania sunt considerate "fiabile" pt. ca romanii sunt obisnuiti sa repare cu sarma si patent in fata blocului. |
#74
Posted 15 November 2017 - 14:35
marius87ism, on 15 noiembrie 2017 - 12:46, said:
In UK, un studiu pe marci si modele din ultimii 2 ani, se pare ca in UK Daciile nu ies chiar ultimele. In momentul in care Kia e pe primul loc la fiabilitate in studiul JD Power si pe ultimul in cel TUV Germania iar Audi e invers, in mod foarte evident ceva este in neregula. Si tinand seama de reputatia TUV si de faptul ca in topul lor primele locuri sunt ocupate de masini germane, daca e sa cred pe cineva as merge pe JD Power. Oricum, mi se par absurde diferentele de mai sus. Edited by tatalor51, 15 November 2017 - 14:37. |
#75
Posted 15 November 2017 - 15:18
cspot, on 15 noiembrie 2017 - 00:36, said:
Sa-l fi vazut pe Nea Caisa Clarkson ce mai matura cu Loganul pe jos... Oamenii astia chiar se fac ca nu pricep pentru ce tip de drumuri si soferi e facut Loganul. Au impresia ca e masina de plimbat la munca prin Berlin. Hobo, on 15 noiembrie 2017 - 04:16, said:
Lumea spune ca nu e corecta comparatia, ca marcile germane costa mult, Dacia e ieftina si e normal sa se mai strice. Dar e corect sa compari masini care au 100 de dotari cu masini care sunt aproape chele si tot se strica mai des ca celelalte? pui, on 15 noiembrie 2017 - 05:57, said:
O concluzie at fi: nu mai cumpărați Dacia, cumpărați second-urile noastre, fabricate în Germania. (așa se scapă ei de hârburi și ne umplem nou de fiare vechi pentru care plătim să le casăm). |
#76
Posted 15 November 2017 - 16:58
Voi chiar credeți că TÜV e așa strict pe cât credem noi românii. He he, citiți forumuri germane despre TÜV și vă cruciți. Sunt mulți care preferă să rămână cu mașina veche tocmai din cauză că cele noi sunt "programate" să se strice. Umblă cu cele vechi până nu se mai găsesc piese sau cum scriu unii pe mașini: "până când TÜV ne va despărți".
|
#77
Posted 15 November 2017 - 21:41
Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 22:12, said:
Esti sigur ca asa e la Dacia? Eu nu stiu sa existe asfel de informatii la modelele Dacia. Mie la Audi mi-a spus ca am probleme cu un bec xenon desi el se incapatana sa mearga. Am preferat sa-l schimb la service. Si daca tot am ajuns acolo le-am schimbat pe ambele pt. ca asa e recomandat. Ce ar fi facut un posesor de Logan in aceasta situatie tinand cont ca un set de becuri costa 700 ron si am ales sa le schimb pe ambele desi numai unul facea figuri? Daca adaugam si manopera, ar fi dispus un posesor de Dacia sa dea 1000 ron din cauza unei recomandari a calculatorului de bord? Eu cred ca un posesor de Dacia nu ar da 1000 ron din cauza unui bec uzat. Eu cred ca ar merge cu el pana se arde si apoi il schimba in parcare. Si uite de aici iese Dacia ca masina fiabila in Romania. Eu cred ca un posesor de Dacia se cruceste cand aude un cost de 1000 ron pt. doua becuri. Faci imprumut la banca sa le schimbi pe cele de la semnalizari, pozitii si stopurile de frana! Buna masina...tine cu casa! |
#78
Posted 15 November 2017 - 22:25
Uitați, de exemplu, eu am ajuns cu Loganul în service la nici 24 de ore după achiziție. Motivul? Un țâșnitor de parbriz înfrundat. L-au schimbat în două minute și mi-am văzut de treabă. Mă întreb dacă se iau și scăpările astea de control al calității în control. Sunt sigur că apar mai des la Logan decât la BMW.
|
#79
Posted 15 November 2017 - 23:01
RasAlGhul, on 15 noiembrie 2017 - 21:41, said: Ai platit 1000 de lei pentru doua becuri? Faci imprumut la banca sa le schimbi pe cele de la semnalizari, pozitii si stopurile de frana! Buna masina...tine cu casa! Ăla este pretul unei lampi xenon, dar pe linga pret hai sa ne uitam si la durata de viata in ore, sa vedem daca mai pare scump. Si apropo, becul ala costa la fel si pe bentley si pe dacie daca ai echiparea aia. Ah, si schimbarea e cam musai sa o faci in service, ca de obicei cam trebuie dat farul jos ca sa schimbi becul, nu e ca la halogen sa-l schimbi pe marginea drumului. Edited by dan78rom, 15 November 2017 - 23:03. |
#80
Posted 16 November 2017 - 00:58
LeopardSurd, on 15 noiembrie 2017 - 16:58, said: Voi chiar credeți că TÜV e așa strict pe cât credem noi românii. He he, citiți forumuri germane despre TÜV și vă cruciți. Sunt mulți care preferă să rămână cu mașina veche tocmai din cauză că cele noi sunt "programate" să se strice. Umblă cu cele vechi până nu se mai găsesc piese sau cum scriu unii pe mașini: "până când TÜV ne va despărți". dan78rom, on 15 noiembrie 2017 - 23:01, said: Ăla este pretul unei lampi xenon, dar pe linga pret hai sa ne uitam si la durata de viata in ore, sa vedem daca mai pare scump. Si apropo, becul ala costa la fel si pe bentley si pe dacie daca ai echiparea aia. Ah, si schimbarea e cam musai sa o faci in service, ca de obicei cam trebuie dat farul jos ca sa schimbi becul, nu e ca la halogen sa-l schimbi pe marginea drumului. |
#81
Posted 16 November 2017 - 01:46
RasAlGhul, on 15 noiembrie 2017 - 08:25, said:
Dacia este o masina foarte fiabila pentru pretul ei...chiar prea fiabila. Urat din partea celor care arunca cu rahat in ea...! Mai bine sa-si rezolve probleme lor....si apoi sa-i reguleze grija de altii! Si eu credeam la fel.....dar situatia nu prea e roz.Am auzit mai multe pareri proaste chiar si de la posesori romani. Ultima plangere am auzit-o de la un prieten ,seful unei firme mari din RO ,ce are parcul auto plin de Dacia Logan 2 benzina/diesel (2015) . Masinile nu au avut probleme majore insa de multe ori angajatii au fost in imposibilitatea de a mai pleca la drum....sau au avut intarzieri. De primul model au fost extrem de multumiti...si de asta au mers in continuare pe Logan.La reinnoirea parcului auto a zis ca ia in discutie o alta marca/model. Quote E atat de proasta, ca Dacia are curaj sa-i dea garantie de 5 ani, in timp ce la VW garantia este de 4 ani.. Si Hyundai ajunge pana la o garantie de 7 ani* dar asta nu inseamna ca e cea mai fiabila/buna marca. Edited by polizei, 16 November 2017 - 01:50. |
#82
Posted 16 November 2017 - 10:00
tfmercedez, on 16 noiembrie 2017 - 00:58, said:
Imi povestea cineva ca are un frate in germania , inginer la o mare firma, unde fac cercetari cum sa produca chestiile ca sa reziste un pic mai mult decat garantia de producator. Cam asta e trendul. |
|
#83
Posted 16 November 2017 - 10:25
Chiar nu sesizeaza unii ca asemenea 'clasamente' se fac la nemti cand le este pusa in pericol industria lor de masini ?
Multi uita ca pentru a ramane pe crestere piata de masini noi, trebuie ca sa nu scada vanzarile de sh-uri, Iar Dacia este un concurent puternic pentru aceasta piata a lor caci iata ca si in acest an Dacia inregistreaza cresteri puternice in Europa : http://www.capital.ro/vanzarile-de-dacia-in-europa-au-crescut-cu-aproape-24-in-septemb.html Contrar parerii unora de pe aici, la pretul pe care il are o Dacie noua, multi o prefera in Europa in locul unui sh obosit fie el si de marca. |
#84
Posted 16 November 2017 - 13:23
LeopardSurd, on 16 noiembrie 2017 - 10:00, said:
Cred ca firma aia se numeste Brose. E celebra aici in nordul Bavariei. Face piese pentru mai multi producatori. Ford4, on 16 noiembrie 2017 - 10:25, said: Chiar nu sesizeaza unii ca asemenea 'clasamente' se fac la nemti cand le este pusa in pericol industria lor de masini ? Multi uita ca pentru a ramane pe crestere piata de masini noi, trebuie ca sa nu scada vanzarile de sh-uri, Iar Dacia este un concurent puternic pentru aceasta piata a lor caci iata ca si in acest an Dacia inregistreaza cresteri puternice in Europa : http://www.capital.ro/vanzarile-de-dacia-in-europa-au-crescut-cu-aproape-24-in-septemb.html Contrar parerii unora de pe aici, la pretul pe care il are o Dacie noua, multi o prefera in Europa in locul unui sh obosit fie el si de marca. Cei care isi cumpara automobile sh, se ascund dupa degete, cu scuze de genul ca "nu merita" (defapt nu-si permit) masina la pretul de nou, apoi apare tentatia, ca decat una ceva mai scumpa noua, mai bine alta mai vechie superioara, la acelasi pret. Dar masinile de mofturi fac mofturi si cu portofelul. Noroc ca mai cumpara c8neva si masinile noi..ca altfel n-ar avea de la cine sa cumpere romanii sh. |
#85
Posted 16 November 2017 - 13:31
dan78rom, on 15 noiembrie 2017 - 23:01, said:
Ăla este pretul unei lampi xenon, dar pe linga pret hai sa ne uitam si la durata de viata in ore, sa vedem daca mai pare scump. Si apropo, becul ala costa la fel si pe bentley si pe dacie daca ai echiparea aia. Ah, si schimbarea e cam musai sa o faci in service, ca de obicei cam trebuie dat farul jos ca sa schimbi becul, nu e ca la halogen sa-l schimbi pe marginea drumului. Este exemplul perfect de cum Logan pare fals ca ar fi fiabil numai din cauza faptului ca la Logan oamenii schimba becul in parcare iar la alte marci si modele becurile se schimba in service. Iar ca pret si costuri de intretinere iarasi e un exemplu bun de a vedea ce implica performanta de top a unui far bixenon de Audi si unul low cost cu halogen.de la Dacia. Edited by Kroghy, 16 November 2017 - 13:45. |
#86
Posted 16 November 2017 - 14:53
Ce e rau in schimbarea unui bec in regie proprie, daca te pricepi? Sigur ca sunt oameni care nici benzina nu pun in rezervor la statie, asteapta sa o faca altii. Sigur, e dreptul lor, e bine ca au bani de cheltuit si ca mai traiesc si altii din comoditatea lor. La toate masinile pe care le-am avut dupa 1995 (doar Dacii de diferite generatii), dupa terminarea garantiei le-am facut singur toate schimburile. De fapt n-am calcat in service decat pentru reviziile din garantie si pentru schimbat placute de frana de exemplu. Si asta nu din zgarcenie ci pentru ca nu am avut nevoie de nicio reparatie cu adevar importanta la masini. Sigur ca la Dacia 1410 schimbam singur bujiile, platinile, mai umblam pe la electromotor, schimbam singur cureaua de ventilator, reglam carburatorul. Trebuia sa fi tampit sa te duci la service pentru aceste lucruri. In urma cu vreo 20 de ani se spunea ca daca nu se strica nimic la masina in primii 15.000 km, greu se mai putea strica ceva in urmatoarea suta de mii. Nu stiu daca era ceva general valabil dar la mine asa a fost, n-am avut probleme reale cu nicio masina, cu precizarea ca nu am depasit cu niciuna 120.000 km.
Poate va vine greu sa credeti dar la Loganul de la munca, care are peste 130.000 km nu a fost schimbat niciun bec. Anul acesta s-a mai schimbat una-alta pe la ea, de vreo 1800 lei pentru ca incepuse sa troncane. In rest s-a facut doar ce trebuia facut, gen distributie, placute etc. A mai fost schimbata si cate o bieleta antiruliu de vreo doua, trei ori. Desi a mers in conditii grele nu are probleme cu arcurile si cu amortizoarele. A, mi-am adus aminte. Cand era inca in garantie s-a aprins un bec in bord care a fost rezolvat in 15 minute la reprezentanta. Masina e un Diesel de 1,5, cel mai slab, e zgomotoasa cat incape, nu are decat ABS si servodirectie, fara AC, radio, proiectoare etc. E simpla si s-a dovedit a fi fiabila. Ma credeti sau nu, inca nu prezinta urme de rugina desi este indoita prin diverse locuri fara a se ajunge la tabla chioara. Eu nu pun la indoiala ce zic nemtii, este posibil sa fie asa. Cu cat complici constructia unei masini, cu cat cresti confortul adaugand fel de fel de echipamente, cu atat riscurile de defectiuni in special pe partea electronica si de senzori devin din ce in ce mai mari. Masina asta personala, noua este cu mult peste Dieselul vechi din toate punctele de vedere. Singur capitol la care e batuta este, cum e si normal, consumul. Sincer sa fiu, ma astept ca de aceasta data, in cei 5 ani de garantie sa ajung cu ea la service de cateva ori. Sunt convins ca tot confortul oferit de diversele echipamente si de multimea de senzori o sa aiba un pret de platit la fiabilitate. De aceea am preferat sa iau o Dacie noua cu 10.000 euro, cu 5 ani garantie si nu o masina sh de 2-4 ani, cu istoric incert, dar cu mult superioara atat din punct de vedere al performantelor, al confortului si chiar si al sigurantei. Mi-as fi permis sa o cumpar dar, evident, mi-ar fi picat greu la stomac sa dau 1000 lei pe doua becuri, ca tot s-a pomenit de ele. Cu alte cuvinte, din punctul meu de vedere, decat sa risc sa stau cu masina defecta in parcare din lipsa de fonduri, am prefer una noua, ieftina si cu un confort mai mult decat suficient, cel putin pentru mine si ai mei. Cred ca sunt foarte multi care gandesc la fel cu mine, de la noi sau de aiurea si nu este nimic reprobabil in modul acesta de a gandi. Un om prevazator si chibzuit trebuie sa se intinda cat ii permite plapuma. Si ca sa inchei, convingerea mea este ca nicio masina noua, premium sau de volum, nu este in zilele noastre mai fiabila comparata cu aceeasi masina fabricata insa cu ceva ani in urma. Edited by gabrieln2016, 16 November 2017 - 14:58. |
#87
Posted 16 November 2017 - 15:04
Ford4, on 16 noiembrie 2017 - 10:25, said:
Chiar nu sesizeaza unii ca asemenea 'clasamente' se fac la nemti cand le este pusa in pericol industria lor de masini ? Multi uita ca pentru a ramane pe crestere piata de masini noi, trebuie ca sa nu scada vanzarile de sh-uri, Iar Dacia este un concurent puternic pentru aceasta piata a lor caci iata ca si in acest an Dacia inregistreaza cresteri puternice in Europa : http://www.capital.r...in-septemb.html Contrar parerii unora de pe aici, la pretul pe care il are o Dacie noua, multi o prefera in Europa in locul unui sh obosit fie el si de marca. |
|
#88
Posted 16 November 2017 - 15:09
poate unii prefera sa doarma cu masina si sa ii puna becuri de 1000 de lei, altii prefera sa doarma cu nevasta iar masina care e un fier sa o lase in ploaie, praf, frunze, si sa puna becuri la un pret decent.
Cu 1000 de lei mergi cel putin 2 weekenduri la munte. |
#90
Posted 16 November 2017 - 16:04
Kroghy, on 16 noiembrie 2017 - 13:31, said:
Corect, asa este. Pretul e pt. doua becuri cu xenon + reglare. Din cele doua becuri numai unul era uzat dar le-am schimbat pe ambele. Este exemplul perfect de cum Logan pare fals ca ar fi fiabil numai din cauza faptului ca la Logan oamenii schimba becul in parcare iar la alte marci si modele becurile se schimba in service. Iar ca pret si costuri de intretinere iarasi e un exemplu bun de a vedea ce implica performanta de top a unui far bixenon de Audi si unul low cost cu halogen.de la Dacia. Pentru mine, sa-mi pot inlocui becul singur cu unul de rezerva minse pare un mare avantaj si mai ales o economie de bani. Majoritatea masinilor folosesc becuri halogen, nu xenon. Evergreen, on 16 noiembrie 2017 - 15:31, said: Ai dreptate. Doar mergi. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users