Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Timisoara
Last Updated: Apr 25 2024 21:46, Started by
Mosotti
, Feb 18 2006 21:24
·
21
#6535
Posted 22 March 2019 - 14:07
#6536
Posted 22 March 2019 - 14:15
Ce sa invidiez, autoritatile care rezolva ilegalitatile, cu o ilegalitate. Fiindca pot ?
Grow up. |
#6537
Posted 22 March 2019 - 19:16
Bursul, on 22 martie 2019 - 13:25, said: Actiunea in sine nu a fost chiar rea, insa faptul ca nu a facut totul ca la carte, denota mult amatorism. Ar putea da amenda si cu asta ar mai suplimenta bugetul. Sau sa puna taxa. Asta daca firmele chiar sunt de rea credinta si nu au chef sa faca lucrarile. Dar ar trebui sa mearga si cu vorba buna. Stirea o fi defapt de ieri, precis ca mai intai au fost contactati cei vizati. Astazi deja lucrau de zor prin tot cartierul si asfaltau toate locurile unde au sapat santuri si au lasat in urma doar pietris , ideal sa sara in parbriz. Amenintarea ar fi ca se vor da amenzi pentru fiecare zi care trece de la reparatie. Mi se pare normal. Daca au o urgenta , vin imediat sparg sapa repara conducta. Dar de asfaltat mereu la pulivara. Au primit si termen generos:15 aprilie. Deja in doua zile au asfaltat cam tot ce era spart prin cartier. Mai ramane sa stranga cineva si hoiturile de caini in putrefactie de la marginea drumului. Cica robu a crapat de ciuda, cand a aflat ca imobilul care margineste pasajul jiul, ar fi putut ceda din teren, si astfel pasajul putea fi facut si mai larg. Pentru ca nimeni nu s-a interesat de proprietar. In Bucuresti cand s-a facut acel pod mare si lat peste gara, s-au facut exproprieri, s-au dat niste despagubiri si lucrarile au mers inainte. La pasajul propus in zona solventul, nimeni nu stie de unde sa inceapa, al cui este terenul. Sunt doar formalitati, pentru un teren plin de buruieni, nu e nici mall sau baza militara acolo, sa fie ceva intangibil. Asta-i Romania, sunt necesare duzini de autorizatii , de la mediu, de la biserica, de la pompieri, sa faca ceva folositor. |
#6538
Posted 22 March 2019 - 19:24
Tin minte cand au asfaltat in Maria. Sa fi fost acum 15-20 de ani, poate chiar mai mult. Minunea a durat cam 2 saptamani cand nu stiu cine a venit si a spart toata frumusheatza de trotuar.
Pasajul de la Solventul trebuia sa fie deja incepute lucrarile. Robu trebuia sa puna biciul pe ei, sa faca o echipa care numai pentru asta sa se ocupe. E cea mai importanta chestie. poate si imai importanta decat centura, care nu se mai face. |
#6539
Posted 23 March 2019 - 08:43
#6540
Posted 24 March 2019 - 15:09
tfmercedez, on 22 martie 2019 - 19:16, said:
Asta-i Romania, sunt necesare duzini de autorizatii , de la mediu, de la biserica, de la pompieri, sa faca ceva folositor. Sînt necesare fiindcă o mare parte din populație zice că sînt necesare. Apar articole prin ziare și interneți că l-au prins pe nu știu care că a făcut (pe terenul lui) nu știu ce fără să aibă nu știu care autorizație (din alea țșpe necesare conform legii) și o mulțime de comentaci se entuziasmează că s-a restabilit legalitatea. Și asta întărește convingerea politrucilor care sînt implicați în eliberarea și controlarea autorizațiilor astea că lumea îi susține. Cînd o să învețe populația să ceară schimbarea legilor, ca să nu mai fie necesare atîtea autorizații (cu bonus: pot fi dați afară bugetari implicați în eliberarea controlarea autorizațiilor astea) și o să voteze în consecință, o să progresăm. |
#6541
Posted 29 March 2019 - 08:40
#6542
Posted 31 March 2019 - 13:17
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GGGVGcyxoPk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#6545
Posted 02 May 2019 - 07:35
Da,+ trafic lejer.
Edited by daniMMM, 02 May 2019 - 07:37. |
#6546
Posted 23 May 2019 - 07:59
Nu stiu cum mai este posibil ca in 2019, sa mai existe ciobani cu oi, carute cu cai, cersetori si boschetari. Romania ramane in trecut....
|
#6547
Posted 23 May 2019 - 08:29
#6548
Posted 17 June 2019 - 13:25
Si? ati scapat?
[ https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/64554335_2200951323315865_8859091619685597184_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fotp1-1.fna&oh=c0f0d1c5a7ab5ae332fce93997dd2b6d&oe=5D864A54 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Alecsandru010, 17 June 2019 - 13:26. |
#6550
Posted 18 June 2019 - 11:43
Dar când au fost produse ultimele baterii la Timişoara? Ştiu că după 1990 partea de baterii s-a despărţit de "ELBA" şi a revenit la denumirea de "Dura"... dar până când a mai mers producţia?
|
#6551
Posted 18 June 2019 - 14:53
Dura produce si acum. Doar ca e cu totul alta Dura (Automotive) si e in Timisoara din 2006.
|
#6552
Posted 09 July 2019 - 09:01
Eu auzisem că ajunseseră să producă ... condimente Dar ce produc pentru industria automobilelor? Păcat că nu mai produc baterii... în România nu se mai produc baterii, ci doar acumulatori auto...
Ieri s-au împlinit 150 de ani (un veac jumate) de tramvai în Timişoara. Tramvaiul ăla cu cai de la paradă ştiu că ar fi ceva mai nou, nu e din 1869. Însă tramvai electric aţi avut la 5 ani (sau 4 ani şi ceva) după Bucureşti din cauza concesiunii reţelei electrice. Fără tramvaie viaţa e pustiu! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users