Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Ultima postare: mai 04 2024 11:06, Inițiat de
Tyby
, oct 02 2017 19:21
·
12
#289
Publicat: 11 februarie 2019 - 15:21
Referitor condens: cred ca am scris mai sus, si se vede in poza.
Referitor garantie stopuri: nu cred ca ma lasa fara astea pana vin alea noi, deci nu cred ca ar fi o problema. Voi deschide caz la urmatoarea intrare in service. Comparatia cu Touareg-ul am mai facut-o, concluzia e simpla: Touareg-ul e ceva mai masina, la un pret real cu 50-60% mai mare. |
#290
Publicat: 11 februarie 2019 - 19:58
Comparatia cu Touareg nu-si are rostul. Aia e cum zici tu mult mai masina insa si mult mai scumpa. Cam cand ai luat tu Fordul am luat si eu un Koleos cu de tot ce era pe lista de optionale pe care am dat 35k euro(41k pret de lista). Tot motor de 2 litri cu mai putin caluti. Tin minte ca atunci m-am interesat si am primit ceva reduceri la Tiguan (la 35-36k luam unul decent dotat insa fara nimic deosebit si cu motoruzarea de 150 cp) iar un Touareg cu V6 de 205 cp era pe la 45k euro tot asa cu dotari relativ decente insa fara piele, scaune ventilate, panoramic ori alte figuri.
Editat de teRRa, 11 februarie 2019 - 20:01. |
#291
Publicat: 11 februarie 2019 - 21:00
Tyby, on 11 februarie 2019 - 15:21, said:
Referitor condens: cred ca am scris mai sus, si se vede in poza. Referitor garantie stopuri: nu cred ca ma lasa fara astea pana vin alea noi, deci nu cred ca ar fi o problema. Voi deschide caz la urmatoarea intrare in service. Comparatia cu Touareg-ul am mai facut-o, concluzia e simpla: Touareg-ul e ceva mai masina, la un pret real cu 50-60% mai mare. Nu te lasa fara stopuri.. legat de Touareg, pe locurile din spate si in portbagaj, mie mi se pare ca Edge.ul ii cam ia fata Touareg.ului. Dar diferenta de bani platita pe Touareg se regaseste in alte capitole. teRRa, on 11 februarie 2019 - 19:58, said:
Tin minte ca atunci m-am interesat si am primit ceva reduceri la Tiguan (la 35-36k luam unul decent dotat insa fara nimic deosebit si cu motoruzarea de 150 cp) iar un Touareg cu V6 de 205 cp era pe la 45k euro tot asa cu dotari relativ decente insa fara piele, scaune ventilate, panoramic ori alte figuri. Tiguan.ul de care pomenesti la acel pret, il puteai lua si cu R-Line sau destul de bine dotat. Touareg.ul avea acel pret ca era varianta mai slab motorizata si mai cheala si era probabil si o lichidare de stoc ca venea modelul nou. |
#292
Publicat: 11 februarie 2019 - 21:42
Tiguanul era dota ok. Cam de toate din alea must pentru o masina 2017, DSG insa cu o motorizare de baza(cu ceva ani peste ea) pentru cilindreea de 2 litri, fara piele ori pachet electric la scaune, ... . Pretul ok pentru masina noua vu imagine buna la noi insa dupa 4-5 ani la revanzare te bateai cu alea de 190 cp cu piele, navi mare si trapa aduse din afara si oferite la pret mai bun decat ai cere tu. La 5 ani pe 99% ii doare in basca de km. 90k sau 290k este la fel, primeaza dotarile.
|
#293
Publicat: 12 februarie 2019 - 09:02
Asa este, dar nu prea am cumparat masini pe ideea sa le vand bine, ca nu mai luam masina noua in veci probabil. E o discutie lunga aici, la banii dati pe Edge (sau pe Mk2, sau pe Mk1, sau pe Fusion, sau pe Evoque etc), luam multe bombe premium "full cu piele". Insa target-ul meu a fost altul.
Sunt multi care au vesnica replica "n-ai mers tu cu BMW, altfel nu te-ai mai fi gandit la altceva". Sau Audi. Sau Mercedes. Sau Porsche. Sau ... (cineva mi-a replicat chiar ca "daca mergeam cu Skoda..." ). Ba da, am mers cu multe tipuri si modele de masini, cu unele chiar destul de mult, am avut tot felul de gioarse sau masini premium sau intre, deh, dupa cum m-a purtat viata. Edge-ul mi-a placut ca masina (cred ca am mai spus ca am luat Edge-ul FARA sa fac drive test cu ea, bazat pe cum arata, pe feeling-ul din interior si - probabil cel mai important - pe experienta si tehnologia de pe Mk2, Mk1 etc). Maine poimaine masina face 50k, si as repeta alegerea fara nici o strangere de inima. Chestia cu claxonul chiar ma lasa rece, in special datorita modului prin care am rezolvat-o (sincer sa fiu, si asta cu stopurile ma lasa la fel). Am fost si ceva mai norocos, am luat masina dupa ce se ma "asezase" un pic modelul, nu am asteptat cu lunile dupa piese (primul claxon schimbat pe garantie era in stoc, pentru al doilea am asteptat cateva zile, cheia mi-a venit in cateva zile). Sper sa nu fie altele care sa ma contrazica pe viitor, insa - oricum - am plecat "pregatit" la chestia asta. Referitor Touareg: masina este lucrata mai bine (cred ca plusul principal), motorizarea (V6-le de 3l si 250 CP, sau pe-acolo) este mai buna, capabilitatile in teren greu mai ... tehnice, dar masina mi s-a parut mai greoaie, cu inertie mai mare decat Edge-ul (cred ca este si mai grea, sau cel putin asa mi s-a parut). Spatiul interior cel putin da impresia de mai inghesuit (nu am cifre la indemana), porkbagajul era tot pe-acolo. Si nu mi-a placut niciodata in mod deosebit modelul (am avut sansa sa urc intr-unul dintre primele exemplare vandute in Ro, in urma cu vreo 15 ani, si am mers cu vreo trei modele diferite. Pot sa zic ca face parte dintre cele cateva modele foarte OK, dar care pentru mine nu au o rezonanta deosebita (aici intra si ML, LandCruiser, x-Trail, Outlander, Tiguan etc). Tiguan-ul e o masina ok, insa spatiul interior este comparabil cu Kuga (cel putin la modelele anterioare), si nu asta cautam. Plus ca ... un rand mai sus ... |
#294
Publicat: 14 februarie 2019 - 19:47
se pare ca s-au mai asezat preturile pentru edge https://www.mobile.d.../267551355.html
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ysGEdOOhdgI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tiguanul la ce design trist are, il recomand doar pensionarilor.....din clasa celor care vor sa aiba si ei un "gip" |
#295
Publicat: 14 februarie 2019 - 20:49
mccrya, on 14 februarie 2019 - 19:47, said:
se pare ca s-au mai asezat preturile pentru edge https://www.mobile.d.../267551355.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ysGEdOOhdgI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tiguanul la ce design trist are, il recomand doar pensionarilor.....din clasa celor care vor sa aiba si ei un "gip" Acesta e noul model(facelift) care personal nu imi place deloc si parca din fata seamana cu Opel Moka. Iar acel pret, nu e valabil. Scrie ca e disponibil pe comanda si ajunge in 4 luni si daca te uiti mai jos, in descriere e culoarea alba, masina e neagra si pretul din descriere ajunge la 50 si ceva de mii. Probabil, acela e pretul de pornire. Editat de GCondruz18, 14 februarie 2019 - 20:51. |
#297
Publicat: 19 februarie 2019 - 16:37
49.500 km
Am fost ieri la Tiriac pe DN1 (ex. Romcar) pentru problema de recall flansa compresor AC. Am ajuns pe la 9, pe la 10 jumate am plecat de acolo. Au facut poze la stopuri, vedem ce zice Ford (intre timp s-a dat o circulara prin GSB de catre Ford mama, prin care se specifica normalitatea condensului in faruri / stopuri la toate modelele! ). Editat de Tyby, 19 februarie 2019 - 16:37. |
#299
Publicat: 07 martie 2019 - 20:23
50.000 km
(in urma cu vreo doua saptamani, dar nu am avut timp sa scriu, ca am tot fost plecat ... m-am plimbat! ) 51.000 km (acum) sSorsy, on 03 martie 2019 - 00:06, said:
Legenda spune ca esti patronake de te plimbi asa mult in masina scumpa. Legenda e ... nestiutoare. Sunt "patronake", da' in majoritatea plimbarilor sunt angajatul ala f***t de patron si platit prost sa faca bani pentru firma. Si stat. A, da, iau locul patronului cand trebuie sa platesc taxele inteligente catre statul paralel, si salariile, si telefoane, si internet, si tot felul de alte impozite si cacaturi. Nu mai zic de CASCO, revizii, motorina, reparatii etc - tot patronul din mine plateste. Sa vezi cat de al draq' sunt cand imi cer concediu sau beneficii! NIMIC! PS: din pacate ma plimb mult mai putin cu masina (proprie cel putin) in ultimii ani, majoritatea job-urilor le fac cu aveonul. Asa ca masina ma duce si ma aduce de la aeroport. Si ma asteapta acolo intre timp. Si imi mai inmoaie inima atunci cand revin dupa 30 de ore de travel si 40 de ore de munca, toate facute in mai putin de 5 zile. E greu de explicat senzatia de bine pe care o am atunci cand imi urc trollerele in porkbagaj si o intind spre casa, la cei dragi, la volan. Aia 25-30 de km reusesc, de cele mai multe ori, sa ma revigoreze. Ar putea sa fie de aur orice masina, cu M-uri sau alte dracii in nume, daca nu reuseste sa faca asta, ar fi degeaba. Fișiere atașateEditat de Tyby, 07 martie 2019 - 20:24. |
#301
Publicat: 28 mai 2019 - 17:37
59.800 km
Am schimbat anvelopele cu cele de vara, in urma cu fix o saptamana (21 Mai 2019), la 59.100 km. Am lasat rotile de iarna la hotel la Best Tires, urmand sa schimbe si valvele de la doua roti, ca "scapau" cam 0.1 - 0.2 bar pe zi. Compresorul B&D ASI500 si-a facut treaba o perioada, cam o data la doua zile. Cam scumput la eMag zilele astea, desi tot de la ei l-am luat, insa la 70% din pretul actual (acum fiind 520 RON ). Pirelli-urile Scorpio Verde (din fabrica) sunt cam la ultimul sezon, Michelin-urile mai tin greu si la iarna. Anul viitor o sa fie interesant (nici Nokianele Z-Line de la Mk2 nu mai tin decat vara asta) Vineri, 24.05.2019, facut revizie de 60k, la 59.200 km. Schimbat ulei / filtru cutie viteze, plus placute frana fata-spate. Halat (cu approx): - 850 RON revizie 60k - 900 RON revizie cutie - 950 RON inlocuire placute frana fata / spate (materiale incluse). Total ~ 3.200 RON cu TVA inclus. Ca si probleme: - a aparut de vreo 2-3 ori mesaj de "check adaptive headlamps", rezolvat dupa restart. De o perioada astept putin la contact, sa se stinga toate cele prin bord, si nu a mai aparut. Urmarim. - Si niste rotunde... Fișiere atașateEditat de Tyby, 03 iunie 2019 - 12:42. |
#305
Publicat: 07 iunie 2019 - 15:47
62.500 km
Am facut o Slovenia pe repede inainte. 3 zile drum + munca. 2653 km (1.450 la dus, 1.200 la intors), 31 ore de condus, consum aproximativ la 8.5-9 l/100 km. Decent, la cum am mers. Masina s-a comportat excelent, si confortul foarte ok (sa mai poti sa mergi dupa 18 ore de stat la volan este totusi si un merit al masinii ). Romania ... no comment. Ungaria cu ceva cozi de 11-12 km la intrare in Budapesta (am rerutat prin nordul orasului, si a fost ok), si destul de monotona, Slovenia primitoare ca de obicei. Multe lucrari pe drum, ti se ia la un moment dat. La intoarcere Croatia si Serbia le-am facut pe repede inainte, ca trebuia sa ajung la serbare aseara. Am intarziat o jumatate de ora, dar nu a fost bai! PS: Drobeta - Craiova sunt vreo 120 de km. Jumate is cu restrictie de 70. Si afara, si in localitati. Iti vine sa-i omori! |
#306
Publicat: 10 iulie 2019 - 14:20
66.300 km
Intre timp am ajuns la Tiriac saptamana trecuta pentru probleme de garantie, programat, insa oarecum intempestiv, ca trebuia sa "prind" eroarea de faruri si sa ajung cu ea activa in service: - eroare "Check adaptive headlamps. See manual" in bord, eratic, dar enervant. Rezultat: modul control far stanga nu comunica / comunica eratic, se inlocuieste farul. Pret de lista: 6.500 RON - condens lampa stop central spate. Se inlocuieste. Pret de lista: 3.000 RON - camera spate cu suprafata matuita. Se inlocuieste. Pret de lista: 900 RON M-au sunat ieri ca au venit piesele, ajung saptamana viitoare pentru rezolvare. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi