Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum a vrut Mercedes-Benz să cumpere fabrica ARO
#19
Posted 23 September 2017 - 20:29
#20
Posted 23 September 2017 - 20:32
#21
Posted 23 September 2017 - 20:37
"comunistii", de fapt un guvern national-socialist, au incercat o chesteie foarte desteapta, sa industrializeze Romania. in parte le-a iesit, dar timpul a fost foarte scurt. nu poti sa faci peste noapte dintr-o tara agrara una industriala si sa te bati de la egal cu cei care aveau sute de ani in fata noastra. oricum, realizarile au fost remarcabile. din pacate, au venit prostii dupa revolutie cu ideea creata cu economia bazata pe servicii. ca efect, au plecat oamenii din tara.
acuma vorbind strict de aro. dupa parerea mea, greseala lor a fost ca au pus motor diesel pe masina aia. trebuiau sa lase numai cu benzina, eventual sa cumpere o licenta de un motor de 2000 cmc cu injectie multipunct. |
#22
Posted 23 September 2017 - 20:39
Serafim606, on 23 septembrie 2017 - 19:49, said: Nu-i vorba de asta. Se refera la faptul ca am ajuns sa producem cea mai slaba masina la nivel global, adica una low-cost , pentru cei mai saraci oameni. Uite ce a facut VW cu Seat si Skoda, vezi cum arata Skoda Superb si vezi cum arata Dacia Logan Oricum acest rol l-am avut si noi ca popor, initial Dacia era conceputa pentru a putea orice roman de rand sa isi cumpere o masina noua (proiectul dacia 3000 euro sau ceva de genul s-a numit initial). Daca in ziua de azi costa cat o skoda superb, probabil ne uitam lung majoritatea la una noua. Ann0nyym0us, on 23 septembrie 2017 - 20:27, said:
Am avut profesor la facultate care a lucrat la ARO ca inginer, in perioada de "glorie", si uneori, ne povestea lucruri uimitoare despre cum se lucra si prin ce metode se carpeau diferite defecte la serii intregi. pe franare sau pe transmisie. De-ar fi stiut Mercedes de cateva dintre ele, nici macar Tiriac nu-i mai convingea sa calce la 100km in aproprierea fabricii. Ne poti spune cum se carpeau defectele sau e confidential ? Daca nu ma multumesc si pe privat. M-ai facut curios |
#23
Posted 23 September 2017 - 20:42
Vezi si cat costa un Logan vs un Superb. Ce zici? Sunt in aceeasi categorie? Nu a fost vorba de masina la 3000 euro ci la 5000. Iar cel mai chel Logan era pe la 6k si ceva, sub 6500. Ceea ce e destul de aproape fata de targetul initial.
TruculMagic, on 23 septembrie 2017 - 20:39, said:
Daca in ziua de azi costa cat o skoda superb, probabil ne uitam lung majoritatea la una noua. Edited by prisonbreak, 23 September 2017 - 20:44. |
#24
Posted 23 September 2017 - 20:46
Ideea e cum s-au dezvoltat alte uzinele auto din tarile fostului bloc comunist.
Spune-mi o marca care produce masini mai slabe calitativ fata de Dacia de pe acest continent. Skoda era la egal cu Dacia dar uite unde au ajuns. Daca comparam modelele de top de la Skoda si Dacia ce iese? Aro ar fi avut aceeasi soarta ca Dacia. Eu sunt bucuros ca nu. Edited by Kroghy, 23 September 2017 - 20:49. |
#25
Posted 23 September 2017 - 20:49
Confidential, n-are de ce. Din ce ne povestea mosul, au fost serii care plecau din fabrica fara sa aiba frane functionale pe spate, cilindrii receptori erau construiti prost si aveau infundat canalul prin care venea lichidul de frana de la pompa. Alte dati ni s-a povestit despre cum ambreiajele aveau deformari din constructie de 2-3 ori mai mari decat tolerantele, sau cum cate o gaura de la cuplajele elastice nu erau distantata egal, si se putea centra cu surub.
Eu nu pot sa spun acum ca toate astea se intamplau, va relatez doar ce mi s-a spus, desi mosul nu avea motiv sa ne minta, era nationalist din fire; tare se mai bucura cand la proiectul de CCA alegeai Dacia in locul unui model strain. Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:46, said:
Aro ar fi avut aceeasi soarta ca Dacia. Eu as zice ca Dacia are vanzari bune. Edited by Ann0nyym0us, 23 September 2017 - 20:49. |
#26
Posted 23 September 2017 - 20:50
Ann0nyym0us, on 23 septembrie 2017 - 20:49, said:
Eu as zice ca Dacia are vanzari bune. Raportat la ce s-a intamplat cu Dacia, ce sanse crezi ca ar fi avut Aro sa faca masini mai bune decat Skoda Kodiaq? Ia in calcul Dacia Logan vs. Skoda Superb, modelele de varf la cei doi producatori care au plecat de la egal la egal. Edited by Kroghy, 23 September 2017 - 20:54. |
#27
Posted 23 September 2017 - 20:51
prisonbreak, on 23 septembrie 2017 - 20:42, said:
Vezi si cat costa un Logan vs un Superb. Ce zici? Sunt in aceeasi categorie? Nu a fost vorba de masina la 3000 euro ci la 5000. Iar cel mai chel Logan era pe la 6k si ceva, sub 6500. Ceea ce e destul de aproape fata de targetul initial. Care Logan costa astazi cat un Superb? Citeste tot ce scriu, nu extrage ca martorii lui iehova numai ce iti convine din biblie... VW A CUMPARAT SKODA SI A RIDICAT-O LA UN NIVEL MULT PESTE CE A FACUT Renault CU Dacia (VEZI SKODA SUPERB CARE E VARFUL DE GAMA SI VEZI DACIA LOGAN CARE E VARFUL DE GAMA LA BERLINE). Adica puteam sa fim cumparati si de altcineva si sa producem masini nu low-costuri ! Am o revista AMS veche in care scria pretul , 3 sau 5k euro... dar cum zici ca a fost aproape, cand loganul incepea de la 6400euro si avea doar tabla si rotile + motorul, aia numesti tu masina ?Mai confortabila era caruta lu bunicu. Un logan cat de cat ok care sa iti asigure un minim de confort (un casetofon, servo, aer conditionat, anumite ajustari + motorizare de baza 1.4mpi) in versiune Laureate costa 8400euro din cate imi amintesc, iar 1.2 benzina a fost mai scump cu 50 sau 100euro. De 1.6 16v care trecea un pic de 9000euro sau dieselurile ce atingeau 10000 nu mai are rost sa vorbesc. Deci din a propune o masina de 5000euro si a oferi una de 8400euro care e cu vreo 65% mai scumpa, e o mare minciuna. Macar bine ca nu avem un Tata Nano pe post de masina nationala. Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:46, said:
masini mai slabe calitativ Unii incurca, calitatea cu fiabilitatea... de asta nu te inteleg... |
#28
Posted 23 September 2017 - 20:54
Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:46, said:
Aro ar fi avut aceeasi soarta ca Dacia. Da, era foarte naspa sa aiba aceeasi soarta. Adica sa aiba angajati, sa produca, sa aiba vanzari. E mai bine asa. TruculMagic, on 23 septembrie 2017 - 20:51, said: Citeste tot ce scriu... Citeste tu ce ai scris. Si ofera un link sa vad un superb la pret de Logan. |
|
#29
Posted 23 September 2017 - 20:57
prisonbreak, on 23 septembrie 2017 - 20:54, said:
Da, era foarte naspa sa aiba aceeasi soarta. Adica sa aiba angajati, sa produca, sa aiba vanzari. E mai bine asa. Edited by Kroghy, 23 September 2017 - 21:00. |
#31
Posted 23 September 2017 - 21:00
Cui ii e dor de calitatea ARO poate sa cumpere niste produse marca ARO de la Metro.
[ https://www.ydretail.com/wp-content/uploads/2014/06/Aro_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kroghy, 23 September 2017 - 21:02. |
#32
Posted 23 September 2017 - 21:01
prisonbreak, on 23 septembrie 2017 - 20:54, said:
Citeste tu ce ai scris. Si ofera un link sa vad un superb la pret de Logan. Bai nene, am zis ca uite ce masini face SKODA care a avut aceeasi soarta si cat de calitativa e o skoda superb, si uita-te la soarta Dacia cu loganul. Daca eram cumparati de cine trebuie, azi aveam dacia logan la nivelul skoda superb, nu a unui low-cost. Sa nu uitam sa Skoda facea niste mizerii de masini pana la preluarea de catre VW. |
#33
Posted 23 September 2017 - 21:07
Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 19:36, said:
Eu vorbesc de calitatea produselor si segmentul de piata, nu de procesul de privatizare. Trolezi degeaba. Pe fiecare segment Dacia vinde mai bine in Europa decat Skoda. Sa luam vanzarile in Europa pana in iulie 2017: 1) Clasa mica : Skoda Fabia - 108.109 Dacia Sandero - 122.447 2) SUV-uri mici : Skoda Yeti - 31883 Dacia Duster - 85738 (ohohooo !) 3) MPV-uri : Skoda Roomster - 0 (esec total, anul trecut a vandut doar 89 autoturisme) Dacia Lodgy - 18383 Singurul segment unde Skoda sta mai bine este al clasei mici Sedan : Skoda Rapid - 41338 Dacia Logan - 31883 Dacia nu are masini in segmentele mini, compact, medie si SUV mare, unde Skoda are si cu toate acestea vinde cam 67,5% din cate masini vinde Skoda cu toate ca aceasta are mai multe modele. Sau mai pe intelesul tau : din patru segmente pe care se concureaza, Dacia castiga in 3 dintre ele. Edited by Ford3, 23 September 2017 - 21:08. |
|
#35
Posted 23 September 2017 - 21:13
#36
Posted 23 September 2017 - 21:15
TruculMagic, on 23 septembrie 2017 - 20:51, said: Citeste tot ce scriu, nu extrage ca martorii lui iehova numai ce iti convine din biblie... VW A CUMPARAT SKODA SI A RIDICAT-O LA UN NIVEL MULT PESTE CE A FACUT Renault CU Dacia (VEZI SKODA SUPERB CARE E VARFUL DE GAMA SI VEZI DACIA Logan CARE E VARFUL DE GAMA LA BERLINE). Adica puteam sa fim cumparati si de altcineva si sa producem masini nu low-costuri ! Am o revista AMS veche in care scria pretul , 3 sau 5k euro... dar cum zici ca a fost aproape, cand loganul incepea de la 6400euro si avea doar tabla si rotile + motorul, aia numesti tu masina ?Mai confortabila era caruta lu bunicu. Un logan cat de cat ok care sa iti asigure un minim de confort (un casetofon, servo, aer conditionat, anumite ajustari + motorizare de baza 1.4mpi) in versiune Laureate costa 8400euro din cate imi amintesc, iar 1.2 benzina a fost mai scump cu 50 sau 100euro. De 1.6 16v care trecea un pic de 9000euro sau dieselurile ce atingeau 10000 nu mai are rost sa vorbesc. Deci din a propune o masina de 5000euro si a oferi una de 8400euro care e cu vreo 65% mai scumpa, e o mare minciuna. Macar bine ca nu avem un Tata Nano pe post de masina nationala. Unii incurca, calitatea cu fiabilitatea... de asta nu te inteleg... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users