Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum a vrut Mercedes-Benz sã cumpere fabrica ARO
#37
Posted 23 September 2017 - 21:40
Ford3, on 23 septembrie 2017 - 21:07, said:
Trolezi degeaba. Pai doar la asta se pricepe. Altceva nu stie. TruculMagic, on 23 septembrie 2017 - 21:01, said:
Bai nene, am zis ca ..... TruculMagic, on 23 septembrie 2017 - 20:39, said:
Daca in ziua de azi costa cat o skoda superb Edited by prisonbreak, 23 September 2017 - 21:50. |
#38
Posted 23 September 2017 - 22:00
Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 19:13, said:
Se poate vedea de toata lumea ce a ajuns fabrica Dacia care acum face cele mai slabe masini din toata Europa Si tot tu iti spui: Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 19:13, said:
Minciuni in stil comunist. Da, ai dreptate Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 19:36, said:
Eu vorbesc de calitatea produselor si segmentul de piata, nu de procesul de privatizare. De cati ani se vinde Dacia? Vanzarile au scazut sau au crescut? Atunci de ce vorbesti prostii? Serafim606, on 23 septembrie 2017 - 19:56, said:
Legat de ARO, am un feeling ca ar fi fost peste Duster la capitolul off road. Daca pretul era de bugati, prefer Duster |
#40
Posted 23 September 2017 - 22:09
Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:32, said:
Din experienta mea, asa e si acum. Peste tot numai carpeli. Experienta proasta Nu e jignire, iti pot explica faptul ca nu gandesti logic rich1974, on 23 septembrie 2017 - 20:37, said:
acuma vorbind strict de aro. dupa parerea mea, greseala lor a fost ca au pus motor diesel pe masina aia. Inseamna ca n-ai mers cu Aro cu motor Peugeot TruculMagic, on 23 septembrie 2017 - 20:39, said:
Se refera la faptul ca am ajuns sa producem cea mai slaba masina la nivel global, Unul dintre cele mai importante succese pe plan mondial. NIMENI nu reuseste asa ceva. Au mai incercat si altii. Segmentul este deja ocupat si tinut cu indarjire. Ar vrea si altii sa aiba un low cost si sa vanda milioane, dar... sunt impotenti Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:46, said:
Spune-mi o marca care produce masini mai slabe calitativ fata de Dacia de pe acest continent. VW Cu manareli la sistemul de poluare. Fura de la tine sa-si poata vinde ligheanele. Daca nu furau, ii bateau Toyota de le suna apa-n cap, asa, au trebuit sa fure Dacia n-a furat si ii merge chiar bine Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:50, said:
Am mai scris deja o data. Ma refer la calitatea produselor Calitate inseamna sa-si respecte promisiunile de performanta. O face? O face! VW o face? Da, dar fura pentru a o face Kroghy, on 23 septembrie 2017 - 20:57, said:
Corect. Exista suficiente locuri de munca in alte domenii in care sa putem sa producem ceva mai bun decat cel mai ieftin si slab calitativ produs din tot continentul. Dacia e pe locurile fruntase. Nimeni nu reuseste sa aiba un vehicul asa de ieftin si sa treaca usor toate nromele de siguranta si POLUARE, Cum or putea domne, Dacia si VW e impotent? |
#41
Posted 23 September 2017 - 22:48
Serafim606, on 23 septembrie 2017 - 19:56, said:
Legat de ARO, am un feeling ca ar fi fost peste Duster la capitolul off road. Renault n-a inventat nimic. Inclusiv designul primului Renault Duster este copiat dupa o macheta din curtea fabrici ARO unde in 1997 se pregatea pentru anul 2000 lansearea lui ARO Duster / Dacia DUSTER pentru piata Britanica. |
#43
Posted 23 September 2017 - 23:29
Tsunnnami, on 23 septembrie 2017 - 23:01, said:
Fals, e contruit pe platforma de Logan Au folosit Duster, pentru ca ARO s-a mai vandut in Europa de Vest sub denumirea Dacia Duster, deci aveau portita. Oricum Renault fac niste mizerii de masini si au cei mai spalati pe creier ingineri, mai ales astia de se sectarizeaza la Dacia. |
#44
Posted 23 September 2017 - 23:51
notrust, on 23 septembrie 2017 - 22:48, said:
In anii '80 ARO 10 se vindea in Europa de Vest sub numele de Dacia Duster, iar in Est DACIA 10. Renault n-a inventat nimic. Inclusiv designul primului Renault Duster este copiat dupa o macheta din curtea fabrici ARO unde in 1997 se pregatea pentru anul 2000 lansearea lui ARO Duster / Dacia DUSTER pentru piata Britanica. Nu degeaba ti-ai luat pseudonimul 'no trust' ! |
#45
Posted 24 September 2017 - 02:23
notrust, on 23 septembrie 2017 - 22:48, said: Duster-ul din '80-'90 are doar numele la fel cu Duster-ul facut in 2009 de Dacia. Atat. Si-n plus, nu mai stia nici dracu' de denumirea asta dupa 20 de ani, asa ca portita aia de care vorbesti nu exista defapt. Edited by Ann0nyym0us, 24 September 2017 - 02:24. |
#46
Posted 24 September 2017 - 04:20
|
#47
Posted 24 September 2017 - 07:37
Sunt foarte multi care cauta produse functionale la cel mai mic pret. Cam asa e si cu Dacia. Singurul lucru care conteaza la aceste produse este ca nivelul de calitate constant, nu una sa fie facuta ca inainte de greva iar alta ca dupa o marire de salariu durabilitatea in timp, sa isi pastreze caracteristicile initiale, oricare ar fi ele de-a lungul vietii.
Daca pentu unii ar fi o rusine sa conduca o Dacia, nu e nicio rusine sa produci un astfel de produs pt ca nu vreo chinezariei stralucitoare care in 2 ani dezmembreaza. La ARO s-ar fi pretat chiar mai bine reteta Dacia, adevaratele masini de teren fiind mai spartane decat turismele. Cel putin cele care chiar sunt folosite in teren. Daca vrei sa construiesti ceva, poti foarte bine sa faci apartamente cu 2 camere intr-o cladire care nu cade la primul cutremur si careia nu-i cade fatada la prima furtuna. Nu e obligatoriu sa faci penthausuri. Si nici nu e obligatoriu sa stai la 2 camere daca faci cladirea aia. Edited by underb, 24 September 2017 - 07:37. |
#48
Posted 24 September 2017 - 09:12
rich1974, on 23 septembrie 2017 - 20:37, said:
acuma vorbind strict de aro. dupa parerea mea, greseala lor a fost ca au pus motor diesel pe masina aia. trebuiau sa lase numai cu benzina, eventual sa cumpere o licenta de un motor de 2000 cmc cu injectie multipunct. Nu inteleg ce legatura e intre topicul asta si Auto News? |
#51
Posted 24 September 2017 - 13:35
Sa nu uitam ca Aro a fost pus pe butuci prin vointa conducatorilor nostri de atunci(nu ca cei de acum ar face altceva).Firmele de apartament ale primilor "afaceristi" de dupa revolutie cumparau masina cu 120k lei si o revindeau dupa ce mai puneau si ei niste amarati de 400k lei la pretul initial.Pt ca cerere exista pe piata autohtona....Si uite asa s-au finantat campanii electorale,politicienii si-au tras vile,amante si conturi prin Elvetia...Si dupa toate astea mai apareau la tv sa ne explice noua amarastenilor cam cum se face o afacere in Ro,cam ce pregatire tb sa ai,plan de afaceri, etc...
Ceausescu a fost acuzat de subminarea economiei...Eu as spune ca toti cei care ne-au condus pana acum ar trebui acuzati de asta,Si de favorizarea unor infractori ca Tiriac de exemplu... |
|
#53
Posted 24 September 2017 - 15:25
underb, on 24 septembrie 2017 - 07:37, said:
Sunt foarte multi care cauta produse functionale la cel mai mic pret. Cam asa e si cu Dacia. Singurul lucru care conteaza la aceste produse este ca nivelul de calitate constant Absolut, astra am si scris, nu exista masina mai ieftina, omologabila oriunde pe glob. Asta inseamna inginerie. tanakka, on 24 septembrie 2017 - 13:35, said:
Sa nu uitam ca Aro a fost pus pe butuci prin vointa conducatorilor nostri Ceausescu a fost acuzat de subminarea economiei...Eu as spune ca toti cei care ne-au condus pana acum ar trebui acuzati de asta,Si de favorizarea unor infractori ca Tiriac de exemplu... Fals, ARO a fost un fiasco de la inceput. Ceausescu a fost un prost. Vrei argumente? Ca le am. Edited by Tsunnnami, 24 September 2017 - 15:25. |
#54
Posted 24 September 2017 - 15:58
Depinde la ce te referi.La fiabilitate.la solutiile tehnice,la constructia Aro?Daca aici bati nu stiu ce sa zic.Aro a fost construit in note vremii respective...
In schimb pe mine ma intereseaza cum a fost jegmanit de...nici nu stiu cum sa-i numesc...de persoanele care ne conduceau le vremea respectiva.Oricat de slab ar fi fosr dpdv tehnic cererea era f mare,Pe vremea lui Ceausescu si dupa.Sunt multe reportaje pe net despre cum erau cumparate masinile neterminate de la poarta fabricii sau ce spagi se dadeau sa cumperi una...Inca o data ma intereseaza afacerea in sine,banii care s-au furat din fabrica respectiva,nu ca produsul ar fi fost sau nu a 3-lea pe plan mondial,daca ar fi fost sau nu un produs competitiv jn lume. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users