Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Daimler si Mitsubishi primul camion electric din lume.
Last Updated: Sep 21 2017 14:30, Started by
Torquemada-666
, Sep 15 2017 13:06
·
0
#37
Posted 18 September 2017 - 14:42
Torquemada-666, on 15 septembrie 2017 - 13:06, said:
... Testele au arătat că a doua generație eCanter aduce economii de 1.000 de euro la 10.000 de kilometri în comparație cu versiunea sa diesel. Dacă ținem cont și de reducerea costurilor de întreținere cu aproape 30%, Mitsubishi Fuso eCanter poate să fie o soluție economică pentru cumpărătorii săi." Nu de alta dar sa zici ca: "1.000 de euro la 10.000 de kilometri în comparație cu versiunea sa diesel" cand acesta are o autonomie de 100 km si toti stim ca daca vorbim de transport si logistica, timpul inseamna bani ! Cu exceptia cazului in care face deplasari scurte de sub 100Km, la 10000km ar insemna ca acel camion s-ar opri de 100 de ori pentru reincarcarea bateriilor, pe cand un camion diesel are un consum de 30-35l la 100km si un rezervor de 7-8-900 litri, deci despre ce vorbim. Timpul e cel mai important pentru o firma de logistica, apoi intretinerea si restul.... Deci daca face economie, in acest hal ar da si faliment repede, parca aud: Stai domnle ca nu ajunge marfa la timp ca am luat un camion electric si in loc de livrare in 2-3 zile acum facem livrarea in 20-30 de zile. |
#38
Posted 18 September 2017 - 16:56
Alea nu s camioane, sunt niste dubite mai mari.
E posibil sa aibă locul lor pe piata in nisa distributiei urbane Si numarul de unitati vândute arata ca se face un test,cum a mai zis cineva anterior pe topic . In rest ai dreptate,1000 de euro la 10.000 km e infim. Adică se merge cu 2 soferi pentru reducerea timpilor de stationare chit ca se plateste inca un salariu. Ce sa faci cu sărăcia aia ? Mergi o ora apoi stai o ora sa o încarci ? |
#39
Posted 21 September 2017 - 14:12
Tot germanii dau lovitura.
http://m.automarket....pide-79845.html Bravo lor chiar daca sunt electrice, dar vin de la nemti. Vedet ce putere imensa trebuie pt.cele 144 puncte incarcare. Care retele vor face fata la muuulte astfel de puncte? |
#40
Posted 21 September 2017 - 14:23
Ti-am dat un like pentru articol :
"În acest fel se economisesc circa 30 de milioane de litri de carburant, ceea ce înseamnă că reducerea emisiilor de CO2 va ajunge la 60.000 de tone pe an." Vad ca ai inteles in sfarsit de ce trebuie sa dispara masinile cu motor termic ! |
#41
Posted 21 September 2017 - 14:30
Ford3, on 21 septembrie 2017 - 14:23, said:
Ti-am dat un like pentru articol : "ĂŽn acest fel se economisesc circa 30 de milioane de litri de carburant, ceea ce Ă®nseamnă că reducerea emisiilor de CO2 va ajunge la 60.000 de tone pe an." Vad ca ai inteles in sfarsit de ce trebuie sa dispara masinile cu motor termic ! Nu dispar la cum cresc vanzarile. Sa vedem cand o buhni reteaua electricz. Dar nu pot sa nu.i sustin pe nemti, cand o iau insintea altora, care doar se cred, Universul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users