Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
catalizator distrus sau infundat
Ultima postare: aug 05 2017 19:42, Inițiat de
vinciun
, aug 04 2017 23:01
·
0
#1
Publicat: 04 august 2017 - 23:01
La mercedesul meu e320 cdi din 2000 cu 320.000 km in bord de la o vreme a aparut un sunet in esapament, la inceput ca un scartait usurel acum parca fluiera politia. Începe sa fluiere doar dupa ce se incalzeste motorul. Cred ca unul din catalizatoare sau ambele sunt distruse, înfundate nu stiu. Totodată miroase cam intepator daca stai in spatele masinii.
Vad pe youtube filmulețe cum unii golesc catalizatoarele dupa ce le taie cu flexul apoi le sudeaza. Ce ziceti de asa metoda? Sau sa cumpăr altele noi after market ( vreo 400⏠bucata)? Editat de vinciun, 04 august 2017 - 23:02. |
#4
Publicat: 04 august 2017 - 23:29
La rulajul de care vorbesti tu , oricum nu mai au nici o eficienta. Curatarea se face fizic ...dar reactia chimica care ar trebui sa aiba loc este istorie . Catalizatorul este ceva consumabil , singura problema fiind aceea ca romanii sunt prea saraci ca sa il schimbe daca este dus . Mirosul ala intepator ...ca de usturoi , arata de fapt ca sunt totusi functionale . Eliminarea catalizatorului are ca prim efect lipsa de presiune pe galerie , inainte de catalizator, adica acolo unde sonda Lambda culege informatii . Asta poate fi o problema , ca s-ar putea sa se aprinda Check Engine si sa mergi pe grafic de avarie . Depide de intervalul de valori pe care sonda il citeste . Daca este mai largut ...se poate sa nu aiba influenta eliminarea catalizatorului . Daca este strans ...se aprinde si aprins ramane martorul din bord .
Editat de JurasikMan, 04 august 2017 - 23:31. |
#5
Publicat: 04 august 2017 - 23:33
Deci, e normal mirosul ala intepator? Asta ma interesează, daca va functiona mai bine sau mai rau. Tot citesc si unii spun ca e mai bine fără, altii ca se dereglează presiunea care e calculata, ca se creeaza turbulente in esapament etc.
Totusi trebuie sa verific poate scartaie prinderea pe undeva. |
#6
Publicat: 04 august 2017 - 23:41
Se poate sa ai o gaura prin evacuare ...inca mica ....care se dilata cand evacuarea se incinge . Apar niste fenomene ciudate cand ai neetanseitati / gauri / coliere slabite ppe sistemul de esapament . Eu era sa cumpar turbina la un ALH la care aveam o gaura dupa catalizator . La decelerare se auzea ca si cum turbina are depuneri si paletele lovesc in corpul turbinei. De fapt , paletele se invarteau la accelerare s cand deceleram , inertia data de sutele de mii de turatii ale paletelor facea vacuum pe esapament si parea ca se impiedca in ceva . Dupa taierea partii coapte si inlocurea ei a disparut total fenomenul . Vreo 3 mecanici de top mi-au zis ca sunt probleme in admisie ...evident ca s-au inselat . Unul s-a jurat ca este o supapa care nu inchide bine . Mecanicii astia trebuie sa fie tratati mai cu lejeritate. Acum sa avem pardon ...daca erau extrem de inteligenti nu ramaneau la reparat masini prin canale. Ma rog , cei mai multi , am intalnit si cativa bine pregatiti .
Editat de JurasikMan, 04 august 2017 - 23:43. |
#11
Publicat: 05 august 2017 - 19:42
Nuu nici vorba, nu fluiera, nustiu cum sa zic. Nici eu nu inteleg chiar bine ce fel de sunet este dar mai mult seamana a scartait. In orice caz nu-i de la turbina 100%, face asa doar la ralenti si când apas cu mana pe esapament ba se opreste ba porneste, azi am verificat. Cel mai probabil vibreaza si atinge ceva, m-am uitat odata sub ea când era ridicata intr-un service dar nu puteam intelege de la ce era. Trebuie de inspectat mai bine. Pana când am urmatoarele presupuneri: colier slab sau alt element de prindere, vreo crapaturica sau gaurica in teava, vreo bucatica de catalizator desprins si face galagie in interior.
Vreun proprietar precedent a facut o chestie cam ciudata. A inlaturat partea din fata a esapamentului care are rol de amortizare ( nustiu cum se numeste, ca o bucatica de teava creata, acordeon) si l-a sudat direct. Din cauza asta cred ca el vibreaza mai mult decat trebuie si s-a intamplat ceva care aduce scartaitul. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi