Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
catalizator distrus sau infundat
Last Updated: Aug 05 2017 19:42, Started by
vinciun
, Aug 04 2017 23:01
·
0
#1
Posted 04 August 2017 - 23:01
La mercedesul meu e320 cdi din 2000 cu 320.000 km in bord de la o vreme a aparut un sunet in esapament, la inceput ca un scartait usurel acum parca fluiera politia. Începe sa fluiere doar dupa ce se incalzeste motorul. Cred ca unul din catalizatoare sau ambele sunt distruse, înfundate nu stiu. Totodată miroase cam intepator daca stai in spatele masinii.
Vad pe youtube filmulețe cum unii golesc catalizatoarele dupa ce le taie cu flexul apoi le sudeaza. Ce ziceti de asa metoda? Sau sa cumpăr altele noi after market ( vreo 400€ bucata)? Edited by vinciun, 04 August 2017 - 23:02. |
#3
Posted 04 August 2017 - 23:19
Alte motive? Despre itp nu-i problema, am mai citit pe forumuri franceze si spuneau ca treceau itp si fara el. Ma intereseaza din punct de vedere functional, insa si poluarea daca se schimba radical tot contează.
|
#4
Posted 04 August 2017 - 23:29
La rulajul de care vorbesti tu , oricum nu mai au nici o eficienta. Curatarea se face fizic ...dar reactia chimica care ar trebui sa aiba loc este istorie . Catalizatorul este ceva consumabil , singura problema fiind aceea ca romanii sunt prea saraci ca sa il schimbe daca este dus . Mirosul ala intepator ...ca de usturoi , arata de fapt ca sunt totusi functionale . Eliminarea catalizatorului are ca prim efect lipsa de presiune pe galerie , inainte de catalizator, adica acolo unde sonda Lambda culege informatii . Asta poate fi o problema , ca s-ar putea sa se aprinda Check Engine si sa mergi pe grafic de avarie . Depide de intervalul de valori pe care sonda il citeste . Daca este mai largut ...se poate sa nu aiba influenta eliminarea catalizatorului . Daca este strans ...se aprinde si aprins ramane martorul din bord .
Edited by JurasikMan, 04 August 2017 - 23:31. |
#5
Posted 04 August 2017 - 23:33
Deci, e normal mirosul ala intepator? Asta ma interesează, daca va functiona mai bine sau mai rau. Tot citesc si unii spun ca e mai bine fără, altii ca se dereglează presiunea care e calculata, ca se creeaza turbulente in esapament etc.
Totusi trebuie sa verific poate scartaie prinderea pe undeva. |
#6
Posted 04 August 2017 - 23:41
Se poate sa ai o gaura prin evacuare ...inca mica ....care se dilata cand evacuarea se incinge . Apar niste fenomene ciudate cand ai neetanseitati / gauri / coliere slabite ppe sistemul de esapament . Eu era sa cumpar turbina la un ALH la care aveam o gaura dupa catalizator . La decelerare se auzea ca si cum turbina are depuneri si paletele lovesc in corpul turbinei. De fapt , paletele se invarteau la accelerare s cand deceleram , inertia data de sutele de mii de turatii ale paletelor facea vacuum pe esapament si parea ca se impiedca in ceva . Dupa taierea partii coapte si inlocurea ei a disparut total fenomenul . Vreo 3 mecanici de top mi-au zis ca sunt probleme in admisie ...evident ca s-au inselat . Unul s-a jurat ca este o supapa care nu inchide bine . Mecanicii astia trebuie sa fie tratati mai cu lejeritate. Acum sa avem pardon ...daca erau extrem de inteligenti nu ramaneau la reparat masini prin canale. Ma rog , cei mai multi , am intalnit si cativa bine pregatiti .
Edited by JurasikMan, 04 August 2017 - 23:43. |
#7
Posted 04 August 2017 - 23:52
Buna idee. O sa ma duc intr-un service sa o ridic si sa verific bine eșapamentul.
|
#8
Posted 05 August 2017 - 07:49
iei OEM nou sau aftermarket catalizatorul daca e nevoie. Intai mergi la un service de tobe/esapamente sa vezi daca nu cumva ai tevi gaurite.
Edited by sctnicu, 05 August 2017 - 07:50. |
#9
Posted 05 August 2017 - 08:33
itp-ul il treci si fara filtru de particule daca injectia e in buna stare.
singura chestiune e ca trebuie ca cineva sa umble in softul masinii sa reprogrameze ecm-ul si e ilegal sa faci asa ceva |
#10
Posted 05 August 2017 - 12:56
esti sigur ca fluieratul nu e de la turbina? Au mai fost cazuri(nu putine) cand fluieratul de turbina se propaga in evacuare.
|
|
#11
Posted 05 August 2017 - 19:42
Nuu nici vorba, nu fluiera, nustiu cum sa zic. Nici eu nu inteleg chiar bine ce fel de sunet este dar mai mult seamana a scartait. In orice caz nu-i de la turbina 100%, face asa doar la ralenti si când apas cu mana pe esapament ba se opreste ba porneste, azi am verificat. Cel mai probabil vibreaza si atinge ceva, m-am uitat odata sub ea când era ridicata intr-un service dar nu puteam intelege de la ce era. Trebuie de inspectat mai bine. Pana când am urmatoarele presupuneri: colier slab sau alt element de prindere, vreo crapaturica sau gaurica in teava, vreo bucatica de catalizator desprins si face galagie in interior.
Vreun proprietar precedent a facut o chestie cam ciudata. A inlaturat partea din fata a esapamentului care are rol de amortizare ( nustiu cum se numeste, ca o bucatica de teava creata, acordeon) si l-a sudat direct. Din cauza asta cred ca el vibreaza mai mult decat trebuie si s-a intamplat ceva care aduce scartaitul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users