Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
masina cu motor mic la deal
#91
Publicat: 23 mai 2017 - 19:03
sonnydellmarco, on 23 mai 2017 - 09:35, said:
sa ai in vedere ca la un motor mic, in astfel de conditii, se va face praf ambreiajul. Editat de andreic, 23 mai 2017 - 19:04. |
#93
Publicat: 23 mai 2017 - 19:21
#96
Publicat: 23 mai 2017 - 19:50
Nu incerca sa treci cu trotineta prin Bucuresti .... https://www.google.r...!7i13312!8i6656
Editat de 86-APP, 23 mai 2017 - 19:50. |
#97
Publicat: 23 mai 2017 - 20:57
sonnydellmarco, on 23 mai 2017 - 19:21, said:
Si la cate fierbea motorul, uitasi? Sper ca raspunsul meu ti-a satisfacut curiozitatea. Daca mai ai si alte nelamuriri cum se circula pe drumurile de munte cu vechile Dacii iti stau la dispozitie cu placere! Si pentru a pune capat tuturor discutiilor inutile. In lumea moderna de azi cu toate ca sunt alte conditii si cerinte privind traficul rutier si confortul la volan cel putin un lucru nu s-a schimbat. Poti urca cu orice masina indiferent de cilindree, pe orice drum deschis circulatiei publice, la orice altitudine si indiferent de inclinatia drumului, pe orice munte din lumea asta. Si inca ceva. Nu faceai ambreiajul praf nici atunci asa cum nu-l faci nici acum. Asta este drept doar cu o singura conditie care nu tine de masina ci doar de cel care tine covrigul in maini si anume sa stii sa conduci, nu doar sa ai permis de conducere. Editat de gabrieln2016, 23 mai 2017 - 21:23. |
#99
Publicat: 23 mai 2017 - 21:18
Oameni buni, iar suntem pelanga! Initiatorul are de urcat o panta usoara, pe 50m, odata la 5 ani vrea sa mearga in Cheile Turzii, unde in anii '70 era plin de Dacii, Trabanturi si Mobre. Ideea ar fi sa dam sfaturi, nu sa ne rupem in figuri, cu ce masini am visat in visele noastre erotice. Ba mai vine si unul care se lauda ca conduce nustiu ce mastodont cu peste 700 CP, musai sa iei unul la fel, sa urci panta aia de 50m. Ca idee, si eu am condus autorurism cu puterea mai mare decat mastodontul lui, dar nu ma rup in figuri ca el, repet, printre putinele masini care chiar mi-au placut la condus, e Damasul, cu motor de Tico. Tocmai ca e o arta sa-l stapanesti, mai ales iarna, la o franare mai brusca se ridica de spate si se pune de-a curmezisul drumului, etc.
|
#101
Publicat: 23 mai 2017 - 21:33
alexpet, on 23 mai 2017 - 07:38, said:
daca urci constant o panta de 30% in 2 km inseamna ca urci 600 m diferenta de nivel. In Republica Moldova altitudinea maxima este de 429 m adrian_r5, on 23 mai 2017 - 08:14, said:
Cu tine la volan ? Defecta masina ? dan1980_25, on 23 mai 2017 - 08:19, said:
Poate la drujba, ca la masini eu nu am vazut sa moara motorul cu AC pornit, indiferent cat de mic era. alexpet, on 23 mai 2017 - 08:21, said:
nu moare el, mori tu cu piciorul pe acceleratie LauCalin, on 23 mai 2017 - 10:09, said:
Discutie fara rost. Unii se dau mai ingineri decat inginerii. ORICE masina poate urca o panta abrupta, fie ca are 50 CP, fie ca are 500 CP. Diferenta consta in viteza cu care se urca si treapta de viteza folosita. Cine zice ca la o urcare abrupta ii moare motorul, sa se lase de soferie. Inseamna ca aia care au masini de 50 CP sau Logan de 1.2, ar fi bine sa nu mearga la munte. Defapt ar trebui pus un afist la baza muntelui, cum ca e interzis accesul masinilor cu putere mai mica de 60-70 CP. Ca incurca traficul si nici nu pot urca pana la Balea de exemplu. Initiatorul are nevoie sa urce zi de zi cei 50m. Sfatuindu-l sa ia motor mic este ca si cum veti sughita zi de zi, cand o sa va injure. |
#103
Publicat: 23 mai 2017 - 21:56
dasvik, on 23 mai 2017 - 19:42, said: Tu stii ce-i aia 90°? L -> asta e 90°, crezi ca gasesti pe undeva un asa drum? Bineinteles, in afara de cazul in care esti beat si te trezesti cu masina in parterul blocului... Tocmai ca nu stiu , daca 30 grade nu mai sunt 30 de grade, stii alea de la trigonometrie, 90 grade inclinatie rampa cat inseamna ? |
#107
Publicat: 23 mai 2017 - 22:46
Acesta e un topic care demonstreaza ca romanii sunt experti cand vine vorba de masini. Mai experti ca inginerii care le proiecteaza. Ca au o facultate in domeniu, ca aia care isi omoara creierul cu asa ceva zilnic. Defapt inginerii lu' peste prajit! Proiecteaza niste motoare care fierb cand urca prin munti! Sau poate fierb daca urca prin Carpati. Ca daca urca prin Alpi, Anzi, Ural sau Hymalaia, nu se intampla asta. Adevarul ca rusii, indienii sau aia din America de Sud, merg la peste 3000 de metri (unde aerul e si rarefiat), doar cu masini care au motoare de peste 2000, chiar 3000 cmc. Precum Patrol, Pajero, Hilux sau Tundra. Nimeni nu are curaj sa mearga cu o Corsa de 1000 cmc din '95. Sau un Golf 2 de 50 CP. Ori explodeaza motorul, ori ia foc, ori in loc sa urce, masina o ia la vale.
Editat de LauCalin, 23 mai 2017 - 22:47. |
#108
Publicat: 23 mai 2017 - 22:48
gabrieln2016, on 23 mai 2017 - 09:49, said:
Dragii mosului, pe vremuri se urca la Cheile Bicazului (si nu numai) cu masinile din pozele de mai jos. Fișiere atașateEditat de adrian_r5, 23 mai 2017 - 22:49. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi