Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

masina cu motor mic la deal

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#91
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,631
  • Înscris: 07.02.2003

 sonnydellmarco, on 23 mai 2017 - 09:35, said:

sa ai in vedere ca la un motor mic, in astfel de conditii, se va face praf ambreiajul.
Nu are de ce ca nu-l patinezi, mergi cuplat in treapta intai cu 2000-3000 rpm si gata... ce e asa inginerie domne. N-ati mers pe drumuri forestiere cu rampe serioase si gropi sa vedeti cum se merge ? Trebuie sa fii nebun sa patinezi ambreiajul, il termini in 5 min daca faci asa. Il folosesti pana invingi inertia si atat. La fel la coborare mergi in tr1 in frana de motor combinata cu servici.

Edited by andreic, 23 May 2017 - 19:04.


#92
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Din pacate astia-s " soferii " de azi : multi cai putere , 4x4 si daca se poate si tractat de un tractor cand da de o rampa ...

#93
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006

 gabrieln2016, on 23 mai 2017 - 09:49, said:

Dragii mosului, pe vremuri se urca la Cheile Bicazului (si nu numai) cu masinile din pozele de mai jos. Astazi, in anul de gratie 2017, nu se mai poate cu o masina de cilindree mica?

Si la cate fierbea motorul, uitasi?

#94
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Tsunnnami, on 23 mai 2017 - 15:28, said:

.
Nu exista rampa de 30°

Apropo cat are o rampa de 90° ?

#95
dasvik

dasvik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 31.03.2009

 bumpocbum, on 23 mai 2017 - 19:38, said:


Apropo cat are o rampa de 90° ?

Tu stii ce-i aia 90°? L -> asta e 90°, crezi ca gasesti pe undeva un asa drum? Bineinteles, in afara de cazul in care esti beat si te trezesti cu masina in parterul blocului...

#96
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017
Nu incerca sa treci cu trotineta prin Bucuresti .... https://www.google.r...!7i13312!8i6656

Edited by 86-APP, 23 May 2017 - 19:50.


#97
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016

 sonnydellmarco, on 23 mai 2017 - 19:21, said:

Si la cate fierbea motorul, uitasi?
Cred ca ai vrut sa intrebi la cate grade fierbea motorul. Imi pare rau ca te dezamagesc cand iti spun ca niciodata, atat la parintii mei cat si la mine din 1982 de cand am permisul de conducere nu mi-a fiert motorul. De ce? Simplu, cate o mica pauza preventiva de admirat privelistea si nu mai fierbe niciun motor. Asta doar preventiv, ca la Dacia 1310 puteai sa mergi  pe Transfagarasan (de exemplu) fara oprire si nu aveai nici cea mai mica problema de motor. Daca ai vrut sa intrebi la cate masini fierbea motorul, intr-adevar la 1100, Wartburg si Skoda trebuia sa opresti din cand in cand pentru racire.
Sper ca raspunsul meu ti-a satisfacut curiozitatea. Daca mai ai si alte nelamuriri cum se circula pe drumurile de munte cu vechile Dacii iti stau la dispozitie cu placere!

Si pentru a pune capat tuturor discutiilor inutile. In lumea moderna de azi cu toate ca sunt alte  conditii  si cerinte privind traficul rutier si confortul la volan cel putin un lucru nu s-a schimbat. Poti urca cu orice masina indiferent de cilindree, pe orice drum deschis circulatiei publice, la orice altitudine si indiferent de inclinatia drumului, pe orice munte din lumea asta.

Si inca ceva. Nu faceai ambreiajul praf nici atunci asa cum nu-l faci nici acum. Asta este drept doar cu o singura conditie care nu tine de masina ci doar de cel care tine covrigul in maini si anume sa stii sa conduci, nu doar sa ai permis de conducere.

Edited by gabrieln2016, 23 May 2017 - 21:23.


#98
GreyBeard

GreyBeard

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 02.05.2017

 bumpocbum, on 23 mai 2017 - 19:38, said:


Apropo cat are o rampa de 90° ?
Inca un pic si  da in clocot.

#99
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Oameni buni, iar suntem pelanga! Initiatorul are de urcat o panta usoara, pe 50m, odata la 5 ani vrea sa mearga in Cheile Turzii, unde in anii '70 era plin de Dacii, Trabanturi si Mobre. Ideea ar fi sa dam sfaturi, nu sa ne rupem in figuri, cu ce masini am visat in visele noastre erotice. Ba mai vine si unul care se lauda ca conduce nustiu ce mastodont cu peste 700 CP, musai sa iei unul la fel, sa urci panta aia de 50m. Ca idee, si eu am condus autorurism cu puterea mai mare decat mastodontul lui, dar nu ma rup in figuri ca el, repet, printre putinele masini care chiar mi-au placut la condus, e Damasul, cu motor de Tico. Tocmai ca e o arta sa-l stapanesti, mai ales iarna, la o franare mai brusca se ridica de spate si se pune de-a curmezisul drumului, etc.

#100
GreyBeard

GreyBeard

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 02.05.2017
eu am matiz, am urcat rampe de iesea fum din discul de ambreiaj. am 135 mii cu el, inca nu l-am schimbat.

#101
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

 alexpet, on 23 mai 2017 - 07:38, said:

daca urci constant o panta de 30% in 2 km inseamna ca urci 600 m diferenta de nivel. In Republica Moldova altitudinea maxima este de 429 m
Cei 2 km sunt pe ipotenuza, deci se poate sa urci 400m. Nu am spus inclinare de 30%, ai adaugat tu ca iti place.

 adrian_r5, on 23 mai 2017 - 08:14, said:

Cu tine la volan ?
Defecta masina ?
Masina era Opel Astra break nou, cu motor de 1.6. Nu era a mea. Mers in service, totul ok. Omul de la reprezentanta i-a spus sa nu ia cea mai mica motorizare.

 dan1980_25, on 23 mai 2017 - 08:19, said:

Poate la drujba, ca la masini eu nu am vazut sa moara motorul cu AC pornit, indiferent cat de mic era.
Nu ai vazut destule la viata ta. Probabil nu ai vazut Dacia 1310 iarna la plecare cu motorul rece, fara AC, rampa de 20% si cu 2 grasane in masina. Apropos, cat ai taiat cu motofierastraul? Ca drujbe mai putine sunt la ora asta.

 alexpet, on 23 mai 2017 - 08:21, said:

nu moare el, mori tu cu piciorul pe acceleratie
esti sigur?

 LauCalin, on 23 mai 2017 - 10:09, said:

Discutie fara rost. Unii se dau mai ingineri decat inginerii. ORICE masina poate urca o panta abrupta, fie ca are 50 CP, fie ca are 500 CP. Diferenta consta in viteza cu care se urca si treapta de viteza folosita. Cine zice ca la o urcare abrupta ii moare motorul, sa se lase de soferie. Inseamna ca aia care au masini de 50 CP sau Logan de 1.2, ar fi bine sa nu mearga la munte. Defapt ar trebui pus un afist la baza muntelui, cum ca e interzis accesul masinilor cu putere mai mica de 60-70 CP. Ca incurca traficul si nici nu pot urca pana la Balea de exemplu. Posted Image
Ai urcat Balea vara cu Oltcit si 4 oameni in masina? Daca nu faci pauza, fierbe.

Initiatorul are nevoie sa urce zi de zi cei 50m. Sfatuindu-l sa ia motor mic este ca si cum veti sughita zi de zi, cand o sa va injure.

#102
GreyBeard

GreyBeard

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 02.05.2017

 User107, on 23 mai 2017 - 21:33, said:



Ai urcat Balea vara cu Oltcit si 4 oameni in masina? Daca nu faci pauza, fierbe.


Ce fierbe, uleiul? Oltcitul avea racire pe aer.

#103
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 dasvik, on 23 mai 2017 - 19:42, said:


Tu stii ce-i aia 90°? L -> asta e 90°, crezi ca gasesti pe undeva un asa drum? Bineinteles, in afara de cazul in care esti beat si te trezesti cu masina in parterul blocului...

Tocmai ca nu stiu , daca 30 grade nu mai sunt 30 de grade, stii alea de la trigonometrie, 90 grade inclinatie rampa cat inseamna ?

#104
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
N-ai cu cine... Plin de sfatuitori, ce nunau vazut masina nici in poze, dar dau sfaturi, fierb Oltcituri... Mare e gradina....

#105
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Tsunnnami, on 23 mai 2017 - 15:28, said:

.
Nu exista rampa de 30°

Adica? De ce nu ar exista o rampa cu un unghi de 30 de grade ?

#106
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Vezi ca e taziu, copiii de varsta ta ar trebui sa doarma la ora asta.

#107
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Acesta e un topic care demonstreaza ca romanii sunt experti cand vine vorba de masini. Mai experti ca inginerii care le proiecteaza. Ca au o facultate in domeniu, ca aia care isi omoara creierul cu asa ceva zilnic. Defapt inginerii lu' peste prajit! Proiecteaza niste motoare care fierb cand urca prin munti! Sau poate fierb daca urca prin Carpati. Ca daca urca prin Alpi, Anzi, Ural sau Hymalaia, nu se intampla asta. Adevarul ca rusii, indienii sau aia din America de Sud, merg la peste 3000 de metri (unde aerul e si rarefiat), doar cu masini care au motoare de peste 2000, chiar 3000 cmc. Precum Patrol, Pajero, Hilux sau Tundra. Nimeni nu are curaj sa mearga cu o Corsa de 1000 cmc din '95. Sau un Golf 2 de 50 CP. Ori explodeaza motorul, ori ia foc, ori in loc sa urce, masina o ia la vale. :D

Edited by LauCalin, 23 May 2017 - 22:47.


#108
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

 gabrieln2016, on 23 mai 2017 - 09:49, said:

Dragii mosului, pe vremuri se urca la Cheile Bicazului (si nu numai) cu masinile din pozele de mai jos.
Pozata in iulie 2006 pe Cheile Bicazului ... am vorbit cu proprietaru' da' nu m-am gindit sa-l intreb daca-i fierbe motoru'. Prin anii '80 vedeam destul de des in tranzit prin Timisoara Polski Fiat cu remorcuta de bagaje ... aveau numere de Polonia deci batusera ceva drum si n-am vazut sa le fiarba motoru.

Attached Files


Edited by adrian_r5, 23 May 2017 - 22:49.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate