Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

Problemã garanție

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 04.09.2006
Am următoarea problemă cu o garanție:
Am cumpărat în ianuarie 2015 cu comandă online un tensiometru Omron M3IT cu garanție de conformitate de 24 de luni și cu garanție comercială de 36 de luni. La începutul lunii martie 2017 acesta s-a defectat și pe cale de consecință a fost trimis în service-ul autorizat Omron Romania la firma S.C. MED.CO. SRL Costurile cu expediția produsului în unitatea de service au fost suportate la acel moment de către firma care asigura garanția respectiv Med.Co. SRL. Expediția s-a făcut prin intermediul firmei de curierat trimisă de către service respectiv Urgent/Cargus. Produsul mi-a fost returnat din service după exact 14 zile în stare de funcționare.
Problema mea din acest moment e că acum vreo două zile  tensiometrul s-a stricat din nou dar de această dată MED.CO. SRL NU MAI VREA să asigure costul expediției către unitatea de service și retur și pretinde ca costurile cu expedierea produsului defect de la locația mea la București și retur să fie suportate de către mine ( aprox. 55 RON).
Nu mi se pare normal ca pentru a beneficia de reparația produsului în garanție să fiu nevoit să cheltui 55 lei mai ales că acum trei luni firma respectivă a suportat costul expediției înspre și dinspre unitatea de service dar acum nu mai e dispusă să o facă. Pe cale de consecința aș dori să știu ce e de făcut în așa fel încât firma care asigură garanția produsului să plătească costul transportului tur retur înspre unitatea de service.
Am încercat să rezolv pe cale amiabilă problema dar la tel. am dat de o cucoană care cu o scârbă absolută mi-a comunicat că ei așa i s-a comunicat să spună clienților fraierilor care apelează la ei, pur și simplu simțeam că mă flegmează prin telefon respectiva...
Nu știu dacă se poate rezolva prin intermediul ANPC. Pur și simplu mă gândesc că dacă cei de la ANPC îi obligă cumva să plătească transportul tur retur o să mă trezesc că vreun ipochimen din service toarnă o cană de apă pe tensiometru și mă trezesc și Ϝucked și cu banii luați. Am luat legătura și cu cei de la ANPC București dar aceștia nu au fost în stare să-mi recomande ce să fac... mi-au dat dreptate, că legal unitatea de service e obligată să asigure pe cheltuiala ei transportul și mi-au recomandat să rezolv pe cale amiabilă problema [sic!] deși i-am spus ce am discutat cu cucoana de la service.

Edited by Syneweap, 11 May 2017 - 17:09.


#2
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
1. Intreaba la service de ce trebuie sa platesti curierul, exact lege, articol si litera.
2. Daca nu se confirma chestia de mai sus, reclamatie la ANPC, ii informezi si pe ei imediat nr. de inregistrare al reclamatiei.
Mi se pare ca poti sa depui reclamatia si online.

PS: eu nu am platit niciodata, la nici un site/magazin, vreun cost pentru expditie produs la garantie.

Edited by roxanaRabinowitz, 11 May 2017 - 17:18.


#3
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Sigur se va ajunge la

Quote

mă trezesc că vreun ipochimen din service toarnă o cană de apă pe tensiometru și mă trezesc și Ϝucked și cu banii luați.
Unii useri au reclamat aici pe Forum ca cei de la garantie au afectat fizic produsele in garantie pt. a nu mai onora garantia.
Practici nesimtite  Posted Image

#4
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 04.09.2006
Păi am spus mai sus - cucoana de la service mi-a comunicat cu o lehamite absolută că "ei așa i s-a transmis să spună celor care apelează la service".

În martie anul ăsta am avut același produs în același service și atunci au plătit curierul. De data asta nu mai au chef să o facă.

 super8, on 11 mai 2017 - 17:23, said:

Sigur se va ajunge la
Unii useri au reclamat aici pe Forum ca cei de la garantie au afectat fizic produsele in garantie pt. a nu mai onora garantia.
Practici nesimtite  Posted Image

Pe kăkații de la service de tipul ăsta i-aș fierbe în acid de vii.
Practici TICĂLOASE!

Edited by Syneweap, 11 May 2017 - 17:35.


#5
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,831
  • Înscris: 07.06.2014
probabil ca s-au defectat prea multe, au platit o gramada de transporturi de curierat si acum se spala pe maini.

ai citit macar legea sa vezi ce spune si le-o comunici chiar si celor de la anpc?

Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

cere in scris de la firma ca tu trebuie sa platesti transportul, apoi cu acel mail, faci plangere la anpc in baza legii. lege pe care chipurile tot ei trebuie sa o si aplice, insa din pacate nici macar ei nu o cunosc.

cata vreme produsul este in garantie, legea este de partea ta.

#6
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 Dany_Darke, on 11 mai 2017 - 17:47, said:

costurile necesare aducerii produselor la conformitate

Despre care nu discutam aici garantia de conformitate fiind incheiata dupa socotelile mele!

#7
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,831
  • Înscris: 07.06.2014
pai si ce treaba are cea de conformitate? colegul spune ca s-a stricat, nu ca ii masoara aiurea. asadar discutam de cea tehnica conform descrierii lui.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate