Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problemã garanție
Last Updated: May 12 2017 02:48, Started by
Syneweap
, May 11 2017 17:06
·
0
#1
Posted 11 May 2017 - 17:06
Am următoarea problemă cu o garanție:
Am cumpărat în ianuarie 2015 cu comandă online un tensiometru Omron M3IT cu garanție de conformitate de 24 de luni și cu garanție comercială de 36 de luni. La începutul lunii martie 2017 acesta s-a defectat și pe cale de consecință a fost trimis în service-ul autorizat Omron Romania la firma S.C. MED.CO. SRL Costurile cu expediția produsului în unitatea de service au fost suportate la acel moment de către firma care asigura garanția respectiv Med.Co. SRL. Expediția s-a făcut prin intermediul firmei de curierat trimisă de către service respectiv Urgent/Cargus. Produsul mi-a fost returnat din service după exact 14 zile în stare de funcționare. Problema mea din acest moment e că acum vreo două zile tensiometrul s-a stricat din nou dar de această dată MED.CO. SRL NU MAI VREA să asigure costul expediției către unitatea de service și retur și pretinde ca costurile cu expedierea produsului defect de la locația mea la București și retur să fie suportate de către mine ( aprox. 55 RON). Nu mi se pare normal ca pentru a beneficia de reparația produsului în garanție să fiu nevoit să cheltui 55 lei mai ales că acum trei luni firma respectivă a suportat costul expediției înspre și dinspre unitatea de service dar acum nu mai e dispusă să o facă. Pe cale de consecința aș dori să știu ce e de făcut în așa fel încât firma care asigură garanția produsului să plătească costul transportului tur retur înspre unitatea de service. Am încercat să rezolv pe cale amiabilă problema dar la tel. am dat de o cucoană care cu o scârbă absolută mi-a comunicat că ei așa i s-a comunicat să spună Nu știu dacă se poate rezolva prin intermediul ANPC. Pur și simplu mă gândesc că dacă cei de la ANPC îi obligă cumva să plătească transportul tur retur o să mă trezesc că vreun ipochimen din service toarnă o cană de apă pe tensiometru și mă trezesc și Ϝucked și cu banii luați. Am luat legătura și cu cei de la ANPC București dar aceștia nu au fost în stare să-mi recomande ce să fac... mi-au dat dreptate, că legal unitatea de service e obligată să asigure pe cheltuiala ei transportul și mi-au recomandat să rezolv pe cale amiabilă problema [sic!] deși i-am spus ce am discutat cu cucoana de la service. Edited by Syneweap, 11 May 2017 - 17:09. |
#2
Posted 11 May 2017 - 17:18
1. Intreaba la service de ce trebuie sa platesti curierul, exact lege, articol si litera.
2. Daca nu se confirma chestia de mai sus, reclamatie la ANPC, ii informezi si pe ei imediat nr. de inregistrare al reclamatiei. Mi se pare ca poti sa depui reclamatia si online. PS: eu nu am platit niciodata, la nici un site/magazin, vreun cost pentru expditie produs la garantie. Edited by roxanaRabinowitz, 11 May 2017 - 17:18. |
#3
Posted 11 May 2017 - 17:23
Sigur se va ajunge la
Quote mă trezesc că vreun ipochimen din service toarnă o cană de apă pe tensiometru și mă trezesc și Ϝucked și cu banii luați. Practici nesimtite |
#4
Posted 11 May 2017 - 17:27
Păi am spus mai sus - cucoana de la service mi-a comunicat cu o lehamite absolută că "ei așa i s-a transmis să spună celor care apelează la service".
În martie anul ăsta am avut același produs în același service și atunci au plătit curierul. De data asta nu mai au chef să o facă. super8, on 11 mai 2017 - 17:23, said:
Sigur se va ajunge la Unii useri au reclamat aici pe Forum ca cei de la garantie au afectat fizic produsele in garantie pt. a nu mai onora garantia. Practici nesimtite Pe kăkații de la service de tipul ăsta i-aș fierbe în acid de vii. Practici TICĂLOASE! Edited by Syneweap, 11 May 2017 - 17:35. |
#5
Posted 11 May 2017 - 17:47
probabil ca s-au defectat prea multe, au platit o gramada de transporturi de curierat si acum se spala pe maini.
ai citit macar legea sa vezi ce spune si le-o comunici chiar si celor de la anpc? Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare. cere in scris de la firma ca tu trebuie sa platesti transportul, apoi cu acel mail, faci plangere la anpc in baza legii. lege pe care chipurile tot ei trebuie sa o si aplice, insa din pacate nici macar ei nu o cunosc. cata vreme produsul este in garantie, legea este de partea ta. |
#6
Posted 11 May 2017 - 20:02
#7
Posted 12 May 2017 - 02:48
pai si ce treaba are cea de conformitate? colegul spune ca s-a stricat, nu ca ii masoara aiurea. asadar discutam de cea tehnica conform descrierii lui.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users