Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Land Cruiser J200 V8 TDI
Ultima postare: mar 26 2023 16:22, Inițiat de
mufasa
, feb 20 2017 21:41
·
0
#91
Publicat: 12 octombrie 2017 - 09:59
E de asteptat sa coste destul de mult service-ul la o masina de 100.000 euro. Insa sunt de parere ca dealerii de la noi exagereaza cu preturile.
Daca ai de gand sa mai tii masina cativa ani poate nu strica sa intrebi in Ungaria/Austria de preturi pe viitor. |
#92
Publicat: 20 decembrie 2017 - 21:02
Am fost 2 zile pe coclauri, drumuri in camp dupa n zile de ploaie. Nu am ramas niciodata impotmolit, nici macar pe-aproape. Dif Lock in permanenta, Reductorul cuplat in rampe, Crawl Control nu m-a convins, l-am incercat o data la deal si ... nu m-a convins. Caraia ca toti dracii dar nu prea misca masina ... poate n-am avut rabdare suficienta.
Ce vreau sa subliniez in mod deosebit sunt anvelopele, ele fiind cele care duc greul. Erau cu mine diverse pick-up-uri care gafaiau cu MT-uri, iar eu zburdam cu ST-maxxurile. OK,ok gume care se descurca bine in noroi am mai vazut, dar si pe asfalt la 150-160 ?! fara zgomot suplimentar aproape deloc ?! le recomand maxim. |
#95
Publicat: 21 decembrie 2017 - 19:30
mufasa, on 20 decembrie 2017 - 21:02, said:
Am fost 2 zile pe coclauri, drumuri in camp dupa n zile de ploaie. Nu am ramas niciodata impotmolit, nici macar pe-aproape. Dif Lock in permanenta, Reductorul cuplat in rampe, Crawl Control nu m-a convins, l-am incercat o data la deal si ... nu m-a convins. Caraia ca toti dracii dar nu prea misca masina ... poate n-am avut rabdare suficienta. Ce vreau sa subliniez in mod deosebit sunt anvelopele, ele fiind cele care duc greul. Erau cu mine diverse pick-up-uri care gafaiau cu MT-uri, iar eu zburdam cu ST-maxxurile. OK,ok gume care se descurca bine in noroi am mai vazut, dar si pe asfalt la 150-160 ?! fara zgomot suplimentar aproape deloc ?! le recomand maxim. Acele diverse pickupuri mai mult ca sigur nu aveau blocanti, deci comparatia e futila. Oricum, orice Mt, chiar si resapat, este peste orice At chiar si brand in noroi. Profilul face totul. Se descurca bine lc pt ca o ajuta si sistemul 4x4. |
#96
Publicat: 21 decembrie 2017 - 20:58
the_same, on 20 decembrie 2017 - 22:45, said:
O poza face cat o mie de cuvinte. Arata-ne si noua in ce te-ai bagat daemonus, on 21 decembrie 2017 - 12:42, said:
Curios sa vad si eu MT-ul ala mai prost decat All-season (sau terrain) exact in conditii de noroi ... eu zic ca tine foarte mult si de piesa dintre pedale si volan, ceea ce este alta discutie. Am spus ca masina cu sisteme 4x4 mai bune + AT-uri agresive (sunt cam intre AT-urile normale si MT-uri ca profil) noi > masina cu sisteme 4x4 mai simple + MT-uri cine stie in ce stadiu. Nu mai vorbim de piesa de la volan care-i piesa . cavaliere, on 21 decembrie 2017 - 19:30, said: Acele diverse pickupuri mai mult ca sigur nu aveau blocanti, deci comparatia e futila. Oricum, orice Mt, chiar si resapat, este peste orice At chiar si brand in noroi. Profilul face totul. Se descurca bine lc pt ca o ajuta si sistemul 4x4. Ceea ce am vrut sa subliniez este ca mi se par excelente ST Maxx-urile si le recomand cui cauta ATuri bune. |
#97
Publicat: 08 ianuarie 2018 - 09:03
Am dat o fuga pana inspre Zalau, consum la drum 13,4 cu AC pornit, mers cu 140 (reali) pe autostrazi si in rest dat in ea (mai greu pe serpentine cu aerodinamica de frigider), frecvent cu PWR-ul pornit. Asta cu gume neprietenoase cu consumul.
Pe de alta parte apropos de gume (care s-au descurcat din nou magistral in locuri unde ma strangea inima), am constatat ca rulajul pe bord este mai mic cu 5% decat real. Sunt un pic mai mari, dar nu ma asteptam sa fie asa mare diferenta. Important este ca nu ating nicaieri in nici o circumstanta. Editat de mufasa, 08 ianuarie 2018 - 09:05. |
#103
Publicat: 17 mai 2018 - 21:40
Am avut ocazia sa merg cu diverse Toyote din seria LC J70 in teren realmente accidentat (nisip, pietris, munte, cam tot fara noroi). Toate erau relativ vechi (cea mai noua cred ca avea majoratul), decana de varsta fiind din 1961 !!! Toate aveau +/- 1 mil. km in care nu prea vazusera asfaltul. Evident erau revizuite periodic, dar conform utilizatorilor zilnici, au o incapatanare maxima la a se strica. Exista in flota si un Defender de prin 70-80, diferenta mare de rezistenta intre ele.
Personal am ramas profund impresionat de rezistenta acestor masini si acum inteleg mai bine de unde vine notiunea de fiabilitate mecanica Toyota (nu ma refer la modelele de asfalt electronizate care nu au nici o legatura cu subiectul). |
#106
Publicat: 27 iunie 2018 - 09:53
Nope, n-a vrut sa mai astepte, cred s-a bulit suspensia ... Sta inclinata in fata de zici ca-i vreun bolid la salonul auto si din barca confortabila de nu simtea nimic, orice denivelare o iau drept in dinti. Basca ca nu mai executa comanda manuala de ridicare-coborare. Mesajul din bord zice cam asa :
IMG_9670.JPG 290,35K 123 download-uri Ieri am dus-o la service, cred ca o sa fie de bagat mana adanc in buzunar. Revin cu costurile. |
#108
Publicat: 27 iunie 2018 - 10:55
bobalex18, on 27 iunie 2018 - 10:37, said:
chiar sunt curios de cost. o întrebare sinceră, ai folosit-o în regim offroad sau foarte rar a simțit altceva decât asfalt? de ce întreb? continuarea discuției de pe topicul q7. Insa trebuie tinut cont si ca are 262K km si 7 ani vechime. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi