Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele
 Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 

Land Cruiser J200 V8 TDI

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
143 răspunsuri în acest subiect

#91
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.744
  • Înscris: 04.10.2006
E de asteptat sa coste destul de mult service-ul la o masina de 100.000 euro. Insa sunt de parere ca dealerii de la noi exagereaza cu preturile.
Daca ai de gand sa mai tii masina cativa ani poate nu strica sa intrebi in Ungaria/Austria de preturi pe viitor.

#92
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Am fost 2 zile pe coclauri, drumuri in camp dupa n zile de ploaie. Nu am ramas niciodata impotmolit, nici macar pe-aproape. Dif Lock in permanenta, Reductorul cuplat in rampe, Crawl Control nu m-a convins, l-am incercat o data la deal si ... nu m-a convins. Caraia ca toti dracii dar nu prea misca masina ... poate n-am avut rabdare suficienta.
Ce vreau sa subliniez in mod deosebit sunt anvelopele, ele fiind cele care duc greul. Erau cu mine diverse pick-up-uri care gafaiau cu MT-uri, iar eu zburdam cu ST-maxxurile. OK,ok gume care se descurca bine in noroi am mai vazut, dar si pe asfalt la 150-160 ?! fara zgomot suplimentar aproape deloc ?! le recomand maxim.

#93
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.133
  • Înscris: 13.11.2012
O poza face cat o mie de cuvinte.
Arata-ne si noua in ce te-ai bagat 😁

#94
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 1.702
  • Înscris: 06.05.2008
Curios sa vad si eu MT-ul ala mai prost decat All-season (sau terrain) exact in conditii de noroi ... eu zic ca tine foarte mult si de piesa dintre pedale si volan, ceea ce este alta discutie.

#95
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postmufasa, on 20 decembrie 2017 - 21:02, said:

Am fost 2 zile pe coclauri, drumuri in camp dupa n zile de ploaie. Nu am ramas niciodata impotmolit, nici macar pe-aproape. Dif Lock in permanenta, Reductorul cuplat in rampe, Crawl Control nu m-a convins, l-am incercat o data la deal si ... nu m-a convins. Caraia ca toti dracii dar nu prea misca masina ... poate n-am avut rabdare suficienta.
Ce vreau sa subliniez in mod deosebit sunt anvelopele, ele fiind cele care duc greul. Erau cu mine diverse pick-up-uri care gafaiau cu MT-uri, iar eu zburdam cu ST-maxxurile. OK,ok gume care se descurca bine in noroi am mai vazut, dar si pe asfalt la 150-160 ?! fara zgomot suplimentar aproape deloc ?! le recomand maxim.

Acele diverse pickupuri mai mult ca sigur nu aveau blocanti, deci comparatia e futila. Oricum, orice Mt, chiar si resapat, este peste orice At chiar si brand in noroi. Profilul face totul. Se descurca bine lc pt ca o ajuta si sistemul 4x4.

#96
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postthe_same, on 20 decembrie 2017 - 22:45, said:

O poza face cat o mie de cuvinte.
Arata-ne si noua in ce te-ai bagat ��
daca aveam puneam ...

View Postdaemonus, on 21 decembrie 2017 - 12:42, said:

Curios sa vad si eu MT-ul ala mai prost decat All-season (sau terrain) exact in conditii de noroi ... eu zic ca tine foarte mult si de piesa dintre pedale si volan, ceea ce este alta discutie.
Arata-mi unde am spus ca un MT este mai prost pe noroi decat un AT ... !?
Am spus ca masina cu sisteme 4x4 mai bune + AT-uri agresive (sunt cam intre AT-urile normale si MT-uri ca profil) noi > masina cu sisteme 4x4 mai simple + MT-uri cine stie in ce stadiu. Nu mai vorbim de piesa de la volan care-i piesa Posted Image .

View Postcavaliere, on 21 decembrie 2017 - 19:30, said:


Acele diverse pickupuri mai mult ca sigur nu aveau blocanti, deci comparatia e futila. Oricum, orice Mt, chiar si resapat, este peste orice At chiar si brand in noroi. Profilul face totul. Se descurca bine lc pt ca o ajuta si sistemul 4x4.
Da am spus si eu mai sus. De fapt asta am si tintit, o masina universala, atat pentru autostrada cat si pentru teren. Despre masina stiam, dar gumele le-am luat dupa reviewurile de pe net si dupa cum arata profilul. Acum am avut si confirmarea ca se descurca bine si pe autostrada cat si pe noroi serios, ceea ce nu face nici un MT.

Ceea ce am vrut sa subliniez este ca mi se par excelente ST Maxx-urile si le recomand cui cauta ATuri bune.

#97
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Am dat o fuga pana inspre Zalau, consum la drum 13,4 cu AC pornit, mers cu 140 (reali) pe autostrazi si in rest dat in ea (mai greu pe serpentine cu aerodinamica de frigider), frecvent cu PWR-ul pornit. Asta cu gume neprietenoase cu consumul.

Pe de alta parte apropos de gume (care s-au descurcat din nou magistral in locuri unde ma strangea inima), am constatat ca rulajul pe bord este mai mic cu 5% decat real. Sunt un pic mai mari, dar nu ma asteptam sa fie asa mare diferenta. Important este ca nu ating nicaieri in nici o circumstanta.

Editat de mufasa, 08 ianuarie 2018 - 09:05.


#98
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.015
  • Înscris: 01.11.2005
Daca rulajul in bord e mai mic atunci si consumul indicat in bord e mai mare decat cel real.

#99
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
13,4 era intr-adevar consumul dat de CB. Am facut acum socoteala reala si iese 15,5, ceea ce mi se pare mai logic.

#100
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.015
  • Înscris: 01.11.2005
Nu inteleg cum calculezi,imparti aceeasi cantitate de motorina consumata la mai multi km decat a inregistrat si iti da o valoare mai mare ?

#101
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Pai 13,4 era pe CB "since refueling". Real am consumat 75l (intre alimentari) pe 477 km (dati de waze, deci banuiesc ca-s reali).

#102
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.070
  • Înscris: 28.02.2008
Foarte faina masina, sa o stapinesti fara incidente!


#103
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Am avut ocazia sa merg cu diverse Toyote din seria LC J70 in teren realmente accidentat (nisip, pietris, munte, cam tot fara noroi). Toate erau relativ vechi (cea mai noua cred ca avea majoratul), decana de varsta fiind din 1961 !!! Toate aveau +/- 1 mil. km in care nu prea vazusera asfaltul. Evident erau revizuite periodic, dar conform utilizatorilor zilnici, au o incapatanare maxima la a se strica. Exista in flota si un Defender de prin 70-80, diferenta mare de rezistenta intre ele.
Personal am ramas profund impresionat de rezistenta acestor masini si acum inteleg mai bine de unde vine notiunea de fiabilitate mecanica Toyota (nu ma refer la modelele de asfalt electronizate care nu au nici o legatura cu subiectul).

#104
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Fișier atașat  IMG_9374.JPG   486,21K   142 download-uri

Cea din '61 !

#105
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Au aparut 2 bubite : senzorul de ploaie out si un far se abureste. Le rezolv spre toamna cand am revizia anuala.

#106
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Nope, n-a vrut sa mai astepte, cred s-a bulit suspensia ... Sta inclinata in fata de zici ca-i vreun bolid la salonul auto si din barca confortabila de nu simtea nimic, orice denivelare o iau drept in dinti. Basca ca nu mai executa comanda manuala de ridicare-coborare. Mesajul din bord zice cam asa :
Fișier atașat  IMG_9670.JPG   290,35K   123 download-uri
Ieri am dus-o la service, cred ca o sa fie de bagat mana adanc in buzunar. Revin cu costurile.

#107
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.493
  • Înscris: 18.06.2007
chiar sunt curios de cost.
o întrebare sinceră, ai folosit-o  în regim offroad sau foarte rar a simțit altceva decât asfalt? de ce întreb? continuarea discuției de pe topicul q7.

#108
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postbobalex18, on 27 iunie 2018 - 10:37, said:

chiar sunt curios de cost.
o întrebare sinceră, ai folosit-o  în regim offroad sau foarte rar a simțit altceva decât asfalt? de ce întreb? continuarea discuției de pe topicul q7.
A avut cateva episoade de off-road mediu ca dificultate (by the book "mediu" inseamna ca nu ar fi facut fata nici un SUV de strada), in total vreo 150-200 km.
Insa trebuie tinut cont si ca are 262K km si 7 ani vechime.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate