Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pentru neutralizare Redirect Virus.Nu pot modifica fisierul host , primesc mesajul Contact the administratir to obtain permission
#37
Posted 16 February 2017 - 16:05
eiffel, on 16 februarie 2017 - 15:55, said:
Pai cine ti-a zis sa rulezi GMER ???? asa am crezut ca trebuie sa rulez toti pasii adica toate programele... am rulat 1. Farbar Recovery Scan Tool si am pus mai sus fisiere cu rezultatele sa le vada pentru analiza Am rulat si CC Cleaner.... Edited by July02, 16 February 2017 - 16:28. |
#38
Posted 16 February 2017 - 16:57
#39
Posted 16 February 2017 - 17:36
la mine la startup pornesc 13 programe normale..... nu arata nici un virus care sa porneasca ca si program.... defapt nu cred ca virusii se pot vedea in starup...
Edited by July02, 16 February 2017 - 17:37. |
#40
Posted 16 February 2017 - 18:09
CCleaner - Tools - Startup.
13 programe "normale" - In mod normal in afara de antivirus nu e nimic obligatoriu acolo. Unii virusi se pot baga si la startup - dar nu cei destepti. |
#41
Posted 16 February 2017 - 20:26
Momentan, gmer nu-i important.
M-am retras sa "citesc" logurile. Putintica rabdare, te rog! |
#42
Posted 16 February 2017 - 21:24
Frate, pe unde ai umblat?!!!
Te-ai dat cu rusii?! 1. Descarca si salveaza fixlist.txt. => fixlist.txt 20.62K 6 downloads Atentie,fixlist.txt, trebuie salvat in aceiasi locatie cu FRST.exe 2. Ruleaza din nou Farbar Recovery Scan Tool. Dublu click pe FRST.exe pentru al rula.[ http://s4.postimg.org/b7b2g838p/Frst1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pentru Windows Vista sau Windows7,Windows8 click dreapta, selecteaza Run as administrator. Click pe Yes. [ http://s27.postimg.org/yzw6sw783/FRST2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Click pe Fix. [ http://s22.postimg.org/bzzjtg0ap/FRST4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ataseaza logul in urmatorul raspuns. [ http://s30.postimg.org/m4ozfqfpt/ataseaza.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 3. Ruleaza ZHPCleaner. http://www.softpedia...3dd66/4/1?tsf=0 |
#43
Posted 17 February 2017 - 11:18
MhG_40, on 16 februarie 2017 - 21:24, said:
Frate, pe unde ai umblat?!!! Te-ai dat cu rusii?! cu rusii de ce... care e treaba cu ei...? dupa e am rulat si am dat fix.. , s-a dat restart la calc... dupa care m-a deconecrat din contul de email, din google chrome, si din softpedia forum.... mai grav... mi-au disparut iar Marcajele din google Chrome.... nu este posibili asa ceva.... dupa ce m-am logat din nou la chrome cu emailul ... mi-a zis comutate la user 0 , am dat ok... dar vad ca nu mi-au reaparut marcajele fin Chrome.... culmea sterge marcajele din chrome...., opera etc, dar nu le sterge si pe cele din Inernet Explorer....(din pacate nu prea am marcaje in Internet Explorer....) cred ca v-a trebui sa dezinstalez si sa reinstalez chrome... ceva cred ca s-a busit in el cand am dar fix dupa ce am rulat Farbar Recovery Scan Tool am atasat rezultatul acum o sa fac si scanarea cu cleaner-ul.... dar intai sa-mi recuperez marcajele din chrome... Attached FilesEdited by July02, 17 February 2017 - 11:40. |
#44
Posted 17 February 2017 - 11:38
Pai erai plin de "plugin-uri" rusesti in browser. Ma rog, erau si ceva chinezesti...
Sfatul meu e sa renunti la Chrome - a devenit prea pacator - pe langa ca nu e perfect compatibil cu Windwos 10 de ex, papa prea multe resurse si mai si agata orice adware il intalneste pe net. Si e extrem de greu de scos ceva din el de cele mai multe ori. Doar stergand tot poti rezolva ceva. |
#45
Posted 17 February 2017 - 11:55
din ce observ datele,marcajele au migrat catre un fisier Default.migrated , dar nu inteleg de ce...
asta dupa ce: - am dar fix dupa ce am rulat Farbar Recovery Scan Tool dar surpriza in fisierul Local nu mai sunt date despre Google chrome le-a sters Farbar Recovery probabil... cred ca singura posibilitate sa mai recuperez ceva este: - sa dau restore la system - sa salvez profilul google - apoi sa repet procedura cu Farbar Recovery Scan Tool - dupa care sa copiez datele din nou la chrome ca sa recuperez marcajele.... eiffel, on 17 februarie 2017 - 11:38, said:
Sfatul meu e sa renunti la Chrome - a devenit prea pacator - pe langa ca nu e perfect compatibil cu Windwos 10 de ex, papa prea multe resurse si mai si agata orice adware il intalneste pe net. Si e extrem de greu de scos ceva din el de cele mai multe ori. Doar stergand tot poti rezolva ceva. doar ca mie nu m-i se conecteaza la net Internet explorererul , pot deschide cu el doar fisiere pdf etc..., cred ca trebuie si el reisntalat o fi busit ceva prin el... oricum din ce vad Internet Exploer este singurul Browser perfect compatibil cu Windows 10 , dar permite si el sincronizarea marcajelor prin sincroinizare cu cont de Gmail...? daca da dupa ce recuperez marcajele voi incerca sa le mut in Inernet Explorer dupa ce il voi reinstala cumva....daca il gasesc pentru download pe undeva... dar nu merge de dezinstalat Internet Exploererul care nu functuioneaza sa se conecteze la internet.... Attached FilesEdited by July02, 17 February 2017 - 12:07. |
#46
Posted 17 February 2017 - 12:04
Daca dai restore la sistem va trebui sa o iei de la capat. Pana la urma nu ai facut ce scrie in topicul indicat mai pe la inceputuri - cu ce sa faci inainte de a deschide un topic nou.
Primul lucru de facut la o devirusare este stergerea punctelor de restaurare - oprirea System Restore. Daca restaurezi, readuci virusii in sistem. Eu acele bookmark-uri de care mentionezi le am salvate separat intr-un folder in fisier txt. La fel si folderul favorite din IE. Le pot pune oricand cand instalez un sistem nou sau am nevoie de ele. De-asta se mentioneaza permanent necesarul backup-urilor de date. |
|
#47
Posted 17 February 2017 - 12:16
eiffel, on 17 februarie 2017 - 12:04, said:
Eu acele bookmark-uri de care mentionezi le am salvate separat intr-un folder in fisier txt. La fel si folderul favorite din IE. Le pot pune oricand cand instalez un sistem nou sau am nevoie de ele. De-asta se mentioneaza permanent necesarul backup-urilor de date. eu ma astept sa recuperez marcajele ca am fost sincornizat cu emailul la contul de email la alte marcaje le-am recuperat.... singura greseala la marcaje... a fost ca nu trebuia sa deschid nimic cu chrome pana nu ma loghez la chrome cu adresa de email.... acuma nu stiu daca le voi mai recupera....dar voi incerca sa ma reloghez la chrome... Edited by July02, 17 February 2017 - 12:41. |
#48
Posted 17 February 2017 - 14:33
eiffel, on 17 februarie 2017 - 12:04, said:
Primul lucru de facut la o devirusare este stergerea punctelor de restaurare - oprirea System Restore. Daca restaurezi, readuci virusii in sistem. va trebui sa recreez unul nou....? sau intai trebuie sa termin cu devirusarea nu...? am atasat fisierul de Fixlog pentru alanliza.. eu cred ca inca mai sunt virusi.... caci de exemplu in folderul cu photos nu pot sa le vad in preview.... ci decat daca intru in ele... Attached FilesEdited by July02, 17 February 2017 - 14:53. |
#49
Posted 17 February 2017 - 15:28
am rulat si ZPH cleanner si a gasit 18 items in 66 locatii infiltrate .....
dar: - pozele din pictures inca nu le pot vedea in preview ca inainte - internet explorerul inca nu se conecteaza la internet.... Edited by July02, 17 February 2017 - 15:30. |
#50
Posted 18 February 2017 - 13:19
Tot de la Virusi sa fie...?
1) Imagini JPEG fara preview in foldere... 2) Inernet explorer nu se conecteaza la conexunea de internet..... si nu incarca paginile.... Attached FilesEdited by July02, 18 February 2017 - 13:38. |
#51
Posted 18 February 2017 - 18:11
Reset Internet Explorer settings:
https://support.micr...-reset-settings Ai reusit sa repui(refaci) bookmark-uri? Cu FRST ce-am sters, pot sa le si repun. De obicei, sterg, cu FRST, cei virusat. Posibil sa gresesc, se pot recupera. De l-am sters, fara voie, se poate recupera! Errare humanum est! Te ajut, nu te las! |
|
#52
Posted 19 February 2017 - 01:54
MhG_40, on 18 februarie 2017 - 18:11, said:
Reset Internet Explorer settings: https://support.micr...-reset-settings Ai reusit sa repui(refaci) bookmark-uri? Cu FRST ce-am sters, pot sa le si repun. De obicei, sterg, cu FRST, cei virusat. Posibil sa gresesc, se pot recupera. De l-am sters, fara voie, se poate recupera! Errare humanum est! Te ajut, nu te las! ma bucur sa aud aceste cuvinte care imi incalzesc sufletul esti de caracter, si de toata admiratia.... sincer putini oameni ca tine pe lumea asta plina de oameni mai putini buni, ai toata admiratia mea am recuperat o parte din Bookmarkuri ele restul am mai adaugat manual... dar daca pot sa recuperez si din bookmarkurile initiale e si mai bine...., FRST este un program de recuperare...? Am intrat si eu initial la settings in Internet Explorer, dar nu-mi apare si optiunea de Internet options. Totusi imi apare undeva in settings o optiune View advenced settings, iar in acest submeniu nu-mi apare optiunea Reset... Attached FilesEdited by July02, 19 February 2017 - 02:11. |
#53
Posted 19 February 2017 - 02:32
versiunea aplicatiei Internet Explorer este...Microsoft Edge 38.14393.0.0
iar referitor la: - Preview-ul pozelor in foldere sa fie tot ceva ce tine de virusi...? Attached FilesEdited by July02, 19 February 2017 - 02:34. |
#54
Posted 19 February 2017 - 03:10
Pentru Preview Pictures.
Quote Right click on photo, select "Open With", select "Windows Photo Viewer". Recitesc logul si revin! Quote
CHR Profile: C:\Users\I\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData2 [2017-02-14] <==== ATTENTION CHR Profile: C:\Users\I\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData [2017-02-16] <==== ATTENTION CHR Profile=Profil Chrome. Cred ca cel din 2017-02-16 vrei sa-l refaci. Spune-mi, te rog, care?!! Vezi in C:\FRST\Quarantine. Edited by MhG_40, 19 February 2017 - 04:54. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users