Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DPF Ford Focus 2 1.6TDCi 2008
Ultima postare: feb 05 2022 20:58, Inițiat de
Gabi-mrr
, nov 10 2016 22:33
·
0
#19
Publicat: 11 noiembrie 2016 - 20:51
3800euro am dat pe masina.
Luni o duc la un service sa demonteze filtrul de particule, si il trimit la odorhoiu secuiesc sa il curete... si, din cate am mai citit in alte locuri, s-ar putea sa fie ok. Stie cineva de cati litri este rezervorul pentru adititivul ala pentru filtrul de particule ? |
#20
Publicat: 11 noiembrie 2016 - 23:55
Gabi-mrr, on 11 noiembrie 2016 - 20:51, said:
3800euro am dat pe masina. Luni o duc la un service sa demonteze filtrul de particule, si il trimit la odorhoiu secuiesc sa il curete... si, din cate am mai citit in alte locuri, s-ar putea sa fie ok. Stie cineva de cati litri este rezervorul pentru adititivul ala pentru filtrul de particule ? La Ford rezervorul de aditiv am impresia ca are 3 litri....repet,nu stiu exact,dar poti intreba la service sau pe cei de la Odorheiu Secuiesc,tot ei iti pot face si o oferta buna de pret ptr aditiv Eolys 176,poate chiar mai ieftin decat cel din linkul de mai jos. https://www.pieseaut...1271798906.html Da,firma e foarte ok,am auzit si eu numai de bine,au aparatura modernă,dar repet:depinde in ce stare e filtrul tau,daca îl mai pot "resuscita". Editat de missionnad, 11 noiembrie 2016 - 23:57. |
#22
Publicat: 12 noiembrie 2016 - 12:18
daemon, on 12 noiembrie 2016 - 00:01, said:
Rezervorul de aditiv are 1.8l, iar aditivul se vinde la 3 litri. De banii dati pe aditiv si curatare faci o anulare completa (fizic si soft) si nu mai ai probleme. Nici la RAR. Nu,aditivul se vinde si la bidoane de 1 litru,am cumparat eu de pe net ptr ca la reprezentanta nu avea pe stock. Mi-a mai intrat aproximativ 800 ml,doar atat s-a consumat in 60.000 km,asta datorându-se faptului ca folosesc masina mai mult extraurban,deci rsgenerarile se fac mai rar. |
#23
Publicat: 12 noiembrie 2016 - 19:27
Azi dimineata am pornit masina, si cam 2 minute nu a mai aparut eroarea aia, se tura ok masina, ma gandeam ca si-a revenit singura ) dupa doua minute, a inceput sa tiuie si a reaparut eroarea... luni duc masina la mecanic sa dea jos filtrul de particule si il trimit la odorheiu secuiesc...
Editat de Gabi-mrr, 12 noiembrie 2016 - 19:30. |
#25
Publicat: 14 noiembrie 2016 - 20:51
Salut !
Pana la urma am fost azi si am anulat filtrul de particule, la autocrew, doar ca eroare aia cu Engine malfunction a ramas, deoarece mai am probleme si la bujii cica, si masina ramane in avarie... cu limitare de putere... m-au programat pe lunea car vine la schimbat bujiile.. cica e mai greu de umblat la ele... si e si riscant, ca se pot rupe... Ramane pe lunea care vine de acum... poate o rezolv... |
#28
Publicat: 16 ianuarie 2022 - 10:52
hai sa va spun cum l-am curatat eu la un Peugeot Partner: am demontat lambda sensor, am pornit motorul si am blocat acceleratia la 2500, cu o pompa de mana de aia de le vezi pe la spalatorii de aplicat detergent/acid etc pe masini/roti, am introdus/pulverizat pe la orificiul sondei lambda TFR, un produs de curatat podeaua, amestecat la ochi cu apa, probabil 70/30
am facut treaba asta pana am vazut ca spuma ce iesea pe esapament este curata, adica vreo 5 litri si este ok de vreo 5000 de mile acuma, la masina asta m-a ajutat si pozitia componentelor, probabil ca si la alte masini cu acest motor pozitionarea sa fie la fel |
|
#29
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 19:43
antonica_78, on 13 ianuarie 2022 - 22:22, said:
salut a incercat cineva cu adblu ? este tot o substanta de ardere si curatire ... Sau poti lua o solutie pentru curatat si faci cum zice dan mai sus. |
#30
Publicat: 04 februarie 2022 - 17:20
Probabil se poate curati cu ultrasunete cu apa distilata si ceva detergent, am curatit asa un filtru de aspirator, din ala de hartie, si a mers ca nou dupa accea.
Apa de robinet nu-i buna dearece mineralele din ea precipita si infunda filtrul definitiv, nu se mai poate curati cu nimic cand se depune carbonat de calciu in el. E munca de chinez batrin, trebuie sa schimi vreo 10 ape, prima apa distilata simpla, a doua apa cu detergent fara aditivi minerali, apoi clatiri cu apa distilata pana nu mai iese negreala (tot in baia cu ultrasunete). Trebuie lucrat cu blindete, nu trebuie putere prea mare la ultrasunete sa nu se dezintegreze filtrul. Apoi trebuie uscat cu aer cald cu feonul tehnic sau in etuva. Iese bine, dar nu merita, e prea mult de munca pentru o masina veche, daca incepe sa se dezintegreze la spalare e de aruncat, asta se intimpla daca a inghetat mizeria cu umezeala in el. In aceste conditii diselul trece la coada listei. Editat de stdalionutpwr, 04 februarie 2022 - 17:21. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi