DPF Ford Focus 2 1.6TDCi 2008
Last Updated: Feb 05 2022 20:58, Started by
Gabi-mrr
, Nov 10 2016 22:33
·
0
#19
Posted 11 November 2016 - 20:51
3800euro am dat pe masina.
Luni o duc la un service sa demonteze filtrul de particule, si il trimit la odorhoiu secuiesc sa il curete... si, din cate am mai citit in alte locuri, s-ar putea sa fie ok. Stie cineva de cati litri este rezervorul pentru adititivul ala pentru filtrul de particule ? |
#20
Posted 11 November 2016 - 23:55
Gabi-mrr, on 11 noiembrie 2016 - 20:51, said:
3800euro am dat pe masina. Luni o duc la un service sa demonteze filtrul de particule, si il trimit la odorhoiu secuiesc sa il curete... si, din cate am mai citit in alte locuri, s-ar putea sa fie ok. Stie cineva de cati litri este rezervorul pentru adititivul ala pentru filtrul de particule ? La Ford rezervorul de aditiv am impresia ca are 3 litri....repet,nu stiu exact,dar poti intreba la service sau pe cei de la Odorheiu Secuiesc,tot ei iti pot face si o oferta buna de pret ptr aditiv Eolys 176,poate chiar mai ieftin decat cel din linkul de mai jos. https://www.pieseaut...1271798906.html Da,firma e foarte ok,am auzit si eu numai de bine,au aparatura modernă,dar repet:depinde in ce stare e filtrul tau,daca îl mai pot "resuscita". Edited by missionnad, 11 November 2016 - 23:57. |
#21
Posted 12 November 2016 - 00:01
Rezervorul de aditiv are 1.8l, iar aditivul se vinde la 3 litri.
De banii dati pe aditiv si curatare faci o anulare completa (fizic si soft) si nu mai ai probleme. Nici la RAR. Edited by daemon, 12 November 2016 - 00:02. |
#22
Posted 12 November 2016 - 12:18
daemon, on 12 noiembrie 2016 - 00:01, said:
Rezervorul de aditiv are 1.8l, iar aditivul se vinde la 3 litri. De banii dati pe aditiv si curatare faci o anulare completa (fizic si soft) si nu mai ai probleme. Nici la RAR. Nu,aditivul se vinde si la bidoane de 1 litru,am cumparat eu de pe net ptr ca la reprezentanta nu avea pe stock. Mi-a mai intrat aproximativ 800 ml,doar atat s-a consumat in 60.000 km,asta datorându-se faptului ca folosesc masina mai mult extraurban,deci rsgenerarile se fac mai rar. |
#23
Posted 12 November 2016 - 19:27
Azi dimineata am pornit masina, si cam 2 minute nu a mai aparut eroarea aia, se tura ok masina, ma gandeam ca si-a revenit singura ) dupa doua minute, a inceput sa tiuie si a reaparut eroarea... luni duc masina la mecanic sa dea jos filtrul de particule si il trimit la odorheiu secuiesc...
Edited by Gabi-mrr, 12 November 2016 - 19:30. |
#25
Posted 14 November 2016 - 20:51
Salut !
Pana la urma am fost azi si am anulat filtrul de particule, la autocrew, doar ca eroare aia cu Engine malfunction a ramas, deoarece mai am probleme si la bujii cica, si masina ramane in avarie... cu limitare de putere... m-au programat pe lunea car vine la schimbat bujiile.. cica e mai greu de umblat la ele... si e si riscant, ca se pot rupe... Ramane pe lunea care vine de acum... poate o rezolv... |
#26
Posted 13 January 2022 - 22:22
salut
a incercat cineva cu adblu ? este tot o substanta de ardere si curatire ... |
#28
Posted 16 January 2022 - 10:52
hai sa va spun cum l-am curatat eu la un Peugeot Partner: am demontat lambda sensor, am pornit motorul si am blocat acceleratia la 2500, cu o pompa de mana de aia de le vezi pe la spalatorii de aplicat detergent/acid etc pe masini/roti, am introdus/pulverizat pe la orificiul sondei lambda TFR, un produs de curatat podeaua, amestecat la ochi cu apa, probabil 70/30
am facut treaba asta pana am vazut ca spuma ce iesea pe esapament este curata, adica vreo 5 litri si este ok de vreo 5000 de mile acuma, la masina asta m-a ajutat si pozitia componentelor, probabil ca si la alte masini cu acest motor pozitionarea sa fie la fel |
|
#29
Posted 17 January 2022 - 19:43
antonica_78, on 13 ianuarie 2022 - 22:22, said:
salut a incercat cineva cu adblu ? este tot o substanta de ardere si curatire ... Sau poti lua o solutie pentru curatat si faci cum zice dan mai sus. |
#30
Posted 04 February 2022 - 17:20
Probabil se poate curati cu ultrasunete cu apa distilata si ceva detergent, am curatit asa un filtru de aspirator, din ala de hartie, si a mers ca nou dupa accea.
Apa de robinet nu-i buna dearece mineralele din ea precipita si infunda filtrul definitiv, nu se mai poate curati cu nimic cand se depune carbonat de calciu in el. E munca de chinez batrin, trebuie sa schimi vreo 10 ape, prima apa distilata simpla, a doua apa cu detergent fara aditivi minerali, apoi clatiri cu apa distilata pana nu mai iese negreala (tot in baia cu ultrasunete). Trebuie lucrat cu blindete, nu trebuie putere prea mare la ultrasunete sa nu se dezintegreze filtrul. Apoi trebuie uscat cu aer cald cu feonul tehnic sau in etuva. Iese bine, dar nu merita, e prea mult de munca pentru o masina veche, daca incepe sa se dezintegreze la spalare e de aruncat, asta se intimpla daca a inghetat mizeria cu umezeala in el. In aceste conditii diselul trece la coada listei. Edited by stdalionutpwr, 04 February 2022 - 17:21. |
#31
Posted 05 February 2022 - 19:02
Totusi, nu este bine sa scoti filtrul si sa il anulezi din soft. Gandeste-te si la tine daca nu la toti ceilalti iar dpf-ul ala are un rost acolo. Ori il cureti ori iei unul aftermarket, scos si anulat este un gest urat.
|
#32
Posted 05 February 2022 - 20:58
E un gest urat dar eficient, altfel iei o masina pe GPL ca tot cam acolo iesi cu cheltuiala si dioxidul de carbon, randament mai slab, dar compustibil cu continut mai mare de hidrogen.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users