Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DPF Ford Focus 2 1.6TDCi 2008
Last Updated: Feb 05 2022 20:58, Started by
Gabi-mrr
, Nov 10 2016 22:33
·
0
#1
Posted 10 November 2016 - 22:33
Salut !
Recent (acum ~2saptamani) am cumparat un Ford Focus 2 1.6TDCi 2008. Pana dimineata a functionat ok, tragea bine, nici un martor in bord, nimic... Azi, pe la ora 13:00 cand am pus contactul sa pornesc motorul a aparut inceput sa bipuie masina si aparut un triunghi sub care scrie "Engine malfunction". Am porit, ca trebuia sa plec la mecanic sa schimb uleiul, si filtrele, etc. Dupa ce am plecat, am observat ca masina nu mai trage... adica in treptele 1-2 merge cat de cat ok, dar incepand cu treapta a treia nu se mai tureaza motorul (abia ajunge la 3000turatii). Cu greu, am ajuns la mecanic.. i-am explicat care e treaba, si a chemat pe cineva de mi-a facut si o diagnoza.. din care a reiesit ca filtrul de particule este infundat... si ala COSTA 800euro !!!... mecanicul a vazut si un rezervor de AdBlue (un fel de aditiv pentru filtrul asta de particule) si a spus sa vad daca gasesc pe vreunul mai specialist la forduri.. poate daca umplu rezervorul ala si o turez calumea sa se curete si regenereze filtrul ala... Acum nu stiu ce sa fac... am auzit ca este si posibilitatea anularii (costa aprox. 2-300euro) doar ca nu stiu prea bine daca e ok sau nu (cica e mai ok pentru motor.. altii spun ca au avut probleme dupa anulare, altii ca le-a mers masina mai ok.. nici nu stiu ce sa mai cred..) A, da, am mai auzit ca se poate curati filtrul.. dar asta e ceva pentru o perioada scurta cica... Ce credeti ca ar trebui sa fac ? Multumesc. P.S. Sunt din Iasi.. stiti pe cineva care ar putea sa ma ajute ? |
#2
Posted 10 November 2016 - 22:44
Cati kilometri are masina?ai luat-o din Germania sau vanzatorul era tot din Iasi?
Acel rezervor cu aditiv care ajuta la regenerarea filtrului de particule mai avea aditiv in el sau era gol? Esapamentul este negru sau curat daca bagi degetelul in el se ia negreala? Raspunde la aceste intrebari si dupa aceea iti spun ce pasi sa urmezi... Edited by missionnad, 10 November 2016 - 22:46. |
#3
Posted 10 November 2016 - 23:04
Masina are 205500km. Vanzatorul a cumparat-o din Belgia, din luna Mai. (e tot din iasi).
Rezervorul de aditiv este gol. In legatura cu esapamentul.. nu ma pot uita acum... doar maine dupa-amiaza... dar cred ca e curat... cred... Fumul care iese este incolor (nu are nici o culoare). |
#4
Posted 10 November 2016 - 23:11
#5
Posted 10 November 2016 - 23:13
#6
Posted 10 November 2016 - 23:17
Daca e cazul de curatat filtrul, astia sunt printre putinii din romania care stiu cum se face:
http://www.filtreparticule.ro/contact Nu lua DPF China, nu curata filtrul cu solutii chimice. |
#7
Posted 10 November 2016 - 23:21
Gabi-mrr, on 10 noiembrie 2016 - 23:04, said:
Masina are 205500km. Vanzatorul a cumparat-o din Belgia, din luna Mai. (e tot din iasi). Rezervorul de aditiv este gol. In legatura cu esapamentul.. nu ma pot uita acum... doar maine dupa-amiaza... dar cred ca e curat... cred... Fumul care iese este incolor (nu are nici o culoare). Foarte nasol daca rezervorul de aditiv era gol,sigur acest lucru a dus la infundatea filtrului deoarece a fost imposibil sa isi aca regenerarea.... Rezervorul se reumple odata la 60.000 km,aditivul folosit se cheama Eolys176...deci ultima data trebuia sa se faca reumplerea lui la 180.000 km. Parerea mea este sa incerci sa umpli rezervorul(la service binenteles)dar numai cu putin aditv,acesta este scump si in cazul in care alegi varianta anularii/scoaterii filtrului de particule sa nu dai banii degeaba pe aditiv. Iar dupa ce pui aditiv se face o regenerare fortata din tester....daca nici asa nu isi revine,aatunci ai 2 posibilitati: 1.sa cumperi un filtru nou,ORIGINAL care intr-adevar e in jur de 900 euro 2.anularea(ea trebuie facuta ca la carte,adică si anulare fizica,si din soft...rescris cu soft original). PS:poti sa iti faci cont pe Club Ford,gasesti acolo o multime de opinii si pareri,dar in mare ti-am spus eu ce era de spus. overseas, on 10 noiembrie 2016 - 23:17, said:
Daca e cazul de curatat filtrul, astia sunt printre putinii din romania care stiu cum se face: http://www.filtreparticule.ro/contact |
#9
Posted 10 November 2016 - 23:57
#10
Posted 11 November 2016 - 02:04
Se pare ca are aditiv , puteam sa jur ca e doar dpf-ul
Edited by TruculMagic, 11 November 2016 - 02:09. |
|
#11
Posted 11 November 2016 - 06:48
In cazul in care anulezi DPF-ul ala, nu isi dau seama la inspectia tehnica? sau daca esti oprit de RAR in trafic? Stiu ca e ilegal.
|
#12
Posted 11 November 2016 - 07:06
#13
Posted 11 November 2016 - 08:42
Inca un Focus 2008 cu 200 de mii km reali la care pica DPF-ul la 2 saptamani dupa achizitionare Daca vrei sa fii corect cumperi unul nou cu vreo mie de euro, sau mai putin corect si il anulezi din soft si eliminat fizic cu 300 de euro la un service serios, dupa cum ti-a spus colegul @missionad mai sus. Alta solutie nu exista.
|
#14
Posted 11 November 2016 - 08:48
Exista curatare, reconditionare.
DPF off, immo off, orice piesa off...e pentru "nemtesti" care se duc la ateliere din aceeasi casta cu posesorii lor Edited by alexa32, 11 November 2016 - 08:49. |
#15
Posted 11 November 2016 - 10:16
tudor_ionutz2000, on 11 noiembrie 2016 - 08:42, said:
Inca un Focus 2008 cu 200 de mii km reali la care pica DPF-ul la 2 saptamani dupa achizitionare Daca vrei sa fii corect cumperi unul nou cu vreo mie de euro, sau mai putin corect si il anulezi din soft si eliminat fizic cu 300 de euro la un service serios, dupa cum ti-a spus colegul @missionad mai sus. Alta solutie nu exista. Din cauza pretului exorbitant majoritatea aleg varianta anulării acestuia. alexa32, on 11 noiembrie 2016 - 08:48, said:
Exista curatare, reconditionare PS:că dacă avea 70-80.000 km era alta treaba. Edited by missionnad, 11 November 2016 - 10:16. |
|
#16
Posted 11 November 2016 - 12:19
Pe ClubFord e un topic kilometric cu intrebari despre DPF.
Pe scurt, cauta pe topic-ul ala pe cineva care se ocupa cu anularea (o sa iti dai seama, au semnaturi cu asa ceva) si scapa de el si fizic si soft. Curatarile nu tin, si daca mai umbli asa cu ea o sa schimbi alte piese (turbo, de exemplu, care e cel putin dublu cat o anulare). Iti zic din experienta |
#17
Posted 11 November 2016 - 12:34
Curatare la firma specializata, sau cu solutii speciale...nu la gica s.r.l. in curte cu apa.
missionnad, on 11 noiembrie 2016 - 10:16, said: La kilometrii care ai are(*nu stim daca reali sau nu),eu sunt rezervat in ceea ce priveste reusita curatarii... PS:că dacă avea 70-80.000 km era alta treaba. La 80k nu trebuie sa faci nimic la DPF daca masina nu are alte probleme. |
#18
Posted 11 November 2016 - 16:01
tudor_ionutz2000, on 11 noiembrie 2016 - 08:42, said:
Inca un Focus 2008 cu 200 de mii km reali la care pica DPF-ul la 2 saptamani dupa achizitionare Daca vrei sa fii corect cumperi unul nou cu vreo mie de euro, sau mai putin corect si il anulezi din soft si eliminat fizic cu 300 de euro la un service serios, dupa cum ti-a spus colegul @missionad mai sus. Alta solutie nu exista. Ce ti se pare... Kilometrajul ar cam fi in parametri. Daca faci un calcul la cei 8 ani X 30k pe an ar cam bate... Si daca e sa fie dat inapoi, e dat cam 25-30k km... Chestia cu filtrul ala e cam nasoala. Sunt curios ce suma a dat initiatorul pe masina. Daca a gasit "ocazie de nerefuzat", mai ieftina decat pe mobile.de, e clar: are peste 350 k Km si atunci se justifica schimbarea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users