Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mini-jurnal P+1
Ultima postare: oct 08 2019 19:45, Inițiat de
ripper
, sep 03 2016 19:45
·
0
#19
Publicat: 04 septembrie 2016 - 12:15
Nici eu nu am inteles de unde ai scos "zero punti termice", pentru ca alea sunt date de elementele de beton (samburi, centuri, buiandrugi, plansee) si apar si la zidarie de bca si la cea de caramida .
Dar nu inteleg de ce compari bca-ul cu porotherm-ul, care intr-adevar, nu sta nici ala prea bine la capitolul rezistenta mecanica. Daca tot vrei zidarie portanta, foloseste caramida plina, sau macar cu goluri mici, de genul asta: http://www.urban-con...lina-cu-goluri/ |
#24
Publicat: 04 septembrie 2016 - 17:48
Costa de vreo 2-3 ori mai scump numai caramida in sine, plus manopera mult mai multa .
Dar cu asta chiar faci zidarie portanta, spre deosebire de cele gen porotherm cu peretii aia subtiri de cativa mm ... Decat porotherm, probabil ca e mai ok bca-ul ala ... |
#29
Publicat: 13 septembrie 2016 - 17:40
5.5 N/mm. Nu are mult, dar e suficient pentru a oferi portanță fata de cel Clasic.
Intrebare/curiozitate, pentru o structura confinata, exista un normativ ceva cati stalpi trebuie, ce grosime si ce "fi" la fier beton pentru situatia mea, amprenta 134 mp, placa peste parter, placa peste etaj, fara mansarda? |
#31
Publicat: 13 septembrie 2016 - 19:11
2016
Ploiesti Ma intrebi deoarece parterul e la 3 m inaltime? Nu stiu, nu m-am gandit la incalzire inca. Oricum, cred ca o voi face clasic, cu centrala si instalatii de calitate. P.S. Daca incearca cineva sa ma convinga s-o fac prin pardoseala, ii spun de pe acum ca urasc caldura care iese din orice coltisor al casei. De fapt, urasc caldura in general, daca am 20 de grade iarna ma simt perfect. |
#32
Publicat: 13 septembrie 2016 - 20:36
ripper, on 13 septembrie 2016 - 19:11, said:
Nu stiu, nu m-am gandit la incalzire inca. Oricum, cred ca o voi face clasic, cu centrala si instalatii de calitate. ripper, on 13 septembrie 2016 - 19:11, said:
.. Daca incearca cineva sa ma convinga s-o fac prin pardoseala, ii spun de pe acum ca urasc caldura care iese din orice coltisor al casei. ripper, on 13 septembrie 2016 - 19:11, said:
De fapt, urasc caldura in general, daca am 20 de grade iarna ma simt perfect. |
#33
Publicat: 13 septembrie 2016 - 21:54
ripper, on 13 septembrie 2016 - 20:38, said: Habar n-am, sper sa se incadreze. Daca nu, torn șapa mai inalta, nu ma deranjeaza. Daca torni sapa mai inalta ti se modifica atat inaltimea la parapet geamuri (Hp) cat si golurile de usi. Tine cont de asta sa nu te trezesti cu niste geamuri mai jos decat ai fi vrut (cu implicatii in alegerea caloriferelor, caci fiind mai putin inalte trebuie sa fie mai lungi) cat si cu niste usi cu dimensiuni atipice pe care sa le faci la comanda. |
|
#36
Publicat: 15 septembrie 2016 - 02:30
Caloriferele clasice au 40/60 cm inaltime. Pentru randament si simetrie e bine sa mergi pe 60! Daca acum ai 80 trebuie sa scazi sapa+izolatie+parchet/gresie (10-12 cm) si sa aduni pervazele de geam sau ce vei pune acolo (2-5 cm)
Eu am lasat 100cm sub geamuri. Vine polistiren extr (5cm), sapa (5cm), autonivelanta (1cm), izoflex+gresie/parchet (2cm). Rezulta 13cm. Dat fiind faptul ca placa trebuie egalizata, voi ajunge mai mult ca sigur la 15cm. Scad din 100 si raman cu 85. Mai adaug cei 2-5 cm de la pervaze si am aproximativ 90 cm utili sub geam din care 60 va fi caloriferul. Sub calorifer las 15 cm pt a putea fi maturat/aspirat iar peste calorifere va veni o masca de lemn care imi va lasa 10 cm pana la geam. Am calculat astea inainte sa proiectez casa din fericire. Important, pentru aspect este ca geamurile sa nu fie patrate! Dimensiuni standard pentru latime sunt: 90-120-180-240-270. Orice altceva te trimite cu gandul la un proiectant/arhitect indiferent! Inaltimea geamurilor la case de obicei este 140. Pentru vitralii prevazute cu calorifer dedesupt: 180 cm inaltime cu latimea oricare in afara de 180. Dedesupt calorifere de 40 Inaltimea camerelor la case este de bun simt sa fie 280. De unde rezulta:100 (sub geam) + 140 (gem) + 40 (deasupra geamului) intr-o situatie fara vitralii. Pt mansarda: 150 cm zidul pt acoperisuri cu panta de minim 30 grade. Atentie! 150 este maximul pt a fi intabulata ca mansarda. Daca faceti sub 150 puteti negocia cu arhitectul primariei pt un pod locuit. (impozit mai mic) daca a-ti trecut de 150 a-ti facut un etaj atipic. Geamurile de mansarda, intr-o lume ideala sunt Velux! Deci nu incape discutie despre inaltime sau latime aici. Catalogul lor explica bine cum trebuiesc alese. Toate geamurile si usile de exterior au partea superioara la aceeasi inaltime. De obicei 240cm. Pentru usile de exterior, asta inseamna ca la partea superioara se va incadra un iluminatoe de 40cm. Atentie la scari/trepte: Ultima treapta (superioara) sa fie neaparat mai mica decat celelalte (de regula 10cm) Altfel.... Atentie la vincluri. Masurati inainte de turnare paralelismul si diagonalele la ziduri/geamuri/usi La fiecare deschidere de usa/geam ziditi deschiderile cu 2 cm mai mare pe fiecare latura. Etc.. Acestea nu sunt normative neaparat. Sunt reguli de bun simt. Dar indrazneala de a aduce inovatii si a trece peste tipare face parte din frumosetea lumii in care traim. Orice alte dimensiuni pot fi de bun simt intr-o arhitectura potrivita. [ http://media1.santabanta.com/full6/Nature/Architectural/architectural-96a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi