Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Monociclu electric, hoverboard, skateboard electric, trotineta electrica, bicicleta electrica etc.
Ultima postare: apr 30 2021 09:44, Inițiat de
_-_
, aug 12 2016 15:18
·
0
#145
Publicat: 23 noiembrie 2016 - 16:07
_-_, on 22 noiembrie 2016 - 19:42, said:
Trotineta E-twow ma multumeste si nu simt nevoia sa am alta. Este cel mai practic vehicul pentru deplasare pe trotuarele din oras si cel mai comod in cazul unei iesiri prin parc sau pentru a face un pic de sport, dar pentru senzatiile oferite de sporturi extreme se preteaza mai bine monociclurile sau hoverboardurile. Monociclul meu, de asemenea, ma multumeste si as fi facut un efort financiar doar pentru unul mai mare (observ ca acum in loc sa le faca cu roti mai mari, le fac, de regula, cu doua roti, pentru o stabilitate mai buna). Dar un hoverboard care sa ma satisfaca suficient nu detin inca... M-am jucat si eu astazi cu un hoverboard. Este tare distractiv. Pt deplasare trotineta este perfecta, dar pt distractie hoverboard-ul este mult mai potrivit. @Waldhar. Poate la primavara o sa ne intalnim mai multi intr-un parc. Acum nici timpul si nici vremea nu prea ma ajuta. Iti multumim si pt sfaturi si pt disponibilitate. Pe moment o sa las trotineta asa cum e. Cand scap de perioada de garantie voi incerca sa ii schimb bateria si calculatorul. Editat de gbirotica, 23 noiembrie 2016 - 16:10. |
#146
Publicat: 23 noiembrie 2016 - 17:58
Si trotineta este buna pentru distractie, doar ca, intr-adevar, nu ca hoverboardul (cel putin atata vreme cat il tine bateria). Partea proasta la hoverboard este ca daca se descarca bateria, nu il poti folosi ca pe o trotineta sau skateboard, trebuie sa il cari tu pe el. Plus ca, daca trebuie sa treci peste borduri esti nevoit sa il ridici de jos. Astea cam anuleaza distractia.
Iar legat de propunerea colegului colegul Waldhar de a testa o "trotineta adevarata" ii raspund tot in acest post: Pe mine nu ma intereseaza propunerea, deoarece pentru drum lung folosesc autoturismul, pentru mers prin oras pe distante scurte sau prin zone inaccesibile pentru autoturism prefer trotineta electrica, iar pentru sport/ distractie prefer mai curand monociclul electric, hoverboardul sau, eventual, un skateboard electric decat trotineta. Singurele trotinete electrice care ma intereseaza sunt cele usoare si cu dimensiuni reduse, deoarece nu mi-ar conveni sa urc/ cobor trepte cu un vehicul greu, sa intru intr-un mall cu un vehicul voluminos atarnat de umar sau tras dupa mine, sa imi ocupe prea mult spatiu in masina. Sunt convins ca exista trotinete/ scutere electrice mult mai avansate, dar problema este ca cu cat sunt mai avansate, cu atat sunt mai scumpe, mai grele, mai voluminoase, mai greu de intretinut... |
#147
Publicat: 23 noiembrie 2016 - 21:05
Waldhar, on 22 noiembrie 2016 - 19:43, said: A fost cadou, l am comandat afară la 180 dolari, direct de la fabrica, să văd daca merita atenție..... a nu fabrica din România!!!! Dacă schimbi celulele cu samsung o sa ai mai mult, dar și o gaură mare în buzunar! Protejează acumulatorul care deja îl ai, incarcatorul de 4 A îți distruge acumulatorul în timp, el e pe pest de săgeată de margheting, uite ce repede putem încarcă noi bateria, dar uite aici ce face neamtul.... Folosește 2 amperi la încărcare, oare nu poate să facă și el de 4 amperi? https://www.my-egret...791712-189.html Pai...daca e bine sa fie un amperaj mai mic...de ce sa nu folosesc 1A ? |
#148
Publicat: 23 noiembrie 2016 - 21:33
gbirotica, on 23 noiembrie 2016 - 21:05, said: Pai...daca e bine sa fie un amperaj mai mic...de ce sa nu folosesc 1A ? http://www.tante-pau...Datenblatt.html |
#149
Publicat: 24 noiembrie 2016 - 07:23
#150
Publicat: 24 noiembrie 2016 - 18:15
Astazi m-am chinuit sa pun trotineta in modul "cruise control". Nu am reusit decat pe viteza maxima.
Putin cam frustrant. Incercam sa tin viteza constanta ...dar din cauza denivelarilor nu am reusit. In plus trebuie sa fi atent la trecerea peste borduri cand o ridici. Rupe glezne |
#151
Publicat: 24 noiembrie 2016 - 19:11
Mai poti sa tii roata din fata ridicata de la pamant si asa vei reusi sa mentii acceleratia nemiscata timp de 5 secunde. Apoi o lasi jos si te urci imediat pe trotineta. Nici eu nu pot folosi cruise control decat daca drumul este lipsit de denivelari si rareori imi iese din prima. De regula se activeaza singur cruise control cand nu am nevoie. Trebuiau sa faca un buton special pentru activare cruise control...
|
#152
Publicat: 25 noiembrie 2016 - 18:38
Am gasit pe un site niste modele de carbon, cel mai probabil tot o chinezarie rebranduita sub diferite nume: Jack Hot, Zero:
http://www.e-scooter...cooter-15-p.asp http://www.e-scooter...cooter-10-p.asp 6.3 kg, autonomie 20-30 de kg, aparent 2 optiuni de baterie. Si mai ales pretul, 400 de euro si livrare gratuita. Dar rotile alea de 5" mi se par bune doar pentru un teren de joaca sau un skate-park.Oare ai putea merge cu ea pe un drum sau o alee de piatra cubica? |
#156
Publicat: 28 noiembrie 2016 - 18:52
gbirotica, on 28 noiembrie 2016 - 14:00, said:
Salut Cosmin Ai mai facut teste cu e-twow modificat? Autonomie ? Viteza ? Stabilitate ? Demaraj ? |
#157
Publicat: 29 noiembrie 2016 - 19:14
_-_, on 22 noiembrie 2016 - 19:33, said:
Ce parere aveti despre Evolio X-Board L pentru utilizare off-road? Este un "hoverboard" voluminos, are roti de 10 inch (pneumatice), dar cantareste numai 12 Kg. Bateria de 4.4 Ah (LG) aparent are o autonomie de 17-20 Km, cu timp de incarcare de 2 ore. La pretul actual, de 1700 RON, pare o oferta mai buna decat Smart Balance Off Road care costa 1990 RON. Eu am unul cu roti de 6.5" si parca m-ar tenta unul cu roti de 10" daca ar face mai bine fata crapaturilor din asfalt. Alte variante similare de pe piata noastra au preturi sensibil mai maricele. Pana la urma am mai facut un efort financiar si am comandat vineri acest model (diferit de cele doua mentionate mai sus): http://www.freewheel...art-carbon.html Pret 1599 Lei (oferta de American Black Friday) impreuna cu husa cadou (in pachet separat): http://www.freewheel...de-10-inch.html Din pacate am avut ghinion (si nu doar din cauza ca dupa weekend au scazut brusc preturile la majoritatea modelelor de hoverboarduri cu roti de 10"). Cand m-a sunat curierul (Fancourier) nu eram acasa si a ramas sa-l sun eu cand vin de la servici in ideea ca mai este prin zona. L-am sunat, ne-am intalnit pe traseu la distanta de cca. 1 Km de locuinta mea (fiind cu masina), mi-a predat coletul, am semnat pentru el si l-am rugat pe curier sa ramana de fata pana verific continutul. Nu prea i-a convenit, dar a stat pana cand am desigilat impreuna cutia care era... cu susul in jos. Se apucase deja sa taie banda adeziva de pe spatele cutiei, asa ca nu am mai apucat sa il rog ca sa ma ajute sa o rasturnam. Totusi, am constatat ca la prima vedere hoverboardul pare in regula, imediat dupa care l-a apelat altcineva pe telefon inainte de a apuca sa scot continutul din cutie. Apoi curierul s-a indreptat spre masina inca vorbind la telefon si dus a fost. Am fost tentat sa strig dupa el, dar m-am abtinut, gandindu-ma ca nu are rost, deoarece se putea observa ca produsul nu fusese resigilat. Dar aici a fost greseala mea. Cutia fusese transportata cu susul in jos, practic hoverboardul sprijinindu-se de aripile din plastic in loc de a sta pe propriile roti si cand l-am tras din cutie s-a auzit un usor pocnet. O bucata din aripa era rupta. Probabil ca fusese deja crapata datorita modului impropriu de transport si cand am ridicat hoverboardul din cutie s-a atins de ambalaj, rupandu-se de tot impreuna cu punga in care era ambalat hoverboardul. Sau poate ca sunetul respecitv s-a datorat doar frecarii bucatii rupte de marginea cutiei si tot asa s-a rupt punga. Nu cred ca aveam eu cum sa sparg carcasa si sa rup punga, dar nici aceasta nu este complet exclus. Spre diferenta de vechiul hoverboard acesta are o carcasa dintr-un plastic foarte subtire si este in mod clar extrem de casant. Nu mai aveam de ales decat sa lipesc portiunea rupta... IMG_0141.JPG 374,35K 21 download-uri IMG_0145.JPG 329,81K 22 download-uri IMG_0146.JPG 457,88K 21 download-uri IMG_0152.JPG 382,64K 20 download-uri Probabil ca ar trebui sa depun o reclamatie impotriva firmei de curierat, dar deja mi-am facut destui nervi. Data viitoare nu voi mai accepta un colet fara optiunea de deschidere inainte de a semna de primire si fara sa filmez desigilarea. Daca nu ai voie sa desigilezi coletul decat dupa ce semnezi de primire si nu exista asigurare pentru colet, atunci se pare ca paguba este suportata de client... Daca aveti intrebari despre acest model va stau la dispozitie cu raspunsuri in momentul in care le voi avea. Deocamdata va ofer detalii despre anvelope si presiunea recomandata: 10 X 2.125, respectiv 35 P.S.I. sau 240 KPa sau 2.5 BAR. Datorita rotilor mari si a platformei mai late, acest hoverboard se "simte" mult mai bine sub picioare si probabil ca nici nu amortesc degetele cum se intampla la modelul cu roti de 6.5". Este primul hoverboard pe care pot sa stau si intr-un singur picior fara sa imi pierd echilibrul. Deocamdata l-am testat doar in casa. Si inca ceva: cand l-am imperecheat cu iPhone-ul prin BlueTooth cu ajutorul aplicatiei Freewheel a fost necesar un cod (parola). "Parola" am gasit-o pe Internet si este "000000" (sase de zero). In manual nu este trecuta. Editat de _-_, 29 noiembrie 2016 - 19:25. |
#158
Publicat: 29 noiembrie 2016 - 20:52
Imi pare rau de patanie.
Totusi mi se pare aiurea sa se crape carcasa asa usor. Se presupune ca trebuie sa fie rezistenta la diferite socuri. Ce faci daca il scapi si se rostogoleste ? Se face tandari ? Sa speram ca nu te macina intamplarea si o sa poti sa te distrezi la maxim cu el |
#159
Publicat: 30 noiembrie 2016 - 10:28
Multumesc.
Probabil ca au pus o carcasa subtire ca sa mai reduca din greutate. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar putea intampla daca se rostogoleste sau daca il ating de vreo bordura. Fata de modelul vechi pe care il am (Freewheel F1 W), acesta nu are nici aripile invelite in cauciuc. Am mai constatat ca hoverboardul uneori trosneste cand il ridic de jos sau cobor de pe el. Posibil sa fie acelasi sunet care s-a auzit cand l-am ridicat din cutie si am constatat ca aripa este sparta. Deci incep sa ma indoiesc ca as avea eu vreo vina in ceea ce priveste ruperea acelei bucati din aripa. La apasari usoare pe aripa buna, aceasta se indoaie destul de mult. Dar nu am riscat sa apas mai puternic tocmai din cauza ca ar putea sa se faca si aceasta tandari. In rest si eu sper sa trec peste acest inconvenient si sa ma distrez cu el. Este incomparabil cu modelul care are roti de 6.5 inch. Acela imi pare acum pentru copii. Pentru cineva care poarta numarul 45 la pantofi nu prea este adecvat cel cu roti mici, deoarece si "pedalele" sunt inguste. Este intr-adevar utilizabil cel mic, are avantajul ca este mai usor si ocupa mai putin spatiu, ca nu trebuie sa ii umfli rotile si nu duci grija spargerii unei camere, dar neputandu-ma sprijini decat pe o parte din talpa, nu puteam sa ma simt confortabil la ridicarea/ rearanjarea unui picior pe platforma din cauza riscului de cadere, plus ca dupa cateva minute incepeam sa simt o senzatie de amortire. De aceea eram nevoit sa fac pauze dese, iar la nevoie (ca sa nu oblig si pe altcineva sa faca pauza) imi mutam periodic picioarele ba foarte in fata, ba mult in spate pana cand mai trecea senzatia de amortire. Si pe monociclul electric mi se intampla la fel (are tot pedale inguste), dar flexarea unui genunchi la efectuarea unui viraj, posibilitatea de a rearanja un picior (chiar si stand pe varfurile degetelor), anumite miscari pe care le faci etc. reduc disconfortul. S-ar putea ca acest hoverboard sa imi placa chiar mai mult decat monociclul electric. Ramane sa vad si cum se comporta off-road sau pe asfalt deteriorat. Poate voi reusi sa ignor frigul ca sa ies un pic prin parc cu el. Voi reveni cu detalii. Editat de _-_, 30 noiembrie 2016 - 10:30. |
|
#160
Publicat: 30 noiembrie 2016 - 12:12
_-_, on 30 noiembrie 2016 - 10:28, said:
Multumesc. Probabil ca au pus o carcasa subtire ca sa mai reduca din greutate. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar putea intampla daca se rostogoleste sau daca il ating de vreo bordura. Fata de modelul vechi pe care il am (Freewheel F1 W), acesta nu are nici aripile invelite in cauciuc. Am mai constatat ca hoverboardul uneori trosneste cand il ridic de jos sau cobor de pe el. Posibil sa fie acelasi sunet care s-a auzit cand l-am ridicat din cutie si am constatat ca aripa este sparta. Deci incep sa ma indoiesc ca as avea eu vreo vina in ceea ce priveste ruperea acelei bucati din aripa. La apasari usoare pe aripa buna, aceasta se indoaie destul de mult. Dar nu am riscat sa apas mai puternic tocmai din cauza ca ar putea sa se faca si aceasta tandari. In rest si eu sper sa trec peste acest inconvenient si sa ma distrez cu el. Este incomparabil cu modelul care are roti de 6.5 inch. Acela imi pare acum pentru copii. Pentru cineva care poarta numarul 45 la pantofi nu prea este adecvat cel cu roti mici, deoarece si "pedalele" sunt inguste. Este intr-adevar utilizabil cel mic, are avantajul ca este mai usor si ocupa mai putin spatiu, ca nu trebuie sa ii umfli rotile si nu duci grija spargerii unei camere, dar neputandu-ma sprijini decat pe o parte din talpa, nu puteam sa ma simt confortabil la ridicarea/ rearanjarea unui picior pe platforma din cauza riscului de cadere, plus ca dupa cateva minute incepeam sa simt o senzatie de amortire. De aceea eram nevoit sa fac pauze dese, iar la nevoie (ca sa nu oblig si pe altcineva sa faca pauza) imi mutam periodic picioarele ba foarte in fata, ba mult in spate pana cand mai trecea senzatia de amortire. Si pe monociclul electric mi se intampla la fel (are tot pedale inguste), dar flexarea unui genunchi la efectuarea unui viraj, posibilitatea de a rearanja un picior (chiar si stand pe varfurile degetelor), anumite miscari pe care le faci etc. reduc disconfortul. S-ar putea ca acest hoverboard sa imi placa chiar mai mult decat monociclul electric. Ramane sa vad si cum se comporta off-road sau pe asfalt deteriorat. Poate voi reusi sa ignor frigul ca sa ies un pic prin parc cu el. Voi reveni cu detalii. Waldhar, on 30 noiembrie 2016 - 12:08, said:
Ce repede îți schimbi părerea..... asta spuneam si eu de trotineta cu roti cu aer....vezi ca exista soluție pentru roti să scapi de stresul penelor. Poate ne definești si ce înseamnă off road , sa înțeleg că te duci cu el la munte? Sau off road Urban?
|
#161
Publicat: 30 noiembrie 2016 - 14:46
@ _-_ Cred ca este mult mai bun pe roti de 10.
Nu poti totusi sa vb cu cei de la freewheel sa vezi daca nu e vreo varianta de schimb sau sa iti dea piesele rupte gratis/contracost ? Nu e normal ce s-a intamplat @Waldhar cu siguranta va face downhill ))) Ce critic esti !!! |
#162
Publicat: 30 noiembrie 2016 - 16:10
Waldhar, on 30 noiembrie 2016 - 12:12, said:
vezi ca exista soluție pentru roti să scapi de stresul penelor. Poate ne definești si ce înseamnă off road , sa înțeleg că te duci cu el la munte? Sau off road Urban? Care este solutia? Off-road = in afara drumurilor sau terenurilor amenajate, intretinute cum ar fi: portiuni neasfaltate, plaje, zone cu iarba, poteci de prin paduri, parcuri, periferia orasului, drumuri neingrijite, cu asfaltul nereparat de multa vreme etc. Sigur ca intentionez sa iau hoverboardul si cand plec in excursii. gbirotica, on 30 noiembrie 2016 - 14:46, said:
@ _-_ Cred ca este mult mai bun pe roti de 10. Nu poti totusi sa vb cu cei de la freewheel sa vezi daca nu e vreo varianta de schimb sau sa iti dea piesele rupte gratis/contracost ? Nu e normal ce s-a intamplat Produsele Freewheel sunt importate de E-Boda. Nu am luat legatura cu ei, deoarece nu am cum sa dovedesc ca aparatoarea de la roata s-a deteriorat in timpul transportului. Nici macar firma de curierat nu o pot trage la raspundere, deoarece ar fi trebuit sa verific produsul in fata curierului si acesta sa intocmeasca un proces-verbal. Dar nici aceasta nu cred ca ar rezolva ceva in lipsa asigurarii coletului. Deocamdata am lipit portiunea rupta din aparatoare si in viitor voi incerca sa le cer o noua carcasa. Dar intre timp s-a ivit o alta problema. Am luat cu mine hoverboardul complet incarcat ca sa-l testez printr-un parc si m-a lasat bateria dupa numai 2.2 Km. Inainte de a ma urca pe el a scazut nivelul de la 100% pana la 92%, iar dupa ce m-am urcat pe el, la fiecare minut mai pierdea cateva procente. Daca il opream si-l porneam iar, atunci mai crestea un pic nivelul bateriei. Dupa ce a ajuns in 0% a inceput sa clipeasca ledul concomitent cu emiterea unor beep-uri sonore si a trebuit sa-l opresc, apoi sa-l pornesc de mai multe ori ca sa ma pot apropia de masina. Dupa repornire urca nivelul bateriei pana pe la 6%, apoi scadea rapid si mai mergeam cate un pic cu nivelul pe 0%. Acum l-am pus la incarcat. Posibil ca acumulatorul sa necesite cateva cicluri de reincarcare ca sa isi atinga capacitatea maxima, dar nu este exclus nici sa fie defect, caz in care voi fi nevoit sa apelez la garantie. Pentru cei interesati postez cateva screenshoturi din aplicatie: IMG_0154.PNG 573,38K 7 download-uri IMG_0155.PNG 541,12K 8 download-uri IMG_0156.PNG 107,45K 7 download-uri IMG_0157.PNG 229,11K 6 download-uri IMG_0158.PNG 85,87K 6 download-uri IMG_0159.PNG 86,4K 5 download-uri IMG_0160.PNG 34,03K 5 download-uri IMG_0161.PNG 38,14K 5 download-uri IMG_0162.PNG 166,41K 6 download-uri Comparativ cu varianta care are roti de 6.5" este clar superior: picioarele se sprijina mai bine, chiar daca partile din fata si din spate ale pantofilor sunt fara puncte de sprijin, crapaturile din asfalt aproape ca nu le simti, poti trece peste pavele fara sa te deranjeze prea mult zdruncinaturile, ba chiar am reusit sa traversez si o mica protiune cu iarba. Deocamdata i-am setat "driving force" la valoarea maxima (altfel ma simteam de parca as pluti pe o barca) si "steering sensitivity" la valoarea minima (din cauza drumului accidentat). Am circulat pe cat posibil cu viteza constanta de cca. 10 Km/h, dar am testat si "franarea" de la viteza maxima, plus mersul cu spatele si am efectuat cateva viraje mai largi sau mai stranse, cu viteza variabila. La acestea din urma se comporta la fel cu cel mic (doar ca parca nu este chiar la fel de "responziv"). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi