Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ministrul Comunicațiilor: Vrem să vindem acțiunile de la Romtelecom, dar nu la orice preț
Ultima postare: feb 09 2016 12:22, Inițiat de
aris86
, feb 05 2016 12:48
·
0
#1
Publicat: 05 februarie 2016 - 12:48
Ministerul Comunicațiilor intenționează să crească valoarea acțiunilor Romtelecom înainte de privatizare, în condițiile în care potențialul companiei este 'fantastic de mare', a declarat vineri ministrul Comunicațiilor, Marius Bostan, care a evitat să înainteze o sumă pentru acțiunile respective.
[ http://media2k.rtv.net/image/201409/w620/78632958_27687400.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Palatul Telefoanelor 'Consultanții lucrează, suntem într-un proces. Este un proces transparent. Sunt discuții tehnice avansate între consultanții noștri și consultanții OTE. Așteptăm să alegem cea mai bună soluție. Scopul este să vindem, dar nu putem vinde la orice preț. Nu am ales încă soluția de privatizare. Ne dorim asta, dar ne dorim să o facem într-un mod în care valoarea acțiunilor noastre să fie cea mai bună. Acesta este scopul meu. Să ridic valoarea acțiunilor pe care le deținem. Eu cred că Telekom are un potențial fantastic. Are un număr de clienți impresionant, are niște servicii, este în dezvoltarea unor noi tehnologii și cred că potențialul de creștere al companiei este fantastic de mare', a menționat Marius Bostan. Întrebat la cât evaluează participația statului, Marius Bostan a evitat să ofere un răspuns. 'Am o evaluare, dar nu o pot comunica. Influențăm negocierile', a precizat ministrul. În opinia sa, Romtelecom 'nu este foarte transparentă în acest moment, nefiind listată'. 'Noi ne dorim o listare, ne dorim o transparentizare pentru această companie. Nu este foarte transparentă în acest moment, nefiind listată', a mai spus ministrul Comunicațiilor. Potrivit acestuia, compania are nevoie de o politică de dividende pentru a fi listată. 'Poate acum Romtelecom nu arată așa cum ar trebui să arate. Poate mai sunt și clienți nemulțumiți. Sunt convins că partenerii noștri vor înțelege că este nevoie de o abordare puțin mai agresivă în planul de afaceri al companiei și vom căuta soluții pe parcursul acestui an. Fără o politică de dividende nu putem veni în fața investitorilor să listăm. Vom construi o politică de dividende. Cumva, lucrurile sunt în proces. Nu putem spune și nu putem da un timp, un deadline. Ține de piață, ține de situația economică, în general, pentru că avem o cotă foarte importantă acolo și este o decizie strategică foarte importantă. Am avut și săptămâna trecută întâlniri cu consultanții, vom avea și zilele următoare. Deci este un proces prioritar pentru noi', a mai spus Marius Bostan. La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom și Cosmote România au anunțat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele și serviciile vor fi oferite sub brand-ul 'T'. Telekom România este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Sursa Incepe implicarea statului pentru cresterea companiei asemanator cu cea de la OmvPetrom? |
#4
Publicat: 05 februarie 2016 - 12:57
Au pierdut cel mai important avantaj in momentul in care au declarant ca vor sa scape de actiuni si sa le vanda.
Din momentul asta ofertele se vor duce in jos, nu in sus. Cat a fost NelsonMandela, on 05 februarie 2016 - 12:55, said:
Sunt foarte nedumerit. Nu se numește mai nou Telekom? Editat de mmm3, 05 februarie 2016 - 12:59. |
#6
Publicat: 05 februarie 2016 - 13:00
toto_riina, on 05 februarie 2016 - 12:53, said:
Vindeti tot nemernicilor, nimic sa nu lasati! Inca a mai ramas de furat din tara asta! Tu nu trebuie sa infierezi cu manie privatizarile -ca se incaseaza bani (multi in cazul asta). Trebuie sa te concentrezi pe ce face Statul cu banii incasati, ca din banii incasati poate sa-ti construiasca Autostrazi, Scoli si Spitale, nu ? Aici, da, avem o problema Editat de doinastela, 05 februarie 2016 - 13:00. |
#7
Publicat: 05 februarie 2016 - 13:13
Mai trebuie si la tehnocrati, cateva domenii, vile, spa-uri, masini, ca doar nu au venit degeaba de la Bruxelles, unde incasau zeci de mii de euro/an(foarte "patrioti" din privinta asta). La romanica salariu e mic...cateva mii/an.
P.S : acolo se duc banii, dupa vanzarea respectiva. Editat de pustiux, 05 februarie 2016 - 13:14. |
#8
Publicat: 05 februarie 2016 - 14:06
Tocmai citeam o stire mai veche aseara
Quote
Grupul german de telefonie Deutsche Telekom nu este mulţumit de performanţele înregistrate de diviziile sale din România, Polonia şi Olanda, a declarat joi directorul general Tim Hoettges... Si atunci daca "T" nu functioneaza cum trebuie in Romania (vezi articolul), Ministerul Comunicatiilor cum o sa creasca valoarea actiunilor Romtelecom ? Eu am crezut ca spun de actiuni Romtelecom fiindca pe actiunile vechi scrie Romtelecom dar prin articolul la care face referire aris86 mai scrie si lucruri de genul asta Quote Poate acum Romtelecom nu arată aşa cum ar trebui să arate... Quote În opinia sa, Romtelecom 'nu este foarte transparentă în acest moment.. Mai exista Romtelecom si noi nu stiam ? Aia chiar au ramas in urma ! Editat de stlk, 05 februarie 2016 - 14:12. |
#9
Publicat: 05 februarie 2016 - 14:29
mmm3, on 05 februarie 2016 - 12:57, said: "Saracul" nu stie exact pentru ce a incasat. Inca mai crede ca se numeste Romtelecom, atat pe competent e, "saracul" tehnocrat prost. Sa nu ne pripim cu caracterizarile. Deocamdata noi citim,iar ceea ce citim poate fi adevarat sau nu. Este cineva care l-a auzit pe ministru incurcand denumirile?Daca nu,atunci sa o lasam mai moale. |
#12
Publicat: 05 februarie 2016 - 22:48
mmm3, on 05 februarie 2016 - 14:58, said:
Lasa ca nici mediul privat nu e mai stralucit. Doar pare ca e mai stralucit ca e fortat sa bage bani ca sa scoata bani. In schimb la stat se baga bani pentru a baga bugetul in conturi private. Toate bune si frumoase Editat de ZIGZAG20, 05 februarie 2016 - 22:54. |
#15
Publicat: 06 februarie 2016 - 04:40
djl, on 06 februarie 2016 - 01:13, said: C.F.R.-ul, dar Ăźn anii '90. A-propos de CFR: imi amintesc o calatorie cu un tren in Maramuresul anilor '90, in care un calator a adus cu el un bec si l-a montat deasupra locului in care statea. Cand a coborat, omul si-a luat becul inapoi. In acel vagon etajat nu exista niciun bec functional, nu puteai vedea langa cine stai, iar bezna era alungata numai prin gari, sau cand trecea conductorul cu lanterna. Dar imi amintesc si de un drum Brasov-Bucuresti in anul 2010, cu un tren inghetat, in care calatorii isi facusera masti cu fulare, nu li se vedeau decat ochii. Pe partea interioara a geamurilor se facuse gheatza. Iar conductorul a justificat: sunt probleme la locomotiva si nu poate incalzi. In alte tari, acel tren n-ar fi plecat in cursa cu o locomotiva defecta. Era tren Intercity! Editat de Rao633, 06 februarie 2016 - 04:41. |
|
#17
Publicat: 06 februarie 2016 - 23:01
Rao633, on 06 februarie 2016 - 04:40, said:
A-propos de CFR: imi amintesc o calatorie cu un tren in Maramuresul anilor '90, in care un calator a adus cu el un bec si l-a montat deasupra locului in care statea. Cand a coborat, omul si-a luat becul inapoi. In acel vagon etajat nu exista niciun bec functional, nu puteai vedea langa cine stai, iar bezna era alungata numai prin gari, sau cand trecea conductorul cu lanterna. Dar imi amintesc si de un drum Brasov-Bucuresti in anul 2010, cu un tren inghetat, in care calatorii isi facusera masti cu fulare, nu li se vedeau decat ochii. Pe partea interioara a geamurilor se facuse gheatza. Iar conductorul a justificat: sunt probleme la locomotiva si nu poate incalzi. In alte tari, acel tren n-ar fi plecat in cursa cu o locomotiva defecta. Era tren Intercity! |
#18
Publicat: 06 februarie 2016 - 23:09
Tot vor sa vanda de cativa ani, vine telekom (ote) cu gand sa cumpere mai ieftin:
- ce facem, ce facem sa cumparam mai ieftin? - pai hai sa ne pisam pe client, mai pierdem oleaca din piata, aratam ca romtelecom nu valoreaza atat de mult si ca ne e greu. Plm, statul ce face in consiliul de administratie al companiei, nu vede cacaturile astea? Si romtelecomul si-a schimbat denumirea de companie sau doar foloseste, contracost, denumirea telekom? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi